פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,365 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 8 מתוך 44
חחח איזה יפה תמשיכי
יפההההההההה
המשךך
בנות..
המון המון תודה לכן..
המשך יותר מאוחר או מחר..
נראה אם יהיה לי כוח..
אוהבת המוןןןן
רותמי =]
יהיה כוח .. בטח שיהיה !!!
[: [:
מקווה שיהיה מאמי..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלךך =]]
בננות יפות שלי..
הנה ההמשך..
מקווה שתאהבו..
מוואה
חולה עליכן נשמותייייי




מהפרק הקודם:


ירדנו למטה.. אמא הכינה לנו כבר את ארוחת הבוקר..
קראתי לאחי ואז נסענו לבית ספר..
כשהגענו אחי אמר לי "תעלי שנייה.. אנחנו כבר באים.."
"לא.. אין מצב שאתה עושה לו את השיחת בנים המפגרת הזאת שלך..
בה ביי.." תפסתי את תומי ועלינו לכיתות שלנו..


=-=פרק 11=-=


ככה עבר לו עוד יום משעמם..
אני ושיר היינו בעננים.. מחר המסיבה..
==הפסקה==
ישבנו כמה חברות בהפסקה.. אני שיר עמית ועוד כמה..
שיר- יוואווו אני לא מאמינה.. מחר המסיבה איזההה כיףףף
אני- כה הא?! גמני כבר רוצה שהיא תגיע..
שיר- אני לא כל כך יודעת מה ללבוש.. תלווי לי?
אני- בטח.. מה שאת רוצה.. ואז נזכרתי שלא אמרתי לעמית על מחר..
אני חייבת להודיע לה..
"עמיתוש בואי איתי שנייה אני צריכה לדבר איתך..." אמרתי לה..
הלכנו לשבת טיפה מרוחקות מכל הבנות..
אני- אז.. תגידי את רוצה לבוא איתנו למסיבה?
עמית- לא איזה? אתם הולכים זוגות.. אני לא רוצה להיות נדחפת..
אני- אל תדאגי.. נגיד לטל ולתומי שיביאו איתם חבר..
עמית –איזה?
אני- איזה את רוצה?
עמית- את עומר.. ככבר כמה זמן שאני שמה עליו עין..
אני- אין בעיה אני יגיד להם.. אז את באה נכון?
עמית- כה.. מה קבעתם? כאילו איך נוסעים?
אני- טל יקח את האוטו מאחיו הגדול.. והם יאספו אותנו ממני..
עמית- אחלה.. אז אני ושיר נתארגן אצלך?
אני- בטח..
בדיוק טל עבר לידינו.. נתן לי נשיקה בלחי.. לחשתי לו "אני צריכה לדבר איתך.."
הלכנו שנייה לצד...
"תקשיב.. דיברתי איתה ובלי שאמרתי תשם שלו אפילו.. היא אמרה לי שהיא רוצה שתביאו אותו..
ככה שמצידה זה סבבה.." אמרתי לו..
"אין בעיה.. אני עדיין לא יצא לי לדבר איתו אבל אני יזרוק לו הערה עליה ויגיד לו בעדינות..
שהיא רוצה אותו.."
"אבל בלי לעשות לה פאדיחות או משו כזה..." דאגתי לעמיתוש..
"ברור בלי.. אל תדאגי..
סומכת עליי?"
"ברור.. טוב אני חייבת לזוז היה כבר צלצול.. המורה תחנוק אותי.."
"יאללה בה ביי.."
בדרך לכיתה ראיתי את תומי..
נתתי לו נשיקה ועפתי חזרה לכיתה..
השיעור היה דיי יבש..
עם מורה ממש מפגרת..
כל השיעור אני ואור דיברנו..
סיפרתי לו הכל על התומי.. מה אני מרגישה.. מה הוא אמר לי שהוא מרגיש..
אמרתי לו גם שיבוא למסיבה..
ואממ זהו..
באותו יום תומי סיים איתי ביחד באותה שעה..
הוא הסיע אותי הבייתה על האופנוע שלו..
הפעם הוא לא עלה אליי הבייתה..
נכנסתי..
אמרתי לאמא שלום..
עליתי לחדר.. שמתי תתיק.. הייתי טיפה במחשב רשמתי אוואי

"עכשיו חזרתי.. מהבצפר המסריחח..
יוואוו איזה כיף שהמבחן עבר..

תומי שלי.. אני אוהבת אותךךךךךך

!~ זה שיר אהבה פשוט..
פשוט שיר אהבה ~!"

וירדתי למטה.. אכלתי..
ואמא עם השאלות שלה.. על תומי..
אמא – נו.. אז.. אתם חברים?
אני- כה..
אמא- כמה זמן?
אני- יומיים..
אמא – ואת אוהבת אותו?
אני- מתחילה.. אה.. ותזהירי תבן שלך.. עם השיחות בנים שלו..
וכל הפאדיחות שהוא תמיד עושה לי.. הוא לא אבא שלי..
אמא- אבל הוא דואג לך מאוד..
אני- אני יודעת.. אבל זה לא אומר שהוא צריך לעשות את כל זה..
אמא- אני ינסה לדבר איתו.. את יודעת שזה לא קל..
אני- אם אתלא תצליחי אני יגיד לענבל שתדבר איתו.. [ענבל= חברה של אחותי]
די זה כבר נמאס.. אם לא הייתי עוצרת אותו היום הוא היה מדבר גם עם תומי..
ואנחנו רק יומיים יחד..
אמא- טוב.. בסדר.. רק תאכלי..
תגידי.. את רזית או שנדמה לי?
אני- איזה רזיתי אמא? השמנתי חצי קילו..
אמא- לא יודעת.. לא שמתי לב..
עליתי לחדר.. היה לי טלפון.. זה היה תומי..
סתם.. דיברנו טיפה בטלפון.. סיפרתי לו איך היה המבחן..
אח"כ עליתי לחדר..
שיר ועמית באו אליי טיפה.. [שכחתי להגיד.. אני עמית ושיר החברות הכי טובות..]
דיברנו.. צחקנו.. ריכלנו.. תיכננו למחר..
ואממ זהו..
הן הלכו.. אני הלכתי לישון.. יאאאאא איזה כיףף מחר אין בצפרררררררררר
טוופפ'
מיייי רוותמממ'ס ;P
סווורי שלא הגבתי
על הפרקים הקודמיים
פשוט עבר עליי שבווע
עמוווס.
והננהה השלממתתתתי
והםםם מווושששלמייייםםם!!!!!
וווואאניי מחחחכה לההממששך
[והפפעעם אני אננסה להתמייד ;] ]
אווווהבבבתת מלללא מללא
נוופפפררי שלךךך :]
333>
מחככה להמשך 😛
מדהההההההההים..
אני כבר מחכה לפרק הבא- המסיבה

[[:
המשךך
בננות יפות שלי..
תודה רבה רבה לכן..
אממ המשך מחר..
ואני רוצה עודד תגובות!@#$
I'll wait !!!
😊
טוב אז בבננותת..
בגלל שמחר אני לא אהיה כל היום בבית..
אז.. הנה ההמשך..
אוהבת אותכן...



מהפרק הקודם:


עליתי לחדר.. היה לי טלפון.. זה היה תומי..
סתם.. דיברנו טיפה בטלפון.. סיפרתי לו איך היה המבחן..
אח"כ עליתי לחדר..
שיר ועמית באו אליי טיפה.. [שכחתי להגיד.. אני עמית ושיר החברות הכי טובות..]
דיברנו.. צחקנו.. ריכלנו.. תיכננו למחר..
ואממ זהו..
הן הלכו.. אני הלכתי לישון.. יאאאאא איזה כיףף מחר אין בצפרררררררררר


=-=פרק 12=-=

קמתי בבוקר.. מהטלפון של תומי..
"הלו" עניתי.. ספק ערה ספק ישנה..
"היי מאמי מה קורה" שאל אותי תומי והיה מאוד ערני..
"הכל טוב מה איתך בייב?"
"אצלי מצוין.. תגידי הערתי אותך?" שאל.. התשובה הייתה דיי ברורה..
"שאלה רטורית.."
"אה.. אוקיי תחזרי לישון.. תקשרי אליי כשתקומי.."
"אני כבר לא יוכל לחזור לישון מאמוש.. מה רצית..?"
"אה.. אממ סתם להגיד לך שהחבר'ה רוצים ללכת לים..
רציתי לדעת אם בא לך לבוא איתנו?"
"אממ.. מתי אתם הולכים?" שאלתי אותו..
"עוד מעט.."
"אני לא יספיק להיות מוכנה בייב.."
"אני יחכה לך.. ונלך כבר יחד שנינו.. אם את רוצה.."
"בטח שאני רוצה.. אבל תלך איתם.. אני יבוא אח"כ.."
"איך תבואי...? לבד?.. תגידי לחברות שלך שיבואו איתך.."
"אחלה.. טוב יאללה אני זזתי להתארגן.."
"ביי אני אוהב אותך.."
"גמני אותך בייבי.. נראה אותך כבר.."
ניתקנו..
ישר התקשרתי לשיר..
ידעתי שהיא תשמח.. היא תהיה בעננים..
אני- שיר?
שיר- כה.. מיזה בשעה כזאת..?
אני- זו דני.. מה את כבר לא מזהה?
שיר- מאמי אני ידבר איתך יותר מאוחר אני סחוטה מעייפות..
אני- טוב... אם את לא רוצה לבוא לים עם תומי וכל החברים שלו..
שבניהם נמצא טל.. אז סבבה אני יגיד רק לעמית.. ביי שינה טובה מאמי..
שיר- מה???? את רצינית.. טוב אני עכשיו מתחילה להתארגן..
ויוצאת אלייך בה ביי..

התקשרתי לעמית והתחלתי להתארגן..
ירדתי למטה.. ראיתי שאחי שם.. הזדמנות מצוינת לתפוס עליו טרפ..
"אחי היפה.. מה אתה עושה היום?" התחנפתי אליו טיפלה...
"אממ אני תיכף זז.. למה מה את צריכה?" שאל אותי.. חח איך הוא מכיר אותי זה משו..
"טוב אז בדרך שאתה הולך.. תיקח אותי לים.." קבעתי לו עובדה וישר עליתי לחדר שלא יוכל לומר לי לא..
עמית ושיר כבר הגיעו אליי..
אני עדיין לא הייתי מוכנה..
שיר- נו דני.. למה תמיד לוקח לך שעה להתארגן?
אני- שניה מוכנה..
אחי שחיכה לנו למטה.. לקח אותנו..
באוטו הוא שאל אותי..
"תגידי.. אתן הולכות לבד או שמחכים לכן שם?"
"אממ מחכים לנו.. למה?"
"סתם.. מי מחכה לכם?" שאל.. למרות שהוא ידע את התשובה..
"תומי וכל החברים שלו.. למה?"
"סתם הוא ענה לי.."
הגענו לים..
ראינו שם את תומי ואת עומר ואת טל.. והיו שם גם רועי, דור וליאור..
נתתי נשיקה לתומי..
ואמרתי שלום לכולם..
לא היה כל כך מקום לשבת.. כי לא היו עוד כיסאות ולא רציתי לשבת על החול..
אז התיישבתי לתומי.. "אני מקווה שאני לא כבדה לך וגם אם כה..
זו בעיה שלך.. אני לא יושבת על החול.." קבעתי לו עובדה!
"את לא כבדה לי בכלל.. את רזה כמו לא יודע מה.." הוא אמר לי..
"טוב.. לא משנה.." רציתי לרדת מהנושא הזה..
דור- נו.. דני.. אז איך תומי שלנו?
אני- מושלם..
דור- תגידי אין לך עוד חברות להכיר לנו?
לטל הכרת את שיר.. ולעומר את עמית.. מה איתנו? הפקרת.. לא יפה..
אני- למה לא אמרת לי.. חח אממ.. תבוא היום למסיבה.. ואני יביא עוד חברות.. כאילו
הן גם ככה אמורות לבוא אבל אני יגיד להן שיבואו איתנו...
תומי- בואנה דני.. את פשוט משדכת..
דור- תקשרי אליהן שיבואו עכשיו..
אני- טוב נראה.. שנייה אני ינסה..
רוווותתמממי ,
כמוובבןן מדהיים .
אני מחכה להמממשששךךך!!! :]]
[כפי שאת רואה השעה 5:10 ואני ערה ,
בכדי לקרוווא ת'פרק היפה הזה -ומעוד כמה סיבות
לא הכי מעניינות ;P חח]
אזז הממשששךךךךךך ומממממהררר!#$$ ;]]

אוווהבבת מללא.
נופר..
תודה מאמוששש
אממ המשך מחר..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך