עוווווווווווווווווווווווווווווווווווווד [:
אהבתי!!!
פוציתתת שמחה שאהבת מאמי..
ואממ
NOY_940
יאאא
יש לי קוראת חדשה..
שמחה שאהבת מאמי..
ואמ מהמשך מחר..
אוהבת אותכן המוןן
ורוצה עוד תגובותתת
מוואאהה
רותמיק =]]
סיפור יאפהההההההההההה=]]
המשך
^^
מחר ממאי..
אממ תודה רבה רבה לך..
מוואאהה
רותמיק שלך =]]
טופפפ ,
אניי מחחחחחחחחחחכה =]]
אוווהבת אוותךך
נוופפרריי'שלךך :]]
סיפפור יפפה נשמה..
מחככה להמששך חחח..
דווקא אנני מככיר פפה כממה..
את וויקוש..את חן..
ואולי עווד כממה..
אה ואני הבן הראשון שקורא
אממ בבנות.. ובנים.. [לא שכחתי אותך שניר..]
כבר שמה לכם עוד המשךךך
שמחה שאתם אוהבים.. ותודה לכם על כל התגובות..
מוואאהה
רותמיק שלכם =]]
אני מצטערת שהוא קצר טיפה..
פשוט אין לי ממש חשק ומצב רוח לכתוב..
סורי..
אם יהיה לי מצב רוח יותר מאוחר אני ישלח עוד המשך..
אוהבת..
רותמי =]]
מהפרק הקודם:
תומי- בואנה דני.. את פשוט משדכת..
דור- תקשרי אליהן שיבואו עכשיו..
אני- טוב נראה.. שנייה אני ינסה..
=-= פרק 13 =-=
התקשרתי ליעלוש..
היא הייתה עם גילי וקארין.. יוואווו בדיוק 3 בנות ל3 בודדים ..חחחחח
הן אמרו שהן כבר יבואו..
בזמן שחיכינו להם..
אני ותומי הלכנו לאיזה פינה לבד..
התנשקנו..
היינו לבד.. סתם דיברנו.. ניסינו להכיר יותר לעומק למרות שזה ממש קשה לי..
כשאני איתו אני רק רוצה להתנשק איתו..
יש לו שפתיים כל כך מושכות..ואז פזלתי טיפה לכיוון של טל ושירוש..
ראיתי שהם מתנשקים..
כשחזרנו למקום.. שכולם ישבו בו..
זרקתי הערה לטל..
"אז.. מה טל.. עזרת לשירוש בצרפתית הא?!"
"אוהבת להחזיר את הא?!"
"לא.. אני לא אוהבת להחזיר.. פשוט לא אוהבת להישאר חייבת.."
"אה.. וזה לא אותו דבר.. נכון?!"שאל אותי בציניות טיפוסית לו..
"אממ אותו דבר רק בניסוח יותר עדין.."
"אז את עדינה..?" שאל אותי..
"איזה עדינה נראלך?" צחק תומי..
"דיי סתם תומי.." השתקתי אותו בנשיקה..
"וואוווו לימד אותך טוב תומי צרפתית הא?!" זרק לי טל שוב..
"טוב יאללה חלאס עם צרפתית.. איפה הבנות הבטחת לנו?" שאל דור..
"הנה הן.." הצבעתי..
כשהן הגיעו עשינו להם הכירות..
כל אחד מהבנים התחיל עם בת אחרת.. זה היה נראלי טיפה מוזר.. פתאום כולם הולכים לזוגות וזה..
אבל זה היה כיף..
חברוה של בנות שהן חברות ממש טובות..
עם חבורה של בנים שהם חברים ממש טובים..
סתם.. היינו טיפה עוד קצת על החוף..
דיברנו.. צחקנו.. ואז כבר נהיה טיפה מאוחר..
ובכל זאת היום יש מסיבה.. צריך לנוח..
הלכנו הבייתה.. אני שיר טל ותומי חזרנו יחד באותו של אחיו של טל..
והשאר חזרו במוניות..
טל הוריד אותי ואת תומי אצלי..
שאלתי את תומי אם הוא רוצה לבוא אליי "שננוח" יחד.. שיישאר אצלי עד שיצטרך ללכת הביתה שלו חזרה.. לקידוש וזה..
נכנסנו הביתה שלי..
אני נכנסתי להתקלח, במקלחת שלי.. תומי חיכה לי בחדר..
יצאתי מהאמבטיה לחדר.. רק עם מגבת.. כי שכחתי להכניס איתי בגדים לאמבטיה
בדיוק כשחיפשתי בגדים..
אחי נכנס לחדר.. איך ראו שהוא נבהל..
לא הבין מה נסגר.. טוב.. האמת? היה בצדק.. זה לא היה נראה כל כל טוב..
ולמרות שלא קרה כלום הוא חשב שכן ולא האמין לי למה שאמרתי לו..
"טוב עזבי.. נדבר אחר כך.."
והלך..
תומי היה בשוק ואמר לי "עדיף שאני ילך.."
"אממ הפעם אני באמת מסכימה איתך.. עדיף.. אני ידבר איתך יותר מאוחר.."
"וואיי מזה לא נעים לי מאמי.." הוא אמר לי.. איזה חמוד הוא.. פשוט לאכול אותו..
"אין לך ממה.. לא עשינו כלום.. אני יסביר לו את זה.. למרות שאני לא חייבת לו..
הוא דוחף תאף שלו לכל מקום.. אבל בכל זאת כדיי שלא יחשוב דברים שלא קיימים..
וזהו.. זה ייגמר.. אל תדאג.."
"טוב אני עף.. אני יתקשר אלייך ויגיד לך מה נסגר היום עם המסיבה.."
"טוב ביי מאמי.."
התלבשתי וירדתי למטה..
אחי היה שם..
היה נראה ממש כועס.. אני לא מבינה על מה..
למרות שלא עשיתי... גם אם הייתי עושה זה חיים שלי לא שלו!
שיעזוב אותי במנוחה..
^^
גלוש..
שמחה שאהבת..
אממ המשך נראלי מחר או יותר מאחר..
תלוי בתגובות וגם אם יהיה לי מצב רוח וחשק..
אוהבת המוןן
רותמי =]]
QUOTE (שניר_הנסיך @ 30/06/2006) סיפפור יפפה נשמה..
מחככה להמששך חחח..
דווקא אנני מככיר פפה כממה..
את וויקוש..את חן..
ואולי עווד כממה..
אה ואני הבן הראשון שקורא
חח אתה מכיר אותי ואני לא יודעת?? 😮 😛
חח בטחח מהסיפור שלך ברן...
חח רותם אני תכף עושה השלמה!! 😁
אוהבת,
ויקוש=]
רותמיי עכשיוו השלמתייי
ואיי איזהה פרקייםם מושלמיםם בובהה
חחח מבינהה אתת אחח שלה שקיבלל התקףף לב עוד רגעע!!😛
חח דורשתת המשךך מהרר,
ויקוש=]