בותקתתתת וואט דה פאקק???
יש לה ח-ב-ררר
חחח ביט תתעשתי חח
חולה על הכתיבההה שלךךךך
אוהבת המונייי
מוואה
יפיתי😊
^^
בותק? זה סיפור מאמי..
אל תיכנסי לזה יותר מדיי..
וסיפורים לא אמורים להיות דווקא מציאותיים. .את יודעת..
חח אל תדאגי..
יקרה בסוף מה שאמור להיות!
אוהבת אותך המוןןן
ומחכה לעוד תגובות..
רותמי שלך =]]
חחח אני יודעת
כפרוני עלייךךך
מוואהה
חולה עלייך
גמני אוהבת אותך נשמתיייי
מוואאהההה
ורוצה עוד תגובותת!!!
רותמי שלך =]]] 😁
אמא'לה איזה פחד !
חחח..
ואם פתאום תום יבוא ? הא ? היא תאכל אותה !
חחח..
רותם..
חולה עליייך
את כותבת מדהים לפי דעתי..ולפי עוד דעות של אחרים..
אז תמשיכי לכתוב לנו..ו..זהו ! חיחי
ביי חיים שללי
יווום טווב ((:
שמחה שאהבת בובי..
אממ המשך? אולי היום יותר מאוחר..
אוהבת אותך מלאאאאאאא
רותמי =]]
שיטטט 😢
עכשיו תום יראהה 😢
אע
אוהבת אותך מדהיממה שלללי (:
מחכה להמשך בובי((:
ואיייי איזה מהמםםם תמששיכיייייייי!!! 😊
אוהבת בר כהןן
הילוש..
נשמתי..
שמחה שאהבת יפה שלי..
אממ ברצוק שמחה שאהבת..
המך אולי יותר מאוחר..
מוואהה
אוהבת.. ושבת שלום לכולן!
רותמי =]]
ביטט השלמתי את הפרררררררקים שלא קראאאאאאאתייייייייי........
מממממממממההההההמם
מדהיםםםםםםםםםם
ונדיררר
כולך כישרון אחד גדוללל =]
מחכה להמשךך
מוואאאאאאא לוביווו
מאמי סיפור מעלףףףףףףףףףףףף!!!!!!!..
המשךךךךךך מתוקה..
רותם את רואאה ?!?!
מתים על הסיפור שלך !!
שנינוש-
תודה חיימשלייי
יפה שילללליי שמחה שהשלמת ואת אוהבת..
אממ המשך..
יותר מאוחר כנראה..
אוהבת אותך המוןןןןןןןןן
NאNי-מNיאNי-
ברוכה הבאה לסיפור שלי..
שמחה שאהבת מאמי..
אממ המשך? יותר מאוחר..
מקווה שיהיה לי זמן..
אוהבת אותך מלאא
שניר-
אהובבבבבבבבבבייייייי
איזה מתוק אתה..
חח תודה רבה רבה רבההההההההההה לךךך
מאוהבת בךךךך
מוואאהה
רותםםםםםםםםם סורי על הנטישההה
פשוט לא ממש הייתי פהה
וגם אל ממש הייתי עם המצב רוח המתאים
אבל מה שחשוב זה שעכשיו השלמתי ת'פרקים הכל כך מו7שלמים האלוו
ואיייי איזההה מתחחחח
פייייייי ה' ישמורר
באמתת מה זה פה שירי יונתן ורני?@!?@😁😁
חחח אהבתיייייי
וואיי חח ממש נכנסתיי לסיפורר😛
יאללה תמשיכייי מאמושש שלייי
אוהבתותךך המון,
ויוק😊
^^
ויקוש..
בובה שלי..
שמחה שהשלמת..
חח
ואממ ברוכה השבה..
אוהבת אותך המוןןןן בוביתת
רותמי שלך =]]