פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,386 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 31 מתוך 44
פרק מדהייםם מאמייי המשךךך דחופיייייי
אוהבת
--חנוש--
יפה המשךךך
רותמייי יפה צ'ליייי -ממ שמחה שאהבת בובית אחתתת
חח ממ המשך? נראלי יום שישי.. לא מבטיחה כלום כי אני לא יודעת אם אהיה בביתתת
העלת לי חיוךךך מאמוש שלי..
ממ כנסי אליי אם בא לך 214708921
מוואאהה


לימור- תודה מאמי.. המשך? בקרוה.. תראי מה כתבתי לרותמי ^^





סופה- תודה מאמושית שלייי
שמחה שאהבת בובייייי
ממ המשך? תראי מה כתבתי לרותמי ^



חן- תודה יפה שלי..


גל- תודה מאמי..
שמחה שאהבתתתת


אוהב את כולכםםםם
ותגיבוווווו!!

רותמי שלכם =]]



היי רותמייי....מושלם כמו תמידד..!!
אני שמחה שהחלטת להישאר איתנו ולהמשיך בשבילי את הסיפור=]]
כתיבה מדהימהה פשוטט...
חח חבל שכל הבנים לא ככה=[[...
אוהבתצ המון..!!
ממממ היום יום שישי לא???
חחח... סתם מאמי תמשיכי שתוכללי =]]
אוהבתת 😊
מעעעעעעלללללללללללףףף.!!..

תמשיכי..=]]
ממ בננות..
תודה יפות שלי..
אני עכשיו מקלידה המשך ושולחת..
ממ זה יהיה ארוך כי אני חייבת לפצות..


אוהבת אותכן וסורי על ההזנחההה

רותמי שלכן =]
המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!. המשך.!!.
מהפרק הקודם:


"לילה טוב גמלך.." אמרתי.. והסתובבתי.. הלכנו לישון בתנוחת כפיות.. חח


=-= פרק 40 =-=

הפרק הזה מוקדש לענברררררררר= אני פשוט חולה עלייךךך!!

נרדמתי עם חיוך. הייתי מאושרת. הפעם הראשונה שלי!! זה עבר לי כל כך מהר, אך אני בטחה זו הפעם הראשונה האידיאלית. בשבילי לפחות.
ספונטנית אך אמיתי, כיפית\, מהנה, והכי חשוב- עשיתי את זה מתוך אהבה!
ואני לא מתחרטת. עומרי היה הראשון שלי, ואני שמחה שזה הוא. שזה הוא ולא אף אחד אחר.
לא תום, לא טל. שזה עומרי. אני פשוט מאוהבת בבנאדם הזה. ואיך אפשר שלא בעצם? הוא גורם לי לבטוח בו כמו שאני לא בטוחת באף בנאדם אחר. מעולם לא בטחתי באף בנאדם אחר כמו שאני בוטחת בו.
כשאני איתו הוא גורם לי להרגיש נאהבת, מאושרת, שמחה, תמיד מעלה על שפתיי חיוך. אני מרגישה איתו הרגשת ביטחון. ואני אוהבת את זה.

.....

בבוקר כשהתעוררתי עומרי היה ישן עדיין. החלטתי לא להעיר אותו. רק נשקתי קלות על שפתיו ליטפתי את פניו ולחשתי לו "אני אוהבת אותך". קמתי מן המיטה אך עומרי תפס אותי אליו, קם מן המיטה גם הוא. חיבק אותי במותניי מאחור. הוא התכופף לאזניי ולחש "גמני"
"מה גם אתה?" שאלתי אותו תוך כדיי שאני מסתובבת אליו והוא חיבק אותי אליו. היינו צמודים.
"גמני אוהב אותך" אמר
"אה.. היית ער?" ונפל לי האסימון.
הוא רצה לתת לי נשיקה.. אך שמתי את ידיי על שפתיו
"למה?" שאל.. "עוד לא צחצחתי שיניים" עניתי לו
"ולמה את נישקת אותי?" שאל
"לי מותר, לא? עניתי.... "הכל" החזיר..
ואני? כבר נכנסתי לאמבטיה.. צחצחתי שיניים, וכשיצאתי ראיתי את עומרי שוכב על המיטה, הוא סימן לי לעלות גם. שכבתי עליו. הנתי את הסנטר שליח על החזה שלו. "אני אוהב אותך, את יודעת את זה?" שאל ואמר בו בעת..
"לא" עניתי והוצאתי לו לשון.. חח
"מה לא?!" שאל.. "סתאםםם באאררווווררר וגמני מתה עליךךך אני מאוהבת בך נסיך שליייי" אמרתי לו..אחחח את סקסית עם החולצה שלי" אמר לי
"ואתה סקסי בלי החולצה שלך" עניתי לו.. צחקנו..
הוא הכניס את ידיו מתחת לחוצה, וליטף את גבי.. "רוצה שוב?" שאל והתכוון למה שהיה אתמול. .מן הסתם..
"חבר חרמן יש לי הא?!" אמרתי לו.. והנחתי את ראשי ברכות על החזה שלו..
"יאא.. אני לא כזה, פשוט יודעת.. הרבה זמן התאפקי בשבילך" אמר לי
"סליחה?? רק לפני יומיים נעשנו חברים.." אמרתי לו
"ומה לפני זה? כשאמרתי לך שאני אוהב אותך?" שאל
"זה לא משנה.. לא היינו חברים. יכולת ללכת עם מי שאתה רוצה" אמרתי.. ולא ממש הייתי סגורה על זה..
"את בטוחה שזה לא היה מפריע?" שאל
"לא" עניתי לו.... "רואה? אם הייתי עם אחרות בזמן שאני אומר לך שאני רוצה אותך זה כן היה מפריע לך" קבע!
"נכון" אמרתי
"וזה נכון, וזה צודק, כי בן שהוא מאוהב במישהי לא אמור להיות עם אחרות, הוא פוגע גם במי שהוא רוצה וגם באחרות.."
"אחחחח איזה חבר מושלם יש לי.." ועליתי לכיוון הצוואר ונשקתי לו שם..
ואז עליתי לפה.. ונסחפנו לנשיקה מטורפת..
הוא רצה שוב.. שמתי לב גם לפי איך שהוא התנהג וגם לפי זה שהוא היה ישיר ואמר לי..
"דיי עומרי, לא בא לי עכשיו" הפצרתי בו..
"מה שאת רוצה" אמר... "כועס?" שאלתי "מה פתאום! נראלך? איך אני יכול לכעוס על מי שאני הכי אוהב בעולם?" שאל ונשק לשפתי.. נשיקונת קטנה..
"באמת?" שאלתי
"כן.. איך אני יכול לכעוס עלייך משוגעת אחת? אל תגידי את זה שוב לעולם! מובן?"
"כן.. נובן.. חח אבל לא התכוונתי לזה.. "אז למה התכוונת?" שאל..
"לזה שאמרתי שאתה הכי אוהב אותי בעולם.. באמת?"
"ברור יש לך ספק בזה?" שאל.. וקם ישב על המיטה והושיב אותי עליו.. "אחרי אתמול אין לי ספק בזה" החזרתי לו..
"למה אחרי אתמול?" שאל כאילו לא מבין!
"כי הוכחת לי כמה אתה עדין, מתחשב, ואוהב אתה יכול להיות איתי"... "תמיד- איתך כל הזמן בייבי שלי" ענה לי..
"אולי זה יראה לך ילדותי, אבל אני שמחה שעשיתי את זה איתך, מאהבה כה עצומה וענקית, תה הראשון שלי ואני מקווה גם שהאחרון.. היחיד!"
"זה לא ילדותי מתוקה שלי.. ורק שתדעי.. שרק איתך זה היה מאהבה.. כל השאר זה היה סתם.. לא משהו רציני.. ללילה אחד וזהו.. רק איתך זה אמיתי.. לאורך זמן, רק איתך זה מאהבה ואני פשוט לא יכול לתאר את עצמי בלעדייך.. אין לי חיים בלעדייך יפה שלי.."
"גמלי אין.." אמרתי ונשקתי על שפתיו..
השכבתי אותו על המיטה.. עליתי מעליו ולא הפסקנו להתנשק.. עד שהיה לו טלפון.. אוווווווופפפפפפפפפפפ
הוא ענה..
"הלו?" שאל
"כן שנייה" אמר לאחר שנייה והעביר לי את הפלא שלו..


