בוקר טובבב [:
הנה הפרק השלישי..
מהפרק הקודם-
"בואי רגע הצידה, יש לי דיבור איתך" קרא לי אסי וניגשתי אליו..
"אה מותק?" שאלתי..
"זה בקשר לנדב"
"מה איתו?"
"לא נעים לי כל כך להגיד לך, ולא יודע אם זה הכי מתאים..
אבל אני חושב שעדיף שתדעי את האמת..
מאשר שתחיי בתוך בועה ורודה.."
"על מה אתה מדבר נשמה?"
"יש הרבה שמועות בזמן האחרון שהוא בוגד בך כפרה.."
"בוגד? ועוד בי? אל תזיין לי במוח מותק.."
"אין לי אינטרס לשקר לך"
"לא יודעת מה להגיד לך.. אני לא חושבת שהוא היה עושה לי כזה דבר"
"תתפלאי כוסית, תתפלאי" הוא אמר,
העביר את ידו על הבטן שלי.. והלך אל שאר הבנות..
נשארתי לעמוד בצד, עם עצמי, התחלתי לחשוב ולהריץ דברים במוחי,
אולי משהו שאני ייזכר בו, יגרום לי להבין אם יש משהו בדברים של אסי..
פרק חדש-
"נו בואי!" צעק לי בן.. ומשך אותי לתוך הבניין..
"מה יש לך בן?!" התעצבנתי..
"יש ציונים י'מפגרת!"
"ציונים?! במה?!"
"בכלכלה!!!" הוא צעק..
"כלכלה.. וואי אני מתה מפחד" אמרתי וניגשתי ללוח המודעות באיטיות..
"נו מה התעודת זהות שלך?"
"200476887"
"88"
"יש!!" קפצתי מאושר..
"אני 75..אבל אני שמח בטירוף"
"בקטנה מאמי.. וואו איזה כייייף, לא צריך מועד ב'!" אמרתי לו
וקפצתי לתת לו חיבוק של שמחה..
"אורוש, בואי איתי לקניון היום, פליז!
אני חייבת לקנות את משקפי השמש של גוצ'י!" התחננה ירדן..
"סורי כפרה, קבעתי עם כולן לים"
"אה אתן הולכות לים? איף!"
"בואי איתנו מאמי, בא לך?"
"לא עזבי, בפעם אחרת.. צריכה לגלח וזה.."
"נו בקטנה, כמה זמן זה כבר לוקח?"
"אם היית רואה את כמות השערות שיש לי שם היית מבינה"
"חחח..י'מצחיקולה, טוב אם תשני את דעתך אנחנו שם,
תרימי טלפון נשמתי" חייכתי אליה, פטפטנו עוד מספר דקות ויצאתי לחצר..
"ירון!" קראתי לו כשראיתי אותו אוסף את חפציו.
ירון, ששמע את קריאתי, עצר מלכת והתבונן בי..
"אתה חוזר הביתה!?" שאלתי אותו,
והוצאתי את משקפי השמש שלי מתוך הנרתיק.
"כן עכשיו. את באה?"
"בטח, יאללה" אמרתי לו, והתקדמנו לכיוון השער..
"אז איך עבר עלייך היום?" התעניין ירון.
"בסדר כרגיל, ועלייך מאמי?"
"גם, אותו דבר"
"מה אתה עושה היום?"
"אני הולך לבקר את בן דוד שלי עמית"
"אה אח של דניאל לא?"
"כן בדיוק. שנים לא התראינו.. חשבתי שיהיה נחמד לקפוץ לבקר"
"וואלה מעולה נשמה, תעשה חיים" חייכתי אליו.
"האמת אין לי הכי מצב רוח"
"למה ?! מה קרה !?" שאלתי, והתבוננתי בעיניו החומות הגדולות.
"סתם..קורה, לא?" שאל, הוריד את משקפיו וניקה אותם במטלית נקייה.
"בטח שקורה. אבל בטוח שאין סיבה?"
"אמא שלי עושה לי סרטים עכשיו"
"אה? על מה?"
"היא לא רוצה שאני אתגייס עכשיו. מכריחה אותי לעשות עתודה"
"ואתה רוצה?"
"תכלס לא. נמאס לי להיות שונה כל הזמן"
"עתודה לא קובעת שאתה שונה. סה"כ תרכוש מקצוע לפני הגיוס"
"לא יודע מה אני אעשה עדיין"
"קטן עלייך ירוני, מה שלא תחליט, אני בטוחה שתצליח בו!" אמרתי ונשקתי לו על הלחי.
"טוב הגענו" ירון אמר ועצר ליד שער הבית שלי..
"כן זה היה זריז" השבתי.
"אז נדבר כבר בהמשך היום?"
"בטח, איזו שאלה!? ביי מאמוש, יום מקסים!" נפנפתי לו ומיהרתי להיכנס הביתה.
"מכוערת קטנה, איפה אמא?" שאלתי את שירה
שזפזפה עם שלט הטלוויזיה בין התחנות השונות..
"הלכה לעשות קניות" ענתה בחוסר חשק.
