מדהימהה סיפור מדהים אהבתי ביותר =]
חן- תודה מותק..
ממ המשך? נראלי במשך היוםםםם
Meidan - שמחה שאהבת מותק..
ממ ברוכה הבאה לסיפור שלי..
ד"א איך קוראים לך?
רותמי =]
מתחילה לכתוב המשך..ממ מקווה שילך לי..
אני מחכה בינתיים לעוד תגובות!!!
אמממ.. מחכה להמשך..
סייפור מהממם.!!?.
מהפרק הקודם:
"זו הייתה התלהבות של הרגע.. לא חשבתי על מה שזה יעשה לך.. ואני באמת מצטערת!" אמרה ונשעה לי מאוד כנה..
"תראי, לא חשבת אבל זה עשה לי ולא היה לך אפילו את האומץ לקום ולהגיד להם שיסתמו תפה! אני נהייתי אדומה כמו לא יודעת מה.. הייתי נבוכה, ולא בגלל שאני מצטערת על מה שעשיתי.. אלא בגלל שלא כולם צריכים לדעת את זה.."
"אני באמת שמחה בשבילך ולא התכוונתי שהדברים יגיעו לכזו קיצוניות.. אני מאוד מאוד מצטערת.."? אמרה לי..
"זה בסדר.. אני סולחת לך.. אבל שזה לא יחזור!"
"מבטיחה" אמרה והביאה לי חיבוק..
=-= פרק 41 =-=
נו, אז ספרי.. איך קרה? מתי? למה? איך הרגשת? שאלה שיר
"אני מאושרת, מאוהבת, זה כיף אדיר, זה כאב בהתחלה כאבי תופת.. אבל הוא היה מתחשב, עדין, איטי.. פשוט מושלם.."
"איך זה התחיל? כאילו לא תיכננתם את זה או משהו, נכון?
"לא.. זה היה ספונטני לחלוטין.." עניתי לה..
"אז, איך?"
"סתם.. הוא נכנס לחדר הייתי בלבוש סקסי לטעמו, הוא התחיל לנשק אותי.. ומשם זרמנו.."
"ואיך היה?"
"כיף.. את לא מבינה.."
"אני באמת לא מבינה" שיר אמרה ופניה נהפכו בן רגע לעצובות..
"נו, די.. אל תהיי עצובי, התקופה הזו תעבור.. את תמצאי חבר.. את גם תתאהבי.." ניסיתי לנחם..
"אבל אף אחד לא רוצה אותי" אמרה
"בטח שכן.. אני יודעת לפחות על אחד שמתעניין בך.."
"באמת? מי?" שאלה..
"אור.. אחד מהחברים של עומרי"
"וואלה? הוא חתיך.."
"לסדר?" ישר שאלתי..
"ברור" אמרה
ואז עומרי חזר.. וראה אותי ואת שיר מדברות..
"השלמתן?" שאל
"ברור" שיר ענתה לו..
"טוב.. אני ישאיר אתכם לבד.. " המשיכה
"רק.. תגידו רוצים לצאת היום?" שאלה
"אחלה.. אני ידבר איתך תיכף" אמרה לי.. ויצאה מהחדר..
"יפה שלי את" עומרי אמר..
"מאיפה זה באלך?"
"סתם.. באלי!"
"תגיד.. אור עדיין דלוק על שיר.. נכון?" שאלתי אותו
"נראלי שכה.. למה?"
"נשדך" הכרזתי!
"היא רוצה אותו?" שאל כדיי להיות בטוח שחבר שלו לא הולך להיפגע..
"נראלי שכן.."
"אחלה" אמר
"ממ לאן בא לך לצאת היום?" שאל
"בוא נלך לטיילת... נסתובב ואז נשב שם איפשהו.. עם כולם.. סבבה?"
"סבבה " ענה לי
"רק בלי מיטל כה?!"
"ברור" אמר
ואז ליאור ועומר נכנסו לחדר שלנו
"דניאל?" שאל ליאור "כן?" עניתי להם "ממ אני מצטער על מקודם.. באמת זה לא היה במקום.." "לא במקום בכלל" המשיך אותו עומרי
"סבבה.. זה עבר.. לא נורא" אמרתי להם..
"אחלה" הם אמרו
ואז עומרי עדכן אותם לגבי מה עושים היום... הם אמרו שיבואו.. ויצאו מהחדר
"מדהים שלי?" שאלתי
"כה?" ענה
"אני עייפה.." אמרתי
"ממה?" שאל..
"לא יודעת, אתמול בלילה הייתה לי התעמלות ארוכה מאוד, אולי מזה?" צחקנו שנינו
"די.. אבל אני באמת עייפה" המשכתי
"טוב.. אז תישארי לישון.. אני יורד טיפה לחברים.."
"אה.. אז תודיע לכולם?" שאלתי
"אין בעיה יפיופה.." אמר נתן לי נשיקה ויצא מהחדר
נשכבתי על המיטה ניסיתי להירדם אך אז הפלא לא הניח לי
זה היה טל "יפה שלי? איפה את.. כולנו פה.." שאל
"אני בחדר, מתה מעייפות.. מנסה לישון" אמרתי לו
"הפרעתי?" שאל
"לא זה בסדר.. מה רצית?"
"לראות איפה את ומה איתך?"
"אני בסדר.. ליאור ועומר ביקשו ממני סליחה וזה.. ממ ועם שיר דיברתי והשלמנו.. אה ולא יצא לי להגיד לך..תודה ענקיתת"
"זה בסדר מאמי.. בשבילך הכל!" אמר
"טוב מאמי.. נראה אותך יותר מאוחר, ביי" המשיך וניתקנו..
אח"כ צלצול בדלת הלכתי לפתוח.. תום עמד בדלת. נתן לי נשיקה בלחי..
"רוצה להיכנס?" שאלתי אותו.. הוא נכנס התיישב על המיטה
"אז..?" שאלתי
"רציתי לדבר איתך.." אמר.. "על הכל" המשיך
"שוטט.." אמרתי לו וחיכיתי שימשיך
"על מה שהיה במחנה קיץ, עם אופיר"
"עזוב, תום זה עבר, לא צריך להיכנס לזה שוב.."
"לא.. אני באמת רוצה להסביר לך" התעקש.."
"תום.. זה מזה.. אני כבר יצאתי..זה נגמר.."
"אבל נפגעת ממני ואני רוצה להסביר לך.. באמת!"
"ומה תגיד? שהיא אשמה?"
"תני לי לדבר.. תראי זוכרת שאמרתי לך שיש לי רגש אליה.. אז היא גילתה את זה באה, ודיברה איתי, ויצא שהתנשקנו, וזה היה חד פעמי, באיזשהו שלב אמרתי לה שדי , שאני לא יכול לולא רוצה לפגוע בך. אבל היא לא ויתרה ואני לא יכולתי לעצור אותה כבר.."
"יכולת.. אתה יכול הכל.. פשוט לא רצית כנראה.."
"יכול להיות.. חשבתי שרציתי אותה אבל כשאת ואני נפרדנו זה כאב לי מאוד גם הדרך שבה זה קרה ואיך שאת נפדעת ממני, לא יכולתי לראות אותך במצב כזה.. אני מצטער.."
"סלחתי לך כבר מזמן תום.."
"אני עדיין רוצה אותך.."
"תום, די אני עם עומרי, אוהבת אותו, ואין מצב שאני ואתה חוזרים ולא בגלל שאני לא סולחת או נפדעתי ממך.. אלא בגלל שאני כבר לא אוהבת אותך.. אני אוהבת את עומרי.."
"ידידים לפחות?" שאל
"בטח.. ותודה על היום.."
"אין על מה.." אמר וחיבק אותי.. ובדיוק באותה שנייה..
מקווה שתאהבו בננות..
אני מחכה לתגובווותתתתתתת
אוהבת אותכןןןן המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
רותמי שלכן
מעעלףףף.!!..
כאלו חמודים..=]]]
המשך..
מווווווווווווווווווווווושלם
אחחח אחחחחח התגעגעתי לסיפוררר הזהההה
פרקקק נדירררררר
המשך?!....בדחיפות!!!!!11
רותמוווווש...
תראיי לא יודעת מה איתך, אבל אני מאמינה שמגיע לי המשך לא?!?
יאאא כפרעליךך שימי לי המשך...בבקשה, בבשקה בבשקה..
חח אוהבבת המוון...
ליאוורי
יא רותמי זה פשוט
מ ד ה י ם!!
'יכישרונית אחתת
מחכה להמשך דחוף דחוף
אוהבת המון 3>רותמי
סיפוווור מדהיייים !
אני לא הייתי סולחת לשירר =/
הממממשך !
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 23/08/2006) סיפוווור מדהיייים !
אני לא הייתי סולחת לשירר =/
הממממשך !
בגלל זה הסיפור הזה לא שלך
מאמי יצאא מושלםםם
המשךך דחוףףף
אוהבת אותך
--חנוש--
בננווותתת ודה רבה רבה לכן..
שמחה שאהתבן..
ממ המשך? כנראה בהמשך היוםםםם
אוהבת אותכןןן המוןןן
רותמי שלכן =]
כרגיל מווווווווווווווושלם =]
אה וד"א קוראים לי חן.... ומידן זה סתם כינוי
אוהבתותך 😊