פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,357 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 44
וואייייי בננות יפות שלי..
תודה רבה רבה לכן על התגובותתתת


טלטל963 :
שמחה שאהבת מאמי..
גמלך יש סיפור מהמםםם
אוהבת המוןןן



מוושללממת15
קודם כל שמחה שהצטרפת.. ושמחה שאהבת תסיפור שלי..
תודה מאמיייי
אני כבר שמה המשךך
אוהבת אותך..


HeNNNNNNN

ברוכה הבאה לסיפור שלי מאמי..
אממ המשך =>> אני כבר שמה..
אוהבת..



נופר06


נופייי יאאא השלמתתתתת
אממ אני כבר שמה המשך מאמי..
חולה עלייךךך המוניםםם
רותמיק שלך =]]


שננות..
אני כבר שמה לכן המשךךךך יפות שלייי
אוהבת את כולכןןן
רותמי =]]



יששששששששששששששש
מחככככככככה :]]


מהפרק הקודם:

בהפסקה הבאה.. ראיתי את תומי שוב..
"אז.. את רוצה שאני יעזור לך בהיסטוריה?" הוא שאל..
"אממ אם אתה יכול"..
"בשבילך הכל" ... הוא אמר לי..
"אז תבוא אליי היום בערך ב5.. סבבה?"
ולפני שהוא אמר לי כה.. ראיתי את טל ונזכרתי במה שהבטחתי לשיר..
אמרתי לתום שאני יחכה לו וזזתי משם..



ולפרק של היום---- >> מוקדש לכולכן בננות יפות שלי בהמוןןן אהבהההה
קבלו פרק מפנק ביותררר
אוהבת אותכןןן אתן לא יודעות כמה!!

=-= פרק 7 =-=

אני- טל.. חכה שנייה אני צריכה לדבר איתך..
טל- אממ.. כה..? את רוצה עזרה בקשר לתומי או מה?
אני- לא אל תדאג..
אני צריכה לדבר איתך..
טל- בקשה.. רק בואי נשב.. היה לי שיעור ספורט ואין לי כוח לכלום עכשיו..
התיישבנו על אחד הספסלים בצל..
טל- אז.. מה רצית?
אני- אממ אני יודעת שאני ואתה לא ממש ידידים או משו כזה..
פשוט בשביל חברה שלי..
אתה רוצה מישהי? דלוק על מישהי?
טל- לא.. אני לא רוצה אפחת.. לא מישהי ספציפית.. אני פתוח להצעות..
אני- אחלי.. אז.. רוצה ללכת יום שישי לאיזה מסיבה שאני מייחצנת
אני אתה חברה שלי מי שאתה רוצה.. תביא חבר שלך..
טל- את בטוחה שאת לא רוצה חבר ספציפי אחד?
אני- טוב נו.. אני יגיד גם לתומי..
טל- אם את פוגעת בו יש לך עסק איתי..
אני- טל.. לא התחיל בינינו כלום.. ככה שאתה לא צריך לאיים עליי..
טל- אל תדאגי.. אמרתי גם לו אם הוא פוגע בך יש לו עסק איתי..
אני- חח איזה חמוד אתה..
ואז תומי בא..
וכזה עושה לטל "מה קורה אחי? גונב לי תבחורה?"..
טל- אל תדאג.. לא גונב לך כלום.. היא רוצה שנצא אני אתה היא וחברה שלה שהיא תביא ביום שישי..
תומי- אחלה..
טוב אתה בא לכל החבר'ה?
טל- אני כבר בא.. תתקדם..
אני- טוב.. אז אני ידבר איתך כבר..
טל- יש לך אייסי?
אני- כה.. ונתתי לו תמספר..
טל- טוב.. אז אני יראה את חברה שלך יום שישי..
אני- תיזהר לפגוע בה.. אם אתה לא רוצה איתה כלום תגיד לה מתחילת הערב.. ואל תזרום ואז תייבש..
טל- אל תדאגי אני לא כזה..
אני- אני מאוד מקווה.. טוב יאללה לך לפני שהם יהרגו אותי שאני משאירה אותך פה..

ואז היה צלצול חזרה לכיתה..
שיר שלחה לי פתק באמצע השיעור..
"דיברת עם טל?"
אני- כה.. ואירגנתי שיום שישי נלך למסיבה שאני מיחצנת אני את טל ותומי אחלה?
שיר- יווואווו מזה תודה לך..
אני- אין על מה.. את חברה שלי...
אה.. והוא לא רוצה אפחת..
ובדיוק כשבאתי להביא את זה לאור המורה תפסה אותי..
המורה- דניאל.. מזה אמור להיות?
אני- פתק.. סתם משו שמצאתי בקלמר..
המורה- אם זה סתם משו.. אז את יכולה להביא לי את לא?!
אני- לא אני יכניס את זה לתיק..
פתאום מישו נכנס לכיתה.. זה היה תומי.. "המורה.. קוראים לדניאל שטריימר למזכירות"
יצאתי מהכיתה בשיר המהירות..
"יווואוו אתה לא מבין איך הצלת אותי.. אתה תמיד המציל שלי.." אמרתי לו ונתתי לו חיבוק..
ואז השפתיים שלנו נפגשו.. ועכשיו זה כן הרגיש לי טבעי..
הוא עצר אותי שנייה.. "את בטוחה נכון?!"
אני לא עניתי לו וסחפתי אותו לנשיקה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים..
"וואו.. איזה תשובה טובה.. אהבתי.. הלוואי שתמיד יהיו לך תשובות כאלו.." צחק..
"חח.. אהבת?" שאלתי אותו..
"ברור.. איך אפשר שלא לאהוב את השפתיים שלך.. את מנוסה הא?!"
"לא מנוסה ממש.. אבל נשיקה הכי הכי.. זו הייתה זו.. אתה יכול להיות בטוח.."
"וואלה? לא נכון.. אז זו מחמאה הא?!"
"אממ כה.." אמרתי לו..
ואז הוא נישק אותי שובבבבבב גאאדד איזההה שפתיים מושלמות יש לו..
"אז.. זו התודה שלך הא?!" אמרתי לו.. וצחקתי..
"אמ כה.."
"הלוואי ותמיד אלו יהיו התודות שלך.." צחקנו שוב..
"טוב.. מותק לא שמנו לב בכלל.. אבל אמרתי למורה שאני במזכירות..
אני אמורה לחזור לכיתה.." אמרתי לו.. וכל כך לא רציתי ללכת..
"בטוחה שאת רוצה לחזור לכיתה?" הוא שאל אותי..
"לא רוצה חייבת.."
נתתי לו נשיקונת קטנטונת.. וחזרתי לכיתה..
הייתי בכיתה איזה 5 דקות ואז היה צלצול..
חח ישבתי עם החברות.. כולי מחוייכת.. שמחה.. עליזה..
שיר- דני מה קרה.. את כל כך שמחה מאושרת..
סיפרתי להן מה היה בשיעור כשיצאתי.. ואז תומי בא..
כל החברות הפאדחניות שלי.. התחיל כזה להגיד לו "נו.. איך דני שלנו מנשקת..?"
עפנו משם..
"אל תתייחס.. פשוט סיפרתי להן כי הן היו נורא סקרניות.."
"זה בסדר מאמי.. אל תדאגי.."
הוא נתן לי נשיקה.. ואז טל כזה בא.. וכאילו משתעל כדיי שנשים לב שהוא שם..
תום- מה? מה טל? מההה??
"סתם.. לראות מה אתם עושים פה.." טל אמר וכולו היה מובך.. חח
"אנחנו פה.. חורשים.. ואתה?"
"אני פה סתם.. מפריע.. חח ואממ.. אם ככה חורשים..
גמני רוצה לחרוש.." גיחך לעצמו..
תומי דיי התעצבן.. טל הלך..
"אממ תומי.. תגיד שנייה מה עם המבחן שאתה צריך לעזור לי היום? תבוא אליי היום נכון?"
"כה בטח.. אני יבוא.."
"מה עם המסיבה.. גם תבוא נכון?"
תומי- בטח..
אני- טוב אז אני צריכה עזרה..שיר חברה שלי ממש רוצה את טל..
ואני ארגנתי את זה כדיי שהם יוכלו להיות יחד ולהכיר..
אז ניתן להם את הזמן שלהם לבד..
תומי- ברור..אני כבר מת שתהיה לו חברה.. שיעזוב אותי בשקט מכל הבנות שהוא בא ומספר לי עליהן..
זו ככה וזו ככה..
אני- חח גמני מקווה..
אבריל..
רק בשבילך הארכתי את הפרק הזה..
חח
ואממ תגידו שלא עשיתי אותו ארוך!! אה?!
חח..
אוהבת..
ומחכה להמון תגובותתת
רותמי =]]
מושלםם
מההההההההמםםםםםםםםם
נדיררררררר
יפהה
יאאלההההה המשךךךךך
^^^
שמחה שאהבת מאמי..
אממ המשך.. רק מחר..
אוהבת אותך המוןןןןןןן
ותרגישי טוב מאמי שלילייליליל
רותמי שלך =]]

ויאאללהה אני מחכה לעוד תגובותתתתתתתתתת
יאאא איזהה פרקק יפהההההההההההההההההה
נוראא אהבתיייי
חח רותםם דיי תעשיי המךך איזההה מתחח דפקתת!!!חחחח
מחכהה להמשךך
אוהבת,
ויקויק😊
ויקוש מאמי..
שמחה שאהבת..
אממ המשך.. רק מחר..
אוהבת..
מחכה לעוד תגובות אנשים!
איייזהה פרקקקקקק יפפפפהה
יאא אייך אהבתתתיי :] .
איזה חמודים חח
את גורמת לי להסחף לתוך הקטע
ואני כזה קוראת וכולי מחוייכת חחח
מחחחכה להממששך מחר :] .
אוווהבת מללא

נופפר
וואי מאמי יש לך פשוט סיפור מ=ד=ה=י=ם 😊

אני[?!]
אוהבתתת
רצחחח =]]

תמשיכיייי
דחוףףף =]]

שלך,סופה =]]
תודה מאמי..
שמחה שאהבתתתתתתתתת
ואממ המשךך מחר..
חולה עלייךךך המוניםםםם
רותמיק שלך =]]
רותמיקק....אם את רוצהה המשך מפנק בסיפור שלי
אז תמשיכי עודד קצתת
בבקשה בשביליי?!
אוהבת אותךך המוווווווווווון
טלטל=]]
מאמי אין לי זמן לשים המשךך
אני חייבת לזוז..
אני מבטיחה מחר המשךך מפנק..
אוהבת אותך המוןןןן
רותמי שלך =]
מדהים כרגיל יפתי אוהבת אותך הכי שבעולם
^^^
שמחה שאהבת מאמושיתת

אממ ורק בגלל שאתן ממש ממש חמודות אני מפרסמת עוד המשךךךךך


מהפרק הקודם:


תומי- ברור..אני כבר מת שתהיה לו חברה.. שיעזוב אותי בשקט מכל הבנות שהוא בא ומספר לי עליהן..
זו ככה וזו ככה..
אני- חח גמני מקווה..

=-= פרק 8=-=

ככה עבר לו היום..
כשהגעתי הבייתה..
עליתי לחדר... ראיתי שאמא כבר סידרה אותו ככה שאני לא צריכה לסדר אותו עכשיו כי
תומי בא..
ירדתי למטה לאכול..
ואז עליתי חזרה לחדר שלי..
הייתי טיפה על המחשב..
ראיתי שקיבלתי בקשה לאישור.. זה היה טל..
~אני~
היי מה קורה מותק?

~טל~
הכל טוב מה איתך?

~אני~
הכל מצוין..
טוב תראה אני כבר חייבת לזוז להתכונן למבחן בהיסטוריה שיש לי מחר..
אז נדבר..
בה ביי..

~טל~
בה ביי..

תומי הגיע.. עלה לחדר שלי..
מזל שאחי לא בבית.. אחרת הוא היה מתחיל עם החקירות שלו.. למרות שנראלי שהוא מכיר אותו..
כי שניהם יחד בצופים.. אבל אני לא כל כך סגורה על עצמי..
בכל אופן.. מזל שאחי לא בבית..
אז.. התחלנו להתכונן למבחן..לא ממש הייתי מרוכזת.. מסיבות מאוד ברורות..
תומי הסביר לי.. ואני שקעתי.. בוהה בו...
הוא ממש ממש יפה..
1.80 יופי נטו..
היה לו גוף כזה שרירי.. חטוב ביותר.. משחק כדורסל..
שיער שטני כזה בהיר עיניים ירוקות גדולות..
שפתיים מושלמות..
קיצר חתיך לא נורמלי..
"דניייי" הוא צעק לי..
"מה?" שאלתי אותו..
"במה את בוהה?" שאל.. שיחק אותה כאילו לא ידע..
"אממ סתם.. בך.. מה אסור?" שאלתי ועשיתי פרצוף מתפנק כזה..
הוא תפס לי כזה בפנים.. ונישק אותי..
"בטח שמותר" אמר..
"לא שואלת אותך.. גם לא היית מסכים.. קשה לא לראות כמה שאתה מושלם.."
"מי שמדברת.."
"אתה באמת ממש ממש יאאאאאפפפהה" אמרתי לו.. נראלי העליתי לו טיפה יותר מדיי ת'אגו..
"את יותר.. אפילו טל חושב ככה.."
"מה אכפת לי מה טל חושב.. אני רוצה לדעת מה אתה חושב.." אמרתי לו..
"אז.. אני חושב.. שאת מושלמת.. פשוט מושלמת.."
"תודה מאמי.."
"טוב חייבים לחזור לחומר.. כמה שזה קשה.. את חייבת לדעת את זה..."
נתתי לו נשיקה אחרונה.. ואז מישהו נכנס לחדר שלי בלי לדפוק ואנחנו היינו באמצע הנשיקה..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך