פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,729 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 9 מתוך 36
המשך?
מיכככככלוש !? אחותי התאומה מוקדש לך קוקי (:


הצצתי דרך החלון והוא כבר לא היה שם.
לקחתי את בודי שהתחבא בין הסדינים ויצאתי.
העדפתי לא להסתכל, אם הוא עוד נמצא שם...

"מצאת את בודי?" שאלה אמא כשנכנסתי למכונית
"כה" עניתי בשקט ונסענו.


המשך

ככל שהתרחקנו כך הפכתי יותר עצובה.
הבטתי בחלון בנופים המתחלפים והקשבתי לשיר שהתנגן ברדיו

היא לא אומרת כלום, לא מספרת כלום.
רק לפעמים בלילה, בוכה קצת
אבל לא אומרת כלום.
דיברנו כל היום, סיפרנו לה הכל.
והיא סגורה בחדר, בשקט
ולא אומרת כלום.
וכל היום, אנשים מתאספים שואלים מדברים המון.
וכל היום, מספרים סיפורים מנסים הכל
אבל היא לא שומעת כלום, אולי לא יודעת כלום.
וגם כשמתקרבים ולוחשים לה, זה לא עושה לה כלום.

הסתובבתי להביט בהורים שלי, הם צחקו מבדיחה שאבא סיפר.
הסתובבתי חזרה לחלון ולא אמרתי כלום.


"למה את שותקת?" סער שאל
"לא יודעת" עניתי
"קרה משהו מאמי?"
"לא"
"מתי תבואי לפה מחר?"
"ערב כזה, אחרי עשר"
"ואיך תחזרי? אני עובד בבוקר"
"אין בעיה, אני אחזור באטובוס" אמרתי
"אני מת לראות אותך" הוא אמר
שתקתי.
"על מה את חושבת?" הוא שאל
"עליך, אני לא מבינה מה אתה אוהב בי" אמרתי
"שוב?" הוא שאל ושמעתי חיוך, "אמרתי לך כבר לפני הנשיקה הראשונה"
"שחכתי" חייכתי
"מה אני אוהב בך... את האדישות שלך, את החמודיות והמתוקיות שיש בך, את הקולות המוזרים שאת משמיעה כשאת עצבן..."
"אני עושה קולות?" שאלתי מחייכת
"צרחות קטנות כאלה מעצבים. נו, את יודעת מה אני מדבר"
"ומה זה אדישות? מה אדיש בי יענו?"
"מה אדיש בך?" הוא שאל צוחק "כולך אדישות את. את חיה בעולם כזה משלך, לא רואה אף אחד בעיניים, לא מקשיבה לאף אחד"
"רק בגלל האדישות שלי?" שאלתי
"לא" הוא ענה, "אני אוהב את כולך. את הגוף שלך, את הריח שלך... יסמין? מה קרה לך?"
"מעניין אותי מה אתה אוהב בי"
"כשיש אהבה - אוהבים את הכל" הוא חייך
"פלצפן" חייכתי
"לפלצפן יש עוד חודש משפט"
"אה, זה עוד חודש?"
"כן, סגור"
"וואי... נפגשת כבר עם הקצינת מבחן?"
"כן, קבענו מה אני הולך להגיד"
"וואי מאמי... אבל לא יקרה לך כלום, נכון?"
"רק רושמים משהו בתיק והוא נסגר, אני הולך לצבא והכל, כבר הגיע צו"
"מה אתה הולך להיות?"
"ג'ובניק"
"ג'ובניק?" שאלתי
"כן למה אין לי זין לסגור שבתות וכאלה, כל ערב אני אחזור הביתה וסלאם על ישראל"
"וואלה" הסכמתי איתו ובאותו הרגע היה נראה לי התפקיד הכי טוב.
"בקיצור? אני אוהב את כולך מאמי"


"למה את לבושה ככה?" שאל אבא ביציאה מהבית
"אנחנו הולכים למועדון בעיר"
"מועדון? באיזה שעה?"
"לא יודעת אבא, 12 או 1"
"אני אבוא לאסוף אותך בשלוש"
"שלוש?! אבל הרשתם לי לישון אצלו"
"אחרי מסיבה זה גם מקלחת, גם להחליף בגדים... יסמיני אני סומך עליך כי את ילדה בוגרת אבל עדיין, מועדון לא בא בחשבון עדין, במיוחד כשאת עדין קטינה מותק"
"אני לא שותה!"

"מה את רוצה לשתות בובה?" שאל אותי סער ליד הבר
"תארגן לי משהו בקטנה, לא רוצה להשתכר לגמרי"
"וואלה צודקת, אבא שלך גם בא לקחת אותך"
"כה..." עניתי וניפנפתי בידיי, היה חם.
"קחי מאמי" הוא אמר והושיט לי כוס גדולה עם נוזל בצבע אדום ומקל נוי צבעוני בפנים.
"מה זה?"
"תטעמי, אבל תזהרי מהשומר ההוא, את עדיין קטינה" הוא חייך ושתה גם הוא
טעמתי, זה היה חריף מתוק ואקזוטי, אהבתי את זה.
"איך?" שאל בחיוך הרשע שלו.
כולם כינו אותו ג'וקר הודות החיוך הזה.
"פצצה" התלהבתי והנחתי על הבר. "בוא" אמרתי ותפסתי בידו בחזרה לרחבה.
"חכי" הוא צחק והניח גם את שלו ובא אחריי.

"כוסעמק!" הוא צעק ושבר את המבנה של הנייר טואלט והמשיך לנשק אותי בפראות
"סער! זה כואב!" צחקתי מהנשיכות שלו והרחקתי אותו אבל זה רק גירה אותו יותר.
אהבתי את הרעיון וזרמתי עם זה למרות שכאב.
"חם לי!" הוא צעק והוריד חולצה, הורדתי גם אני.
המשכנו להתנשק בצורה פראית וחסרת גבולות. הכל היה כל כך מהר.
אהבתי להרגיש את הגוף שלו על שלי, היה חם, היה רטוב ומלא אדרנלין.
אצבעותיו ליטפו את שיערי ותפסו בראשי בפראות ובתשוקה.
כל כך מהר...
הוא הגיע לגמירה.
קמתי מהריצפה וחייכתי.
הייתי מאושרת שהיה לו טוב.
"עכשיו גם את צריכה" הוא אמר והתחיל לפתוח לי את הג'ינס שלבשתי
לפתע הבעת פניי השתנתה.
נזכרתי בצפון, באוהד .
"לא" אמרתי וסילקתי את היד שלו משם
"למה לא?" הוא שאל לא מבין
"לא יכולה" עניתי
"ראיתי כבר את הכוס שלך" הוא אמר בגסות, "ממה את מתביישת?"
"זה לא זה" אמרתי
"אני רוצה שגם את תהני יסמינוש" הוא לחש והביט בי
"נהניתי" אמרתי ומחנק הציק לי בגרון
"לא ככה..." הוא חייך, "אני רוצה שתגמרי גם את"
"לא יכולה אמרתי לך" הבטתי בו והתיישבתי על האסלה הסגורה.
המוזיקה הרעישה, דפקה בקירות והפעימה הכל אבל סער הבין שהמחשבות שלי לא היו שם.
"יפה שלי? מה קרה לך?" הוא שאל
שתקתי אבל בחיים לא חשבתי שינחש.
"משהו בצפון קרה, נכון יסמין?"
שתקתי.
"קרה שם משהו" הוא אמר
לא הבטתי בו. המשכתי להביט בקירות הצבעוניים ולדמיין את הפרצוף שלו.
"מה קרה שם?" הוא שאל, "זה קשור אליו נכון? זה קשור לאוהד הזה?"
שוב שתקתי
"יואו" הוא אמר בשקט ונפל נשען על הקיר.
"ואת נתת לו?" הוא שאל בשקט
שתקתי
"מה הוא עשה לך יסמין?"
"כלום" עניתי
"אל תגידי סתם... רואים עליך שהוא עשה לך משהו"
סובבתי את ראשי עוד כדי שהשיער יסתיר את עיניי. התחלתי לראות בטישטוש, הדמעות התחילו לעלות.
"יסמין! זה רציני! מה הוא עשה לך ?"
"אני הסכמתי לו" אמרתי בשקט מסתובבת אליו.
הוא שתק
הוא לא עשה כלום בלי שהסכמתי"
"מה הוא עשה אבל? למה הסכמת?" סער שאל
"הוא ליטף אותי..." התחלתי לספר אבל הכל היה כל כל הזוי שלא הצלחתי להגיד את השאר
"ליטף אותך ומה אחר כך?"
שתקתי
"סיפרת את זה למישהו?" הוא שאל
"אם סיפרתי את זה למישהו?!" שאלתי המומה, "איך זה נשמע 'ערבי ירד לי' נשמע לך טוב?"
"הוא ירד לך?"
"כן" עניתי בשקט.
המון זמן ישבתי על האסלה בשקט והבטתי בקירות הצבעוניים.
המון זמן הוא נשען על הקיר בשקט והביט בי ללא חולצה.
המוזיקה עוד דפקה בקירות והפעימה הכל.
"אני יוצא לעשן" הוא אמר, חיכה קצת ליד הדלת ויצא מהתא.
ידעתי שזה היה תירוץ.
לעשן היה אפשר גם פה, בשירותים. לא היה לו נעים מהמצב, אני יודעת.
על סתיו לא יכלתי לספר לו, זה כבר היה יותר מידי.
בעטתי בדלת ונעלתי אותה.
יושבת שוב מעל האסלה מעבירה מחשבות שחורות.
איך הכל יכול להרס ברגע אחד.
מתחת לדלת הציצו נעלי האדידס שלו.
הרמתי את רגליי וחיבקתי אותן.
"יסמין! תפתחי!" הוא צעק מבחוץ ודפק על הדלת.
שתקתי. שילך.
"נו סעמק! יסמין!" הוא צעק דופק על הדלת ברעש ובעצבים.
השתייה לא עשתה לו טוב. הוא כועס.
"יואו יואו" הוא התחיל להתעצבן
הוא קפץ מעל הדלת ונתלה עלייה מציץ עליי מלמעלה.
"תפתחי רגע! נו!" הוא אמר וירד.
לא רציתי שיתעצבן עוד. קמתי לפתוח אבל הוא כבר טיפס מתא אחר אל התא שלי.
"יסמין..." הוא התחיל לומר













אעעעעעעעעע

אווווווף

המשששך מחר אהובים שלללי

היה לי יוווום מדהים .. והפרק כזה הלחיץ אווווותי. .
המציצה הראשונה איתו לא הייתה באמת במועדון, היא הייתה בבית של חברה, אני אספר את זה בסוף הסיפור אם מעוניינים.
שיניתי את זה למועדון כי אני צריכה משם כמה דברים שיהיו רלוונטים להמשכים..
חייבת לעוווף, לא הספקתי לעבור על טעויות ככה שאני מבקשת סליחה מראאאש וכשאני אחזור אני אעבור עלייייו ..
אם משהו לא מובן, מילה כתובה פעמיים. . סורי \:
אללללה. .
אוווווווווווווווווהבת


לפעעמים אני כל כך מקנאה בך ..

כשיהיה לי זמן להסביר, אני אפרט ..

פרק נוגע .. אהבתי ..

לא היו טעויות חוץ מכמה פעמים שכתבת "תמר" במקום "יסמין" ..

וד"א..
אאני פשוט חחוולה על השם הזה.. יסמין ..

יום טוב סיס :]
וואי איזה יפההה!!!!

מחכה להמשךךךך

יש לך כתיבה ממש יפה!

רק.. בלי להעליב כמובן.. תשימי לב מתי את כתובת 'תמר' ומתי 'יסמין'

חוץ מזה הכל מושלם!

לאב יו
-דניאל- 3>
^ חחח דנאילי.. היא אמרה שלא היה לה זמן לשים לב לטעויות..

תמרי- פרק מדהיםםםםםם
אני כל כך אוהבת תכתיבה שלך..
היא מרתקת אותי מאמי..
ממ ולא היו לך טעיות חוץ מכמה פעמים שכתבת תמר וגם במקום סער כתבת בן..
ווואאי כממה פעמים !
ערכתתתי. . סורי .. \: יצא לא מובן בגלל זה אבל כשאני עוברת על הכל בראש אני פשוט ישר כותבת . . קשה לי להפוך את זה ליסמין ולסער כי השיחות האלה אמיתיות ואני מדמיינת את הפרצוף שלו ואת שלי.. \\\:

בעע. .לא אהבתי תפרק . גם יצצצא קצר .
מחר אני אכתוב פרק נורמלללי.

מטוווווורפת עליכם (:
😊 תמרושששששששששש
מהממת שליי!!
איזה פרקקק יאפפפהההההה
טוב שסיפרת לו על 'אוהד' אהבתי את הישירות ואת הפתיחות
אין יותר טוב מהאמת...
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת מוצוווו
ומחכה להמשךךךךךךךך

מור'צי
תמריי פרק מוווושלם!!
המשך דחופי בווובה ~ 3>
תמר !!!!! את כזאת מוכשרת ... ויצא לך פרק מדהים !!!! איזה אומץ יש לך .. לי בחיים לא היה ת'אומץ הזה !

אוהבת אותך יפה שלי !
כ"כ אוהבת את הכתיבה שלך!


המשך!
אמאאאא,
איזה יפפה ((:
מחכה להמשך בובה!
אוהבבת 3>
תמרי פרק מרתק וסוחף , אהבתי כל דבר שכתבת בפרק .. תיארת את זה בצורה כ"כ טובה ![:

פייי מזדהה כ"כ איתך ..
ורואים שאת רגישה כמוני !!!!!
מזל דגיםםם 😊

התכוונת אליי בהתחלה ? חחח
פשש איזה יפה
אהבתי

את כותבת סוחף כזה
לא כמו כל החרטות באתר שכל אחת מושלמת ושבהכל יש אהבה מושלמתת
וקיצר את יודעת מה הכוונה
תמשיכי ממש התמכרתי (:
את מוכשרת קושקוש 😊
תגידי מה שתגגיידדיי,אני אהבתי את הפפרקק!#$


סוחףף,מדהים,נוגע ללבב..

הכתיבה שלך זה משהוו ס-ו-פ-נ-י-י-י-י-י-י!!!@$#@#%$#^

מטווררףף עלייך,כוסית קטנההה ועגלגלה! ;] חחחח


תממשיכי הכי מהר שאת יככולה!=]
אני מגיבה את דעתי בקשר לכל הסיפור מההתחלה.

כולם אמרו ך את זה אלף פעם ,
וזאת תהיה הפעם האלף ואחת !
את רושמת סוחחחחף ביותר
זה מדהים(:
כייף לקרוא את הסיפורים שלך
ותמיד שמתי לב שכל הסיפורים שלך
הם הולכים לכיוון של סמים סקס נשיקות וכל הדברים האלה
אבל ממש כל הסיפורים שלך !
נעלי האולסטאר שלו גם בסיגנון הזה
ותמיד היה בזה מסר ועכשיו הבנתי
זה ממש את .. !
תמיד בסיפורים שלך הרגשתי שזאת שמדברים עליה הולכת לכיוונים אסורים
ועודה דברים שלא כל אחת תעשה
אותו דבר בעוד סיפור שרשמת
שנאי לא כ"כ זוכרת ת'שם שלו D:
עם הילד שהם הכירו מגיל צעיר וכל זה ..
ובסוף הם היו ביחד
היה קטעים עם הסמים והכל
וזה ממש סחף אותי אני זוכרת כאילו עכשיו עוברת בי התחושה !!
ואני לא יתחיל לפרט כל דבר בסיפורים הקודמים S: חח
אז בקשר לסיפור הזה
וסורי שנאי חופרת ... (":
אני יודעת שדברים כאלה אני לא יעשה בחיים שלי
לפחות בגיל הזה
את אמיצה ביותר =]
אבל זה לא תמיד אומץ חיובי.
אותו ערבי יחל לעשות לך דברים שאת לא מבינה בכלל
לא יכלת לצעוק אם הוא היה רוצה , תאמינני לי !
וגם לא להתקשר
הוא היה בן 32 ולהשתיק אותך זה בטח לא הייתה הבעיה שלו
כניראה הוא לא חיפש צרות ומצאת חן בעיניו
ושהסכמת אז בכלל .. לכי תדעי מה הוא היה עושה אם לא היית מסכימה
לדעתי זה נגד הביטחון שלך לגמרייי !
את מסכנת את עצמך ברמות שאין לך מושג
ואני לא רוצה להגזים אבל זה ממש ככה
אבל הבנתי שזה פשוט את וזה סוחף אותך
וטוב לך עם זה
ולא משנה מה אני ירשום פה לא ישנה אותך או משהו
אבל גם למה שתשתני ? חח
את מיוחדת לדעתי
וממש הדהמת אותי באמת
אהבתי אותך (;
אבל כמה דברים לא הולכים לי בכלל
יש לך תמונות שזה משנה שעברה ניראלי
את ניראת כ"כ קטנה ותמימה וואי
כאילו ממש .. לא דעת איך להסביר
קטנטונת מותק כזאת =]
ועכשיו לקרוא את כל זההה
וואי S: !!!
באמת של מסתדר לי
אבל לא תמיד מה שניראה לעין נכון
ועוד משו
ההורים שלך ..
הם ממש חופשיים וכאלה, הא ?(:
כאילו הם יודעים שיש לך חבר בן 18 ? בצבא ?
ושהם נותנים לך לצאת והכל
והיה קטע שרשמת
שלא הבנתי וגם רשמתי לחברה שליי
" אני גם לא כ"כ הרבה בבית "
זה מוכר לי (-: חחח אני זוכרת שבסיפור הקודם עם משי רשמת שלא היית בבית כ"כ בכל הקטע עם הסמים
זה היה לי הזוי לגמרי
כל הזמן שאלתי איפה ההורים לעזאזל ?! לא אכפת להם איפה הבת שלהם מסתובבת ????!!
אבל הבנתי עם הזמן שככה ההורים שלך כאילו חופשיים כאלה
קיצר זה הזוי לי לגמרי ..
כי זה לא ככה אצלי אז אני חושבת ככה כאילו וואי חח
אבל אני מבינה [:

קיצר
לדעתי את צריכה להיזהר עם הדברים האלה
את מדהימה ומיוחדת ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי אותך רצח (:

בהצלחה עם הסיפור
ותחיי עם החפירה .......... [;



3> .

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך