לירנייייייייייייייייי
המשך מידידיידידידייד
אני במתחחחחחחחחחחחחח
נראה לי נדב באמת בוגד בההההה
תמשיכי מהרושששששששששש
מור'צי 😊
מהמםםםםםםםם
פשוט מושלםםםםם
אהבתי..
רוצה המשךך מהר!
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק שלך =]
בווווקר [: הנה ההמשך מתוקות ..
מהפרק הקודם-
"היי ירוני" עניתי עם חיוך.
"היי אור, מה נשמע?"
"הכל בסדר, היה מטורף בים! מה איתך?"
"אצלי בסדר, האמת משעמם. נפגשים עוד מעט?"
"וואי שכחתי לגמרי!!!"
"אה קבעת כבר משהו אחר..?" הוא שאל, וכל כך לא היה לי נעים להגיד לו שכן..
"כן...." לחשתי.
"טוב לא נורא, פעם אחרת" הוא השיב, כאילו לא נפגע ולא כלום.
"מצטערת, אה?"
"סבבה.. לא לוקח קשה"
"טוב, אז נדבר כבר מחר וניפגש?"
"טוב ביי" הוא אמר וניתקנו את השיחה.
פרק חדדדדש-
נשארתי לשבת קצת בחדר, להיות לבד עם עצמי לא יזיק לפעמים..
לא רציתי לרדת למטה, ולהיכנס לתוך מריבה נוספת עם המשפחה שלי,
כל כך אין לי חשק להיות בייביסיטר כל החיים שלי..
נשכבתי על המיטה,
מחבקת את הכרית שלי ומריצה במוחי חוויות על היום שעבר, ועל יום האתמול..
על מה שאסי אמר לגבי נדב, על ההברזה שלי לירון,
על הפגישה הערב אצל עדן וכו' , וכו' ...
"חצופה קטנה! יש לך טלפון!" אמרה לי אמא, וניגשתי להרים את השפופרת.
"הלו?" שאלתי בלי חשק..
"ברבי?"
"נדב? בובי? זה אתה?" שאלתי עם חיוך ענקי שהאיר את פניי..
"כן כפרה, עשיתי לך הפתעה"
"להה..אתה בבית?!"
"כן ברבי, בבית לבד"
"לבד?? יווו..ליגה! לבוא!?"
"יאללה, מחכה לך" אמר, וניתקנו את השיחה.
"טלי מאמי?" שאלתי שענו לי מהקו השני..
"אה אור? מה קורה?"
"טוב נשמתי, שומעת.."
"כן..מה?"
"אני..אני לא אבוא איתכן לעדן היום"
"למה לא?" שינתה את טון הדיבור שלה פתאום.
"כי..כי בובי חזר!" אמרתי בהתרגשות..
"אה..נדבי?"
"כן כפרה שלי.. הוא הפתיע אותי! אני בכלל לא ידעתי, מזה סורי!"
"בקטנה מותק, תיהנו.."
"תודה בובה, אז נדבר מחר?"
"בטח יפיופה..יאללה ביי" אמרה, וניתקנו את השיחה..
פתחתי את ארון הבגדים, ושלפתי מתוכו סטרפלס לבן, ומכנס קצר בצבע ורוד בהיר..
הוצאתי מהמגירה את כפכפי האצבע הלבנות שלי,
ארזתי את הדברים החשובים בתיק קטנטן, והלכתי להתאפר מעט..
פיזרתי צללית ורדרדה עדינה במיוחד,
ציירתי מתחת לעיניי החומות בעיפרון שחור, הוספתי מעט סומק ורוד על לחיי..
סירקתי את שערי השחור במברשת השיער, והשפרצתי מעט בושם ריחני מאחוריי אוזניי.
"אמא אני יוצאת!" הודעתי, וירדתי במדרגות..
"תצאי.. ממילא את עושה מה שבא לך לאחרונה"
"בדיוק! אל תשכחי שאני בת 18"
"שלא נתחיל עם השיחה הזאת, אה ילדה?" אמא אמרה, ופרצתי בצחוק גדול.
מאז שאני ילדה קטנה אני משגעת את אמא שלי על העובדה שאני אהיה בת 18 בקרוב ,
ואוכל להחליט בשביל עצמי כיצד לפעול בחיי.
אמא טוענת שכל עוד אני חיה תחת קורת הגג שלה,
אני צריכה לפעול לפי החוקים והדרישות שלה בלבד –
סורי!! לא מסתדר עם התוכנית שלי.. [:
ההליכה לבית של נדב לקחה לי מספר דקות ספורות, היות והוא גר כמה רחובות לידי..
"בובי תפתח לי!" צעקתי ודפקתי על הדלת..
נדב פתח לי את הדלת, לבוש במכנס קצר בצבע שחור,
כל חלק גופו העליון והחטוב נשאר חשוף..
שערו המגולח, ועיניו הירוקות, לחייו הסמוקות,
ושפתיו הגדולות והעבות גרמו לי לקפוץ עליו בחיבוק ענקי, ולדפוק לו נשיקה מהסרטים..
"כמה התגעגעתי!" אמרתי לו, ופרצתי פנימה אל תוך הבית..
"גם אני ברבי" אמר עם חיוך..
ועלינו לחדר שלו.
"אז מה כפרה? מה שלומך?" שאל אותי והתיישבנו על המיטה..
"עכשיו שאתה כאן אצלי הכי טוב בעולם כולו!
כל כך התגעגעתי אלייך יפה שלי" אמרתי עם חיוך ענקי, וליטפתי את פניו..
"עד כדי כך?! מה יהיה שאני אסגור יותר?" שאל, והתחיל לצחוק..
"אני אשתגע נראה לי!" אמרתי וצחקתי.
"בואי אליי.." לחש לי, והתחיל לנשק אותי.. ואני נהניתי כל כך..
"אי אפשר!" פסקתי מיד, ברגע שניסה לפתוח לי את כפתורי המכנס..
"את רצינית?? למה?" נדב התעצבן.
"כי אני ברמזור.." לחשתי בשקט..
"וואי את רצינית!! פאק איתך.. כל כך חיכיתי לזה!"
"מה אני אעשה נדב?! אני לא יכולה לשלוט בזה" אמרתי לו עם חיוך..
"..ואפשר לעשות דברים אחרים" הוספתי וקרצתי לו..
"עזבי, ירד לי החשק" הוא אמר, והתרחק ממני.
"וואי מה נסגר איתך?! רק את זה אתה רוצה??"
"ברבי אל תעלי לי על העצבים!"
"נדבי, בובי שלי.. 'סתכל עליי" אמרתי לו, וסובבתי בעדינות את ראשו לכיווני..
"מה?" הוא שאל..
"היום זה היום האחרון שלי.. מחר כבר נוכל.." אמרתי לו..
"בטוח?" שאל עם חיוך..
"חח כן מצחיקול, מה נראה לך שאני לא רוצה?!?" אמרתי, וצחקתי.
"מה איפה כל החברות שלך תגידי?"
"הן הלכו לעדן, הזמינה כמה חברים אליה.."
"אה וואלה, למה לא הלכת?"
"תחשוב.."
"חח להה.. בגללי??"
"נו ברור, מה אתה מופתע כל כך" עניתי רצינית לגמרי...
"יפה יפה.." אמר, והיה נראה לי שהוא כלל לא העריך את ההקרבה שעשיתי עבורו..
........................
המשך יבבבבבבבבבוא !@$
ממש יאפה!!
איך נדב מזכיר לי את נאני שילי!!חרמן רצחחחח!!!
הבנים האלו..צרות מביאים!! 😉
הפעם עשית את אור שונה מכל הדמויות מהביפורים הקודמים שלך...!!!!!!
קצת מרדנית ולא ילדה שכל היום פוצי מוצי עם המשפוחה שלה חיחיחי
אני זזה לעבודה מחכה להמשך..יום מדהיייייים שיהיה לכולןןןן!!
לאבב מלא..!!!! נוניייייי 😘
^
חחח כן ניסיתי לעשות דמות שונה קצת..
תמיד הדמות הראשית אצלי חננה, ילדה טובה כזאת..
הפעם עשיתי אותה פלפלית, קצת חריפה ומרדנית..
המשך בקרוב מתוקה,
אוהבת אותך ושמחה שהגבת ואהבת [:
מהמממםםם
פשוט מושלםםםםם
אהבתי ביותרררררררררררררררררררררררררר
לא אוהבת את נדב בכלל!!!!
חולה עלייךךך נשמתייי
רותמיק שלך =]]
חחח טוב בדיוק שלחת לי ת'הודעה אז כבר נכנסתי להשלים ת'פרק שהיה חסר..
את כותבתת כל כך יפהה, מדהיםם, מרתק וכל כך סוחף
יש לך כתיבה מדהימה ומיוחדת
א=ה=ב=ת=י
מחכה להמשך
מוואה לוביוו
^
יההה איזה מאמי, כבר השלמת ?! [:
שמחה שאהבת מאמוש..
המשך בקרובב...
חח כה כי בדיוק היה לי ת'פרק האחרון :]
מממחכה להמשךך
מוואההה לאבבבביו
יאאאאאאאא איזה מגעילללל הואאאא פיכסי פיכסייייייי
עכשיו זה בכלל נראה שמה שאסי אמר היה אמיתי ושהוא בוגד בה
ודוגרי גם היחס שלו פתאום שהשתנה מראה שיענו הוא רק רוצה זיון וזהו =\
טוב שיהיה מחכהה להמשךךךךך =))
מואאאאאאאה
^
מתוקונת [: שמחה שאהבת חח ..
המשך בקרוב..
שנינוש טנקס בובה..
פששש סיפור יפה, אהבתי!
המשך@
הבובי הזה שלה מעצבן אותיייייייייייייייייייייייייי אאאאאאאאאא
יש לי מזה חשש שהוא כן בוגד בה!!
טוב לירני תמשיכי מאמי שלי זה מדהיםםםםםםםם