QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) לא יכולה?! חחח תאמין לי שאני יכולה..ועוד איך יכולה.
אבל להתחיל את הכל שוב? לא..לא באלי..
במילים אחרות את לא יכולה
QUOTE (ADI1 @ 13/07/2006) berry_bear זו ברבי?
לא
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) לא יכולה?! חחח תאמין לי שאני יכולה..ועוד איך יכולה.
אבל להתחיל את הכל שוב? לא..לא באלי..
במילים אחרות את לא יכולה
אויש נו..קרא את זה איך שבאלך.
גם את זה אני צריכה להוכיח לך?!
ובכלל מה אתה הפה שלה? מה אתה בכלל מתערב במה אני אומרת?
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) לא יכולה?! חחח תאמין לי שאני יכולה..ועוד איך יכולה.
אבל להתחיל את הכל שוב? לא..לא באלי..
במילים אחרות את לא יכולה
אויש נו..קרא את זה איך שבאלך.
גם את זה אני צריכה להוכיח לך?!
ובכלל מה אתה הפה שלה? מה אתה בכלל מתערב במה אני אומרת?
אני הפה שלה ?אני פה ?אז איך אני רושם את ההודעה הזאתי
את לא יכולה להוכיח משהו שלא נכון
למה אני מתערב?זאת מדינה חופשית לא ?או שגם פה אני צריך דין לאלוהים שלך ?
וואי בחייך!!! תעשה לי טובה אחת גדולה וסתום קצת..
פוו כל היום רק עם ההוכחות שלך!!!
וחשבתי שסיימנו את זה כבר!! יאללה..
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) וואי בחייך!!! תעשה לי טובה אחת גדולה וסתום קצת..
פוו כל היום רק עם ההוכחות שלך!!!
וחשבתי שסיימנו את זה כבר!! יאללה..
זה לא דיון על אלוהים
ולסתום ?מתי דיברתי ?אלא אם כן ידיים יודעות גם לדבר
והקלדה זה דיבור
וואי בטח עברתי מוטציה ואפילו לא שמתי לב
ואת שאלת אם להוכיח לי לא אני
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) וואי בחייך!!! תעשה לי טובה אחת גדולה וסתום קצת..
פוו כל היום רק עם ההוכחות שלך!!!
וחשבתי שסיימנו את זה כבר!! יאללה..
זה לא דיון על אלוהים
ולסתום ?מתי דיברתי ?אלא אם כן ידיים יודעות גם לדבר
והקלדה זה דיבור
וואי בטח עברתי מוטציה ואפילו לא שמתי לב
ואת שאלת אם להוכיח לי לא אני
אוייייש אויייש..די די אינלי כוח לקרוא אפילו את ההודעות שלך.
יאללה תעשה טובה שמור על שקטט!!
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) וואי בחייך!!! תעשה לי טובה אחת גדולה וסתום קצת..
פוו כל היום רק עם ההוכחות שלך!!!
וחשבתי שסיימנו את זה כבר!! יאללה..
זה לא דיון על אלוהים
ולסתום ?מתי דיברתי ?אלא אם כן ידיים יודעות גם לדבר
והקלדה זה דיבור
וואי בטח עברתי מוטציה ואפילו לא שמתי לב
ואת שאלת אם להוכיח לי לא אני
אוייייש אויייש..די די אינלי כוח לקרוא אפילו את ההודעות שלך.
יאללה תעשה טובה שמור על שקטט!!
שוב מתי דיברתי ?מתי עשיתי רעש?
חוץ מזה אף אחד לא הכריח אותך להיכנס לפה
וחוץ מזה התחלת לדבר עלייה אז תסיימי מה רצית להגיד עלייה?
QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) חחחחחח מה kisska עשתה? 😂
מי את ?
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) חחחחחח מה kisska עשתה? 😂
מי את ?
ברי