"פאק! אני צריכה שתסיע אותי לים.. נו גם כן זאתי..
הייתה חייבת ללכת עכשיו!" התעצבנתי.
"היא לא חייבת לך כלום את יודעת"
"אל תהיי חצופה, שתהיי בגילי תדברי אליי ככה!" צעקתי על שירה, ועליתי לחדרי.
הוצאתי מארון הבגדים את בגד הים השחור שלי, ומיהרתי ללבוש אותו.
ארגנתי בזריזות תיק שבתוכו מגבת רחצה, מברשת שיער,
כמה סיכות וגומיות, פירות וקרם הגנה וצלצלתי לשלי.
"נשמה מתי הולכים?" התעניינתי.
"עוד מעט כפרה, אני תכלס מוכנה"
"גם אני, אבל איך נגיע?"
"דיברתי עם אסי הוא יסיע אותנו"
"אה וואלה? יש לו מקום לכולנו?"
"לא..האמת שאין. אבל קאי וטלי באות עם מורן אז הסתדרנו"
"וואלה מאגניב"
"טוב הוא עובר אצלך ראשונה, אז תצאי עוד מעט"
"סבבה, ביי מותק" השבתי וניתקתי את השיחה.
"תודיעי לאמא שאני בים!" צעקתי לשירה וטרקתי את דלת הבית..
יצאתי לגינה והתיישבתי על הנדנדה, מחכה לאסי שכבר יגיע.
חשבתי על מה שהוא אמר לי בקשר לנדב, ופחדתי שמא דבריו נכונים.
"נדב?" שאלתי, כשענה לי קול מהצד השני.
"מה?"
"בובי שלי מה קורה?"
"טוב כפרה, מה איתך?"
"אצלי מעולה. עוד מעט אני הולכת לים עם כולם"
"וואלה? אחלה תיהני"
"ומה איתך? מתגעגע אלייך?"
"בטח, בטח מתוקה.." ענה לי.
"גם אני חיים שלי, גם אני!" השבתי, וחיוך טיפשי היה מרוח על פרצופי.
"חייב לנתק ברבי, נדבר כבר, טוב?"
"טוב מאמי יום טוב" השבתי, וניתקתי את השיחה.
'אין סיכוי! אסי סתם מקנא! בחיים נדב לא יבגוד בי!
הוא כזה מתוק!' חשבתי לעצמי.
"יאללה עלי!" צעק לי אסי וצפצף באגרסיביות.
"עולה נודניק!" התעצבנתי.
"איכ חם פה, לא חשבת להדליק מזגן?"
"נדפק לי המזגן הבוקר, סעמק איתו"
"חח איזה מזל נאחס, יאללה סע!" אמרתי,
והלכנו לאסוף את כולם.
..........
המשך יבוווואא...
יצא קצצצצר, סורי :/
אוהבת אתכן ומקווה שנהניתן לקרוא.
יאא מאמי מהמםםםםםםם
ואם הוא בוגד בה אני אפרק אותוווווווווווווו!
חחח תמשיכי מואה
לירררררררררררררררררררררררר
אתמול כתבתי לך תגובה ארוכה ארוכה וזה לא נשלח :\
סעמק
קיצרררר
אני אוהבת אותך הככככי בעולםםםםם
ואת כותבת פשוט מממ-דדדדד-ההה-י-----ם (((:
מתה עליך קטננננה!
איזה יפפפה (((:
הוא בוגד בה 😢 ?!
לא מגיע להה..
אני בסוף חושבת היא וירון 😉
אלללה תמשיכי בוווובה [=
בטטה שלי העיקר הכוונה, אני אוהבת אותך המון,
ותודה על התגובה המדהימה שלך [:
אתי תחכי ותראי חחח אוהבת אווותך
מדהיםםםםםםםםםםםםםם
אנניי מחחחחכה להממששך
:]]
שייק'
אוהבת הכי שיש (-: שמנה שלי..
לירניייייייייייייייייי
איזה פרקקקקקקקקקקקקקק גררר...
קצר אבל מושלםם
תמשיכייייייייייייי הכי הכי מהררררררררר
אוהבתךךךךךךךךךךךך
מוכשרת שלייייי!!
מור'צי 😊
יש לילדה הכי מושלמת סיפוור חדש
ואני לא ידעתי מזה בכלל..=\\
איףףף..
בקיצצווור
מאמי
שיהיה
לך
בהצלחחחה
בהמשךךך :]
ויצצא לךך מהמם רצחח :]
ו...
המשךך
דחוףףף =]]
ממש יאפה!!
אהבתי... כמו כל סיפור שלך 😁
שיהיה יום מדהייים לכולןן ומחכה להמשך בזריזות!!!!
ממ..וד"א תי את מתגייסת אולי תשימי תמונה שניראה אותך 😊
לאב לאב לאב נונייי המלכה😘
נוני מתוקה אחת, אני לא מפרסמת תמונות באתר.. סורי [:
שמחה שאהבת את הסיפור מאמוש..
מחר יהיה עוד המשך כנראה..
אווהבת ..