בא לי להרוג את הבובי שלללהה!!
איזה חרמן מנאייייק!!
נראלי הוא באמת בוגד בה.. 😢
טוב לירנווו'ש תמשיכי זה מהמם חיימשלי 😊
מתוקווות [: המשך בקרוב..
ועדידוש תודה מותק..
אוווהבת אתכן ..
כוסמאשלולולולוללולול
בוגדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
בע עליוווווו!!!
גבר שבוגד הוא אפס מאופססססססס
גרררררררררררררר...!!
לירניי תמשיכי מהרושששששששששששששששששששששש
אוהבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתתת
מור'צי 😊
יפה שללי (: אוהבת אותך
מדהיים כמו תמיד!
מורצ'י ובטטה איי לאב יוווו..
שמחה שאהבתן חחח [:
קראתי הכל מההתחלה..מחכה להמשך..😊
QUOTE (avril14 @ 05/07/2006) קראתי הכל מההתחלה..מחכה להמשך..😊
ואהבת!?!? [[:
פרק קודם-
"כי אני ברמזור.." לחשתי בשקט..
"וואי את רצינית!! פאק איתך.. כל כך חיכיתי לזה!"
"מה אני אעשה נדב?! אני לא יכולה לשלוט בזה" אמרתי לו עם חיוך..
"..ואפשר לעשות דברים אחרים" הוספתי וקרצתי לו..
"עזבי, ירד לי החשק" הוא אמר, והתרחק ממני.
"וואי מה נסגר איתך?! רק את זה אתה רוצה??"
"ברבי אל תעלי לי על העצבים!"
"נדבי, בובי שלי.. 'סתכל עליי" אמרתי לו, וסובבתי בעדינות את ראשו לכיווני..
"מה?" הוא שאל..
"היום זה היום האחרון שלי.. מחר כבר נוכל.." אמרתי לו..
"בטוח?" שאל עם חיוך..
"חח כן מצחיקול, מה נראה לך שאני לא רוצה?!?" אמרתי, וצחקתי.
"מה איפה כל החברות שלך תגידי?"
"הן הלכו לעדן, הזמינה כבר חברים אליה.."
"אה וואלה, למה לא הלכת?"
"תחשוב.."
"חח להה.. בגללי??"
"נו ברור, מה אתה מופתע כל כך" עניתי רצינית לגמרי...
"יפה יפה.." אמר, והיה נראה לי שהוא כלל לא העריך את ההקרבה שעשיתי עבורו..
פרק חדש-
#אני ישנה אצל נדב הלילה,תמסור לאמא.לילה טוב#
שלחתי הודעה לרועי, וכיביתי את הפלאפון..
נדב כבר ישן, כיסיתי אותו בשמיכה דקה ונשקתי לו על המצח
"חיים שלי.." לחשתי, נצמדתי לגופו, ונרדמתי..
..
"בוקר טוב ישנוני" אמרתי לנדב שפקח את עיניו באיטיות..
"בוקר" אמר, והסתובב לצד השני..
"היי, מה קרה לך?" שאלתי בדאגה,
לא הבנתי למה הוא לא נותן לי נשיקת בוקר טוב...
"עזבי אותי עכשיו בחייאת רבאק אור,
השנייה קמתי, אל תזייני" הוא אמר לי, והייתי פשוט בהלם..
"לך תמצא לך מישהי אחרת לזיין, חתיכת חרא" אמרתי, וקמתי מהמיטה רותחת מעצבים..
הוא לא קם אחריי, אפילו לא טרח להסתובב ולבקש סליחה או סתם להסביר את כוונתו..
נעלתי את נעליי, ויצאתי מהחדר גוררת את התיק אחריי..
הגעתי הביתה, שירה ישבה במטבח, טוחנת גלידה כהרגלה.
רועי שיחק במחשב. ואמא לא הייתה בבית, בטח במשרד בשעות האלה.
"היי" אמרתי בשקט, וסגרתי את הדלת.
"אהלן" השיב רועי, ועצר את המשחק לרגע..
"מה נשמע?" שאלה אותי שירה, ושיחקה עם הגלידה בתוך הפה שלה..
"בסדר..רגיל.." עניתי, וידעתי שישר הם הרגישו שעובר עליי משהו...
"..אני בחדר" אמרתי להם, והם לא שאלו יותר מידי,
הם ידעו שכאשר רע לי אני מעדיפה להיות לבד.
היחיד שאני מסוגלת לדבר איתו במצבים כאלה, הוא לא אחר מאשר – ירון.
"ירוני" אמרתי בשקט.
"כן אור?" שאל.
"בוא אליי, אני צריכה אותך" לחשתי בשקט..
"מה קרה?"
"זה נדב...."
"אני בא, שתי דקות אצלך" השיב, וניתקנו את השיחה..
שכבתי במיטה, מחבקת את בובת הארנב שירון קנה לי לא מזמן,
ומזילה דמעה אחר דמעה..
לא מגיע לי שנדב יתנהג אליי ככה, לא עשיתי לו שום דבר רע..
"אור?" שאל אותי רועי, ונכנס לחדר..
"מה?" עניתי, מוחה בזריזות את הדמעות מעיניי..
