אנשים..
שמחה שאהבתם תהמשך..
אממ אני כבר ישים לכם עוד המשך אפילו שיש לי קצת תגובות..
רק בגלל שאני במצב רוח טוב מאוד מאוד היום..
ובגלל שאני אוהבת אותכם..!!!!!
רותמי =]]
אנשים [שניר תראה.. לא כתבתי בננות חח]
הנה ההמשך..
מקווה שתאהבו..
ואל תשכחו להגיב לי!!
אוהבת אותכם המוןןןןןןןןן
מהפרק הקודם:
הוא הדביק לי נשיקה.. ואז נרדמנו יחד..
מחובקים.. מאוהבים...
אני מרגישה שאני מתחילה להתאהב בו..
בבוקר... כשקמנו..
=-= פרק 17 =-=
כאילו עד שקמנו..
אמא של תומי העירה אותו.. ואז לקח לו שנה עד שהוא העיר אותי..
אבל עם כל הנשיקות של המדהים הזה איך אפשר שלא לקום?
הכרתי את כל המשפחה שלו.. אמא אבא..
ואחותו הקטנה.. מזה חמודה.. קוראים לה מאי..
מאי- את חברה של אחי?
תומי- כן מאיוש היא חברה שלי..
מאי- איך קוראים לך?
אני- דניאל.. או דני..
מאי- אפשר לקרוא לך גם דנוש?
אני- בטח.. איך שאת רוצה..
היא מזה חמודה.. בת 5.. מתוקה..
אכלנו ארוחת בוקר.. והלכנו חזרה לחדר שלו..
אני- תומי?
תומי- כה בייב?
אני- אני טיפה מפחדת..
תומי- ממה?
אני- ממך..
תומי- ממני למה?
אני- כי אני מרגישה שאני מתחילה להתאהב בך..
תומי- נו.. ו.. זה טוב לא? גמני מרגיש כמוך.. אין לך ממה לפחד..
אני- אבל.. פגעו בי כבר ואני לא רוצה שזה יקרה איתך גם..
תומי- אני לא יפגע בך.. כנראה מי שפגע בך לא באמת אהב אותך..
אני מתחיל להתאהב בך באמת ואני מבטיח לך לא לפגוע בך.. רק לאהוב אותך..
ונשק לי..
כך עבר לו כל השישבת..
הייתי אצל תומי.. היה ממש כיף...
כשחזרתי הביתה אמרו לי שטל התקשר אליי..
חזרתי אליו..
אני- היי טל מה נשמע?
טל- הכל טוב מותק מה איתך?
אני- מצוין..
טל- מה קרה? למה את נשמעת כל כך מאושרת?
אני- סתם.. יום טוב כזה.. תגיד רצית משו מיוחד?
טל- כה.. אני צריך להגיד לך משו. לדבר איתך..
אני- שוט..
טל- לא זה לא לפון.. אממ רוצה לרדת למטה טיפה.. נדבר?
אני- אממ אין בעיה.. עוד חצי שעה למטה..
טל- אני יבוא לקרוא לך..
אני- אחלה.. טוב בה ביי מותק..
טל- ביי..
וואיי ממש ממש הסתקרנתי לדעת מה הוא רצה..
זה בטוח משו לגבי תומי.. אבל מה?
טל קרא לי מלמטה... אחי אמר לי וירדתי..
"טוב טל אתה לא מבין איך סיקרנת אותי.. אני ממש רוצה לדעת כבר מה זה.. קשור לתומי?" אמרתי לו..
"אממ טיפה.. יותר קשור אליי.."
"צריך עצה, משו?" שאלתי..
"לא.. אני צריך להגיד לך משו.. שעובר עליי ואין לי מושג איך להתמודד איתו" הוא ממש הפחיד אותי כבר..
"שוט.. אני תמיד פה.. אתה יודע.."
"טוב.. אז.. עוד לפני שאת ותומי נהייתם חברים והתחלתם לצאת.. אז.. אני..
הייתי.. אממ אני הייתי.. כאילו גם עכשיו אני..." הוא התחיל לגמגם..
"נו מה היית? מה אתה עכשיו.." הוא מסקרן אותי... שיגיד כבר אופפפפ
"טוב אז אני גם עכשיו וגם הייתי עוד לפני שלך ולתום היה קטע.. אממ דלוק עלייך.. כאילו רוצה אותך.."
ורק עכשיו הבנתי למה אחותי אמרה לי שהוא שאל עליי כל כך הרבה פעמים..
שאל אם יש לי חבר או משו כזה.. מה איתי..
ואני כמו טיפשה חשבתי שזה בגלל תומי.. שהוא רוצה לדעת בשבילו..
"אממ טל אתה יודע.. אני עם תומי והוא החבר הכי טוב שלך.. לא כזה מתאים.."
והאמת? בפנים.. תמיד רציתי את טל.. אבל אז העיניים שלי קלטו את תום.. ונדלקתי עליו..
אבל טל תמיד היה נראה לי וואוווווו.. אבל לא.. אני עם תומי..
"אה.. ומה שאמרתי לך על עומר שהוא רוצה אותך.. זה לא היה באמת. .רק כדיי לראות איך את מגיבה כשאומרים לך שחבר טוב של תומי רוצה אותך.. כאילו לדעת בשבילי.." הוא אמר לי והיה נראה טיפה מבואס..
"אבל.. אני מתאהבת בתומי ואין מצב שאני פתאום יצא איתך..
אני מצטערת טל.. באמת חשבתי שנוכל להיות ידידים ממש טובים.. וזה. .
אבל לא ידעתי שאתה רוצה שמו מעבר לזה.. סורי.."
"אין לך על מה להצטער.. כי אלו הרגשות שלך.. ואני מבין אותך.."
"בכל זאת אני יודעת שאם זה היה קורה לי..
בעצם זה קרה לי כבר.. זה לא כזה נעים.. אבל.. אני מקווה שתוכל להיות בסבבה עם שיר..
ואממ שזה יעבור לשנינו..." לא האמנתי למה שיצא לי מהפה?!?!?
"לשנינוווו???" וואט דה פאק? למה לשנינו..
הרי מי שמרגיש משו כלפיי זה הוא.. לא אני שמרגישה אליו משו..
או שכן?
יוואוו למה החיים כל כך מסובכים למה?
כשהוא אמר לי את מה שהוא מרגיש הוא העלה לי בי רגשות מהעבר..
הרגשתי כאילו כל הרגשות שהוא מרגיש גמני מרגישה..
כל הרגשות שהרגשתי אליו פעם.. לפני איזה חודש הציפו אותי מחדש..
הרגשתי איך הם מציפים את ליבי.. היה לי כיף לשמוע את מה שהוא אמר אך מצד שני לא ממש ידעתי כיצד להתמודד עם זה..
מה עם תומי? מה איתי? איך אני אמורה להגיב עכשיו? מה אני אמורה להגיד לו?
ומה עם שיר? היא הרי ממש רוצה אותו..? היא החברה הכי טובה שלי..
הרגשתי בלבול נוראי..
חהחהחהחה יוווווווווווווווווווווווו !!! 😮 😕
מדהההההההההההההההההים מאמיייי [[:
חחחחחח כל כך חיכיתי לפרק הזה!!!
אוהבת אווותך, ומחכה להמשך !!!!
מאמוש תודה רבה רבהה לך..
שמחה שאהבתתת
ואני צ'ה עוד תגובותתתתתתת
רותמיק שלכם =]]
רותם סיפור בן זונה !
רוצים המשך..
^^
תודה מאמי..
שמחה שאהבת..
אממ אני מחכה לעוד תגובות ואז אני ישים המשך..
יש מצב מחר..
אוהבת המוןן
רותמי שלך =]]
HERMOSA
וואי מאמי תמשיכי.. הרגע סיימתי לקרוא את הכלל
סיפור מהמםם!!
אוהבת- אורין
וואיי , ווואי
ידעתי מהתחלה שזה יקרה ;]
חחחח , [נכנסתי לזה חזק ]
אניי מחחחחחחחחחכהה להמממששך
השאררתת אוותתי במתח.
אוווווווווהבבבבת
QUOTE HERMOSA
וואי מאמי תמשיכי.. הרגע סיימתי לקרוא את הכלל
סיפור מהמםם!!
אוהבת- אורין
שמחה שאהבת מאמי..
אוהבת אותך המוןןן
ואממ המשך? =>> בקרוב..
מחכה לעוד תגובות פשוטטטטט
חולה עלייךךך
רותמי =]]
נופייייי
יפה שלי..
שמחה שאהבת מאמי..
אממ המשךך??
בקרוב..
חח אוהבת אותך המוןןן
המוןןןן
המוןןןןן
רותמי שלך =]]
מאמי קראתי את כל הסיפור שלךךך והוא פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש הרבה שקוראים וסתם לא מגיבים.. אבל תאמיני לי הסיפור שלך מהממםם..
תעשיי יותר המשכים מאמי =]
אוהבת - וכואבת..
תודה מאמי..
שמחה שאהבת ..
אממ אני ישים עוד מעט המשך..
וכה.. שמתי לב שיש לי הרבה קוראים אבל הם פשוט לא מגיבים! מעצבן!
חח כבר שמה המשךךך
מווואאהה
רותמי שלך =]]
רותם ?
המששך ! הסיפפוור יפה !
ובאממת היא צודקקת זאתתי שאמררה שיש כאללה שקוראאים וללא מגגיבבים חיחי..
קונטיניו
רותמיקקק שלייי....
הסיפוררר מדהיםםםםםםםםםםםםםם
ואני רוצה המשךךךךךך עכשיוווווווווו
אוהבת המווון
טלושש=]]
{ד"א מצטערת שאני לאא הגבתי לך או המשכתי את הסיפור שלי....פשוט בימים האחרונים אני עסוקה בלעצב
לחברות שלי את השין}
חח שנירוש..
כבר שמה לך קונטיניו..
אממ טלוש.. שמחה שאהבת..
וסבביק מותק!
אוהבת אותך המוןןן