הלו" ענה קולה של עמית האחות הקטנה של עומרי, בת 5
"כן עמיתי מה שלומך?" שאלתי אותה..
"דני, אני יודעת שאם אני יבקש מאחי הוא ישכח אז אני מבקשת ממך.. את יכולה להביא לי משם בובה.. את הברבי שהראיתי לך בקניון פעם שעברה?" שאלה..
"בטח חמודה.. אני יקנה לך ויגיד לעומרי שיביא לך את זה.. בסדר?"
"לא!" קבעה..
"למה לא?" שאלתי אותה
"כי אני רוצה שאת תבואי איתו כשאתם חוזרים משם ותביאי לי אותה.." קבעה לי עובדה..
"בסדר" עניתי לה..
"א.. ודני? תודה"
"אין על מה עמיתוש.."
"ביי" אמרתי לה..
"להתראות" אמרה וניתקנו..

עומרי שאל מה היא רצתה.. ממ לא ממש מעניין.. עניתי לו..

"עזבי אותך ממנה.. איפה החברות שלך העבירו את הלילה?" שאל..
"ממ לא יודעת.. אני יתקשר לשיר רגע.."
"איפה אתן?" שאלתי את שיר ואפילו לא אמרתי שלום..
"וואלה.. הכל טוב מה איתך?" שאלה בלי קשר..
"לא שאלתי מה שלומך או מה נשמע.. שאלתי איפה אתן!" אמרתי לה..
"אני יודעת.. אבל קודם שואלים אנחנו בחדר לידכם.. של טל ותום.."
"אה.. יפה.. איפה ישנתן?" שאלתי
"פה" היא ענתה לי..
"למה ישנתן שם?"
"לא רצינו להפריע לכם.." אמרה
"למה להפריע?"
"לך ולעומרי.. נכנסנו, ראינו, יצאנו" אמרה..
"אממ טוב.. תודה =]" אמרתי לה..
"אין על מה.. אתם באים? שאלה
"כן כבר נבוא" אמרתי לה..
"טוב אני כבר רואה אותך" אמרתי לה וניתקתי..
התלבשנו.. והלכנו לחדר השני..
היו שם כולם.. הבנות החברים של טל החברים של עומרי..
איך שנכנסנו כולם הסתכלו עלינו.. ואז ליאור זרק "נו.. איך היא?" ופנה לעומרי..
ואז עומר "עשית אותה?"
אחד החברים של עומרי "זיינת טוב.. לא ביישת אותנו?"
ואז מיטל פנתה אליי "נו הזין גדול.. שווה משהו?"
אני פשוט הייתי בשוק.. לא יכולתי להוציא הגה מהפה.. לא הייתי מסוגלת.. הסתכלתי על שיר.. והיא כיסתה את פניה.. לא הייתה מסוגלת להסתכל לי בפנים..
טל התחיל להגיד "היי, היי, תירגעו" אך עומרי הפסיק אותו באמצע ואמר "בואנה, ליאור, עומר ואסי, לא מכיר אותכם ככה, מזה הדיבור הזה? אתם פשוט מגעילים אותי.. !
ובקשר אלייך מיטל- תראי! אני לא רציתי אותך, לא רוצה אותך, וגם לא ירצה אותך בחיים! תביני ותפנימי את זה! אני עם דניאל, היא אישה, תאמיני לי.. מופנה גם לשאלה שלכם.. קיבלתם תשובה, הא?!"
אני עמדתי שם, לא מבינה מה הולך סביביב, שומעת אך לא מפנימה.. עומרי עמד מאחוריי, חיבק אותי במותניי.. ואני? התחלתי לומר את כל מה שישב לי על הלב.. "אתם פשוט מגעילים אותי, אתם חבורה של ילדים שלא יודעים לפרגן, אתם פשוט ילדותיים מדיי, פשוט תינוקים!" אמרתי ויצאתי מהחדר במהירות..
שמעתי את כל מה שהיה שם לאחר שיצאתי..
"אתם כל כך מקנאים או מזה?" שמעתי את עומרי אומר לעברם..
"אתם באמת דפוקים, חיים שלהם, אתם לא צריכים להתערב להם ולשאול שאלות כאלו מגוחכות.." שמעתי את קולו של תום
"אתם פשוט מטומטמים, לא ראיתם איך היא נהייתה אדומה.. איך היא הגיבה.. בחיים לא ראיתי את דני ככה.." אל אמר.. שמעתי טריקת דלת..
ואז דפקו בחדר שלי.. "לא רוצה לדבר עם אפחד" צעקתי אליהם..
אח"כ תום נכנס לחדר..
אני הייתי עם דמעות.. תום חיבק אותי את החיבוק המדהים שלו..
"די מאמי, אין לך מה לבכות," אמר ואני ושמעת את מה שהולך חדר לידי..
"אני יודעת, אבל זה פוגע, איך הם אומרים את זה.. מגעילים!" אמרתי לו..
"את צודקת" אמר..
"תודה, תום" אמרתי לו.. "אין על מה" ענה לי..
באתי לצאת מהחדר.. אך טל עצר אותי.. "אין לך מה לבכות יפה שלי.." אמר לי.. "בואי נרד ללובי.. תירגעי ונדבר שם" המשיך..
ירדנו.. ישבנו על אחת מהספות הנוחות בלובי.."אין לך מה להעלב, מה שהם אמרו זה בגלל שהם קנאים, ומיטל בכלל.. איך שהיא שמעה היא רצתה ללכת אלים, לא נתתי לה.." אמר לי טל..
