פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*ורוד ותכלת*

✍️ Lil_Angel 📅 05/08/2006 04:35 👁️ 8,216 צפיות 💬 316 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 22
יאאאא איזה יאאאאאאאאאאאאאפהההה
תמשיכי =]
מדהימייי המשכיי דחופיייייייייי
אוהבתת המונים בר כהןן 😊
תרגעו בנים בנות
לילוש שלנו בחופשת אהבה עם בחיר ליבה.
המשך יבוא כשהיא תרד מהעננים 😉
כן כן היה מושלם חבל שזה נגמר..
יום אהבה מלא מלא באהבה.
אז נצ'פר אותכם בהמשך 😊


*צוות האתר מחקו לי תחתימה*
גררר
ילדדווונננת!?
סיפוור מדההים-יש לך כתיבה באאת זונה [;
תמשיכיי מהרר אבבבל
לאבב יייא [=
-ליאתי- 😊



הסיפווריי שלללי, (:
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=0#entry1078566
תמונה

תמונה
(מקוצר)

*המשכתי את הנשיקה
היא הייתה כמו מהסרטים.
*לפתע אמא שלי פתחה את הדלת...
"אז אתם כבר לא ידידים,הא?"
*הוא הלך לדרכו.
אמא שלי לא חיכתה והנחיתה את זה עליי...לא ידעתי מאיפה זה בא לי.
"תקשיבי ילדה שלי... אני צריכה ליידע אותך במשהו.. את לא תאהבי את זה ...אבל מגיע לך לדעת זה גם העסק שלך אחרי הכל..."

תמונה

תמונה

"נו כבר אמא די עם ההרצאות...תגיעי לעניין."
אמרתי לה ברוגז ...כל כך רציתי שהוא יישאר.
"טוב אז תקשיבי... את יודעת מי התקשר אליי עכשיו?"
היא שאלה באי-נעימות
"מישהו מהעבודה שלך? מבית הספר שלי?"
"מהעבודה שלי." היא השיבה "הבוס שלי אמר לי שאני לא חרוצה מספיק ושנדרש מהעובדים להשקיע 110% מאמץ ואני משקיעה בקושי 90...
בקיצור הוא אמר שאני מפוטרת."
הייתי בהלם.
אמא שלי? מפוטרת?
ועוד בתקופה הכי קשה שלנו...
אין פרנסה.
"אבל אמא תחזרי אליו תגידי שאת תשקיעי יותר הוא לא יכול לעשות לך את זה! תתבעי אותו!"
"אין מה לעשות יפה שלי... אני מפוטרת ואין לי איך לחזור לעבודה הזו."
חיבקתי אותה. כמו שהיא הייתה מחבקת אותי כשהייתי נכשלת במבחן או שהייתי מאוכזבת.
חיבוק מתוק וטהור של ניחום וחום.
"די אמא את תמצאי עבודה אפילו יותר טובה את תראי!"
"אבל איך אני אחזיר את המשכנתא בלי עבודה? ייקחו לנו את הדירה אם אני לא אחזיר אותה... או שיעקלו לנו חפצים."
"די אמא אומרים שכשהכול בשפל המדרגה הכל יכול רק להשתפר!"
"את עוד לא טעמת משפל המדרגה נסיכה שלי..."
החוורתי.
הלכתי לחדר.
הם ייקחו לנו את הדירה...
איך אני אהיה קרובה לעידו בלי דירה?
אנחנו נהייה עניות.
התחלתי לבכות ונרדמתי מהדמעות
בבוקר התעוררתי.
"בוקר טוב ילדה שלי... תמהרי את מאחרת לבית הספר.."
התלבשתי הכי יפה שיכולתי... חולצה טרנדית וג'ינס מהמם ... בכל זאת...בגדים לא היו חסרים לי.
באתי לבית הספר ובכניסה עמד עידו .
הוא נתן לי חיבוק חם ואני נישקתי אוות בלחי.
הוא הסתכל לי בעיניים ונישק אותי.
השומר אמר לנו "כנסו כנסו לבית הספר"
נכנסנו במבוכה
נכנסתי לכיתה
כל מה שחשבתי עליו היה עידו.
חבל שהוא שכבה מעליי...
קישקשתי במחברת שלי "שני +עידו"
כל כך התרגשתי מהמחשבה שאנחנו ביחד שלא הקשבתי לכלום..
היו הרבה בנות שניסו להתחבר איתי אבל אני דחיתי אותן והחלטתי שמעכשיו יהיו לי רק ידידים.
בנות הן עם מגעיל.
אחרי שהן הפנו לי את הגב בזמן שהכי הייתי צריכה אותן יכולתי רק לסמוך על בנים.
הכרתי המון ידידים..
ישבנו בכיתה צחקנו וסיפרנו בדיחות
ילד בשם אור שאל אותי " אז מה ככה מתוקה יש לך מישהו ככה ללילות הקרים?"
"האמת היא שכן..."
הוא חייך "מי זה?"
עניתי לו בחיוך מתבייש "מכיר את עידו מכיתה יא?"
"הבלונדי?" הוא שאל בתדהמה...
"הוא לא בלונדי... יש לו שיער חום בהיר..."
"לא בסדר אני יודע על מי את מדברת...פשוט פעם הוא היה בלונדיני וכולם קראו לו בלונדי...אז מה אתם ביחד? לא יכול להיות...הייתה לו חברה
ש...אה אני לא בטוח אם את יודעת לא חשוב.."
הוא השפיל את עיניו.
"כן אני יודעת... והאמת שאני דיי דומה לה.."
"וואי....... עכשיו אני יוע את מי את מזכירה לי!! יואו אתם שתי טיפות מים לא פלא שהוא חבר שלך!!"
נדהמתי
"לדעתך הוא איתי רק בגלל שאני מזכירה לו אותה?"
"לדעתי את צריכה לשאול אותו... אבל מאמי לדעתי את מתעסקת עם מישהו שלא כדאי לך להתעסק איתו...הוא נפגע הרבה בחיים ולא נראה לי שקשה לו גם לפגוע באחרים."
החיוך המאושר שליווה אותי מאתמול נמחק כלא היה.
כל הזמן חשבתי על זה.
הגיעה ההפסקה.
ראיתי את עידו.
אני לא אשאל אותו. אני אתן לו לענות לי לבד .
התנשקנו והתיישבנו מתחת לעץ בגינת בית הספר.
הוא דיבר ודיבר ואני לא הקשבתי
רק חשבתי.
"קרה משהו נסיכה שלי?"
"כן...אמא שלי פוטרה מהעבודה..."
"יואו יפה שלי לא נורא היא תמצא עבודה אחרת..."
הוא אמר וליטף לי את הראש.
הוא כזה מתוק. אני כל כך מקווה שהוא לא איתי בגללה..
"עידו יש לי שאלה...
אתה לא איתי בגלל שאני דומה למירי נכון?"
הוא פקח את עיניו בתדהמה..
"נעלבתי ממך.. נראה לך שזה בגללה? את מדהימה כמו שאת!"
חייכתי .
אבן ירדה לי מהלב.
קמתי מהברכיים שלו...
הסתכלתי עליו...
"אני אוהבת אותך עידו..."
הוא נישק אותי נשיקה עמוקה חודרת ומושלמת...איטית ורומנטית פשוט כל מה שיכול להיות טוב בנשיקה היה בזו.
הוא עצם את עיניו ואמר "גם אני אוהב אותך,מירי."
תמונה

המשך יבוא...

תגיבו
יאאאאא...
אני רוצה המשךךך
מהררררררר!!!

-יסווו-
חחח לא להיכנס לפאניקה יותר מידי זה רק סיפור חחח 😊
ותקשיבו אנשים שולחים לי הודעות פרטיות ושואלים אותי למה קראתי לסיפור ככה כי זה שם מפגר...

תקשיבו אני לא קראתי לו ככה בגלל שאלו הם צבעים יפים לטעמי או סתם..
קראתי לו ככה בגלל שוורוד ותכלת זה ביטוי לתמימות...לחשוב שהעולם הוא וורוד ותכלת זה להיות תמים ונאיבי...
אז קראתי לו ככה בגלל שהדמות הראשית עוברת מעולם שבו הכל מושלם לעולם קשה ומסובך ומבינה שלא הכל זה וורוד ותכלת ומנסה להסתגל...קאפיש ?

😊 לדעתי זו משמעות מספקת

חח מאמי יפה לך שחשבת עלזה ככה..
שם יפה לדעתי..
אממ והפרק הזה? פרק מושלםםם
מחכה להמשך מותקקק
מוואאה
רותמי =]]
פרקק יאפפפהה..
יואיאוואואוואוו תמשיכייכיכייי מהר מהר=]
מווואהה
😊 שמחה שאהבתם...

מצטערת אנשים המשך ר=ק מחר


מאאממי,
פרק מדההים =]
הממששך דחופיחופיי (:
אוהבבת,
מוואה



הסיפוררי שלללי, (:
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=0#entry1078566
ליילוו'שש..


ילדונת..את ממש ממש ממש ממש ממש אבל ממש רושמת יפה..
אהבתי איך שאת רושמת..!!
אהבתי את המשעמעות של הכותרת לא הייתי חושבת על זה..😉
יש לך איסיקיו או מסנגר..??

לוב אותך..
שנינו'ש

מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי..

QUOTE (shani_310 @ 10/08/2006) ליילוו'שש..


ילדונת..את ממש ממש ממש ממש ממש אבל ממש רושמת יפה..
אהבתי איך שאת רושמת..!!
אהבתי את המשעמעות של הכותרת לא הייתי חושבת על זה..😉
יש לך איסיקיו או מסנגר..??

לוב אותך..
שנינו'ש

מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי..
הודעה פרטית עם המסנג'ר שלי בדרך אליך 😊

ותודה על המחמאות דיייייי 😁 חמודה 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך