יואאווו מממדהיםם ! :]
עהאהעה רקק שזה לא אוווהד הזזזה..=///
תמשיכיי בובית
מוואהה
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך .. זה מהמם מאמי ! מחכה להמשך. ואת דעתי אולי קצת אמרתי .. לא חששת מכל זה ? לא חשבת שאת עושה טעות ? ועוד להתחשב בעובדה שהיית בקשר עם מישהו.
תמריייי איזה פרקקק!!!
קצת מוזר שרק הכרת אותו וכבר הגעתם לאקט שכזה
אבל זה בכל זאת חיים שלך..
רק תזהרייי😊
והיה טעות קטנה
"בטח" חייכתי
"איך קוראים לך?" הוא שאל
"תמר" עניתי
חח לא נוראאאאאאא!!!
תמשיכייי מהרושששששששששששש
מור'צי 😊
טוב תמר קראתי תסיפור שלך,
את כותבת ממש יפה..
ובנוגע לתגובות שאת רוצה לקבל, אני אכתוב לך מה דעתי..אני רק מקווה שלא תחשבי שאני תוקפת או יורדת עליך כמו שאת תמיד חושבת.
לדעתי אם את כל כך אוהבת לעשות מה שאת עושה,
אז תעשי את זה ושיהיה לך בכיף.
אבל אני לא חושבת שכל זה מתאים לך, את נראת עדינה והכל..לא יודעת..זה לא מסתדר לי את וכל זה..=/
תעשי מה שטוב לך...אני רק מקווה שלא תתחרטי אח"כ...ותשמרי על עצמך.
ובקשר לפרק הזה שנהנת עם אוהד הזה ואח"כ לא יכולת להסתכל לאף אחד בעיינים,
זה אומר שהתביישת במה שעשית..
לדעתי את לא צריכה לעשות את זה עם כל אחד שאת פוגשת..כי יתפסו מימך מישהי שאת כניראה לא..ואת פשוט אוהבת את כל הדברים ההאלה..לנסות והכל..
תעשי מה שאת רוצה, רק תשמרי על עצמך...=/
תהניי..
שמתי לב לטעות,שמור גם שמה לב אלייה..
אמרקתי לך כבר במסנג'ר..;]
מקווה שאת נהנית במסעדה ועושה מה שאת אוהבתת..(טטטוווווחחנננתתת@##@$)
חחחחחח
פרק מדהים..
הכתיבה שלך זה פשוט דבר מדהים וייחודי..
את יודעת מה אני חושב על הכול..
ותמיד תזכרי,לא משנה מה,אני פה,בשבילך..
ואני אקבל אותך איך שאת..
מטוררףף עלייך!!!!!
טוב, רצית לדעת מה אנחנו חושבים? . .
תשמעי. . קודם כל הכתיבה שלך מדהימה! לא יודעת מה, אבל את פשוט סוחפת . .
את כותבת בצורה פשוט בהירה , אפשר להבין הכל .
ודבר שני.. את ילדה אמיצה.. לא יודעת למה, היו חלקים שדי הערצתי את האופי שלך ,
הביטחון העצמי שיש לך , ואיך שאת מבטאת דברים בדרך שונה..
אני יודעת שאני בחיים לא אעשה משהו בסיגנון בגיל שלי.. (ואנחנו באותו הגיל ).. .
מחכה להמשך !!
נוגגגגה, תודה בובי על זה שאת קוראת ושמחה שאת מצליחה להבין את הראש שלי.
להתרחק מזרים, אני לא יכולה, אני פשוט אוהבת את זה להסתכן ולעשות טעויות זאת הדרך בחיים לפי דעתי,
אם לא תתנסה, איך תדע?
חנצ'י . . חששתי והכל, אבל זה מה שכיף, שיש גם פחד. לפעמים כשאני עם מישהו אני מתה לקצת אקשן, שייכנס איזה מישו בדלת או משו כזה. אצלי זה כל הכיף \:
טעות לא עשיתי, כי בתכלס נהניתי.
ומורושית, גם אני לא האמנתי על עצמי שרק הכרתי אותו וכבר באנו לחוף וזה התגלגל ככה.
