QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) חחחחחח מה kisska עשתה? 😂
מי את ?
ברי
הא =]
נעים מאוד 😊
הייתי בטוחה שאת ברבי= KISSKA
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) QUOTE (berry_bear @ 14/07/2006) חחחחחח מה kisska עשתה? 😂
מי את ?
ברי
הא =]
נעים מאוד 😊
הייתי בטוחה שאת ברבי= KISSKA
אז טעית קורה מתרגלים
כע.
כבר הבנתי.
סורי ,
בכל אופן, נעים להכיר
אוהווווו
שיגעתםםםם אותי כולכםםםם
שעה אני קורא ת'אשכול ומנסה להבין..
kisska נמחקה?..
והיא פתחה משתמש חדש שנקרא berry_bear..?
אם לא תסבירו לי מה הולך פה בקשההה..
QUOTE (neni @ 14/07/2006) אוהווווו
שיגעתםםםם אותי כולכםםםם
שעה אני קורא ת'אשכול ומנסה להבין..
kisska נמחקה?..
והיא פתחה משתמש חדש שנקרא berry_bear..?
אם לא תסבירו לי מה הולך פה בקשההה..
אוקיי פרצו לאתר 300 משתמשים נמחקו קיסקה אחת מהם
לא ברי זאת לא קיסקה ברי היא משתמש חדשה ביכלל
מחר יטפלו בבעיה וקיסקה תחזור
ברבי היא לא הייתה המנהלת או משו כזה ?!
^^ אולי של אחד הפורומים.
לא'דעת
QUOTE (מכועריםלנצח @ 14/07/2006) ברבי היא לא הייתה המנהלת או משו כזה ?!
היא הייתה ועדיין מחר היא חוזרת תרגעו אנשים זה לא שהיא עזבה אותכם לתמיד
סך הכל פרצו מחקו אותה ומחר יטופל
זו הייתה הבלונדינית הזאת שהייתה לה חתימה יאפפה ותמונה מהממת ?! זו ברבי ?!
ורגעע..מי זאת ברבי?..
כאילו מה היה הכינוי?
כן. הבלונדינית היפה.
סבטיק :]]
הכינוי שלה היה Kisska
QUOTE (MiLaNo @ 13/07/2006) חאל'סס כבר בלי ברבייי פה האתר לא אותוו דברר~~!!!
ברבייייייייייייי גמאני לא הבנתתיי מה קרהההההההה
תחזרייי מהררררררררר
לאותו משתמששששששששששששש
אווווההבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אוקיי עד כמה שזה נכון
ומחר אתם תראו את קיסקה...
פשוט פרצו לאתר מחקו משתמשים והיא אחת מהם
אה סבטטה , הבנתי .. שיוואו איזה ילדה מעלפפת הייתה לה חתימה
יפפה והתמונה שלה בכלל היא יצאה שם מ'זה יפפה בגלל זה אני זוכרת אותה !
QUOTE (rocker22 @ 14/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 13/07/2006) חאל'סס כבר בלי ברבייי פה האתר לא אותוו דברר~~!!!
ברבייייייייייייי גמאני לא הבנתתיי מה קרהההההההה
תחזרייי מהררררררררר
לאותו משתמששששששששששששש
אווווההבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אוקיי עד כמה שזה נכון
ומחר אתם תראו את קיסקה...
פשוט פרצו לאתר מחקו משתמשים והיא אחת מהם
חפרתם 4 דפים על זה שמחקו את ברבי ?
חחחחחחחחחח