יפיתוש..
מאמוש.. שמחה שאהבת תסיפור..
ואממ כה הם התנשקו בבית ספר..
כאילו מול הכיתה שלה..
הנה ציטוט מפרק 7 שיזכיר לך..
"יווואוו אתה לא מבין איך הצלת אותי.. אתה תמיד המציל שלי.." אמרתי לו ונתתי לו חיבוק..
ואז השפתיים שלנו נפגשו.. ועכשיו זה כן הרגיש לי טבעי..
הוא עצר אותי שנייה.. "את בטוחה נכון?!"
אני לא עניתי לו וסחפתי אותו לנשיקה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים.. "
מוואאאהה
אוהבת אותך והמשך מחר מאמוש..
בותקת שלך =]]
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:
תודה מאמוש..
שמחה שאהבת..
אממ תמשיכי תסיפור שלך כבר..
אני מתה לדעת מה יקרה..
אה.. ועניתי לך על בהודעה פרטית..
אוהבת אותך המוןן
רותמיק שלך =]]
בננותתתתת
תודה יפות שלי..
המשך במשך היוםםםםם
אוהבת אותכן..
בנות..
תודה לכן על כל התגובות..
זה באמת מחמם לי ת'לב ומעלה לי חיוך על הפניםםם
אוהבת אותכן המון..
וקבלו המשךך
אוהבת המוןןןןן
מהפרק הקודם:
נשארנו עוד קצת זמן בחוץ..
ואז נכנסנו..
ראיתי מלא ילדים שאני מכירה..
אמרתי להם שלום.. מה נשמע.. וחזרנו לטל ושיר..
התעייפתי טיפה אז אני ותומי ישבנו.. על הספות בצד..
התנשקנו.. ואז מישו תפס לי בכתף.. ואמר ......
=-= פרק 16 =-=
"אז.. בדבר הזה החלפת אותי הא?!" זה היה רון.. חבר לשעבר שלי...
הרחתי ממנו כל כך הרבה ריח של אלכוהול.. ככה שהייתי מודעת לזה שהוא לא ממש יודע מה הוא עושה עכשיו..
"עזוב אותי רון.. אתה סתם שיכור.." אמרתי לו.. יוואוו הוא כל כך עיצבן אותי..
"מה שיכור? את לא מבינה אני אוהב אותך ולא מבין איך את יכולה להחליף אותי בדבר הזה.."
"רון תקשיב לי טוב..
אני ואתה נפרדנו לפני שאני התחלתי לצאת עם תום.. וחוץ מזה תסנן תמילים שלך..
כשאתה מדב על חבר שלי.."
החברים שלו ניסו לקחת אותו מאיפה שהיינו אבל לא ממש הצליחו.. הוא התעקש להיות שם..
ולהמשיך לחפור בנושא שאין לו טעם..
"טוב יודע מה רון.. אין טעם לשיחה הזאת.. אני הולכת..
המשך ערב מקסים.. ביי.." אמרתי לו..
"את לא הולכת לשום מקום הבנת אותי?" הוא אמר לי ותפס לי ביד..
תומי ששם לב לזה יש אמר לו " תראה גבר.. אתה לא תתפוס לה ביד ולא תגיד לה איפה להיות ואיפה לא..
היא אמרה לך היא איתי עכשיו.. הסיפור שלכם נגמר.."
"איזה נגמר? נראלך? הסיפור שלנו רק התחיל..
אתה תבלע את כל המילים שאמרת עכשיו.. אני מבטיח לך.."
"אין לי בעיה.. רק תגיד לי מתי ואיפה.." תומי אמר לו.. אני נבהלתי לא רציתי שיתפתח פה ריב..
קראתי לטל.. שהיה עסוק יותר מדיי בשיר ולא שם לב מה הולך פה עם חבר שלו..
טל תפס לתומי בגב ואמר לו.. "עזוב אותך אחי.. מה אתה צריך ת'דברים האלו..
סתם שטויות.. צא מזה.. יאללה בוא נלך.."
און- מה ללכת.. אתה מפחד או מה? הוא פנה לתומי..
טל- הוא לא מפחד ממך.. תהיה בטוח.. הוא פשוט לא רוצה להסתבך עם שיכור מפגר כמוך..
רון רק שמע את זה והביא לטל בוקס בבטן.. טל התקפל.. תומי רתח.. טל נפל על הריצפה..
אני ניגשתי לטל לראות מה אני יכולה לעשות..
גם שיר עשתה כמוני..
אמרתי לשיר שתגיד לתומי שנצא לבחוץ.. תומי יצא החוצה..
אני טל ושיר גם..
לטל נרגעו טיפה הכאבים.. וגם כבר היה מאוחר.. חזרנו הביתה..
אני ישנתי אצל תומי..
ישר כשהגענו החלפתי בגדים.. לא היו לי בגדים.. אז תומי הביא לי חולצה שלו שהיתה עליי כמו כותנת..
כשהיינו במיטה..
אני- בייב שלי..
תומי- מה יפה?
אני- תודה..
תומי- על מה?
אני- על זה שהיית איתי היום במסיבה.. כשרון המעצבן בא.. והגנת עליי..
באמת תודה.. התחלתי טיפה לפחד ממנו.. וגם לא רציתי שתלכו מכות..
פחדתי עליך..
תומי- אין על מה.. הייתי חוזר על זה אם היה צריך..
ולמה לפחד? אין ממה.. ראית שהוא היה שתוי.. ואת היית איתי ועם טל..
אני- בכל זאת תודה..
תומי- כבר שכחת איך אומרים אצלי תודה?
אני- איך?
הוא הדביק לי נשיקה.. ואז נרדמנו יחד..
מחובקים.. מאוהבים...
אני מרגישה שאני מתחילה להתאהב בו..
בבוקר...
כשקמנו..
המשך יבואאאאא
אני יודעת שזה יוצא קצר.. למרות שממש רציתי להאריך אותו..
מבטיה שיבוא לכן פיצוי.. אני ינסה בפרקים הבאים להאריך אותם..
אוהבת..
ווואו זה פשוט אחד הסיפורים היפפפפים באתר !!!
אני מתה עליו חחח ועלייך ברור !!!
מחכה לעוד המשך מפנננק [[:
QUOTE (רותם-יוני @ 03/07/2006) בנות..
תודה לכן על כל התגובות..
זה באמת מחמם לי ת'לב ומעלה לי חיוך על הפניםםם
אוהבת אותכן המון..
וקבלו המשךך
אוהבת המוןןןןן
אתם מבינים..בנים לא קוראים את הסיפור הזה..
חח את לא אוהבבבת אותי ?
QUOTE (שניר_הנסיך @ 03/07/2006) QUOTE (רותם-יוני @ 03/07/2006) בנות..
תודה לכן על כל התגובות..
זה באמת מחמם לי ת'לב ומעלה לי חיוך על הפניםםם
אוהבת אותכן המון..
וקבלו המשךך
אוהבת המוןןןןן
אתם מבינים..בנים לא קוראים את הסיפור הזה..
חח את לא אוהבבבת אותי ?
סורי מאמי אני פשוט רגילה לרשום בנות..
סוריי
אתה יודע שאני חולה עלייךךךך
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןן
רותמיק שלך =]]
^
שמחה שאהבת מאמי..
אני מחכה לעוד תגובות ושמה עוד המשך..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]
יאללה בותקתתתתת מדהימההה שליי חחח
המשךךך דחוףףף חחחח
הייתי בטוחה היא כבר מאוהבת בו עד מעל הראש חחח אבל טעיתי:|
יאללה בובה המשךךךךךךךךךךךךך אני לא יכולההה יותר חח זה כל כך יפה!
מוכשרתתת אחת חח
שלך,
יפיתי😊