תמרי [?!] המשך בובי . .
:}
אוחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמרררררררררררוווווווושששששששששש!!!!! כמה התגעגעתי לכתיבה שלך......!!!!!! פשוט מושלם מאמי אין עלייךךך!!!! את מה שיש לי להגיד לך אני כבר אגיד לך בפרטיות מאמי......
תמר מאמי כתיבהה מדהימה..את פשוט נ.ד.י.ר.ה ד.א אני כ"כ מעריכה את האומץ שלך לעמוד מאוחרי הדעות האמיתיות שלך..ולא לפחד מהביקורת של החברה..(למרות שמגני לא מפחדת מביקורת של החברה..חחאבל לא עושה כמוך..)!!!!את פשוט מדהימה..!!!!!!אין אין עלייך..!!!לווב יו..
יפהההה!!!!
תמשיכייייי
לאב יו
-דניאל-3>
נוווווווווווווווווו מה עם ההמששששששששששששששששששך ?
אווווו תמרי התגעגעתי לסיפוריםם שלךךךך !
אני מחכה להמשך ..
סיפור ממש יפה 😊)))
אוהבתותך
אופסי. . פירסמתי לפני שסיימתי \:
כותבת . .