חח ברבי מוזר לא לראות תחתימה שלך..
תחזרי למצב הקודם חיחי
QUOTE (י-ע-ל @ 13/07/2006) חח ברבי מוזר לא לראות תחתימה שלך..
תחזרי למצב הקודם חיחי
חח , מקווה שאפשר לתקן את המצב ומחר אני אחזור
אז אני אשאר עם משתמש חדש.
מחקו הרבה משתמשים 😯
מי מחק?!?!
ואת מי עוד מחקוו?
אני יודעת את הכמות אבל אין לי מושג מי ספיציפי, דברי עם נהיר לא צריך לפרסם פה את זה אולי הוא לא רוצה שיידעו.
אהה חח כבר חשבתי שהשעו אותך או משו ...שמחה לשמוע שלא
תחזרי כמה שיותר מהר למשתמש שלך 😉 😁 😊
QUOTE (2Pac_GirL @ 13/07/2006) אהה חח כבר חשבתי שהשעו אותך או משו ...שמחה לשמוע שלא
תחזרי כמה שיותר מהר למשתמש שלך 😉 😁 😊
חחח חמודה גם אני נבהלתי לא הבנתי מה קרה
פרצו לאתר חח מוזר...
אמא שלא ימחקו אותייייייי 😊
QUOTE (י-ע-ל @ 13/07/2006) פרצו לאתר חח מוזר...
אמא שלא ימחקו אותייייייי 😊
אל תדאגי, לא מוחקים כוסיות.
מי זו ברבי בכלל?
או שזו מי שאני חושבת בגלל שפרינסס15 אמרה משהו על האמונות..???