פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פעימות הלב

✍️ moraless 📅 21/08/2006 00:22 👁️ 21,736 צפיות 💬 532 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 11 מתוך 36
תמשיכיי
המממממממממממשך דדדדדדדדדחוףף!!

וואי לפעמים אני חושבת שאני לומדת יותר מהתגובות פה מאשר מהסיפור עצמו חחח
מדהים מדהים מדהים כל מה שהולך פה !#


רוצה המשךך! -התמכרתי- :]

אוהבת המון המון

3>

רותתתתמימי
המשךךךךך :]
😊
אאולי מאוחר יותר אאני יכתוווווווב לך [: חח
תממשיכי ננסיכה
אוווווווווהבת ;-*
תמרי אני מחכה להמשך..... את כותבת מדהייים
תמרררררילה :]
תמשיכיייייייייייייייייייייייייי (: אני מחכה 😛
אוהבת אותך המון יפה שלייייייייי
QUOTE (moraless @ 31/08/2006) QUOTE (רותם-יוני @ 31/08/2006)תמרי.. ללמרות שאני כבר כתבתי לך מה אני חושבת על כל מה שעברת. יש עוד דברים שעולים לי מפרק לפרק ואני פשוט חייבת לכתוב לך את זה..
יש חלק מהדברים שאת עושה ואני פשוט מעריצה אותך עליהם!
יש לך אומץ, יש לך ביצים שלי בחיים לא היו, אין, ואני גם חושבת שלא יהיו,
תראי בתכלס, היו פה דברים שנראו לי כאילו את איזה שרמוטה [סורי מראש..]
הקטע עם אוהד, ועם סתיו, למשל, שלא הכרת מעולם ופתאום את נותנל הם ככה.
היה נראלי מאוד מוזר, אולי כי אני ילדה יותר ביישנית ממך, עם פחות אומץ ממך, אולי כי אני יותר שמרנית
ואין לי ספק שאנחנו נורא נורא שונות, אבלל למרות הכל, אני מעריצה את האומץ שיש לך!
את פשוט מיוחדת! יחידהה!!

עכשיו לקטע בתגובה הפחות חיובי..
תראי אני באמת חושבת שיש פה כמה דברים שאני בחייםםםם לא הייתי עושה. כאילו אין מצב..
וגם בקשר לזה שיש לך בגיל הזה חבר בלי מחויבות- כאילו את סה"כ בת 15.. זה לא שאת בת 20 ואת רוצה חופשיות.. תראי לי עדיין לא היה חבר[ אנחנו בנות אותו גיל..]
ואת כבר מצצת, ירדו לך..

ממ ובקשר לזה שאוהד היה ערבי..
רציתי לדעת מה באמת הפריע לך..? זה שהוא ערבי או שהוא מצץ לך..
ממה הייתה לך טרואמה?

ואני חייבת להדגיש שאת פשוט ילדה מיוחדתתתת!!

אה.. ורציתי לשאול איפה ההורים שלך בכל זה.. אם הם יודעים משהו, אבל כבר ענית על זה..

רותמי =]

רותמממי. . קראי לי שרמוטה דפקי לי שם של שרלילה.. הכל הולך..
גמאני אם הייתי קוראת כזה סיפור הייתי חוטפת שוק. ועוד אחת שבאה ומספרת פה הכל.. יענווו .. איפה הכבוד שלה !?
אני לא היחידה שעושה דברים כאלה, אני מכירה עוד בנות.. בגיל שלנו בובי.. שעשו יותר ממה שאני עשיתי. ופשוט לא מספרות על זה.
היינו שבוע ביחד, אני ועוד כמה בנות בגיל שלי .. ועשינו שבוע מופרע, בשבוע הזה גם הכרתי את בן [ סער בסיפור ].. אחת מהבנות, רוסיה כבדה יענו.. אבל אני חולללה עליה.. היא פשוט בנאדם טוב .. מעשנת מגיל 12 ומזדיינת בלי בושה. למרות שבחיים לא הייתי רואה עלייה. גם בן היה איתה. באותו שבוע , כל יומיים היא הייתה עם מישהו אחר. עשינו דברים מופרעעעים לגמרי יענו.. ניפחנו קונדומים ועשינו רק שטויות.
אבל הקטע שהיה לי כיף כי באים לי הדברים האלה בזורם.
אבל מה שאני יכולה להבטיח לך - את הבתולים שלי אני שומרת.
אני בתולה ואנלא עושה שום דבר מלחץ, היו כמה פעמים שהיה ניסיון לחדירה.. אבל את זה אני אספר יותר מאוחר.

ותכלס באתי להגיד שלבגרות אין גיל.
ככה שזה לא משנה אם הייתי עושה את הדברים האלה בגיל 20 או בגיל 15 כמו שאמרת בשביל החופשיות.
גיל 11 12 13 גם. . אני כולי הייתי ציפציץ בדברים האלללה.. הייתי רועדת מלהיות ליד בנים והייתי ביישנית.
גיל 14 נכנסה לי אדישות לחיים. . בלי שניסיתי לחקות אפחד ולא כלום. . פתאום חברות שלי מתחילות תצעוק עליי 'סעעעי יא אדישה' וכאלללה.. עם האדישות הזאת גם באה האדישות לבנים.
עשיתי דברים יענו שבחיים לא חשבתי שאני אעשה.. פעם בכלל הייתי הולי מרי אמרתי אני מחכה לגיל 18 בשביל 'לעשות אהבה' פעם ראשונה.
עכשיו אני חופשי נותנת [ למי שאני רוצה (!!!) ] אבל רק כשזה בהסכמה מהצד שלי ומתאים לתנאים שלי.
אני לא שרמוטה של שקל ולא של 400 ולא בכלל של כסף.
אני שרמוטה בשביל עצמי - בשביל ההצגה.. והכל בכיף.


טראומה? אני לא חושבת שהייתה לי מהלילה ההוא עם אוהד.
פשוט הכל נראה הזוי, כי כבר אמרתי.. אם הייתי כמה שנים אחורה בחיים לא הייתי מאמינה על עצמי שבגיל 15 הייתי נותנת למישו לרדת לי.
עם ההתבגרות הדעות משתנות, אופן החשיבה שלך משתנה .. הכל .
לא הצלחתי לספר לבן כי וואלה זה מביך להגיד ערבי ירד לי.
אבל אמרתי את זה פה בצורה שונה יענו.. דרך סיפור.. ותאמת !? לא היה כזה קשה.
היתה חשובה לי הביקורת.
ודוך איתך? בהתחלה לא ידעתי אם להגיד שזה אמיתי או לא..
אבל אז חשבתי .. וואלה אם הייתי קוראת כזה סיפור היתי אומרת איזה דימיון יש לילדה הזאאאת והייתי יורדת מהסיפור מהר.
אבל כשיודעים שזה אמיתי זה כבר מוסיף משהו.
מוזר שאני באה ומשתפת אותכן בדברים הכי אינטימיים שלי, למרות שאת החלקים האלה אני מצנזרת ורושמת ישר את ה-אחרי. אבל תכלס את כל הסיפורים האלה .. אישית הייתי חושבת - הסתומה מתלהבת ממה שהיא עשתה !? יענוו.. מה הקטע?!
אבל וואלה באתי להביא לכן נקודת ראייה שונה. לא כולן מסתכלות על הגיל הזה כמוני, ולא באתי להביא לכן דוגמה לחיים. באתי לכתוב סיפור עם מסר.
בהתחלה שאושרי ועוד ידיד שלי מהמציאות התחילו לקרוא את הסיפור הרגשתי שאני מאבדת את עצמי.. כי תכלס? אנלא עושה את הדברים האלה עם אנשים שמכירים אותי שנים.. והם לא יודעים עליי את כל מה שסיפרתי פה.


**** says:
אני מכיר אותך כתמר המתוקה והנועזת...
**** says:
אבל לא ציפיתי לעד כדי כך נועזת... לאדע תמר.. לידי לפחות את לא מראה את האישיות המאוד מאוד אמיצה הזאת.. אני לא מכיר את הצד הזה שלך...
**** says:
אבל דוגרי
**** says:
תעשי מה בא לך... איטס יור לייף כמו שאומרים
° • שמנה says:
חח תבין. .כשאני עם אנשים שמכירים אותי אישית ושומרים איתי על קשר ומכירים עוד ממזמן אני צריכה לשמור על מוניטין .. אני לא יכולה להתפרע וללכת ערומה ברחובות .. כה? אבל עם אנשים שאנלא מכירה אני מרשה לעצמי להשתחחר ולהנות


אפילו החברות הכי קרובות לא יודעות שאיזה בדואי דרוזי ירד לי ונתן לי להחזיק סמים.
היחיד שסיפרתי לו פנים מול פנים היה בן.. וגם זה לא היה הכי נעים.


אני כווווולי חופפפרת פההההה
אבל אני פשוט רוצה שתדעו הכל על הכל.
ואומץ !? לא חושבת שיש לכן מה להעריץ אותי על זה.
זה לא אומץ שאני אישית הייתי מעריצה מישהי עליו




לילה טווווווווווווב
תמר , דיברת על האומץ ..
אני רואה את זה כאומץ חיובי על הגישה ועל החשש אבל זה לא תמיד אומץ חיובי , כמו שעינב אמרה .. יש בזה גם הרבה הסתכנויות .
מבינה יפתי ?
וואי תמרוש כל פרק שאני קורא אני נדהם מרוב האומץ שיש לך כדי לחשוף את כל הסיפור שלך...

אני מעריץ אותך.. באמת! כל האומץ שלך ובאמת אין מילים עלייך!

חוצמזה.. אני חושב שצריך לשפוט בנאדם לפי האישיות, ולא לפי המעשים שהוא עשה... ואני מכיר האישיות שלך... וזאת אישיות מקסימה ומדהימה ואני חולה עלייך!!!

קיצר מאמי----> המשךךךךךך דחוףףף!!!!
תמרי אני יגיד לך את זה כמה שיותר אמיתיי..ומצטערת על החפירה מראש:[
טובב קודםם כל..אני רוצה להחמיא לך על הכתיבה הדהימה שלך..!
כי יש לך ת'כישרון..ואני חושבת שאת יכולהלנצלל אותו הרבה יותר..!!
בקשר לסיפור אני יגיד לך ככה..אני בתור אחת מסורתית שבאה מבית דיי סגור אני אומרת לך
שתכלס כל אחד יכול לתייג אותך בתור שרמוטה,זולה וכל שאר כינויים,
אבל אני חושבת שקודם כל צריך להעריך אותך על העובדה שאת עושה מה שאת רוצה וחושבת..
ולא סופרת אפחד..אבל למרות הכל..
מאמי הייתי ממליצה לך שתשימי לעצמך גבול מסויים..
אחרת זה יכול הגמר ברע וזה הדבר האחרון שאני מאחללת לךך..!!!
ת'אמת לגבי "סער"למרות שאתם הייתם או עדייין ביחסים פתוחים כל העניין עם אוהד
והנער השני(לא זוכרת ת'שם שלו 😁 )מבחינתי הייתי ממחשיבה כבגידה!!את לא החשבת???
ואמת מאמי..לפי דעתי תמשיכיי לעשות מה שבראאש שלך
ותמשייכי להשאר כמו שאתת כי את באממת נשמעת כמו בחורה מדהימהה..(גם ביופפי.. 😛 )
רק ממאמי תשתדלי להזהר על עצמך קצת יותרר
בגלל שבמישחקים האלה כלולות המוןןן סכנות כמיו מחלות מין למיניהן..למרות שהבהרת את נקודה ואת העובדה שאת נותת חופשי אבל רק למי שאת רוצהה..את עדיין לא יכולה לדעת מה הולךךך בגוף שלוו אוו שלךך..ותאמיני שלא תרצי להגיע לממצבים מסוכנים מיידי ולהתחרט על הדברים שעשית בשביל להגיע ללשם..!!אני מדברת מהלב..בתור מישי יותר בוגרת ובעלת ניסיון כי למרות שבנינו יש 2+- ישליי יותרר ניסיוון ממך ויש דברים שגמני עברתי..ואני פשוט מנסה להקל עלייך אתת המשךך הדבריםם..1!!

מאחללת לך רק את הטובב ביותר..כי נראה שמגיע לך..
תשארי כמו שאתת מאמיי..
-רעות- לוובב יוו
פווו כמה תגובות בונות..
הפנמתי הכל תודה (:
רעות !? אתתתם כל כך מתאימים ויפים ביחד פשוט ק נ א ה !
ובגידה.. למרות הלא מחויבות - כה.. לכן גם הרגשתי צורך לספר לו כי וואלה הוא היה חשוב לי בתקופה ההיא..
תודה שדיברת אלי דוך.. הבנתי לפי התגובה כבר שיש לך ניסיון (:

שירוששית .. הייתה תקופה שעישנתי עכשיו כבר לא.

חח סורק אין על התגובות הנסחפות שלך ;] תודה מאמי


כותבת
יאי(:
גרר איה פרק..
מדהים סוחף..
אהבתי!
תמשיכיי...
ווואייי קראתי עכשיו את הסיפור מההתחלההה
כבר איזה שעתיים אני יושבת דבוקה למחשבבב
ומאמי רציתי להגיד לך שאת כותבת מדהיםםם וסוחף ביותרר
וגמני מעריצה אותך על האומץ לעשות מה שבראש ולא לשים על אף אחד.. באמת שהייתי רוצה להיות כמוך, רק תזהרי, כן? 😊

יאללה המשךךךךךךךךךךךךךך
כל כך מדהיםם
מחכה להמשך =]
מוואה ענננקיתת
"נו סעמק! יסמין!" הוא צעק דופק על הדלת ברעש ובעצבים.
השתייה לא עשתה לו טוב. הוא כועס.
"יואו יואו" הוא התחיל להתעצבן
הוא קפץ מעל הדלת ונתלה עלייה מציץ עליי מלמעלה.
"תפתחי רגע! נו!" הוא אמר וירד.
לא רציתי שיתעצבן עוד. קמתי לפתוח אבל הוא כבר טיפס מתא אחר אל התא שלי.
"יסמין..." הוא התחיל לומר



המשך

הוא התקרב וכופף ברכיו כך שראשו יהיה בגובה ראשי.
"זה בסדר" הוא אמר "סליחה על ההתפרצות"
"סולחת" עניתי ביובש
"אני גם סולח" הוא אמר וזה דחף בי משהו לכיוון כאפה
"לא ביקשתי סליחה" אמרתי מתאפקת
"על מה שהיה עם הערבי, אני סולח, אני מבין אותך" האיפוק כבר הפך להיות בלתי נסבל, "ואני שמח שאת כנה איתי" הוא אמר וכל המחשבות הרעות שלי נעלמו, "אני שמח שאמרת לי לפני שאנחנו בקשר לא מחייב, זה פוגע בי שאת עם מישהו אחר כי אני באמת אוהב אותך ואת באמת חשובה לי, וטוב עשית כשאמרת שאנחנו בקשר לא מחייב והיית כנה איתי"
פתאום אהבתי אותו.
כמה מילים פשוטות יכולות לעשות הרגשה טובה.
היה לנו קשה להתנשק.
הנשיקה הראשונה אחרי שסיפרתי לו הייתה כל כך איטית והורגש בה קצת כאב.
היה לו קשה להתנשק איתי.
הרגשתי שאני מגעילה אותו.
"בואי" הוא אמר, "כבר מאוחר ואבא שלך עוד מעט יהיה כאן"
שתקתי ויצאתי אחריו מהתא.
הרגשתי רע גם כי הגעלתי אותו וגם כי ביאסתי לו מסיבה.
באתי אחריו בשקט מביטה בכל הזוגות שנמרחו על הקירות כשהמוזיקה נותנת להם תחושה של פנטזייה.
הוא חיבק אותי אליו ונדחפנו בין ההמון לכיוון היציאה.


"לא יודעת מה להגיד לך" אמרה נוי
הצצתי בפנייה וחזרתי להביט במצית שאצבעותיי שיחקו בה
"את יודעת שאני לא אוהבת את הטיפוס שלו, הוא ערסוואטי בשבילי, הוא גם מעשן, גם סמים, גם ככה מתנהג, לא יודעת מה להגיד לך, אבל מה שהוא אמר זה יפה והכל אבל לכי תדעי אם הוא לא אומר את זה לכולן"
הינהנתי באיטיות וכיביתי את האש בהעברת אצבע.
לפתע חייכתי.
"הוא אמר שחסר לי אם אני אגע שוב בסיגריה" אמרתי מחייכת
נוי לא חייכה
"הוא צודק יסמין, עזבי כבר את הסיגריות המעפנות האלה"
"אני כבר לא מעשנת, חוץ מזה זה היה בקטנה.."
"אין בקטנה יסמין, סיגריות זה סיגריות, כל סיגריה שאת לוקחת זה לא בקטנה"
"טוב.. הבנתי נני" אמרתי והיו כמה דקות של שקט
"רגע.. אז כמה יש לו?" היא שאלה והחיוך של ריכולי בנות הופיע על פנייה
"קטן" חייכתי
"אצל התימנים הכל קטן" היא צחקה
"כה הא" חייכתי
"בלעת לו?"
"כן"
"לא הגעיל אותך?"
"לא"
"וואי איך את זורמת לדברים האלה מהר" היא אמרה.


חושך. רטט נשמע לידי.
"סער" נוי לחשה והושיטה לי את הפלאפון
"הלו?" שאלתי בלחש, נרדמנו.
"יסמינוש" נשמעה קריאה מהצד השני
"הי מאמי"
"הערתי אותך?"
"לא, איפה אתה?" שאלתי בשקט מצמידה את הפלאפון שבידי לאוזן של נוי כדי שגם היא תשמע.
"מועדון. אני לא מפסיק לחשוב עלייך יסמיני"
"וואלה..."
"אני רוצה לראות אותך"
"אתה במועדון, לך תנענע איזה כוסית"
"יסמין?! נגנבת?!" הוא שאל בצעקה שהרחיקה גם אותי וגם את נוי מהפלאפון, "אני רוצה אותך מאמי, לא אחרות... גם עם פאמלה אנדרסון תבוא לי פה ותתחנן אני לא אגע בה יפה שלי כי אני אוהב אותך"
נוי שלחה לי מבט של 'רואה?' בקשר לשיחה של מקודם.
"אתה שיכור" אמרתי בשקט, אבל משהו ממה שהוא אמר חדר לי.
"אמרתי לך שאת לא סתם, אני מרגיש שאיתך זה שונה. עם כולן הייתי פרפר כזה. דופק זורק ואת? אני לא מפסיק לחשוב עלייך"
"כמה שתית סער?" שאלתי
"לא הרבה" הוא אמר
"למה אתה לא נכנס למועדון?" שאלתי
"כי אני רוצה להיות פה ולדבר איתך מאמי"
"איפה חברים שלך?"
"נכנסו בפנים" אמר
"כנס גם, תפוס מישהי"
"מאמי! אמרתי לך! אני רוצה להיות כאן ולדבר איתך ולא רוצה להיות עם מישהי אחרת"
שתקתי.
"יסמיני? המציצה אתמול הייתה במציצה הכי טובה שהייתה לי בחיים" הוא אמר.
שוב שתקתי. נוי כבר נרדמה.
"מה... מה קרה? יסמין?" הוא שאל
"אם אתה לא יכול להיות עם אחרות אז גם אני לא אהיה עם אחרים" אמרתי
"למה את מתכוונת? את מתחייבת מאמי?"
"כה" עניתי
"אנחנו חברים עכשיו כאילו?" הוא שאל
"כה, משום מה כשיש מחויבות משני הצדדים זה כבר עובר שלב"
"צודקת... את בטוחה יסמין? את בטוחה שאת רוצה את זה?"
"כן" עניתי בשקט והבנתי שאני מתחייבת למשהו רציני.

"את בסדר?" נוי שאלה בלחישה
"כן" עניתי
"אל תתחייבי לדברים שאת לא רוצה" היא לחשה לי מהחושך.

"הוא כתב לי מיסמוס" אמרתי מתמתחת ומביטה בצד הפלאפון.
"תקריאי"
"יסמינוש אני רוצה שאת מה שהצעת תגידי בלב שלם, כי זה לא עוזר לי שאת אומרת את זה לא באמת. ואם את חושבת משהו אחר אז תגידי לי, אני מכבד את מה שתגידי כי אני באמת רוצה אותך ואת לא כמו כל הבנות שהכרתי או שהייתי איתן, את באמת משהו מיוחד ואני מוכן לוותר על כל בחורה כשאני איתך, כי אני חולה לך על התחת כמו שאומרים..."
"חביב" נוי אמרה
"התקבל בשש בבוקר" אמרתי והתחלתי לכתוב לו הודעה.
"מה את כותבת לו?" היא שאלה והביטה בי מקלידה בציפצופים תשובה חזרה.
כתבתי לו ... אומרת בלב שלם. אם זה בא ממני אז זה מה שאני רוצה.. אני אוהבת אותך ואני לא אעשה משו שאיכשהו יפגע בך כי וואלה אתה חשוב לי."
"באמת אמרת את זה בלב שלם?" נוי שאלה
"לא" עניתי
"מתי ימאס לך ממנו?"
"בקרוב..." אמרתי והצטערתי.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך