^^^
ויקוש מאמי שמחה שאהבת מאמי..
ואממ מחר המשך.. בערב אבל כי עד צאת השבת אני לא בבית..
אוהבת המוןןן
רותמיק שלך =]]
מהה?......תגידי...מזה היה צריךך להיותת?!
העם דורששש עודדד המשךךך
והמשךך מפנקק..
ועכשיוווו...
מחכהה להמשךך בקוצרר רוח
ואוהבת אותך המוווווווווון
טלטל=]]
רותתמית ,
רק שתדעי לך חצופה
שהשארת אותי במתח
=\ נו , נו ;P
הממממששךך
אבללללללללל מהרררר
אוווווווווהבבתת אוותךך מלללא
אמווורהה..
נוופפריי שלךך 33>
אממ בננות..
שמחה שאהבתן..
אממ המשך יהיה אחרי עוד כמה תגובות מכן..
אוהבת המוןן
רותמיק שלכן =]]
נ.ב 1 - טלושש גמני חולה עלייךךך נשמתיייי
נ.ב 2 - נופרוש.. אני מאוהבת בךךך
חחח רותמיק היה חסר לי פרק אחד מאמי,
ומסתתתבר שקראתי אותו אתמול, רק לא הגבתי חח
אוהבבבת אותך ומחכה לפרק נוסף [[:
QUOTE (vikile @ 01/07/2006) QUOTE (שניר_הנסיך @ 30/06/2006) סיפפור יפפה נשמה..
מחככה להמששך חחח..
דווקא אנני מככיר פפה כממה..
את וויקוש..את חן..
ואולי עווד כממה..
אה ואני הבן הראשון שקורא
חח אתה מכיר אותי ואני לא יודעת?? 😮 😛
חח בטחח מהסיפור שלך ברן...
חח רותם אני תכף עושה השלמה!! 😁
אוהבת,
ויקוש=]
חח כן , ת'אממת מהסיפור של ברן..
רותתם אננחנו רוצים המשך..
^^^
אההה-האאא הבנתיייי..
חח אז המ קורה שנירוששששש??😛
רותםם העםם דורשש המשך!!!
אוהבת,
ויקוש=]
QUOTE חחח רותמיק היה חסר לי פרק אחד מאמי,
ומסתתתבר שקראתי אותו אתמול, רק לא הגבתי חח
אוהבבבת אותך ומחכה לפרק נוסף [[:
סבבה בובי..
שמחה שאהבת...
ואממ המשך? אני כבר שמה..
אוהבת אותך בכמויותתתתתתתתתת
QUOTE רותתם אננחנו רוצים המשך..
כבר שמה המשך מאמי..
אה.. ושלחתי לך בקשה באייס.. תאשר..
וגם בפרטי החזרתי לך הודעה..
מוואהה..
QUOTE רותםם העםם דורשש המשך!!!
אוהבת,
ויקוש=]
ויקוש.. יפה שלי..
כבר שמה המשך מאמי..
חולה עליייךךךךךךךךךך
ממממממממממממממהממםם
השלמתי הכלל =] חח מחכה להמשךך
מוואה
לובייייייייייייייייווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אז..
אנשושים יפים שלי..
אני ממש שמחה שאתם מגיבים.. זה מעלה לי חיוך ענק על הפנים..
ואממ הנה המשך..
מקווה שתאהבו..
ותגיבווו
חולה עליכםםםםםםםםםםם
מהפרק הקודם:
התלבשתי וירדתי למטה..
אחי היה שם..
היה נראה ממש כועס.. אני לא מבינה על מה..
למרות שלא עשיתי... גם אם הייתי עושה זה חיים שלי לא שלו!
שיעזוב אותי במנוחה..
=-= פרק 14 =-=
"טוב.. מה נסגר איתך? אתה כאיל ולא מדבר איתי.. מה יש לך.." שאלתי אותו..
"אין לי כלום.. פשוט אני לא מבין מה את עושה בחדר כשאת רק עם מגבת.. וחבר שלך גם שם..?
אם תסבירי לי אני אשמח.." הוא אמר לי בפשטות.. מעצבןןןןןןןןןןןןן
"טוב תראה.. למרות שאני לא חייבת לך כלום..
אני נכנסתי להתקלח.. ואז לא היו לי בגדים באמבטיה.. אז יצאתי שנייה לחדר לקחת בגדים..
ואז בדיוק נכנסת..
אתה רואה איך אתה נכנס תמיד בזמן לא מתאים???? מסקנה =>> תמיד צריך לדפוק לפני שנכנסים..
אפילו שהדלת לא נעולה..
ותפסיק להיות כזה שמרן.. גיא... צא מההלם.. אני בת 15 וחצי.. אני רוצה לראות שהייתי נכנסת לך לחדר באמצע שאגם [חברה שלו] הייתה פה.. מה היית עושה לי הא?!
אז תרגיע ומהר.."
"מזה הדיבר הזה? אני אחיך הגדול.."
"אתה אחי הגדול אבל לא אבא שלי.. טוב אני זזתי.. אין לי עצבים לריב.. בה ביי..
אה.. ואל תשכח פעם הבאה שאתה נכנס.."
"אני דופק בדלת.." הוא השלים אותי.. חח
עליתי לחדר..
נכנסתי לאייסי.. כתבתי אוואי
" לא פה.. ישנה..
יואוו איזה טירוף היה בים..
אני צריכה לפתוח משרד שידוכים.. חח
תומי שליייייי אני חולה עלייךךך מלאךךך"
והלכתי לישון..
נרדמתי עד איזה 8 בערך..
וקמתי רק כי אחי העיר אותי... "צריך לרדת לקידוש ולארוחת ערב" הוא אמר לי..
"אני כבר יורדת.."
הוא ירד למטה.. לקחתי לעצמי איזה 5 דקות להתעורר..
ואז ירדתי למטה..
עשינו קידוש.. אכלנו.. ועליתי שוב לחדר..
הייתי טיפה על המחשב...
קפץ לי חלון הודעות של טל
טל- היי מותק מה קורה?
אני- הכל טוב מה איתך?
טל- מצוין.. אממ מה נסגר לגבי היום.. מי בא איתי?
אני- אצלך באוטו? אני תומי ושיר..
טל- סבבה.. אני יאסוף קודם את תומי ואז יבוא לקחת אותך ואת שיר.. מאיפה לאסוף אותכן?
אני- מהבית שלי..
טל- סבבה..
אני- טוב.. אני חייבת לזוז להתארגן..
טל- מה? את רצינית כאילו?רק 9 וחצי.. אני בא ב11 וחצי.. יש לך שעתיים..
אני- נו.. מה אתה רוצה? לוקח לי שה להתארגן.. אז.. אם בא לך להיות שם בזמן.. בה בי..
טל- ביי מותק...
אני- שנייה.. לא אמרת לי מה אתה חושב על שיר..
טל- היא דווקא דיי חמודה.. וכוסית.. יש לך חברות רק כוסיות הא?!
אבל אפחת לא משתווה לך..
אני- תודה.. ותגיד שנייה..
נראלך יש מצב ביניכם?
טל- לא יודע... נראה היום...
אני- אחלה.. טוב מאמי אני זזתי.. נראה אותך יותר מאוחר.. בה ביי..
טל- בה ביי..
ואז היה לי טלפון.. חשבתי לעצמי.. ' כאילו דווקא הם עושים לי.. שאני לא יהיה מוכנה בזמן??'
ואז ראיתי שזה היה תומי..
אני- היי בייב מה קורה?
תומי- הכל טוב יפה שלי מה איתך?
אני- סבבה..
תומי- טל אמר לך מתי נהיה אצלכן וזה..
אני- כה.. ב -11 אתם אצלנו..
תומי- אז סבבה..
אני- טוב מאמי.. אני חייבת לזוז להיות יפה בשבילך..
תומי- את תמיד יפה.. לא משנה מה תעשי..
אני- תודה. אבל באמת אני חייבת לזוז להתארגן..
תומי- טוב.. נראה אותך כבר מושלמת שלי..
אני- ביי בייב..
וניתקנו..
מממממהמממממם
המשך
לוביווו בייבי
מוואההההההההה
שנינוש...
שמחה שאהבת מאמי..
אממ המשך מחר..
ואני מחכה לעוד תגובותתת
שתהיי בעיניין שאת מאכזבת אותי...
מזה ההמשך הקצר הזה?...
זה ממש לא פייר...
אחר כך את אומרת שאני עושה המשכים קצריםם!!
תמשיכי!!!!!!!!!!
חולהה עלייך יפה שלי...
טלושש=]]
בננות..
נשמותייי
שמחה שאהבתן..
חולה עליכן..
המשך או יותר מאוחר או מחר..
מוואאהה
רותמיק שלכן =]]