פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד #@~ ומה שחשוב- שיהיה לך טוב ~@#...

#@~ ומה שחשוב- שיהיה לך טוב ~@#

✍️ pucha 📅 01/07/2006 03:02 👁️ 3,653 צפיות 💬 161 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 8 מתוך 11
מחכה בובי!
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]
מהפרק הקודם-

"לכי עכשיו לקניון, שדרה רביעית. בית קפה 'הירח'.. הוא יושב שם איתה.."
"מי יושב כפרה??" שיחקתי אותה לא מבינה, לא רציתי להבין..
"נדב וההיא..מצטער כפרה, אני עושה את זה רק בשבילך"
"איך אתה יודע שהם שם?"
"כי אני רואה אותם, אני בחנות שלי מאמי" אמר.
"אני באה מותק" השבתי, וניתקתי את השיחה.
לבשתי שורטים קצרים בצבע כתום, גופיה שחורה,
עשיתי כמה סידורים זריזים ויצאתי לקניון..
כשהגעתי הלכתי ישירות לשדרה הרביעית, לבית קפה 'הירח'..
גופי רעד לגמרי, פחדתי שעוד מעט הבועה עלולה להתנפץ,
והאמת תצא לאור – האמת שכל כך חששתי ממנה..
וכן, אסי צדק, הם ישבו להם בקצה בצד ימין, משלבים ידיים,
ניצוצות באוויר, עיניים מאוהבות, שפתיים מחייכות..
ואני בצד, מסתכלת, בוכה, לא מאמינה..
לא מאמינה שבובי באמת בוגד בי..


פרק חדש- 😉

חזרתי הביתה, רועי אמר לי שקאי צלצלה, ושכל הבנות נפגשות אצלה עוד חצי שעה.
החלטתי ללכת גם, כדי לספר להן על הכל, אולי הן יעודדו אותי,
ויגידו לי מה לעשות עם הבשורה המרה שעכשיו התגלתה בפניי..
הלכתי להתקלח ונתתי לזרם המים לטהר אותי מכל המועקות..
אחרי התארגנות קלה יצאתי לכיוון הבית של קאי..
כולן כבר היו אצלה, ואפשר להגיד שדפקתי איחור רציני..
"כפרה למה רק עכשיו באת?" שאלה אותי נוי בדאגה, וכל הבנות הנהנו בראשם וחיכו לתשובה..
"אתן לא תאמינו" אמרתי, והתחלתי לבכות..
"מה קרה?" שאלה שלי, והבנות ישר התקרבו אליי, כאלה הן,
תמיד אוהבות לשמוע רכילויות ודברים חדשים..
"זה קשור לנדב.." אמרתי.
"נו! נו ספרי כבר!" צעקה עליי מורן.
"הוא בוגד בי"
"מה?!?! עלאק!" הן התחילו להשתגע, ולזרוק אלף שאלות,
כמו "מאיפה את יודעת?" "מי זאת?" "לא חשדת?" "איך לא גילית את זה קודם?" ..
לא התחשק לי לענות להן, הזלתי דמעה אחר דמעה..
לדעתי הדמעות כבר הביעו הכל, הביעו את הכאב, העצב ובעיקר את האכזבה שהרגשתי..
"נו דברי איתנו" הן אמרו, ועשיתי מין חצי חיוך כזה.. של 'תעזבו אותי בשקט'..
"סתם, אין מה לספר" אמרתי לבסוף..
"איך גילית?" נוי הציקה.
"ראיתי אותם בקניון, אסי אמר לי"
"את רצינית? וואי אני בשוק מנדב.." אמרה טלי.
"שיט..אז לא יהיה לנו איך להיכנס ל'דנבר'.." נאנחה שלי על הספה בעצב..
וכל הבנות אחריה התחילו להתלונן..
"אתן רוצות להגיד לי שפאקינג אכפת לכן ממועדון מזדיין!?
כרגע גיליתי שחבר שלי בוגד בי!" התעצבנתי..
"נו ברור, אבל עדיין באסה כבר תכננתי מה ללבוש" אמרה נוי..והרגשתי עקיצה בלב..
פטפטנו עוד קצת, וחתכתי הביתה..
#ראיתי# שלחתי לאסי הודעה לפלאפון..
#מצטערת כפרה,
מזה לא היה נעים לי לעשות לך קטע כזה אבל רציתי שתצאי כבר מהבועה שנכנסת אליה#
#זה בסדר, חפיף.. טוב שסיפרת לי. המון תודה#
#אין על מה, בטוחה שהיית עושה הפוך גם בשבילי#
נכנסתי לחדר שלי עצובה מהרגיל, מצוברחת, מדוכאת..
כל כך לא היה לי מצב רוח..
"אז מה נשמע?" צלצלתי לנדב.
"טוב ברבי, מה איתך?"
"לא יכול להיות יותר טוב" אמרתי, וניגבתי את הדמעות..
"וואלה, מה עשית היום?"
"עם החברות, ואתה?"
"סתם בבית, ישנתי..הייתי מת מעייפות כפרה" הוא אמר.. 'ישנתי' עלאק.. בן זונה!
"אה יופי..חשוב להשלים שעות שינה" אמרתי..וחייכתי חיוך מהול בעצב..
"כן בטח חשוב"
"אנחנו צריכים לדבר. תפגוש אותי ב'ריקי' עוד רבע שעה- ואל תאחר!" אמרתי לו..
"נו למה כפרה? מה לחוץ? בואי נדחה את זה למחר"
"לא, היום! תתאמץ ותגיע. ביי" אמרתי וניתקתי את השיחה.
לבשתי גופיה כתומה וג'ינס משופשף,
סירקתי את שערי ואת האיפור שנמרח מרוב הבכי.. וירדתי לקומה למטה.
"כבר חוזרת" אמרתי לאמא שעבדה במטבח, וטרקתי את דלת הבית.
הגעתי ל'ריקי', תפסתי לי ולנדב שולחן בפנים, בפינה הימנית..
שם לא יוכלו להציק לנו..
התיישבתי וחיכיתי לו, ובינתיים סתם דפדפתי בתפריט..
"מה היה לחוץ כל כך?" הוא אמר, והתיישב.
"מה תרצו להזמין?" אמרה המלצרית.
"שוקוצ'ינו בשבילי, ובשבילך בובי?" אמרתי בצביעות..
"אייס קפה" אמר בסנוביות והניח את התפריטים בצד..
"נו דברי"
"אתה לא מתבייש?" שאלתי אותו והתבוננתי לתוך עיניו..
"מה?"
"שאלתי אם אתה לא מתבייש" חזרתי על דבריי..
"מתבייש ממה? מה נסגר איתך אור?"
"ראיתי אותך היום"
"איפה ראית? כל היום ישנתי"
"נדב אל תסבן אותי, ואל תשקר. אני אומרת לך שראיתי"
"איפה?"
"ב-'הירח' כפרה.. ראיתי הכל"
"כולה ישבתי עם ידידה"
"כן אה ידידה. וממתי הלשון שלך תקועה בפה של ידידות שלך אה נדב?!?"
הרמתי את הקול, והוא השתתק.. ובצדק..
"אתה לא שווה אפילו את הדיבור שלי עכשיו איתך, אני מאחלת לך אחלה חיים,
ואתה תראה הגלגל הוא עגול, גם לך ישבר הלב.. זה רק עניין של זמן.
אני ואתה גמרנו!" אמרתי לו, לקחתי את התיק שלי ובאתי לקום.
"הנה ההזמנה שלכם" אמרה המלצרית והניחה על השולחן את השתייה שהזמנו..
"תתני לו את זה, אני כבר איבדתי את הצימאון" אמרתי, הבטתי בעיניו ויצאתי מהמסעדה..



................
המשך יבבבבבבבוא..


אווהבת אתכן, מצטערת שיצא לי לפרסם רק עכשיו ..
מקווה שאת שאר הפרקים אני אפרסם לעיתים קרובות יווותר..
שיהיה לכולנו יום מקסים וסופ"ש מענג [:
וווואאאאיייי איזה פרק מעלף מאמיייייייייי
חרא של חברות יש לה..
ידעתי מההתחלה שהן מפגרות!
אוהבת אותך המוןן
ומחכה להמשךךךךך רותמי שלך =]
יאאאאא... טוב שהיא חתכה איתו ככה

ואסי הזה נשמע לי מה זה חמודדד יאא =)

וחברות גועל נפש יש לה עם חברות כאלה עדיף להיות לבד בעולם מה זה
חחח שתחליף אותן מהרררררר !!

אוהבתתתתתת =) המשך
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 07/07/2006) יאאאאא... טוב שהיא חתכה איתו ככה

ואסי הזה נשמע לי מה זה חמודדד יאא =)

וחברות גועל נפש יש לה עם חברות כאלה עדיף להיות לבד בעולם מה זה
חחח שתחליף אותן מהרררררר !!

אוהבתתתתתת =) המשך
נכון!!
איזה מגעיללות..לא חברות אמיתיוות בכלל..
בעעעע
מלא נדב הבן זנונים הזהההה
אבללל החברות שללהה אמאאאאאאאאאא זה ממש השיאא גועל נפשש
ומגיע לו זה סופו של כל בוגדדדדדדד
והגלגל הוא עגול חעחעח
איך נכנסתי לסיפור
לירוניי י'מוכשרתתתתתתתתתתתתת המשךך מידייידיידידידייד

מור'צי 😊
מדהים =)..
יאווווווווווווו מהמם חח תמשיכי בובי דחוףףף
QUOTE (פיקולו @ 07/07/2006) מלא נדב הבן זנונים הזהההה
אבללל החברות שללהה אמאאאאאאאאאא זה ממש השיאא גועל נפשש
ומגיע לו זה סופו של כל בוגדדדדדדד
והגלגל הוא עגול חעחעח
איך נכנסתי לסיפור
לירוניי י'מוכשרתתתתתתתתתתתתת המשךך מידייידיידידידייד

מור'צי 😊
רררררררר זונות //=

"לעולם אל תתני לגבר לראות אותך בוכה, הגלגל הוא עגול יום יבוא וגם הוא יסבול" סתם משפט שמתאים חח
מתוווקות, שמחה שאהבתן וקראתן [:
וואי הוא חרא והחברות חראא!!
את אסי אני אוהבת ואת ירון..
השאר בעעע
תמשיכי מאאאמי 😊
^
המשך בקרוב אהובתי [:
ואני מסכימה איתך חח
QUOTE (--תותי-- @ 07/07/2006) וואי הוא חרא והחברות חראא!!
את אסי אני אוהבת ואת ירון..
השאר בעעע
תמשיכי מאאאמי 😊
מסכימה :]]

את כותבת כל כךךךךך מיוחד ויפהה..
אהבתתיי =] פרק מושלם
מחכה להמשךך :]
תודה שנינוש [:
המשךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך