נו מור איפה נעלמת לנו אנחנו מתגעגעים
נו התחלת לדבר עליה אז גם תסימי
חיחיחי ברבבבבי אשכרה אנחנו לא יכולים בלעדייך😊 😁
נשמה את לא מעודכנת זה כבר 5..חחחחחחחחחחחחחח
סתעאם ! אשכרה חפירה, אני ראיתי רק עכשיו !
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) חיחיחי ברבבבבי אשכרה אנחנו לא יכולים בלעדייך😊 😁
את צודקת אי אפשר בלעדייה וביגלל זה אני מתכתב איתה ברגע זה
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) חיחיחי ברבבבבי אשכרה אנחנו לא יכולים בלעדייך😊 😁
את צודקת אי אפשר בלעדייה וביגלל זה אני מתכתב איתה ברגע זה
תמסור לה ד"ש מעדי מטירת הכרמל 😛
חחחחחחחחחח
השיעמום
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2006) חיחיחי ברבבבבי אשכרה אנחנו לא יכולים בלעדייך😊 😁
את צודקת אי אפשר בלעדייה וביגלל זה אני מתכתב איתה ברגע זה
תמסור לה ד"ש מעדי מטירת הכרמל 😛
חחחחחחחחחח
השיעמום
חח נמסר
אם הקסאמים יפלו עלייך את מוזמנת אלייה
QUOTE (מכועריםלנצח @ 14/07/2006) נשמה את לא מעודכנת זה כבר 5..חחחחחחחחחחחחחח
סתעאם ! אשכרה חפירה, אני ראיתי רק עכשיו !
גם את לא מעודכנתת
זה כבר 6 מאמי 😊
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) נו מור איפה נעלמת לנו אנחנו מתגעגעים
נו התחלת לדבר עליה אז גם תסימי
מור פה!!
רק שאינלי כ"כ זמן ופנאי להגיב לך.
וגם..לא ממש באלי! וכן ישלי מה להגיד..
אבל אינלי כוחות מיותרים אלייך.
שיהיה לך לילה-טוב!
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) אם הקסאמים יפלו עלייך את מוזמנת אלייה
חחחח כבר 6 דפים.
אתה צוחק ?@!
הודיעו לנו להיכנס למקלטים :\
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) נו מור איפה נעלמת לנו אנחנו מתגעגעים
נו התחלת לדבר עליה אז גם תסימי
מור פה!!
רק שאינלי כ"כ זמן ופנאי להגיב לך.
וגם..לא ממש באלי! וכן ישלי מה להגיד..
אבל אינלי כוחות מיותרים אלייך.
שיהיה לך לילה-טוב!
לא...את טועה
אין לך מה להגיד אם היה לך היית אומרת
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) אם הקסאמים יפלו עלייך את מוזמנת אלייה
חחחח כבר 6 דפים.
אתה צוחק ?@!
הודיעו לנו להיכנס למקלטים :\
וואלה תבעו לבאר שבע
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) אם הקסאמים יפלו עלייך את מוזמנת אלייה
חחחח כבר 6 דפים.
אתה צוחק ?@!
הודיעו לנו להיכנס למקלטים :\
וואלה תבעו לבאר שבע
בטח..
אנחנו בדרך :]
חחחח