וואי לירנוש אהבתי רצחח !!
מחכה להמשךך [[:
אוהבתת אותך
ליאני 😊
נשמע סיפור ממש ממש טוב.....
לא סובלת את נוי הזאת וכל הפאקצ'ות המפגרות שאיתה..
מגעילות..
שופטות אנשים בלי להכיר אותן..
נראלי לסיפור שלך יש מסר ממש חשוב.. "אל תסתכל בקנקן אלא בהמ שיש בו"
אני צודקת?
אוהבת אותך המוןןןןןןןן
רותמי שלך =]]
המשך במהלך היום מתוקות [:
ואל תנסו לנחש מה יהיה, פשוט תראו [:
מאמי.. הכי כיף זה לנחש ולראות מה יהיה..
חח
אוהבת אותך ומחכה להמשךךךך
רותמיק שלך =]]
בנות, הנה עוד פרק..
תזכרו שהסיפור עדיין בתחילת הדרך.
ולאט לאט תבינו יותר מה באמת מתרחש.
אוהבת אתכן, ומקווה שתאהבו [:
מהפרק הקודם-
"ומה איתך? מתגעגע אלייך?"
"בטח, בטח מתוקה.." ענה לי.
"גם אני חיים שלי, גם אני!" השבתי, וחיוך טיפשי היה מרוח על פרצופי.
"חייב לנתק ברבי, נדבר כבר, טוב?"
"טוב מאמי יום טוב" השבתי, וניתקתי את השיחה.
'אין סיכוי! אסי סתם מקנא! בחיים נדב לא יבגוד בי!
הוא כזה מתוק!' חשבתי לעצמי.
"יאללה עלי!" צעק לי אסי וצפצף באגרסיביות.
"עולה נודניק!" התעצבנתי.
"איכ חם פה, לא חשבת להדליק מזגן?"
"נדפק לי המזגן הבוקר, סעמק איתו"
"חח איזה מזל נאחס, יאללה סע!" אמרתי, והלכנו לאסוף את כולם.
פרק חדש-
"קאי וואו איזה בגד ים סופני!!" צעקתי,
כשהבחנתי בקאי ובבגד הים החדש שהיא דפקה.
"תודה כפרה, גם המחיר שלו סופני" אמרה, וכולנו צחקנו..
פרסתי את המגבת שלי על החול המחוספס, ושכבתי להשתזף כמו כולן.
הבנים התיישבו לצידנו וסתם פטפטנו וצחקנו קצת.
"וואי אור, יש מצב את מדברת עם נדב ומכניסה את כולנו ל'דנבר' ביום שישי??"
שלפה שלי רעיון, וכל הבנות קפצו מהתלהבות, והביטו בי, מחכות לתשובה חיובית..
"בכיף, למה לא? אני אדבר איתו"
"וואי אין! את גדולה.." נוי התלהבה ונשקה לי על הלחי..
"בקטנה.." השבתי עם חיוך, וכולן התחילו לחשוב איזה בגד ילבשו, וכמה ישקיעו ואיך יתאפרו..
הרגשתי כל כך לא שם.. בדר"כ אני גם מתלהבת מיציאות עם החבר'ה, ודואגת להשקיע..
אבל הפעם, לשם שינוי, לא הזיז לי בכלל..
לא חשבתי לרגע על איזה צללית לשים ואיזה ליפגלוס,
או איזה ג'ינס או חצאית.. תכלס מה זה משנה..
אם בנאדם יפה הוא יהיה יפה בכל בגד שיחליט ללבוש..
לא ככה ?!
"בא לכן להיכנס קצת למים? אני מתבשלת פה" הצעתי..
"בואי נעשה סיבוב כזה ליד החיילים, ונרטיב את כפות הרגליים קצת" הציעה לי טלי.
"אבל בא לי להיכנס, לא בא לי סיבוב פוזה" אמרתי, והן כולן הביטו בי..
"מה..?" שאלתי בפליאה..