אבל בגלל שלא הכרנו הרשתי לעצמי להשתחרר ולהיות איתו ככה.
ובקשר לבן.. סער בסיפור, היינו בקשר כזה ששנינו יכולים ללכת למי שאנחנו רוצים מתי שרוצים.
אבל הוא אהב אותי, לכן הוא לא היה עם אחרות, אני לא ידעתי מה אני מרגישה כלפיו, תדעו את זה בעוד כמה פרקים..
גם אמרתי כבר שאני אוהבת סכנות וטעויות, אני יודעת כשאני בקשר מחייב אני אהיה חייבת לעשות משהו מחוץ לקשר, לכן אני תמיד מתחילה בקשר לא מחייב.
לא אכפת לי לשמוע שאני זונה, אבל אני רוצה לשמוע את זה ישיר, אני שונאת לשמוע את זה מאחרים שמדברים עליי רכיל וכאלה.
QUOTE טוב תמר קראתי תסיפור שלך,
את כותבת ממש יפה..
ובנוגע לתגובות שאת רוצה לקבל, אני אכתוב לך מה דעתי..אני רק מקווה שלא תחשבי שאני תוקפת או יורדת עליך כמו שאת תמיד חושבת.
לדעתי אם את כל כך אוהבת לעשות מה שאת עושה,
אז תעשי את זה ושיהיה לך בכיף.
אבל אני לא חושבת שכל זה מתאים לך, את נראת עדינה והכל..לא יודעת..זה לא מסתדר לי את וכל זה..=/
תעשי מה שטוב לך...אני רק מקווה שלא תתחרטי אח"כ...ותשמרי על עצמך.
ובקשר לפרק הזה שנהנת עם אוהד הזה ואח"כ לא יכולת להסתכל לאף אחד בעיינים,
זה אומר שהתביישת במה שעשית..
לדעתי את לא צריכה לעשות את זה עם כל אחד שאת פוגשת..כי יתפסו מימך מישהי שאת כניראה לא..ואת פשוט אוהבת את כל הדברים ההאלה..לנסות והכל..
תעשי מה שאת רוצה, רק תשמרי על עצמך...=/
תהניי..
חחחח וואי מאמי . שמחה את קוראת תסיפור שלי. . חשבתי גם לשלוח לך הודעה בפרטי כי אני יודעת כמה את אוהבת לבקר דברים כאלללה. .
ברור שהתביישתי בכל הקטע הזה עם אוהד, עדיין מתביישת לא אמרתי שלא.
ואני לא עושה את זה עם כל אחד שאני פוגשת.
אוהד זה היה קטע הזוי בלילה אחרי הרבה פיתויים. אין לך מושג איך הוא הקסים אותי בדיבורים שלו על השאנטי וכל אלה, הקול הצייצני שלוו. . והחיוך שלו .. הוא כללל הזמןןן חייך. . זה עושה רושם מיוחד על הבנאדם..
ואני שומרת על עצמי, אם הוא היה עושה משהו קיצוני הייתי מגיבה באותו אופן, אני תמיד יכולה לתקוע צעקה, גם סתיו עמי וכל אלה גם היו למעלה ליד המלון, הם היו יודעים שקרה לי משהו והמשפחה גם, אם הייתי צועקת הם היו שומעים מה גם שהפלא היה לי ביידיים.
אני לא ילדה שהולכת בחושך אחרי ממתק.
אני קודם חושבת על הבטיחות שלי, אם יש מישהו שישמע אותי אם אני אצעק או שלבנאדם אין שום דבר מסוכן על הגוף שלו.
תודה מאמי על התגובה, מעריכה אותך.
חחחחח אושר מושלללם שלי ((:
אוהבתותך המונננים מאמי :] ונהנתי בטח נהנתי כולי מפוצצת עכשיו.
גל, תודה על התגובה מאמי. מבינה אותך. גמאני בחיים לא חשבתי שאני אגיע אל זה אבל הדברים מושכים לכיוונים שונים ומה שאת חושבת היום יכול להשתנות מקצה לקצה עד מחר.
תודה בובים (:
אוווווווווווהבת ושמחה לחזור לכתוב. 😁
QUOTE (moraless @ 24/08/2006) .
