QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) טוב אחי :]
ההודעה האחרונה שלי לא הייתה מכוונת אלייך
אני לא אחיך אני מבין שההזיות חזרו?מור מגיע אליי משלוח של תרופות נגד הזיות את רוצה שאני אביא לך ללא מרשם אפילו יודעת מה בחינם
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) נו מור איפה נעלמת לנו אנחנו מתגעגעים
נו התחלת לדבר עליה אז גם תסימי
מור פה!!
רק שאינלי כ"כ זמן ופנאי להגיב לך.
וגם..לא ממש באלי! וכן ישלי מה להגיד..
אבל אינלי כוחות מיותרים אלייך.
שיהיה לך לילה-טוב!
לא...את טועה
אין לך מה להגיד אם היה לך היית אומרת
אחח אחח התכוונתי לזה.
טוב שמע, אינלי כוח לריב איתך או משהו. זה לא קשור לאשכול הזה, אם ישלך או אם אתה רוצה משהו להגיד יש פרטי.
מה שאני חושבת על קיסקה לא באלי להגיד את זה פה בפורום. וזה בטח ובטח שלא אמור לעניין אותך.
ובטטח שאנ'לא חייבת לך דין וחשבון מה אני חושבת עליה ולא חייבת לענות לך!!
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) נו מור איפה נעלמת לנו אנחנו מתגעגעים
נו התחלת לדבר עליה אז גם תסימי
מור פה!!
רק שאינלי כ"כ זמן ופנאי להגיב לך.
וגם..לא ממש באלי! וכן ישלי מה להגיד..
אבל אינלי כוחות מיותרים אלייך.
שיהיה לך לילה-טוב!
לא...את טועה
אין לך מה להגיד אם היה לך היית אומרת
אחח אחח התכוונתי לזה.
טוב שמע, אינלי כוח לריב איתך או משהו. זה לא קשור לאשכול הזה, אם ישלך או אם אתה רוצה משהו להגיד יש פרטי.
מה שאני חושבת על קיסקה לא באלי להגיד את זה פה בפורום. וזה בטח ובטח שלא אמור לעניין אותך.
ובטטח שאנ'לא חייבת לך דין וחשבון מה אני חושבת עליה ולא חייבת לענות לך!!
מי רב?אני רק אומר את האמת
שאני אתכתב איתך בפרטי?מה השתגעתי ?
תני לי להחליט מה מעניין אותי ומה לא טוב ?
גאד יש פה בני אדם שמחפשים לרב בכוח 😊
טוב כבר סטיתם מהנושא !
ננעל !