יפה שלי המשךךך מהמםםםם (:
אוווהבת אותך נסיכה שלי (:
חח איזהה המשךך יפהההה
חמודייםםם😛
אהבתיי
שימיי המשךך דחוףףףףףףףףףף
מי החצוף/חצופה שככה מרשה לעצמו להיכנס לחדר!?@#$%
שווווווווווו
חח
אוהבתותך,
ויקוש
אוףף....כר לא היית ממשיכה וזהו
עכשיו אני צריכה לחכותת עדד מחרר...
😢
אוהבת אותךך המוןן
טלטל=]]
כמהה שזהה יפהה קראתי הכל המשךך דחוףף
רווווווווווותם השלמתי!~!!! [:
אני אוהבת את תווווווום, אבל בטוח משהו מסריח שם
חחחחחחח הוא יותר מידי חמוד, זה מוזר מידי.....
מחכה להמששששך יפה שלי..
אווווווווהבת [[:
וווווווווואאאאאייי
כממהה תגובותתתת
תודה בננות יפות שלייייייי
שמחה שאהבתתתןןןן
והמון המון תודה לכן..
אנונימית- ברוכה הבאה לסיפור שלי מתוקה..
אממ ד"א.. איך קוראים לך?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מהמםםם
מוכשרתת שליי יאאלה
מחכה לעוד המשךךך
מוואההההההה
לוביוו
בננות..
יפות שלי..
שמחה שאהבתן..
אממ... המשךךךךךך במשך היום..
אוהבת אותכן
רותמי שלכן =]]
בננות..
יפות שלי.. הנה ההמשך..
אוהבת אותכן המון...
ותגיבוווו
מוואאייתת
מהפרק הקודם:
"טוב חייבים לחזור לחומר.. כמה שזה קשה.. את חייבת לדעת את זה..."
נתתי לו נשיקה אחרונה.. ואז..
נכנסו לחדר שלי.. בלי לדפוק ואנחנו היינו באמצע הנשיקה..
=-=פרק 9=-=
זה היה אחי..
גאאאאדד איזהה עצבים..
תמיד נכנס בלי לדפוק.. חסר נימוסים..
" כמה פעמים אפשר להגיד לך שדופקים לפני שנכנסיםםםםם??" צעקתי עליו..
"טוב תירגעי.. אני זה שאמור להיות עצבני עלייך.. מה זה? מה את מתנשקת לך?"
"טוב יאלללההה עוףף מפהה.. אל תשחק אותה עכשיו.. בה ביי"
" סליחה?" הוא אמר לי..
"כן.. כן עוף לי מהחדר... אני באמצע משו.."
"טוב חכי שנייה.. תני לי לעשות תחקירה שלי.."
"חקירה ב*** שלך.. אני צריכה ללמוד.. בה ביי.."
"רק תזכירי לי מה את לומדת? צרפתית אולי?"
"חחח מצחיק מאוד.. עכשיו אתה כבר לא פה.. בה ביייי"
הוא יצא..
"אל תתייחס הוא סתם דפוק.." אמרתי לתומי..
" למה דפוק.. הוא דווקא נחמד.. אני מכיר אותו טיפה מהצופים.."
"וואלה.. אז איך זה שהוא לא מכיר אותך? אחרת הוא כבר היה אומר לך.."
"אולי הוא לא זוכר אותי.." תומי אמר לי..
"טוב עכשיו צריך להמשיך ללמוד.. צרפתית" הוא אמר והתחלנו לצחוק..
המשכנו ללמוד..
הוא ממש ממש עזר לי..
כשסיימנו סתם.. התבטלנו לנו..
היינו טיפה על המיטה..
ואז היה לתומי טלפון.. כשהוא סיים..
"רוצה לבוא איתי למטה.. כאן ליד הגינה.. כל החברים שלי שם.. וגם כמה ידידות.."
"איזה ידידות?"
"סתם.. מהשכבה ויכול להיות שגם חברות שלך שם.. רוצה נרד?"
"אממ אין לי כל כך כוח.. אם אתה רוצה תלך.."
"לא.. אם את לא הולכת אני לא ילך.. אולי כשאני ילך הבייתה אני יעבור להגיד שלום וזהו.."
"אופי.. ואני חשבתי שתישאר לישון כאן.. תעזור לי טיפה עוד עם המבחן.. בצרפתית.."
"אם את רוצה אין בעיה.. רק בואי נלך שנייה לבית שלי.. לקחת כמה דברים.. ונחזור.."
" אממ אחלי.. בוא נלך.."
כשירדנו ראינו את כל החבר'ה יושבים שם.. בגינה..
הלכנו להגיד שלום..
ואז טל אמר לי שהוא צריך להגיד לי משו ממש ממש חשוב..
טל- תראי.. דני.. אממ .............
אני- מהההההההההההה??????? לא נכון.. אתה עובד עליי
QUOTE (pucha @ 25/06/2006) 😮
מה הוא אמר לה ?!?!!?
באמתתת מה הוא אמר להה?????
😮
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוהבת,
ויקוש=]]
QUOTE (vikile @ 25/06/2006) QUOTE (pucha @ 25/06/2006) 😮
מה הוא אמר לה ?!?!!?
באמתתת מה הוא אמר להה?????
😮
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוהבת,
ויקוש=]]
באמת מה הוא אמר להההההההה?
😮
חח המשךךך
חח י'קרועות..
חח
אממ מחר המשךךך בננות..
אוהבת המוןןן
רותמי שלכן =]]
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !
היום הממשך !