פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,355 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 44 מתוך 44
לאאאאאאאאא.####!!1...
לא נכון...
הוא לא מת.#!!!..
זה בדיחה..א יפה יגאל שילון שצריכים אותו?!?1..
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢

יאאא.. פרק כזה מוווששללםםם.#!!1...
דייי זזהה ממש ממהממם...
אני בוכהה פעעע...=[[

דיי..אני לא יכולה להפסיק ולהגיד..
שהסיפורר..
פשווטט מעלללף...
ל.י.ג.ה...

הוא ניגמר!?!?
נכון שלא.#!!!!1..
רוווצצצההה ההמממשששךךך.#!!!!!!...


דדדיי.. הסיפורים ה=י=פ=י=ם ביותר שקרראתיי...


מחכה להמשששךך.. אם ישש[?!]...

אוהבת עיבנרוש
ואאאאאאוו =0
פפררק מדהייייים !
בהתחללהה נראאה כאילו את ממהרת לסייים את הסיפפור [בתחילת הפרק] אבל לאט לאט זה נהיה יותר מרגש. .
בקיצצור..אהבתתי את הסיפור וחבל שנגמר כל כך מהר !

מקווה שתכתבי עוד סיפורים :]]

אוווווווווווהבת אאאאאותך 3333>
יווו זה כזהה עצובבבבב=[
אני עם דמעותתת
דייי איזה כתיבה מדהימההה
אני מחכה לעוד סיפור שלך אוהבת המוןן
חנושש
בננות תודה רבה לכן..
אני רוצה לעשות סיפור חדש פשוט אין לי עדיין סיפור גמור לגמרי
וגם אין לי ממש זמן..
גם החשק יורד לי לגמרי.. לא יודעת למה


קיצצצ => אני ממש שמחה שאהבתן תפרק סיוםם
ושאהבתן תסיפור בכלל
ולמרות שזה היה נראה כאילו הרבה פעמים לא השקעתי..
אז אני כן!@#
אני ממש אהבתי תסיפור הזה
ואני אומרת לכן שגם אם היה לי זמן לא הייתי ממשיכה אותו יותר מזה
אהבתי לכתוב לכן
נהנתי מזה
ויותר נהנהתי מזה שאתן אוהבות וקוראות אותו..
כי בשביל זה כתבתי את הסיפור..
בשביל שתהנו
את הפרק האחרון היה לי נורא קשה לכתוב..
אני ילדה נורא רגישה ובכיינית כזאת..
כל זמן הכתיבה אני בכיתייי.. חעחע

אוהבת אותכןןןן המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

רותמי שלכן =]
טוב אז ככה אני זאת sruta_bamoahאני רושמת ממשתמש אחר כי אנ לא יכולה לכתוב תגובות מהמשתמש שלי...

אז ככה...אני עוקבת אחרי הסיפור שלך מההתחלה
וסליחה שאני לא מגיבה פשוט יש לי בעייה...=\

קראתי עכשיו את הפרק האחרוןןןן ואני חייבת להגיד לך
שהואאאא פשוטט מ-ד-ה-י-ם!!!
והסיפור עצמו בכלל !!
את מאוד מאוד מאוד כשרונית(אם גרמת לי לבכות זה בטוח)
תמשיכי לכתובבבב 😊
מחכה לעוד סיפור שלך..
וואיי מאמי..
ממש תודה לך על כל המחמאות..
אני עם חיוך אידיוטי ביותר על הפנים.. פחחחח

אני ממש שמחה שאהבת תסיפור שלי..
באמת!@#

אממ סיפור חדש?
תראי כתבתי משהו בקשר לזה למעלה..
מוואההההההה

רותמי =]
ואואוו!!!
רותם קראתי את זה ורק מילה אחת יכולתי להוציא מהפה...
W-O-W
בכיתי... התרגשתי... צחקתי... התאכזבתי מאנשים...
והכל באותו סיפוור..
סיפור אחד עם אין ספור רגשות ותחושות...
אני בטוחה שגם את אם תקראי את הסיפור מהתחלה ועד הסוף יהיה בך את אותן תחושות...
לדעתי... את צריכה להמשיך ולכתוב עוד מלא סיפורים
כי את כישרונית ברמות מטורפות...
אני עדיין בהלם שזה נגמר...
הסיפור שכל המשך שהייתי קוראת מייד רציתי לקרוא את ההמשך הבא...

אני?!
אוהבת
אותךך
הכי
שיש :]

תחברי אליי לאיי סי-261728582 :]


ואל תשכחי להמשיך לכתוב :]
אומייגאד
רותמי !!!
אין לך מושג כמה צמרמורות עברו בי שקראתי את הפרקק הזה !
אף סיפור לא עשה לי ככה מאמי זה מושלםםםםםםםםם

אבל לא רוצה סופ 😢
רוצה המששששששששששךךךךךךךךךךךךך

התמכרתי לסיפור הזה נו מה עכשיו הפסקת אותוווווווו את לא רצינייייית ! ! @# $

טוב יפה שליי אני אוהבת אותך הכי הכי בעולם
אין עלייך אחווווווותי
דברי איתי
לאבבבביו3>
מוווווואה


=רותמי= :]
סופיייייי

גאד איזה תגובה מהממתתת תודה יפה שליייי
חשבתי באמת לנסות לקרוא את הסיפור..
מההתחלה עד הסוף..
אני נסה את זה.. חח כשיהיה לי זמן..
שמחה שאהבת את הסיפור..
ותאמת? גמני ממש אהבתי אותו..

בואי אני יגיד לך עוד משהו..
בהתחלה לא ידעתי מה לשים איך לעשות..
עשיתי טעות והיא שלא חשבתי על רעיון מרכזי מההתחלה של הסיפור..
בגלל זה העלילה כל הזמן השתנתה..
ולדעתי? זה מה שיפה בסיפור הזה..
שהוא כל הזמן משתנה ולא מסתובב סביב אותו סיפור..
כל פעם קורה משהו אחר..
משהו משתנה
גם אצל בדמות הראשית וגם אצל הסובבים אותה..
ואת כל זה רואים רק מזוית העין שלה..

שמחה שאהבת אותו
והחלפת רגשות ותחושות יחד איתו..

אני? נהנתי לכתוב לכן..
נהנת לכתוב בכלל..
ונהנת כשאתן נהנות..
שמחתי לקבל מכן תגובות מפרגנות..
וגם בונות.. ביקורות

אני חייבת להדגיש שממש אהבתי את הסיפור הזה..


שמחה שאהבת מאמיי

אוהבתתת אותךךךךך המוןןן

רותמי =]



אחותיייייי התאוווממהההההההה

יפהההההההההההההההההההה שייללליי
מה המצב בובי?
שמחה שאהבת את הפרק ואת הסיפור בכלל..
גמלי עברה צמרמורת כשכתבתי אותו..
וגם אני בכיתי.. חח
אבל זה רק סיפור בסופו של דבר.
ובאתר הזה יש עוד מלא סיפורים מהממים לא פחות ובטוח שגם יותר@!@

תמצאי אחד להמכר אליו זה לא יהיה קשה מאמי =]

חולה עלייךךך בובה שלייי
שמרי על קשרררר

רותמי =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך