מאמי שלי מדהים כמו תמיד המשך 😊
איזה פרק מדהיייםם
משו אומר לי שירון לא יסע..
נכון?!
אוהבת אותך.. ונראלי אני יודעתל אן הסיפור הולך..
מוואאהה
ורוצה המשך מהר..
רותמיק שלך =]]
יאאאאאאאא עצובביי תמשיכי מאמממממממממממי
שמחה שאהבבבתן ..
בקרוב המשך [:
אופיי לירניי איזה עצובייי
בדיוק מה מחשבות עולות לי לראש...
גרר.... מזדההה...
תמשיכיי מהרוששששששששש
מור'צי 😊
בנות לא יהיה היום המשך, ואני בספק אם מחר יהיה ..
מצטערת, אבל המצב פה בצפון מאוד מלחיץ ,
ואני בכלל אמורה להיות עכשיו במקלט :/
מקווה לכתוב כמה שיותר מהר.
ב"ה יהיה טוב.
שלכן,
לירן.
חח המצב בצפון באמת לא מזהיר
מציאות בזבללללל אני אומרת =\\\
נתמודד גם עם זה אני מקווה לטוב
אוהבת
אני לא חושבת שיהיה בימים הקרובים,
מצטערת ..
מבינה אותך נשמה..מחכה כמה שצריך..
כ"כ
מהמממממממממממממם
לאןן נעלממתת?!?!?
הממשךך
דחוףףף...
מממדהיםםם!!
קראתי עכשיו הכלל זה כ"כ יפה...
למה את לא ממשייכהה..??
לווב יוו..