"כלום.." "סתם.." "לא צריך.. הפסד שלך" ענתה כל אחת בקמצנות,
וחזרה לשכב על המגבת..
"אסי בא לך למים קצת?" שאלתי את אסי, והוא הנהן בראשו..
"טוב אני נכנסת עם אסי למים, תשגיחו לי על החפצים, טוב?" שאלתי את הבנות,
וקמתי מהמגבת..
"טוב מאמי" השיבה נוי עם חיוך, ומרחה על שלי שמן שיזוף..
"לפעמים הן יכולות לשגע פילים" זרקתי לאסי יציאה על הבנות כשהתרחקנו מהן מעט..
"פרינססות קטנות.."
"חופשי.." אמרתי, וצחקנו..
"וואו המים קפואים" אמרתי, והתקדמתי באיטיות לתוך הים..
"נו תיכנסי י'פחדנית!" צעק לי אסי וטבל את כל גופו במים..
"רגע, אני צריכה להתרגל לטמפרטורה" צחקתי..
"נו!" הוא אמר והשפריץ עליי מלא מים..
"טיפש!!!" צעקתי עליו והטבעתי אותו עמוק בפנים..
"תיזהרי שאני לא אחזיר לך" אמר, וניער את המים מפניו ושערותיו..
"אין לך אומץ" חייכתי חצי חיוך, וסידרתי את חזיית הבקיני שקצת הסתובבה לצדדים..
"אל תנסי אותי" הוא התחיל לאיים, ואז פרצנו שנינו בצחוק מתגלגל..
יצאנו מהמים ועברנו דרך הקיוסק להגיד שלום לשלו, עידו וטל..
"אני רואה שאת לא לוקחת קשה את מה שסיפרתי לך.. שמח שאת ככה.
הוא באמת לא שווה את זה" אסי אמר לי ועצר מלכת..
"אסי תקשיב" אמרתי והתבוננתי בעיניו.. "..אני חושבת שאתה טועה,
ושזאת סתם שמועה טיפשית שהמציא מישהו קנאי. הוא לא בוגד בי,
אין מצב! אני הברבי שלו" אמרתי עם חיוך..
"מה אני אגיד לך אור.. בחירה שלך אם להאמין או לא,
סך הכל לא רציתי להסתיר ממך"
"סבבה, תודה אני מעריכה את זה, אבל עדיין אין.. פשוט אין מצב!" אמרתי
ורצתי לתת חיבוק ענקי לידידים הטובים שלי..
"עידודי י'מכוער.. תחליף כבר בגד ים! הוא דהה לגמרי!" אמרתי לעידו
שהתבאס רצח ממה שאמרתי לו..
"מה י'שווה אחת מה נשמע?" שאל אותי טל וחיבק אותי..
"מעולה, תביא לי ביס" אמרתי ונגסתי לו בקרטיב הקרח..
"שלו כפרה עלייך תן לי שלוק, אני מת מצמא.." אסי ביקש,
והם התחלקו בשתייה..
ישבנו על הבר, פטפטנו קצת והעברנו צחוקים על העוברים ושבים..
"טוב אני אזוז לבנות, נטשתי .." אמרתי, וקמתי מהכסא..
"טוב כפרה, תיכף נבוא" אמר אסי, וכולם הנהנו בראשם..
"היי יפות.." אמרתי עם חיוך, והתיישבתי על המגבת שלי..
"וואי טלי לא בא לי בטוב לצאת בערב" אמרה שלי.
"נו למה לא?! הבטחת לי!" טלי התעצבנה.
ככה זה אצלנו, תמיד אחת מתחממת, ומתחיל ריב רציני.. ריב בנות, לכו תבינו..
"אבל אני צריכה לשמור על שרה, אני לא יכולה להשאיר אותה לבד בבית"
"יש לה הורים שישמרו עליה" השחילה קאי מילים באמצע השיחה..
"ההורים באילת לשבוע, טוב שזכרת" התעצבנה שלי.