QUOTE טוב תמר קראתי תסיפור שלך,
את כותבת ממש יפה..
ובנוגע לתגובות שאת רוצה לקבל, אני אכתוב לך מה דעתי..אני רק מקווה שלא תחשבי שאני תוקפת או יורדת עליך כמו שאת תמיד חושבת.
לדעתי אם את כל כך אוהבת לעשות מה שאת עושה,
אז תעשי את זה ושיהיה לך בכיף.
אבל אני לא חושבת שכל זה מתאים לך, את נראת עדינה והכל..לא יודעת..זה לא מסתדר לי את וכל זה..=/
תעשי מה שטוב לך...אני רק מקווה שלא תתחרטי אח"כ...ותשמרי על עצמך.
ובקשר לפרק הזה שנהנת עם אוהד הזה ואח"כ לא יכולת להסתכל לאף אחד בעיינים,
זה אומר שהתביישת במה שעשית..
לדעתי את לא צריכה לעשות את זה עם כל אחד שאת פוגשת..כי יתפסו מימך מישהי שאת כניראה לא..ואת פשוט אוהבת את כל הדברים ההאלה..לנסות והכל..
תעשי מה שאת רוצה, רק תשמרי על עצמך...=/
תהניי..
חחחח וואי מאמי . שמחה את קוראת תסיפור שלי. . חשבתי גם לשלוח לך הודעה בפרטי כי אני יודעת כמה את אוהבת לבקר דברים כאלללה. .
ברור שהתביישתי בכל הקטע הזה עם אוהד, עדיין מתביישת לא אמרתי שלא.
ואני לא עושה את זה עם כל אחד שאני פוגשת.
אוהד זה היה קטע הזוי בלילה אחרי הרבה פיתויים. אין לך מושג איך הוא הקסים אותי בדיבורים שלו על השאנטי וכל אלה, הקול הצייצני שלוו. . והחיוך שלו .. הוא כללל הזמןןן חייך. . זה עושה רושם מיוחד על הבנאדם..
ואני שומרת על עצמי, אם הוא היה עושה משהו קיצוני הייתי מגיבה באותו אופן, אני תמיד יכולה לתקוע צעקה, גם סתיו עמי וכל אלה גם היו למעלה ליד המלון, הם היו יודעים שקרה לי משהו והמשפחה גם, אם הייתי צועקת הם היו שומעים מה גם שהפלא היה לי ביידיים.
אני לא ילדה שהולכת בחושך אחרי ממתק.
אני קודם חושבת על הבטיחות שלי, אם יש מישהו שישמע אותי אם אני אצעק או שלבנאדם אין שום דבר מסוכן על הגוף שלו.
תודה מאמי על התגובה, מעריכה אותך.
חחח זה לא שאני אוהבת לבקר דברים כאלה,
זה פשוט שאני ההפך מזה..אני למשל לא מסוגלת לעשות מה שעשית..
אני לא פתוחה בדברים כאלה,
כניראה בגלל שאין לי ביטחון עצמי גבוה..=/
בקטנה, נעבוד על זה [:
אני גם די ביישנית..אני לא אלך לבד ואשב עם קבוצה של בנים, זאת פשוט לא אני.
האמת שהייתי מוכנה לקבל קצת יותר אומץ,
היו לי הזדמנויות לעשות דברים, אבל לא הסכמתי.
הרבה אומרים לי שאני בוגרת לגילי..ושאני ממש בסדר והכל..אבל לא יודעת,
אני לא אחת שמסוגלת לעשות משהו בלי רגשות..אלא אם כן זה לא רציני בכלל..יעני סתם מישהו שהכרתי ואני רק מדברת איתתו..לא עושה שומדבר מעבר לזה..
בקיצור,
אני שמחה שאת שומרת על עצמך ואם טוב לך עם מה שאת עושה אז תמשיכי ככה..
רק אל תגזימי כן?!
ואני לא יכולה לקבל בפרטי, לא טוב לי הטמבל =/
לילה טטטטוב..[:
תמררר.. קודם כל אני חייבת להגיד לך שאת כותבת מדהים
לא'דעת יש משהו בכתיבה שלך שסוחף.. כל כך מיוחד..
