QUOTE (_ליווש_ @ 25/01/2007) מממדהיםםם!!
קראתי עכשיו הכלל זה כ"כ יפה...
למה את לא ממשייכהה..??
לווב יוו..
כל כך אהבתי את הסיפוורר !!
פפליזז תמשיכיכיכיכי =[
יווווווווו !! כתבתי אותו לפני שהתגייסתי!!! כמה זמן עברר
וחיפשתי אותו באתר כדי להמשיך ולא מצאתי !!
כדאי באמת להמשיך ???
כן כן כןן
כל כך כן!
- שבת שלום :] -
חחח חנוש אבל נראה לי שרק את זוכרת אותו ..
תמישכיי לירניי!!!
אני גם זוכרתתתת 😁
מור'צי 😊
סיפור מ ד ה י ם :]]
אהבתי מאוד.
מחכה להמשך
לאב יו
יאווווווו,
איזה יפפה !!
קראתי עכשיו הכל 😢
תמשיכייייי
איזה חברות חראות \ :
וירון חמוד רצח [:
תודה(:
נראה אם אני אמשיך, אני בדילמה ..
תתתמשיכיי בובה !!
הסיפור ממשש יפפפההה :]]]]]
לירנושששששששששששש
גם אני זוכרתתתת
בבקשה תמשיכייייי
גםם אני זוכרתת1
מאמי המממשךך
דחוףףף
וואי טללל כמה זמן לא זכיתי לראות את השם שלךך .. התגעגעתי :/
בנות , ביום שישי אקרא את הסיפור שוב פעם מההתחלה, ואם אראה שיש טעם
ושיש לי המשך לעלילה - אפרסם אותו
אוהבבת ..