מחכה להמשששך=]
אוהבת אותך רותמיייי=]
מאמי
אני
מתה
על
הסיפור
והוא
כל
הזמן
מדהים
אותי
מחדש =]
י'מוכשרתתת
אחתת1😊
אוהבתת אותךך =]]
והמשךך
דחוףף =]
פוצ'ית..
המשך מחר..
לא היום..
תישארו טיפה במתח..
אממ קיפי..
יפה שלי שמחה שאהבתתתת
המשך מחר..
וסופה..
שמחה שאת אוהבת תסיפור..
המשך מחר..
מוואאההה
חולה עלייךךך
רותמיק =]]
ואני רוצה עוד תגובות!!!
^^ מאמי מחר השמך..
שמחה שאהבת...
הנה ההמשך יפות שלי..
לא לשכוח להגיב.. השקעתי בפרק הזה המון.. תגיבו!
מהפרק הקודם:
כשירדנו ראינו את כל החבר'ה יושבים שם.. בגינה..
הלכנו להגיד שלום..
ואז טל אמר לי שהוא צריך להגיד לי משו ממש ממש חשוב..
טל- תראי.. דני.. אממ .............
אני- מהההההההההההה??????? לא נכון.. אתה עובד עליי..
=-=פרק 10=-=
"תראי.. את מכירה את עומר נכון?" טל שאל אותי..
" מי? זה שמדריך איתך בגדוד של אחותי?" לא כל כך הבנתי למי הוא מתכוון..
מה זאת השאלה הזאת.. לאן הוא חותר?
טל- אני רואה אחותך מספרת לך הרבה דברים..
" כה.. אתה יודע.. ואני מקווה שאתה מתנהג אליה יפה..
אחרת.. יש לך עסק איתי.." איימתי עליו טיפה.. חח
" אל תדאגי.. מתנהג אליה כמו נסיכה.. הרי היא אחות של אחותה נכון?"
איזה חמוד איך הוא יודע להחמיא..
"כה.. ברור.. אחרת של מי..?" החזרתי לו..
"טוב נו קיצר מה איתו..?" שאלתי בהרבה סקרנות..
"חכי שנייה לפני שאני מגיע אליו.. רציתי להגיד לך..
ש.. אחותך היא החניכה האהובה עליי.."
"וואלה.. תודה.. חח אני יגיד לה.."
"לא.. אל תגידי לה.. אסור שיהיה כזה דבר מועדפים..
אם הרשג"ד יודע את .. זה יעבור הלאה ויכולים להעיף אותי.." הוא נבהל..
"טוב אל תדאג.. אני לא יגיד.." הרגעתי אותו.. חח הייתם צריכים לראות איך הוא נבהל..
איך רואים שהוא נהנה בצופים.. כילו לא נהנה בצופים.. הצופים זה כל החיים שלו נראלי..
"טוב נו קיצר מה נסגר.. אתה אומר לי?" שאלתי אותו..
דיי כבר הוא מזה סיקרן אותי..
"קיצר עומר הזה.. לא כל כך יודע מה הולך בינך לבין תום..
והוא אמר לי היום שהוא ממש דלוק עלייך.. דיבר איתי על כמה שאת יפה וכל זה.."
"טוב.. קודם כל תודה שאתה בא ומספר לי את זה..
ושנית.. אפשר לבקש ממך טובה?" שאלתי אותו..
"כה ברור.."
"טוב.. אז.. תוריד אותו מהעניין..
אני עם תום וטוב לי ואנחנו הולכים לאט..
תגיד לו אם הוא רוצה לבוא איתנו יום שישי ואני יכיר לו חברה שלי..
אתה מכיר את עמית?" שאלתי אותו..
"אממ נראלי שכה.." הוא ענה לי..
"יופי.. אז קיצר תמשוך את תשומת ליבו אליה..ואני יגיד לה שתבוא איתנו..
ונסדר ביניהם.. מתאים?"
" בואנה את.. משדכת.. חח" הוא צחק..
"אם אפשר למה לא?!" חייכתי..
"ברור.. אץ פשוט מלאך.. אין עלייך באמת.." הוא חיבק אותי..
ואז תום בא.. ראה אותנו ככה..
אני- אממ.. תומי איפה היית?
"איפה אני הייתי? חיפשתי אותך מאמי.. מה הולך פה?" הוא התעצבן פתאום..
כנראה שטל שם לב אז הוא אמר לו "אחי אין לך מה לדאוג..
לא לוקח לך תחברה..
פשוט.. החלטנו לסדר בין עומר לעמית.."
"בטוח?" שאל..
"בטוח.." עניתי לו ונתתי לו נשיקה..
"טוב.. טל אל תשכח מה שסיכמנו.. נתראה מחר.. בה ביי.." אמרתי לו ונשקתי לו על הלחי..
" ביי.. לא ישכח.. אני כבר עובד על זה.." קרץ לי.. גם תום אמר לו שלום.. אמרנו גם שלום לכולם וזזנו משם..
בדרך.. תום שאל אותי " תגידי.. מה את וטל סיכמתם..?"
"אין לך מה לדאוג מאמי באמת..
אני איתך עכשיו וזהו.. חוץ מזה שטל לא רוצה אותי ואני לא רוצה אותו.."
"אבל בכל זאת.. אני מסוקרן.. מה סיכמתם?"
"סתם שנסדר ביניהם.. ונמשוך את תשומת בלה אחד של השני.. לשני..
כאילו את של עומר לשל עמית ואת עמתי לשל עומר.."
"אה.. סבבה.." הוא אמר..
"ואני מצטער שמקודם התעצבנתי טיפה.. פשוט ראיתי את זה ולא ידעתי מה לחשוב.." המשיך..
"זה בסדר מאמי.. טבעי שתקנא טיפה..
והאמת? אני אהבתי את זה..
זה אומר שאכפת לך ממני..." חייכתי לו..
"אה.. וואלה?" חייך אליי חזרה..
"כה.."
זהו.. הגענו אליו הבייתה..
עלינו לחדר שלו.. הוא התחיל להכין תדברים שלו.. ואני ניצלתי את זה כדיי
לשלוח לטל הודעה במהירות..
"!~ טל.. אני חייבת עוד טובה~!" שלחתי לו..
!~ מה?~! הוא שלח לי חזרה..
!~ אל תגיד לתום שעומר מרגיש מה שאמרת לי..
ואם אתה גם יכול לדאוג שעומר לא יגיד לו כלום..~!
!~ אין בעיה מותק.. מטופל.. ~! הוא שלח לי..
!~ תודה מאמי.. ~! שלחתי לו..
!~ אין על מה מותק..~!
ואז תום יצא.. הלכנו הבייתה שלי..
התקלחתי התנגבתי.. התלבשתי.. עלינו למיטה..
הלכנו לישון..
ואז בוקר..
שוה לימודים..
והיום גם המבחן המעצבן הזההה
רציתי למותתת
מזל שתומי היה אצלי.. טיפת קרן אור בכל היום הזה..
"בוקר" אמרתי לו..
"אויי אפילו על הבוקר את נראית כמו מיליון דולר מאמי שלי.." הוא החמיא לי..
"יווואאאווו כבר התחלת.. הא חתיך?!" החזרתי לו.. חח
אני עמדתי מול המראה..
והוא עוד שכב..
ואז הוא קם..
תפס אותי..
הוריד אותי על המיטה נשכב עליי ונישק אותי..
ואז.. מי נכנס לחדר??? שוב אחי..
"תאמין לי.. אתה יש לך אינטואיציות מתי להיכנס זה משו הא?!" אמרתי לו..
"מה זה אמור להיות? יאללה לקום.. להתארגן לבית ספר.. אני יסיע אותכם איתי.."
"מה אתה אומר?.. טוב ידע מה.. אני מסכימה רק כי אני מאחרת.. ויש לי מבחן..
אבל פעם הבאה תלמד לדפוק או שאני נועלת.. ואני יודעת כמה אתה לא סובל את זה..
אבל אני יעשה לך בכוונה כדיי שתלמד.."
"מה תאחרי מה? רק 6 וחצי.."
"אבל אני צריכה להתארגן וזה לוקח לי שעות.. טוב יאללה טוס מפה.. כשאני יהיה מוכנה נקרא לך ונלך.."
הערתי את תומי בכמה נישוקים..
התחלנו להתארגן..
ירדנו למטה.. אמא הכינה לנו כבר את ארוחת הבוקר..
קראתי לאחי ואז נסענו לבית ספר..
כשהגענו אחי אמר לי "תעלי שנייה.. אנחנו כבר באים.."
"לא.. אין מצב שאתה עושה לו את השיחת בנים המפגרת הזאת שלך..
בה ביי.." תפסתי את תומי ועלינו לכיתות שלנו..
ווואאווו
יצא לי ממש ארוך הא?!
גיבו לי...
איזה יפהההה
אבל אני לא מבינה למה הפרק הקודם נגמר בזה שדניאל אמרה "מהההההההההההההה"
אם בכל הפרק הזה היא לא אמרה את זה?!
אוהבת המוווווווווון
טלטל=]]
^^
שמחה שאהבת..
ואממ בנות..
ממש איכזבתן..
מחכה לעוד תגובות..
חח יצא מהממםם!!
המשך מהרר מאמושששש
אוהבת,
ויקוש=]
מחכה להמשך 😊
ואל תתבאסי רותמי .. יש הרבה בנות שלא במחשב בגלל החופש
PERFECT!!!!!
אהההבבבבתי..
ונראה לי שלתום יש היסטוריה באיסי
והוא יראה את מה שהיא שלחה לטל
והם יריבו בגלל זה..
אני צודקת??!
חחחח מקווה שאני לא הורסת משהההו :/
אווווווווווווווווווווווהבת אותך רותממיק [[[:
יום מקססססססים יפה שלייי..
ורואים שהשקעת !! 😉
חיחיחי סיפור יאפההההה תמשיכי
וועליה רק חברים וכבר ישנים אחד אצל השני הלוואי אלי..
אולי תכירו לי גם אמא כזאת 😛
QUOTE (רונוש_וזהו @ 27/06/2006) חיחיחי סיפור יאפההההה תמשיכי
וועליה רק חברים וכבר ישנים אחד אצל השני הלוואי אלי..
אולי תכירו לי גם אמא כזאת 😛
חחחחחחחחחח גם אני חשבתי על זה!!! 😁