יאאאאא פרק מהמממם
תמשיכיי :]
QUOTE (עינננב @ 31/08/2006) אני מגיבה את דעתי בקשר לכל הסיפור מההתחלה.
כולם אמרו ך את זה אלף פעם ,
וזאת תהיה הפעם האלף ואחת !
את רושמת סוחחחחף ביותר
זה מדהים(:
כייף לקרוא את הסיפורים שלך
ותמיד שמתי לב שכל הסיפורים שלך
הם הולכים לכיוון של סמים סקס נשיקות וכל הדברים האלה
אבל ממש כל הסיפורים שלך !
נעלי האולסטאר שלו גם בסיגנון הזה
ותמיד היה בזה מסר ועכשיו הבנתי
זה ממש את .. !
תמיד בסיפורים שלך הרגשתי שזאת שמדברים עליה הולכת לכיוונים אסורים
ועודה דברים שלא כל אחת תעשה
אותו דבר בעוד סיפור שרשמת
שנאי לא כ"כ זוכרת ת'שם שלו D:
עם הילד שהם הכירו מגיל צעיר וכל זה ..
ובסוף הם היו ביחד
היה קטעים עם הסמים והכל
וזה ממש סחף אותי אני זוכרת כאילו עכשיו עוברת בי התחושה !!
ואני לא יתחיל לפרט כל דבר בסיפורים הקודמים S: חח
אז בקשר לסיפור הזה
וסורי שנאי חופרת ... (":
אני יודעת שדברים כאלה אני לא יעשה בחיים שלי
לפחות בגיל הזה
את אמיצה ביותר =]
אבל זה לא תמיד אומץ חיובי.
אותו ערבי יחל לעשות לך דברים שאת לא מבינה בכלל
לא יכלת לצעוק אם הוא היה רוצה , תאמינני לי !
וגם לא להתקשר
הוא היה בן 32 ולהשתיק אותך זה בטח לא הייתה הבעיה שלו
כניראה הוא לא חיפש צרות ומצאת חן בעיניו
ושהסכמת אז בכלל .. לכי תדעי מה הוא היה עושה אם לא היית מסכימה
לדעתי זה נגד הביטחון שלך לגמרייי !
את מסכנת את עצמך ברמות שאין לך מושג
ואני לא רוצה להגזים אבל זה ממש ככה
אבל הבנתי שזה פשוט את וזה סוחף אותך
וטוב לך עם זה
ולא משנה מה אני ירשום פה לא ישנה אותך או משהו
אבל גם למה שתשתני ? חח
את מיוחדת לדעתי
וממש הדהמת אותי באמת
אהבתי אותך (;
אבל כמה דברים לא הולכים לי בכלל
יש לך תמונות שזה משנה שעברה ניראלי
את ניראת כ"כ קטנה ותמימה וואי
כאילו ממש .. לא דעת איך להסביר
קטנטונת מותק כזאת =]
ועכשיו לקרוא את כל זההה
וואי S: !!!
באמת של מסתדר לי
אבל לא תמיד מה שניראה לעין נכון
ועוד משו
ההורים שלך ..
הם ממש חופשיים וכאלה, הא ?(:
כאילו הם יודעים שיש לך חבר בן 18 ? בצבא ?
ושהם נותנים לך לצאת והכל
והיה קטע שרשמת
שלא הבנתי וגם רשמתי לחברה שליי
" אני גם לא כ"כ הרבה בבית "
זה מוכר לי (-: חחח אני זוכרת שבסיפור הקודם עם משי רשמת שלא היית בבית כ"כ בכל הקטע עם הסמים
זה היה לי הזוי לגמרי
כל הזמן שאלתי איפה ההורים לעזאזל ?! לא אכפת להם איפה הבת שלהם מסתובבת ????!!
אבל הבנתי עם הזמן שככה ההורים שלך כאילו חופשיים כאלה
קיצר זה הזוי לי לגמרי ..
כי זה לא ככה אצלי אז אני חושבת ככה כאילו וואי חח
אבל אני מבינה [:
קיצר
לדעתי את צריכה להיזהר עם הדברים האלה
את מדהימה ומיוחדת ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי אותך רצח (:
בהצלחה עם הסיפור
ותחיי עם החפירה .......... [;
3> .
עינב !? את אחת המיוחדות בובה.
הסיפורים הקודמים שלי הכל היה פנטזיה שום דבר משם לא היה אמיתי.
היו שיחות שהיו לקוחות מהחיים שלי.. אבל בתכלס לא ניסיתי סמים ואני נקייה ואני תמימה כמו שאת רואה אותי.
אני ממש מעריכה אותך שהיה לך כוח לכתוב לי את כל זה בשביל להגיד לי מה את חושבת
הכי דוגרי איתך בעולם? - ריגשת אותי מדהימה אחת.
נעלי האולסטאר שלו, היה אחד הסיפורים העלובים.. באמת היה בתור התחלה של משהו חדש.. היה בסיגנון כל הסיפורים כאן אבל ממש לאט פיתחתי את זה לכיוונים שונים.
כתבתי אותו במשך ארבעה חודשים אני חושבת.. ובארבעה חודשים האלה כל כך השתנתי.
כל סיפור משנה אותי לכיוון אחר.
אני חושבת שאני מבטאת המון פנטזיות שלי בסיפורים האלה.. במיוחד באהבה זה לא גיל זה התרגיל . .
הסמים, והסקס, והאהבה, והשיחות ההזויות... הכל היה פנטזיה שלי אבל רק בגלל שאני באמת רושמת את זה זה איכשהו נכנס לי למציאות, כאילו באמת עברתי את כל זה.
לפני הסיפורים, כשהייתי בסטוצונים קטנים כאלה ועם בנים וכאלה.. הרגשתי לא חופשייה איתם.. רעדתי וכאלה..
אבל עכשיו יש בי הרגשה כאילו שעברתי המווון והכל דרך הסיפורים האלה שכתבתי.
בכל פרק שאני כותבת אני שוקעת בו יותר משלוש ארבע שעות והכל מצתייר לי בראש בצורה כל כך אמינה
לפעמים אני בוכה לפעמים אני מחייכת בזמן שאני כותבת.
בנעלי האולסטאר שלו.. פשוט הרגשתי שאני דוגמנית אחרי כל פרק שכתבתי שם, כל כך נהנתי מהדיגמון הזה אין לך מושג, פשוט היה לי כ י ף לכתוב את הפרקים בסוכנות שם והנשפים.
הלכתי לישון עם חיוך על הפנים וכל הלילה חלמתי שזאת אני לבושה בשימלה האדומה שם.
כל סיפור שאני כותבת אני נכנסת אליו עם כל הנשמה.
כשאני נתקעת סימן שהחיבור איכשהו הלך לאיבוד \: לכן יש ימים שאני מייבשת כי פשוט נמאס לי מלכתוב.
הקטע עם ההורים.. אני לא יודעת, באמת אומרים אני ילדה אדישה.
החברות הידידים..
אני נמצאת בבית אבל פשוט לא עם המשפחה, אני רחוקה מהמשפחה, אני אוהבת לשבת בחדר.. כי יש לי פה כל מה שאני צריכה. . או לשבת עם חברים..
ההורים שלי כבר בני 60. הם גידלו עוד שתי בנות חוץ ממני, והן כבר גדולות ונשואות.
אני חושבת שהם פשוט מאוד עייפים 😁 אז הם לא כל כך שמים עליי.
חוץ מזה שהם די פתוחים בראש. . הם הורים מקולקלים כמו שאומרים (: אני צוחקת איתם חופשי בכל מה שקשור בזיונים מציצות וכאלללה .
שלושתינו יורדים אחד על השני חופשי..
בקשר לשאלה שלך, אני חושבת שהם פשוט סומכים עליי.
חחח קטע.. עכשיו גם רשמתי לידיד שלי שיראה מה רשמת לי (:
° • שמנה says:
אני בשוווק
° • שמנה says:
סתכל תגובה אחרונה שכתבווו ליייייי
° •oShRi° • -------->"כשאני רואה אותך אני רואה מה שבא לי לראות>> אותך!" says:
חחח
° •oShRi° • -------->"כשאני רואה אותך אני רואה מה שבא לי לראות>> אותך!" says:
לקחת אותה לטוב או לרעע?
° • שמנה says:
לטווווווווב
° •oShRi° • -------->"כשאני רואה אותך אני רואה מה שבא לי לראות>> אותך!" says:
לא..חשבתי שאת בשוק יענניי בגלל הקטע עם ההורים..
° •oShRi° • -------->"כשאני רואה אותך אני רואה מה שבא לי לראות>> אותך!" says:
בתכל'ס היא צודקת..גם אני לא פעם שאלתי את עצמי "איפפה הםם?!" גם עם כול הקטע עם הההברזות מבי"ס,שאת באה מתי שבא לך ומתי שלא-פשוט ממשיכה לישון..
זאווו תכלס עינבי [: תודה רבבבבה רבה על התוגבה המדהימה שדפקת לי פה.
נהניתי מכל רגגגע לקרוא אותה ולענות עלייה (:
אוהבת אותך ואת החשיבה שלך !
תודה בייבי
חחח
מפגררתת שלי..
מה את מראה ת'שיחות האיישיות שלנו?!
חחח
סתם,סתם..
בקטנהה.!!
מטווררףף עלייךך י'סקססיתת..
והשנה אני אפקחח עלייךך...את תישבי עלל ידי ואנ'לא אתןן לך ת'אופצייה להשאיר אותי
לבדד אפייללוו ל-ש-נ-י-ה!
ראי הוזהררררתת! P=
יאיאיאיי תמרי שליייייי
אווחח אני אוהבת אותך המוווווווווווווווון
ותמשיכי דחווף אני כולי בלחץ פה חייבת המשךך ! :]
בקיצור אני אוהבת'ך המוון :]😘 מואההההההההההההההההההההההההההההההה
ניראלי משו לא הבנת נכון ממני
לא חשבתי שהסיפורים הקודמים נכונים
עם הסמים
הבנתי שזאת פנטזיה כזאת של כל מה שאת חושבת
פשווט זה היית את כזאת בחלק מהמובנים (:
ובקשר לנעלי האולסטר שלו ?!
סתמי דחוף זה היה בן הסיפורים המרגשים והיפים שקראתי פה !!!
כמו שאמרתי לך יש לך כתיבה סוחפת
כי את מרגישה מה שאת רושמת וזה את
אז ככה יוצאים הסיפורים, סוחפים :]
אמממ ובקשר להורים
אמרת שהם פשוט סומכים עלייך.
לדעתך יש להם באמת על מה לסמוך ?
ולא הבנתי למה היית בשוק XP חחחחח
זה דוגרי ...
בקיצר יא מדהימה!!!!!!!! (:
תודה על המחמאות
ובאמת שאת מדהימה !@
מחכה להמשךךך ! ! ! !
נבי 😊😊😊
את כותבת סוחף וממש יפה 😊...
את דעתי האישית אני לא יכתוב פה..כי כולם יקפצו כמו שאני מכירה את כולם פה..חחח
שיהיה..
תממשיכי ננסיכה
[:
שירקקקע את יכולה לכתוב לי גם בפרטי מאמי . . חופשי.
חחח עיננב !? כנראה יש להם מה לסמוך עלללי .. אמרתי לך. . הורים מקולקלים (:
והיתי בשוק כי זאת אחת התגובות שהכי עיניינו אותי פווו חח [: וכל מה שאמרת היה הכי לעניין ופשוט הדהמת אותי עם התגובבבה
תמרי.. ללמרות שאני כבר כתבתי לך מה אני חושבת על כל מה שעברת. יש עוד דברים שעולים לי מפרק לפרק ואני פשוט חייבת לכתוב לך את זה..
יש חלק מהדברים שאת עושה ואני פשוט מעריצה אותך עליהם!
יש לך אומץ, יש לך ביצים שלי בחיים לא היו, אין, ואני גם חושבת שלא יהיו,
תראי בתכלס, היו פה דברים שנראו לי כאילו את איזה שרמוטה [סורי מראש..]
הקטע עם אוהד, ועם סתיו, למשל, שלא הכרת מעולם ופתאום את נותנל הם ככה.
היה נראלי מאוד מוזר, אולי כי אני ילדה יותר ביישנית ממך, עם פחות אומץ ממך, אולי כי אני יותר שמרנית
ואין לי ספק שאנחנו נורא נורא שונות, אבלל למרות הכל, אני מעריצה את האומץ שיש לך!
את פשוט מיוחדת! יחידהה!!
עכשיו לקטע בתגובה הפחות חיובי..
תראי אני באמת חושבת שיש פה כמה דברים שאני בחייםםםם לא הייתי עושה. כאילו אין מצב..
וגם בקשר לזה שיש לך בגיל הזה חבר בלי מחויבות- כאילו את סה"כ בת 15.. זה לא שאת בת 20 ואת רוצה חופשיות.. תראי לי עדיין לא היה חבר[ אנחנו בנות אותו גיל..]
ואת כבר מצצת, ירדו לך..
ממ ובקשר לזה שאוהד היה ערבי..
רציתי לדעת מה באמת הפריע לך..? זה שהוא ערבי או שהוא מצץ לך..
ממה הייתה לך טרואמה?
ואני חייבת להדגיש שאת פשוט ילדה מיוחדתתתת!!
אה.. ורציתי לשאול איפה ההורים שלך בכל זה.. אם הם יודעים משהו, אבל כבר ענית על זה..
רותמי =]
QUOTE (רותם-יוני @ 31/08/2006)תמרי.. ללמרות שאני כבר כתבתי לך מה אני חושבת על כל מה שעברת. יש עוד דברים שעולים לי מפרק לפרק ואני פשוט חייבת לכתוב לך את זה..
יש חלק מהדברים שאת עושה ואני פשוט מעריצה אותך עליהם!
יש לך אומץ, יש לך ביצים שלי בחיים לא היו, אין, ואני גם חושבת שלא יהיו,
תראי בתכלס, היו פה דברים שנראו לי כאילו את איזה שרמוטה [סורי מראש..]
הקטע עם אוהד, ועם סתיו, למשל, שלא הכרת מעולם ופתאום את נותנל הם ככה.
היה נראלי מאוד מוזר, אולי כי אני ילדה יותר ביישנית ממך, עם פחות אומץ ממך, אולי כי אני יותר שמרנית
ואין לי ספק שאנחנו נורא נורא שונות, אבלל למרות הכל, אני מעריצה את האומץ שיש לך!
את פשוט מיוחדת! יחידהה!!
עכשיו לקטע בתגובה הפחות חיובי..
תראי אני באמת חושבת שיש פה כמה דברים שאני בחייםםםם לא הייתי עושה. כאילו אין מצב..
וגם בקשר לזה שיש לך בגיל הזה חבר בלי מחויבות- כאילו את סה"כ בת 15.. זה לא שאת בת 20 ואת רוצה חופשיות.. תראי לי עדיין לא היה חבר[ אנחנו בנות אותו גיל..]
ואת כבר מצצת, ירדו לך..
ממ ובקשר לזה שאוהד היה ערבי..
רציתי לדעת מה באמת הפריע לך..? זה שהוא ערבי או שהוא מצץ לך..
ממה הייתה לך טרואמה?
ואני חייבת להדגיש שאת פשוט ילדה מיוחדתתתת!!
אה.. ורציתי לשאול איפה ההורים שלך בכל זה.. אם הם יודעים משהו, אבל כבר ענית על זה..
רותמי =]
רותמממי. . קראי לי שרמוטה דפקי לי שם של שרלילה.. הכל הולך..
גמאני אם הייתי קוראת כזה סיפור הייתי חוטפת שוק. ועוד אחת שבאה ומספרת פה הכל.. יענווו .. איפה הכבוד שלה !?
אני לא היחידה שעושה דברים כאלה, אני מכירה עוד בנות.. בגיל שלנו בובי.. שעשו יותר ממה שאני עשיתי. ופשוט לא מספרות על זה.
היינו שבוע ביחד, אני ועוד כמה בנות בגיל שלי .. ועשינו שבוע מופרע, בשבוע הזה גם הכרתי את בן [ סער בסיפור ].. אחת מהבנות, רוסיה כבדה יענו.. אבל אני חולללה עליה.. היא פשוט בנאדם טוב .. מעשנת מגיל 12 ומזדיינת בלי בושה. למרות שבחיים לא הייתי רואה עלייה. גם בן היה איתה. באותו שבוע , כל יומיים היא הייתה עם מישהו אחר. עשינו דברים מופרעעעים לגמרי יענו.. ניפחנו קונדומים ועשינו רק שטויות.
אבל הקטע שהיה לי כיף כי באים לי הדברים האלה בזורם.
אבל מה שאני יכולה להבטיח לך - את הבתולים שלי אני שומרת.
אני בתולה ואנלא עושה שום דבר מלחץ, היו כמה פעמים שהיה ניסיון לחדירה.. אבל את זה אני אספר יותר מאוחר.
ותכלס באתי להגיד שלבגרות אין גיל.
ככה שזה לא משנה אם הייתי עושה את הדברים האלה בגיל 20 או בגיל 15 כמו שאמרת בשביל החופשיות.
גיל 11 12 13 גם. . אני כולי הייתי ציפציץ בדברים האלללה.. הייתי רועדת מלהיות ליד בנים והייתי ביישנית.
גיל 14 נכנסה לי אדישות לחיים. . בלי שניסיתי לחקות אפחד ולא כלום. . פתאום חברות שלי מתחילות תצעוק עליי 'סעעעי יא אדישה' וכאלללה.. עם האדישות הזאת גם באה האדישות לבנים.
עשיתי דברים יענו שבחיים לא חשבתי שאני אעשה.. פעם בכלל הייתי הולי מרי אמרתי אני מחכה לגיל 18 בשביל 'לעשות אהבה' פעם ראשונה.
עכשיו אני חופשי נותנת [ למי שאני רוצה (!!!) ] אבל רק כשזה בהסכמה מהצד שלי ומתאים לתנאים שלי.
אני לא שרמוטה של שקל ולא של 400 ולא בכלל של כסף.
אני שרמוטה בשביל עצמי - בשביל ההצגה.. והכל בכיף.
טראומה? אני לא חושבת שהייתה לי מהלילה ההוא עם אוהד.
פשוט הכל נראה הזוי, כי כבר אמרתי.. אם הייתי כמה שנים אחורה בחיים לא הייתי מאמינה על עצמי שבגיל 15 הייתי נותנת למישו לרדת לי.
עם ההתבגרות הדעות משתנות, אופן החשיבה שלך משתנה .. הכל .
לא הצלחתי לספר לבן כי וואלה זה מביך להגיד ערבי ירד לי.
אבל אמרתי את זה פה בצורה שונה יענו.. דרך סיפור.. ותאמת !? לא היה כזה קשה.
היתה חשובה לי הביקורת.
ודוך איתך? בהתחלה לא ידעתי אם להגיד שזה אמיתי או לא..
אבל אז חשבתי .. וואלה אם הייתי קוראת כזה סיפור היתי אומרת איזה דימיון יש לילדה הזאאאת והייתי יורדת מהסיפור מהר.
אבל כשיודעים שזה אמיתי זה כבר מוסיף משהו.
מוזר שאני באה ומשתפת אותכן בדברים הכי אינטימיים שלי, למרות שאת החלקים האלה אני מצנזרת ורושמת ישר את ה-אחרי. אבל תכלס את כל הסיפורים האלה .. אישית הייתי חושבת - הסתומה מתלהבת ממה שהיא עשתה !? יענוו.. מה הקטע?!
אבל וואלה באתי להביא לכן נקודת ראייה שונה. לא כולן מסתכלות על הגיל הזה כמוני, ולא באתי להביא לכן דוגמה לחיים. באתי לכתוב סיפור עם מסר.
בהתחלה שאושרי ועוד ידיד שלי מהמציאות התחילו לקרוא את הסיפור הרגשתי שאני מאבדת את עצמי.. כי תכלס? אנלא עושה את הדברים האלה עם אנשים שמכירים אותי שנים.. והם לא יודעים עליי את כל מה שסיפרתי פה.
**** says:
אני מכיר אותך כתמר המתוקה והנועזת...
**** says:
אבל לא ציפיתי לעד כדי כך נועזת... לאדע תמר.. לידי לפחות את לא מראה את האישיות המאוד מאוד אמיצה הזאת.. אני לא מכיר את הצד הזה שלך...
**** says:
אבל דוגרי
**** says:
תעשי מה בא לך... איטס יור לייף כמו שאומרים
° • שמנה says:
חח תבין. .כשאני עם אנשים שמכירים אותי אישית ושומרים איתי על קשר ומכירים עוד ממזמן אני צריכה לשמור על מוניטין .. אני לא יכולה להתפרע וללכת ערומה ברחובות .. כה? אבל עם אנשים שאנלא מכירה אני מרשה לעצמי להשתחחר ולהנות
אפילו החברות הכי קרובות לא יודעות שאיזה בדואי דרוזי ירד לי ונתן לי להחזיק סמים.
היחיד שסיפרתי לו פנים מול פנים היה בן.. וגם זה לא היה הכי נעים.
אני כווווולי חופפפרת פההההה
אבל אני פשוט רוצה שתדעו הכל על הכל.
ואומץ !? לא חושבת שיש לכן מה להעריץ אותי על זה.
זה לא אומץ שאני אישית הייתי מעריצה מישהי עליו
לילה טווווווווווווב
מאמי תראי..
חלק מהאומץ שלך בטוח נתן לך טוב..
אבל יש גם חלק שלא טוב.. בכל דבר טוב יש גם רע.. זה ככה בחיים..
חוק טבע כמו שאומרים..
ואני התכוונתי שאני מעריצה אותך על זה שיש לך אומץ לבוא ולספר את זה לאנשים שאת לא מכירה אישית..
שאת בכלל באה ומספרת את זה..
ובאמת שלא רציתי להעליב אותך או משהו.. רק להגיד לך מה שאני חושבת שבצורה הכי ישירה שאני יכולה..
אם יצא שמשהו פגע בך.. או מה שזה לא יהיה.. לא התכוונתי..
אני מרגישה שהרבה פעמים בתגובה שלך את מנסה להצטדק [תקני אותי אם אני טועה..]
ופשוט אין לך על מה!
את כמו שאת.. וזה מה שיפה..
אוהבת המוןןן
ומחכה להשמך מותק..
רותמי =]
איזה מתוקה את..
יש משהו בדברים שלך באמת..
אני יותר גדולה ממך בשנה ולא עברתי את כל מה שעברת..
אבל אני חושבת שכל אחד מחליט את הגיל שהוא רוצה לעשות כל דבר
כי אחרי הכל אי אפשר לדעת מה יקרה מחר לא ככה?!
אני לא רוצה למות במחשבה שלא עברתי הרבה...
כי למה חיים ?! בשביל להתנסות!!!
אז מאמי רק תשמרי על עצמךך ותיזהרי מהגברים שאת מכירה כי לא כולם כמו אוהד יניחו לך..
וזהו מתוקה שיהיה לך לילה מווושלם אווהבת ! ~ 3>
אההה ותכתבי המשששך דחוףףף אני התמכרתי 😛
ואווו תמרי עכשיו קראתי את הכל!
1.את כותבת כלכך מדהים באמת שאני אוהבת את הכתיבה שלךךך!@#
2.אל תשתני לעולם אני מתהה עליך ככה.! אני אוהבת את הפרעות הזאות שלךך ;] עושה את זה חופששיי.. חחח למרות שההורים שלך באמת קצת ישניםם! דוגרי ישלי אותו מחשבות שלךך רק ששאצלי ההורים עוצרים את זה ממש..חחחח אפילו אצל חברר שלי לא נתנו לי לישון וישר כל דבר שעשיתי ישב לי כזה כאיל ועשיתי משו רע.. עד שלמדתי ממש להיפתח (נפשית כע?? חח) וניראה לי אם אני יעשה את זה עם מישו שאנל אמכירה או בכלל לא חבר או משו כזה ישב לי בלב שאני עושה משו לא טוב=\ בע.. מה שההורים החדירו לראש.! קיצורר.. חח בלי קיצור זהו;]
3. אאאאאאה ורציתי לשאול אותךך..! -אה?את מעשנת!? ממתי יקטנה.?- -אם יצאת דרך הדלת למה לא חזרת משם וחזרת דרך החלון? חחחחחחחח-
יאללה מתוקה אני עפתי אוהבת מלא סיפור חיים מרתק!
אאהה ואם תדברי עם איטש תגידי לה שאני אוהבת אותה מלאא.!! הרבה זמן לא יצא לי לדבר איתה.!
צ'אוו לילה טובב(:
היי מאמי....
אני לירז וקראתי תסיפור שלך לראשונה היום בבוקר קראתי את כולו ברצף מהתחלה ועד הסו גם קראתי את התגובות שלךך ותני לי להגיד לך התרשמתי הסיפור מדהים והחיים שלךך בכלל אני מקנאה בך על האמיצות הזאת ..שימי פס על כל מי שמבקר אותך ולא בעד מה שאת עושה זה הגיל לעשות שטויות זה כיף וצריך לנצל את זה... אבל רגע את וסער באמת לא בקשר מחייב?... כי בסיפור הוא רוצה שתיהיו בקשר רציני ואת לא הכי רוצה..זה באמת ככה??
בקיצוררר ה ת א ה ב ת י בך#@!את מדהימההההה 😛
LOVE YOU
לירזי הנסיכה :]
תמר יפה שלי מתי יהיה המשך?
תמר את מדהימה!!
המשך דחוףףף!!