"לאן אתן בכלל מתכננות לצאת?" שאלתי..
"סתם, עדן הזמינה אליה כמה אנשים בערב"
"וואלה? כללה אותי?" המשכתי לשאול.
"בטח, את מהחבר'ה או לא?!" נוי אמרה, וכולן צחקו..
"נו יאללה בואו נלך! מי עוד בא??" שאלתי,
ושכחתי לגמרי שהבטחתי לירון שאני אפגש איתו היום..
"הקבועים" טלי אמרה, ונתנה ביס ענקי בתפוח עץ ירוק.
"אחלה.. אז נקבע כבר" אמרתי עם חיוך, וכולן הנהנו להסכמה.
"אבל אני לא באה" אמרתי שלי.
"אז אל תבואי!!!" צעקה עליה נוי, ופרצנו בצחוק מתגלגל..
..
"אמא, חזרתי!!" אמרתי וסגרתי את דלת הבית.
"איך היה בים?" שאלה אמא, בזמן שנעלה את נעליה החומות.
"היה ממש כיף, המים קרים אבל זה תענוג כי השמש רותחת"
"יופי מעולה"
"לאן את הולכת?!"
"יש לי פגישה עם לקוח עוד מעט. תשגיחי על שירה להערב?"
"ממש לא!" התעצבנתי.
"סליחה?"
"אני לא משגיחה עליה! קבעתי עם הבנות, אנחנו יוצאות בערב"
"זה לא בסדר מה שאת עושה אור. כל היום את בחוץ,
ואת לא ממלאת בכלל את התפקיד שלך בתור בת בית"
"והתפקיד שלי זה לשמור על הקופיפה הקטנה והמעצבנת הזאת?!!" התחלתי להתחמם..
"..שרועי ישמור עליה!!" הוספתי, בדיוק שרועי ירד במדרגות..
"לא מתוקונת, אני עף לסיגל"
"מה סיגל עכשיו?? שהיא תבוא אלייך!"
"קבעתי איתה כבר בצהריים"
"גם אני קבעתי! חלאס לא מזיז לי. אני יוצאת. מצידי ששירה תישאר לבד" אמרתי,
ועליתי לחדרי, בלי ניסיון להקשיב אפילו להמשך השיחה שנמשכה בקומת הקרקע.
הפלאפון שלי צלצל, -ירון- הופיע על הצג.
"היי ירוני" עניתי עם חיוך.
"היי אור, מה נשמע?"
"הכל בסדר, היה מטורף בים! מה איתך?"
"אצלי בסדר, האמת משעמם. נפגשים עוד מעט?"
"וואי שכחתי לגמרי!!!"
"אה קבעת כבר משהו אחר..?" הוא שאל,
וכל כך לא היה לי נעים להגיד לו שכן..
"כן...." לחשתי.
"טוב לא נורא, פעם אחרת" הוא השיב, כאילו לא נפגע ולא כלום.
"מצטערת, אה?"
"סבבה.. לא לוקח קשה"
"טוב, אז נדבר כבר מחר וניפגש?"
"טוב ביי" הוא אמר וניתקנו את השיחה.
.....................
המשך יבבבבבבבוואא..
אוווווווווופי מסכןןןן למה ... 😢
חח תמשיכי מאמי שלייייי מדהיםםם
אוווווווווופי מסכןןןן למה ... 😢
חח תמשיכי מאמי שלייייי מדהיםםם
מאמי
יצצא
לךך
עוד
פעם
מהמםם :]
אין
את
פשוט
מוכשרתת
בטירוףףףףףףף :]
המשךך
דחוףף :]
מדהיםם המשךך
מסכן ירוןןן):
חחח מתוקות, שמחה שאהההבתן..
המשך בקרוב!!
ליירניי
מטורפת על הכתיבה שלך גרר
המשששך 😊
QUOTE (--תותי-- @ 03/07/2006) ליירניי
מטורפת על הכתיבה שלך גרר
המשששך 😊
😉