תמרי מה יהיה??
את כזאת חמודה ומבולבלת חח
מחכה להמשךךך
למה הסכמת לו אם לא הרגשת שאת שלמה עם עצמך תמרי ?
פרק מדהיםםםםםם
מחכה להמשך הבא [:
פרק משגע..
כברר בא לקלללל אותךך מרוב שאת
כותבת כ"כ ייפפפהה!@$
מדהים,ומה שיותתר סוחף שזה אשכרה אמיתי..
מטוררףף עלייךך ילדוננתת שללי!=]
מעלללללללללף יפה שלי!!!
זה פשוט מדהים!!
רוצה המשששששששך מיייד!:]]
את כישרונית בטירוף אני חייבת לומר לך .. תמשיכי לכתוב תמיד!
3>
רותמממממממי 😍
תמרייי אני ממש לא מבינהה אותך .
אם את לא רוצה אותו, למה לפגוע בו סתם ?!
לפי מה שאת מספרת פה,
ולפי כול מה שהוא אומר לך רואים שהוא אוהב אותך באמת!
תמשיכיי בובית
מוואהה
יייאאו!
בובי, למה את איתו אם את לא אוהבת אותו? זה פוגע בו הרי.. .
המשך!
הוא מתנהג כמו ילד בן 5...
תמריייייייייייייי
איזה פרק יפההההההההההה
את רושמת פשוט מושלםם!!
אייי המשך מידידיידידידידידיידידיד
לפ יווווווווווווווווווווווווו!!!
מור'צי 😊
אם את לא אוהבת אותו .. את לא צריכה להיות איתו ..
מוכשרת ! זה מדהים . מחכה להמשך מהממת =]
תמשיכייי ...
ו..חחח אפשר לרשום לך משו בפרטי?
שבת שלום קושקוש (:
מתוקות..
תמר כרגע נסעה אל אחותה..
היא חוזרת מחר..
אז אל תתפלאו אם היום לא יהיה המששךך..=\..
נקווה שכבר מחחר כשהיא תחזור,היא תכתוב ללננו...=]]]
חח ואי
אחלה סיפור
חח
העיקר שאת באמת שלמה עם כל מה שאת עושה
מווושלם /=
ומסכנצ'יק הוא נשמע לי כ"כ מאמי . .
תמשיכי בובה, אוהבת 😊
תמרררררי קראתיי את 2 ההמשכים,
כל הכבוד לך שסיפרת לו.
אגב,
אם את יודעת שימאס לך ממנו ושאת לא רוצה אותו אל תסכימי..חבל סתם ככה..
זה לא שווה,
עדיף שתישארו ביחד בלי מחוייבות..
מחכה להמשך=]