ואו מרי התגעגעתי כ"כ לכתיבה שלך..
ולפי מה שהנתי זה אמיתי נכון?
ולפי מה שהבנתי את רוצה גם לקבל תגובות נכון?
בקיצור..
אני חושבת שזה החיים שלך, ותעשי בהם מה שאת רוצה ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות..
ו-וואלה..
חיים רק פעם אחת וצריך לנצל..
אבל לפי דעתי צריך גם לדעת לשים גבולות מתישהו..
בכל אופן אין לי הרבה מה לומר (:
אני מחכה לעוד המשך..
אוהבתך מלא 😁
QUOTE (moraless @ 25/08/2006) חחחחחח כע. . מה אני אעעעשה. . לא היה נעים לראות אותו אחרי שהוא כתב את זה ולא רציתי להביא לו תפלללא. יכלתי להביא לו פלא אחר וכאללה. .
אבל לא יפפפה. . אם כבר אז בשקט ובסתר חח. .
נתתי פעם תפלא שלי למישו .. אבל עשיתי לו סיפרה אחת שונננה .. ופעם שנייה כשנפגשנו .. יענו במקריות לגמרה .. הוא יצצצא עליי חחח \:
חפיף חחחח
גב מה גם אתם תמיד עושים חופשה בנחשולים??
QUOTE (smallgirl @ 25/08/2006) QUOTE (moraless @ 25/08/2006) חחחחחח כע. . מה אני אעעעשה. . לא היה נעים לראות אותו אחרי שהוא כתב את זה ולא רציתי להביא לו תפלללא. יכלתי להביא לו פלא אחר וכאללה. .
אבל לא יפפפה. . אם כבר אז בשקט ובסתר חח. .
נתתי פעם תפלא שלי למישו .. אבל עשיתי לו סיפרה אחת שונננה .. ופעם שנייה כשנפגשנו .. יענו במקריות לגמרה .. הוא יצצצא עליי חחח \:
חפיף חחחח
גב מה גם אתם תמיד עושים חופשה בנחשולים??
חחחחח כע (: כל שנננה
מתי היית?
QUOTE (moraless @ 25/08/2006) QUOTE (smallgirl @ 25/08/2006) QUOTE (moraless @ 25/08/2006) חחחחחח כע. . מה אני אעעעשה. . לא היה נעים לראות אותו אחרי שהוא כתב את זה ולא רציתי להביא לו תפלללא. יכלתי להביא לו פלא אחר וכאללה. .
אבל לא יפפפה. . אם כבר אז בשקט ובסתר חח. .
נתתי פעם תפלא שלי למישו .. אבל עשיתי לו סיפרה אחת שונננה .. ופעם שנייה כשנפגשנו .. יענו במקריות לגמרה .. הוא יצצצא עליי חחח \:
חפיף חחחח
גב מה גם אתם תמיד עושים חופשה בנחשולים??
חחחחח כע (: כל שנננה
מתי היית?
הייתה לנו תקופה של איזה 3 שנים שכול שנה נסענו כל המשפחה המורכבת..
חחח הבנת מהתיאורים שלי אה.?
[:
הלכת לצריף וכאלללה.?
ותכלס כה. מקום יפפפה רצח. . הפסקתם בגלל הכסף?
כל כך יפה.. כל כך עצוב..
לא היית צריכה לוותר עליו...אולי זה לא היהי סתם סטוץ.. חבל..
אבל לא נוראא (: הכל לטובהההה!
וואו..
סתכלי השעה 3 וחצי לפנות בוקר..סיימתי לקרוא את הכל..
אני מתה מעייפות מחר את מקבלת תגובה יותר לעינייןן =]
לילה-טוב :]
אוהבתתת
הששללמתי עכשיו פרקק שהחסררתתיי!$#
ייאא,תאאאאאאאאאאממאאאאארריי!#@$%435 חחח
כבר אייןן מילים לתתאארר..:S
מ=ד=ה=י=ם!#$
עהאעה הפפרקק מוקדש ליי!?
כיףףף ליי :]] טנקס יפה.
פרק כזהה מממדהיםם
אהבתתיי@!
אני במקומך הייתי מביאה לו ת'מספרר
הוא נשמעע כזה חמודד..
תתמשיכיי מאמי,
אווהבת אותך
מוואה עננקיתת
QUOTE (moraless @ 25/08/2006) חחח הבנת מהתיאורים שלי אה.?
[:
הלכת לצריף וכאלללה.?
ותכלס כה. מקום יפפפה רצח. . הפסקתם בגלל הכסף?
כן כי תמיד סבתא הייתה ממנת לכולם וזהו די זה כול שנה עולה אז הפסקנו...
כן תאמת שאיך שאמרת חופשה משפחתית על הים אסוציטיבית זה התקשר ואז אמרת קיבוץ בכר הייתי בטוחה
חחחח גם תמיד אחי היה מקבל עם חברה שלו חדר ליד סבתא וסבא וגם תמיד אחי היה ישן איתם
מזה אהבתי את זה חבל שזה נפסק הייתי הולכת עם בני דודים שלי שם לפינת יצירה
אחחחח נוסטלגיה אבל אישתו של דוד שלי גרה שם אז ליפעמים אנחנו הולכים שם לחוץ של המלון...
צה' המממששך,
שבת שלוםם בוובהה, ((:
טוב כמו שהבטחתי תגובה אז קבלי..
סתכלי, אני לא מכירה אותך הכי טוב בעולם, אבל אני חושבת שאת ילדה סקרנית, עם אומץ שלא מבייש אפח'ד אחר שיותר גול ממך אפילו.
כל מה שאת מתארת פה..את מתארת שאת עושה את הכל בגלל הסקרנות שלך ושמעניין אותך אקשן והכל..
תיראי את ילדה, לדעתי, מאוד מיוחדת..שונה כזאת מכולן..כי אני לא מכירה הרבה בנות שיסכימו לעשות מה שאת עשית..ובכלל בגילך.
סתכלי, אני לא אגיד לך להפסיק עם זה..אני רק יגיד לך שכדאי לך להזהר מאוד..לא ללכת עם כל אדם, והכי חשוב, למרות הכל, לשים לעצמך פסים אדומים.
פסים אדומים שאותם את יודעת שאת בחיים לא עוברת..
שמעי אם את תלכי ותספרי את זה ממש לכל העולם..את יודעת מה תיהיה התגובה "איזה ילדה שנותנת"..לא כולם מכירים אותך באמת ויודעים שאת עושה את זה מתוך סקרנות..
ותעשי טובה בובי, שמרי על עצמך..אל תלכי עם כל אחד..תשמרי על עצמך, יש אנשים שלעומת "אוהד" לא ייתנו לך ללכת..את יודעת..יש מקרים!
אבל אני באמת חושבת שאת ילדה ענקית עם אומץ שחבל על הזמן של כולנו פה..
טוב זהו..פשוט תשמרי על עצמך. אל תעברי את הגבולות שלך..
אוהבת אותך בובי 😊
QUOTE (~MoR~ @ 26/08/2006) טוב כמו שהבטחתי תגובה אז קבלי..
סתכלי, אני לא מכירה אותך הכי טוב בעולם, אבל אני חושבת שאת ילדה סקרנית, עם אומץ שלא מבייש אפח'ד אחר שיותר גול ממך אפילו.
כל מה שאת מתארת פה..את מתארת שאת עושה את הכל בגלל הסקרנות שלך ושמעניין אותך אקשן והכל..
תיראי את ילדה, לדעתי, מאוד מיוחדת..שונה כזאת מכולן..כי אני לא מכירה הרבה בנות שיסכימו לעשות מה שאת עשית..ובכלל בגילך.
סתכלי, אני לא אגיד לך להפסיק עם זה..אני רק יגיד לך שכדאי לך להזהר מאוד..לא ללכת עם כל אדם, והכי חשוב, למרות הכל, לשים לעצמך פסים אדומים.
פסים אדומים שאותם את יודעת שאת בחיים לא עוברת..
שמעי אם את תלכי ותספרי את זה ממש לכל העולם..את יודעת מה תיהיה התגובה "איזה ילדה שנותנת"..לא כולם מכירים אותך באמת ויודעים שאת עושה את זה מתוך סקרנות..
ותעשי טובה בובי, שמרי על עצמך..אל תלכי עם כל אחד..תשמרי על עצמך, יש אנשים שלעומת "אוהד" לא ייתנו לך ללכת..את יודעת..יש מקרים!
אבל אני באמת חושבת שאת ילדה ענקית עם אומץ שחבל על הזמן של כולנו פה..
טוב זהו..פשוט תשמרי על עצמך. אל תעברי את הגבולות שלך..
אוהבת אותך בובי 😊
מווווווורי (: תודה על התגובה המהממת בובה ! אני שומרת על עצמי ומסמנת לעצמי קווים אדומים.
קווים אדומים שאני לא רוצה לחצות
יש קווים אדומים שאני כן רוצה..
קווים אדומים שאני לא רוצה לחצות אלה למשל כשסתיו בא לכיוון המכנס שלי, הוצאתי אותו משם - זה קו אדום מסוים.
ואותו דבר עם אוהד הזה. . הפסקתי אותו כשהוא התחיל להתחמם.
אני שמחה שהגבת ואמרת לי מה את חושבת. . אהבתי תתגובה ומעריכה אותך בייבי (:
פרק לא יהיה היום. בלילה לא ישנתי ואני כולי מרוחה פה בכיסא .. אני עפפפפפפה לישוני.
שבת קודש יפות שלי ! (:
אווווווהבת
בבבווובבה,
העם דורש המששך ((:
שבת שלוום נששמה,
מוואה