את כותבת ממממממששש יפה..
אממ..בקשר לזה שזה עלייך.. אני לא שופטת או משהו..
אבל אני חושבת שאני לא הייתי עושה כזה דבר ובטח לא בגיל הזה [אנחנו אותו גיל]
לא יודעת אני חושבת שאפשר להסתדר גם בלי השטויות האלה עכשיו
יש לך חיים שלמים בשביל זה.. אבל כבר שכבר אמרתי אלו החיים שלך
כמו שאמרת את נמשכת לדברים שאת יודעת שאסור
או שאחרים לא עשו אותם..
יש בזה אולי דברים טובים.. אבל בכל דבר טוב יש גם רע..
אני אישית?! חושבת שגם אם הייתי רוצה להתנסות בדברים חדשים
הגבולות שלי היו שם.. בדיוק באותו נקודה שאת חצית..
דוגרי? אני מאמינה שתהיי גדולה יותר יהו לך מלא חוויות לזכור
ות'אמת!? אני לא בטוחה שאת כולם תרצי לזכור או ששתגאי בזה.. .
פייי חפרתיי... כמו שכבר הבנוו זה החחיים שלך .. סוריי על החפירה..
ווווהססססיפור?! מדהייםם
הכתיבהה?? הרבהה יותררררררר..
יאאאאלהה מחכה להמשך יפה שלי...
מוואהה...
אוקי תמר..
אני רוצה להגיד לך שהכתיבה שלך.. היא אחת מאלה שהכי סחפו אותיי.. יש לך כתיבה כל כך זורמת ומדהימה
הלוואי ואני הייתי מצליחחה להגיע לרמה כזאת.. זה כירון אדירר כל כך!!
בקשר למעשה עצמו..
אני רוהצ לומר לך שאת ילדה כל כךךך אמיצההההה
וואי... ז נשמע לי נורא מפפחיד... אני במקומך אולי הייתי הולכת אל הבנים.. אבל לא אל אותו ערבי אוהד הזה..
זה היה נורא מפחיד..
מצד שני זה נשמע לי נורא הגיוני שמה שקרה לך קרה..
את נסחפת כי היהי לך טוב.. וזה לא מעשה רע!
רק שלדעתי את צריכה להזהר יותר
יש אנשים שלאא.. היו נותניםפ לך פשוט ללכת יש אנשים רעים בעולם..
בסך הכלל... הסיפםור שלך מושלםםםםםם
וואי השעה עכשיו 2 וחצי בלילה ואני דבוקה למסך נשבעת לך !
את כותבת כ"כ סוחף שאי אפשר בכלל לתאר כמה רגשות ותחושות עברו עליי כשקראתי מה שכתבת [ :
ובקשר לאוהד הזה הייתה לי תחושה שהוא ערבי לא דעת למה, אבל הרגשתי . .
בקיצר נשמה תמשיכי יש לך את אחד הסיפורים הכי מושכים פה # @
אוווהבת ( :
אני באמת לא הולכת להתחיל לשפוט אותך עכשיו
ואני באמת חושבת שאם את רוצה את זה ומאמינה בזה אז אחלה
השאלה אם את בטוחה שזה מה שאת רוצה בחיים שלך
אבל מתוק כמו שאמרתי יותר מהאינטרנת אין לי הכרות איתך אז כניראה שאני לא יכולה לדעת...
(:
יאללה תמרייקק, תמשיכי לנו!
(:
יאללה תמרייקק, תמשיכי לנו!
תמר יש לי עוד שאלה אליך,
למה את עעושה את כל זה?!
אם את כל כך אוהבת את הדברים האלה, כמו שאת כתבת, [יעני לנסות מה שאסור ומה שלא לגילך]
למה את לא מנסה יותר מאוחר?
אני חושבת שאת ממש צעירה בשביל זה.
זאת דעתי בכל אופן,
מקווה שלא נפגעת או משהו כזה =/
את יכולה לנסות דברים אחרים,
אבל לא כאלה..
עוד שאלה,
איך את קוראת לעצמך?
[עם כל מה שאת עושה]..
יעני את קוראת לעצמך שרמוטה? מתנסה.?
מקווה שתעעעעני [: