מי זו
?..
אהה את בטח מתכוונת ל...הזו
שונאת אותהה
QUOTE (15PrInCeSs @ 13/07/2006) מי זו
?..
אהה את בטח מתכוונת ל...הזו
שונאת אותהה
חחחחחחח מה קרה בובהלה מנצלת את הבמה שאני לא פה? כמה שאת עלובה.
תודה על הדאגה, נהיר מטפל בבעיה זה משהו באתר אולי מישהו פרץ זה יתוקן בקרוב.
זאת אני בינתיים ממשתמש חדש 😊
תודה על הדאגה, אוהבת
😊
QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 13/07/2006) מי זו
?..
אהה את בטח מתכוונת ל...הזו
שונאת אותהה
חחחחחחח מה קרה בובהלה מנצלת את הבמה שאני לא פה? כמה שאת עלובה.
תודה על הדאגה, נהיר מטפל בבעיה זה משהו באתר אולי מישהו פרץ זה יתוקן בקרוב.
זאת אני בינתיים ממשתמש חדש 😊
תודה על הדאגה, אוהבת
😊
פ'''''''חחחחחחחחחח מצחיקהה האא
איזה כיף שתראית אין לך מושג איזה תענוג זה גרם לי
QUOTE (15PrInCeSs @ 13/07/2006) QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 13/07/2006) מי זו
?..
אהה את בטח מתכוונת ל...הזו
שונאת אותהה
חחחחחחח מה קרה בובהלה מנצלת את הבמה שאני לא פה? כמה שאת עלובה.
תודה על הדאגה, נהיר מטפל בבעיה זה משהו באתר אולי מישהו פרץ זה יתוקן בקרוב.
זאת אני בינתיים ממשתמש חדש 😊
תודה על הדאגה, אוהבת
😊
פ'''''''חחחחחחחחחח מצחיקהה האא
איזה כיף שתראית אין לך מושג איזה תענוג זה גרם לי
אל תדאגי גם אם אני אגסוס למוות אני אדאג להיות פה הרבה אחרייך
חאל'סס כבר בלי ברבייי פה האתר לא אותוו דברר~~!!!
ברבייייייייייייי גמאני לא הבנתתיי מה קרהההההההה
תחזרייי מהררררררררר
לאותו משתמששששששששששששש
אווווההבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
חלילהה וחסס מה קרה למה לגסוס
קיצרר אל דברי אלי יותרר...את לא באה לי בטוב..
לא בא לי לשמוע תהטפות המפגרות שלך לגבי האמונה וכ' וכ' כול אחד יחחיה ויאמין במה שהוא רוצה ואין לך שום זכותת להתערב ולהשמיץ ולפגוע פה בדתות..
מאמוש איזה חמודה, הייתה פריצה וכמה משתמשים נמחקו אבל זה יסודר מחר 😊
חח מתה עלייךך!!!
ופרינסס15 מה את קשורה?
דברי איתה על זה בפרטי, זכותה להביע את דעתה!!!
QUOTE (15PrInCeSs @ 13/07/2006) חלילהה וחסס מה קרה למה לגסוס
קיצרר אל דברי אלי יותרר...את לא באה לי בטוב..
לא בא לי לשמוע תהטפות המפגרות שלך לגבי האמונה וכ' וכ' כול אחד יחחיה ויאמין במה שהוא רוצה ואין לך שום זכותת להתערב ולהשמיץ ולפגוע פה בדתות..
אף פעם לא התייחסתי אליך למרת כל מה שאני חושבת עליך ועל הנפש העלובה שלך, בניגוד אליך לא ירדתי לרמה כלכך נמוכה והלכתי לרכל עליך בפורומים אחרים אבל זה בגלל שכנראה לא ידעת שאני אראה את זה.
בקיצור סעי וחפשי מי ינענע אותך, את לא לרמה שלי.
QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 13/07/2006) חלילהה וחסס מה קרה למה לגסוס
קיצרר אל דברי אלי יותרר...את לא באה לי בטוב..
לא בא לי לשמוע תהטפות המפגרות שלך לגבי האמונה וכ' וכ' כול אחד יחחיה ויאמין במה שהוא רוצה ואין לך שום זכותת להתערב ולהשמיץ ולפגוע פה בדתות..
אף פעם לא התייחסתי אליך למרת כל מה שאני חושבת עליך ועל הנפש העלובה שלך, בניגוד אליך לא ירדתי לרמה כלכך נמוכה והלכתי לרכל עליך בפורומים אחרים אבל זה בגלל שכנראה לא ידעת שאני אראה את זה.
בקיצור סעי וחפשי מי ינענע אותך, את לא לרמה שלי.
חחחח מי ריכל עליךך.. חשב שחושבים עליהה למה מי את בכלל
אני לא מתכוונת לדון איתךך פה יותררר
יש לי עדיין תכבוד העצמי שלי..
קנאה קנאה... יהיה טוב יהיה טובב
תכנסי לאשכול שלי ותביני למה אני עצבנית עליך כול כלל.. קראת שם תתגובה שכתבת לי למה מי את שתכתבי לי דבר כזהה..
דדדדדדדדיייייייייייייי בנות!!!!!!!
אפ נמאס כברררררררררררררררררררררררר
ברבי אני מבקשת ממך יפה לסיים את הויכוח המפגר הזהההההההההההה
נכון אני מקנאה בך, מה שתגידי. את מוזמנת לא לפנות אליי יותר