"ירון כאן"
"תגיד לו שיעלה" אמרתי, ואחרי כמה דקות ישבנו אני וירון על המיטה שלי,
הדלת נעולה, הדמעות נופלות על הלחי, ואני מתפרקת,
שופכת הכל, לא מסתירה דבר, וירון מקשיב..
כמו שרק הוא יודע, מקשיב, תומך ועוזר..
"למה הוא מתנהג אליי ככה?" שאלתי אותו בשקט..
"הוא לא מעריך את מה שיש לו בגלל זה" אמר לי ירון,
מצמיד את משקפיו לעיניו ומותח את המכנס למעלה..
"אבל לא מגיע לי, זה לא הוגן"
"אור את לא חייבת להיות איתו, אם רע לך" ירון הסביר לי.
"אני יודעת..אבל..אבל.." התחלתי לגמגם, מנסה להסביר, אבל לא מסוגלת..
באיזשהו מקום תמיד הייתי סולחת לנדב, נכון שבהתחלה הייתי בוכה ונשברת,
אבל אחר כך הייתי חוזרת אליו כמו מפגרת, כמו אחת שאין לה כבוד עצמי..
"בלי אבל!"
"אז מה לעשות?"
"מה שחשוב שיהיה לך טוב" אמר לי ירון את המשפט הקבוע,
המשפט שאני הכי שונאת לשמוע, כזה אופטימי הירון הזה..
"לא עוזר לי במיוחד" אמרתי לו בעצבים..
"אור.." הוא אמר.
"מה ירון? מה? המשפט הזה דבילי!" התעצבנתי..
"הוא לא דבילי! את צריכה לקחת כבר אחריות על החיים שלך,
ולקבל החלטות אפילו אם את מפחדת מההשלכות שלהן אחר כך"
הוא התחיל לחפור ולהסביר את כוונתו..
באיזשהו מקום ידעתי שהוא צודק, אבל לא רציתי להחליט החלטות..
נהניתי להיות ברבי, נהניתי לחיות בתוך בועה ורודה..
..
הגיע הערב, ירון כבר הלך..
ואני נשארתי בבית, כל היום לא זזתי מהבית..
לא היה לי חשק לכלום, הייתי כעוסה, פגועה, ובעיקר לא הבנתי דבר.
לא הבנתי מה פשר ההתנהגות של נדב, איך הוא עוד לא צלצל עד עכשיו..
ובכלל אם הוא באמת בוגד בי כמו שאסי אמר..
קיבלתי שיחת טלפון..
"אה נשמתי?" שאלתי את אסי בלי חשק.
"תקשיבי יפיופה, יש לי הוכחה" הוא אמר.
"הוכחה למה מאמי?"
"לכי עכשיו לקניון, שדרה רביעית. בית קפה 'הירח'.. הוא יושב שם איתה.."
"מי יושב כפרה??" שיחקתי אותה לא מבינה, לא רציתי להבין..
"נדב וההיא..מצטער כפרה, אני עושה את זה רק בשבילך"
"איך אתה יודע שהם שם?"
"כי אני רואה אותם, אני בחנות שלי מאמי" אמר.
"אני באה מותק" השבתי, וניתקתי את השיחה.
לבשתי שורטים קצרים בצבע כתום, גופיה שחורה,
עשיתי כמה סידורים זריזים ויצאתי לקניון..
כשהגעתי הלכתי ישירות לשדרה הרביעית, לבית קפה 'הירח'..
גופי רעד לגמרי, פחדתי שעוד מעט הבועה עלולה להתנפץ,
והאמת תצא לאור – האמת שכל כך חששתי ממנה..
וכן, אסי צדק, הם ישבו להם בקצה בצד ימין, משלבים ידיים,
ניצוצות באוויר, עיניים מאוהבות, שפתיים מחייכות..
ואני בצד, מסתכלת, בוכה, לא מאמינה..
לא מאמינה שבובי באמת בוגד בי..
...................
המשך יבבבבבבבבבבבוא !@#$%
סורי שיצא קצר, אבל מזה השקעתי..
שעה שאני עובדת על הפרקק..
מקווה שאהבתם...
אנלא יכולה יותר להשמיך ולקרוא את הסיפור...
זה כאילו כתבת ת'סיפור הזה עליי...הכי עצוב שיש 😢
שיהיה סיפור חדשדש תעדכני ממי בינתיים אני אמשיך לקרוא את- להתחיל להמשיך
יום מדהיייים שיהיה!!
נונייי 😘
מהמםםם
גאאדד אני כל כך לא סובלת את נדב הזהההה
שיחנקקקקקקקק
אוהבת אותך המוןןןןן
מחכה להמשךךךך
רותמיק שלך =]]
אאאאאאאאאאאא אני יפרק את אמאמאמאמא של הבוביייייייייי הזה..
זה מרתיח אותי לדעת שיש כאלה באמת!
חחח לירני תמשכי מאמי פרק מדהים..
בוביי עמההה!!!
חתיכת מפגררר שונאת גברים שבגודיםםם
סעמקקק רע לך בקשר עדיף להפרדד!!
המשךך לירוניייייי
את ממש ממש מוכשרתתתתת
מור'צי 😊