"תודה טלוש, אבל בכל זאת זה כולם, איך הם מעיזים?"
"אני באמת לא יודע,זה עניין פרטי שלכם לא של אפחד אחר!" טל אמר לי
"אל, תאמת! איך כולם יעודעים? מי אמר?"
"לא אומר.. באמת! אין מצב.."
"טל- אתה הידיד הכי טוב שלי, היית שם, אם לא אתה תגיד לי אז מי?"
"טוב.. זו הייתה שיר"
"מהההההה???" אמרתי לו
"כן" הוא אמר
"איך היא ידעה?"
"ניא אמרה שהן רצו להיכנס לחדר.. ואז הן פתחו את הדלת, וראו אותכם, היא אפילו סיפרה שגנחת.. ובאיזה תנוחה.. והכל"
"לא נכון" אמרתי כלא מאמינה "אני לא ישקר לך.." טל אמר
קמתי באותו רגע מהספה שישבתי עליה.. עליתי לחדר.. ארזתי תמזוודות שלי, לקחתי הכל. אירגנתי את הכל וירדתי לקבלה.. ביקתי חדר אך לא היה להם חדר מסודר.. הקבלנית אמרה לי שם מסדרים תחדר וברגע שהוא יהיה וכן היא תגיד לי.. ישבתי שם בלובי.. בשקט.. עד ששיר באה..
"מה יש לך?" שאלה
"כלום" עניתי.. ואז במחשבה שניה אמרתי לה "בעצם.. יש.. והרבה, פשוט החברה הכי טובה שלי, שהיא כמו אחותי או אפילו יותר אני לא יודעת אם את מכירה אותה, הלכה וריכלה עליי אמרה לכולם שאני שוכבת עם חבר שלי, באותו רגע, סיפרה להם איזה תנוחה, איך אני גונחת.. אה.. ורגע יש עוד, אח"כ כשוכלם באו אליי.. יצאו אליי כמו מטורפים, היא אפילו לא קמה והשתיקה אותם.. לא אמרה כלום"
אני מצטערת" דיר אמרה
"לא סולחת" אמרתי לה..
"למה המזוודות? את חוזרת לת"א?" שאלה
"אל תחושי מאמי.. אני לא יפסיק את החופשה המדהימה שלי בגללך.. אני פשוט עוברת חדר.." לבד?" שאלה
"לא עם עומרי" וחיבקתי אותו איך שהוא הגיע.. "אה.. ואם את רוצה אני יקנה לך משקפת כדיי שתוכלי להסתכל עלינו שוב ולרוץ לספר לכולם, או יותר טוב.. אני יבקש 2 מפתחות לחדר.. אחד לנו ואחד לך.. ככה גם תוכלי לראות בלייב.. ואולי אפילו לצלם ולשלוח את זהלאתרי פורנוגרפיה" אמרתי.. והרגתי 'ווואאאווו איך אני נסחפת' חח
היא לא אמרה כלום.. רק הלכה..
"מה קרה?" עומרי שאל ישר..
"היא זו שאמרה להם הכל, שגנחתי,, ואיך.. איזה תנוחות.. הכל.." אמרתי לו
"אז היה לה הרבה מה לספר.."
"טוב, עומרי די זה באמת לא מצחיק אותי בגרוש.. זה מעצבן שהחברה הכי טובה שלי עושה לי את זה.."
"דיייי מדהימה שלי.. אל תתני להם לגרום לך למה שהם רוצים.. עזבי אותם.. הם סתם קנאים.."
ואיך שהוא אמר לי מדהימה שלי הוא השכיח ממני הכללל
"מזה המזוודות האלו פה?" שאל..
"אני ואתה עוברים חדר.." אמרתי לו..
"וואלה?" שאל..
"וואלה.." עניתי לו..
"טוב אני אלך להביא תמזוודות שלי"
"לא, תלך כשיביאו לנו תחדר כבר.."
נשארנו שם, בלובי, ואז הקבלנית אמרה לי שהחדר מוכן.. הביאה לי תכרטיס לחדר.. ואני ועורמי עלינו לחדר.. ואז עומרי הלך להביא תמזוודות שלו.. הוא השאיר את הדלת פתוחה..
"דניאל?" שמעתי את שיר.. ויעדתי שהנה.. אנחנו נכנסות לשיחה ארוכה..
"מה שיר?" עניתי לה..
"את רוצה לקחת לי את הכרטיס ואז להיכנס לראות מה אנחנו עושים ולרוץ לספר לכולם?"
"די דניאל.. את יודעת שאני לא כזו.."
"אם את לא כזו למה עשית את זה?" שאלתי
"זו הייתה התלהבות של הרגע.. לא חשבתי על מה שזה יעשה לך.. ואני באמת מצטערת!" אמרה ונשעה לי מאוד כנה..
"תראי, לא חשבת אבל זה עשה לי ולא היה לך אפילו את האומץ לקום ולהגיד להם שיסתמו תפה! אני נהייתי אדומה כמו לא יודעת מה.. הייתי נבוכה, ולא בגלל שאני מצטערת על מה שעשיתי.. אלא בגלל שלא כולם צריכים לדעת את זה.."
"אני באמת שמחה בשבילך ולא התכוונתי שהדברים יגיעו לכזו קיצוניות.. אני מאוד מאוד מצטערת.."? אמרה לי..
"זה בסדר.. אני סולחת לך.. אבל שזה לא יחזור!"
"מבטיחה" אמרה והביאה לי חיבוק..




בננות שליליליליל =>> סורי על הייבוש הארוך הזההה
אני באמת נורא נור אמצטערת..
פשוט לא יכולתי לפרסם.. לא הייתי בבית..
היו לי כמה בעיות..
מקווה שאתן מבינות..
וניסיתי לפצות אותכן בפרק ארוך מהרגיל..
מקווה שלא נטשתן.. ושתאהבו.. אשמח אם תגיבוו..

אוהבת אותכןןן המוןןןן!

רותמי שלכן =]
מעעעללף.!!!!!!!!!!!!!!..

איכס.. איזה מגעילה שיר.. בחיים שלי לא היתי חוזרת ליהיות חברהה של ילדה כזאת.!!.

תמישכי..=]]
היה שווה לחכותתת

נ.ב נכנסתי אלייך לאיסי...
רותמיייייייי
סיפור מדהיייייייייייייייייייםםםםם
יאוו יש לך כתיבה מדהייייימההההה!!!!!!
אוהבתותך המון :]

-דניאל-
חיכיתי להמשך הזה המממממממממממממממון זמן!

:]]
היה שווה כל שניה !
רותמי י'מעלפתת אל תחזיקי אותנו ככה עוד פעם!
כבר מחכה להמשך הבבבבא:]]

אוהבת אותך המון המון
3> מווווואה
-רותמי שלך!- 😁
ענבר- ממ שמחה שאהבת מותק.. ממ את צודקת.. גמני במציאות לא הייתי שותקת לשיר ל זה..
אבל זה סיפור.. ואני רוצה לסיים אותו תיכף.. ככה ש.. האני צריכה לעשות את הדברים האלו..


ליאורי= שמחה שאהבת מותק מוואאהההה


דניאל- יאאאאאאאאאאא קוראת חדשה.. חח
שמחה שאהבת מותקקקקקקק
אוהבת אותך המוןןןן


רותמי שליליליל- ממ שמחה שאהבת מותק..
המשך? אני נסה לשים אותו מחר..
אוהבת אותך המוןןןן

רותמי שלכן =]
מאמיי פרק מדהיםם ביותרררררר!!!!
אהבתיי רצחח שימי המשךך דחוףף!!!
אוהבת
--חנוש--

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך