טלוש- וואיי התגעגעתי אלייךךך המון מאמי..
גם אלייך, גם לתגובות, וגם לסיפור שלך.. עד שהמשכת אותו כבר יצא לי הנשמה.. חח סתם..
אממ שמחה שאהבת מאמי.. ועם כל התגובות ששמו לי פה.. לא נראלי אני יפסיק את הסיפור..
חנוש- שמחה שאהבת בובי..
אוהבת אותך המון.. וכמו שאמרתי לטלוש.. אני לא יפסיק את הסיפור..
לימורי- שמחה שאהבת מאמי.. =]]
גלוש- יפה צ'ליייייי
שמחה שאת קוראת... מחכה לתגובה כשתסיימי לקרוא את כל הסיפור מאמוש..
מוואאאהה
חולה עלייךךך יפה אחת!!!
ענבר- שמחה שאת אוהבת תסיפור..
מוואהה.. אוהבת אותך..
ליאור- וואייי אמא איזה תגובה מאמי =]]
חח מזה העלת לי חיוך.. ותאמיני לי שהתגובה שלך היא אחת הסיבות שאני לא יפסיק את הסיפור.. חח [בננות =>> גם בגללכן.. כי אני פשוט אוהבת אותכן!!]
ד"א אני לא ממש מסכימה עם מה שכתוב לך בחתימה.. רק עם משפט אחד שלא קשור לכל מה שכתוב שם.. "חבר אמיתי מרים אותך בזמן שאחרים בכלל לא שמים לב שנפלת"
בננות=>> אני ממש מצטערת.. פשוט אני לא אהיה בבית עד יום שני.. ככה שעד אז אין המשך.. מבטיחה לפצות אותכן.. בפרק מהמם.. מושקע וארוךךךך
אוהבת אותכן המוןןן ומקווה שתבינווו
רותמי שלכן =]]
זכותך...=]..
אני שמחה שאת ממשיכהה את הסיפוורר....
יאוווווווווו
כמממה זמן לא קראתי את הסיפווור
ה-מהמםםם שלך..=\\
הוווווווווווא מדהים :]
ואני שמחחחה שהיא העיפפפה את תום..=\
מעפפןן כזה..!!
אוווווווווווווווהבת
מלאאאאאאאאאאאאאאא
והמשךך
דחוף :]
תגידי....את לא חושבת להמשיך את הסיפור?.....
אממממממממממממממממממממממממממא אזה מווווווווושלם!:]
המשך מהר מהר מהר מהר! 🙄
לאביו, -רותמי-.
חחח סופה.. שמחה שאהבת מאמי..
טלוש- אני ישם המשך כנראה מחר כי אני עכשיו לא בבית..
אוהבת אותך..
רותמי- תודה מאמי.. ושמחה שאהבת מותק..
ממ המשך כנראה מחר..
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]]
רותמוששששש מאוהבתתת בךךךך
תקשיבי...אם את רוצה עוד סיפור שלי אז יש לי סיפור חדש
"אני והוא...והיא!!!"
אני התאהבתי בסיפור פשוט...
אם באלך.....בשמחה!!!!
אוהבתתת
טלוש=]]
מהפרק הקודם:
"אני לא אוהב פרחות.. ובטח שלא אותה.. ותראי.. למרות שלא יצא לנו לדבר על זה.. כבר הבנתי שאת עדיין לא.."
"יפה לך.. אבל זה לא הזמן לדבר על זה.. אח"כ.." והמשכנו עם כולם לים..
=-= פרק 39 =-=
בים.. כמובן שמיטל הייתה חייבת לקרצץ.. וכמה שעומרי ניסה להעיף אותה.. זה לא ממש הלך לו..
הבלגתי כי באמת ראיתי שעומרי מנסה אבל אין, היא לא עוזבת אותו..
היה ממש נחמד בים.. עם כולם.. היינו ממש הרבה אנשים, ונורא נהנתי..
לקראת הערב כבר החלטנו לחזור כל אחד למלון שלו.. וקבענו בשעה 11:00
שעומרי וכל החברים שלו יבואו למלון שלנו ונראה כבר לאן נלך..
עומרי הלך עם כל החברים שלו ועם מיטל והחברה המפגרת שלה.. הם הלכו למלון..
ואנחנו פנינו למלון שלנו.. טל התקרב אליי..
"תגידי.. מי זו הכוסית הזאת?" שאל אותי והצביע על מיטל שהלכה והתרחקה לה באופק..
"לאאאא.. תגיד לי בקשה שלא נדלקת עליה.. כי בתור גיסה היא לא מתאימה לי בכלל.."
"אממ למה? מה היא עשתה לך? והיא ממש שווה.. תגידי כבר מי היא?"
"היא איזה פרחה אחת... מטומטמת. נמרחת על עומרי בלי הפסקה.. בא לי לחנוק אותהה"
"אה.. באמת?"
"נוו דיי תגיד לי שלא נדלקת עליה.. חשבתי שהרמה של הבחורות שאתה אוהב יותר גבוהה.."
"חח תירגעי מאמי. סתם אמרתי את זה כדיי לעצבן אותך כי ראיתי שאת רותחת עליה אש..
ואם כבר.. את קנאית.. תדעי שאין לך במי.. רואים שעומרי לא שם עליה ממש.. אל תדאגי.."
"תודה מאמי.. מזה הבהלת אותי.."
וכך חזרנו לנו למלון.. עלינו לחדר..
אני הייתי מזה מסריחה.. וחיכיתי לתורי להיכנס לאמבטיה..
הגיע תורי.. נכנסתי לאמבטיה.. יצאתי.. שמתי עליי רק תחתון וחזייה.. ונכנסתי למיטה..
נשארתי לבד בחדר.. הבנות ירדו למטה.. הייתי מתה מעייפות והייתי חייבת לישון.. לא טיפה! הרבה!!
ישנתי המוןןןןן
ולא ממש התעוררתי בזמן.. האמת? גם לא ממש היה לי כוח לצאת..
התקשרתי לעומרי
"היי מאמי שלי.." ענה לי קולו המתוק מהצד השני..
"היי.. מאמי תראה.. אני לא רוצה ללכת עם כולם היום.. אין לי ממש כוח.. מעדיפה סתם להישאר בחדר.. אז.. אממ תגיד לכולם.. אני רק יודיע לשיר.. אבל.. ראיתי שיש לך המון חשק לצאת.. אז תלך איתם אתה.."
"לא.. נראלך? אם את לא הולכת אני גם לא ילך.."
"לא.. מאמי אם אתה רוצה תלך.. אני ישאר לי פה.. ינוח.."
"לא.. אין מצב אני לא ילך.. יודעת מה? היום אני יביא תדברים שלי.. ונסדר אותם בחדר שלך.. אממ סבבה?"
"טוב.. אממ אני חוזרת טיפה לישון.. כשתהיה פה.. תדפוק בדלת או משהו כזה.."
"טוב מאמי שלי.. בי בינתיים.. אוהב אותךךך"
"גמני.. ביי.."
ניתקתי הודעתי לשיר וחזרתי לישון..
אחרי איזה שעה בערך.. נראלי!? דפקו בדלת.. ידעתי שזה עומרי.. הצצתי במראה.. סידרתי את השיער שהיה מבולגן לגמרי.. ופתחתי לו את הדלת..
הוא היה עם פה מעור..
"תסגור תפה.. שלא יכנסו זבובים.."
"סקסית שליייייייייי" אמר לי בעודו סוגר את הדלת..
הוא הניח את התיקים בכניסה לחדר.. התקרב אליי.. חיבק אותי.. והחל לנשק אותי.. בעדינות.. נשיקות קטנות כאלו.. אחחח אני מתה עלייוווו
הוא השכיב אותי על המיטה.. עלה מעליי.. והחל לנשק אותי בצוואר..
בצורה מאוד מוזרה אני לא התנגדתי לו.. זרמתי איתו.. ולמרות שלא תכננו את זה.. ידעתי שזהו.. הערב זה קורה..
הוא עצר את עצמו "את בטוחה? להמשיך?" שאל..
"כן.. בייבי שלי.. אני בטוחה.. אבל.. אממ יש לך.."
"קונדום?" שאל..
"כה.. חח"
"תמיד.."אמר והלך להוציא מהארנק שלו את הקונדום..
הוא נישק אותי.. השכיב אותי שוב.. לחש לי באוזן.. "אני אוהב אותך.."
כמה פעמים הוא אמר לי את זה באותו לילה..
כל כך נהנתי באותו לילה.. עכשיו אני מבינה למה יש אנשים שמכורים לזה..
אצלי זה היה ספונטאני.. ואולי לא כזה רומנטי..
אך זה היה בשבילי דבר מיוחד..
"א נ י א ו ה ב א ו ת ך " אמר לי לבסוף..
גמני אותך.." לחשתי לו באוזן.. כשאני מתקרבת אליו..
"תעשי את זה שוב.." אמר לי..
"את מה?" שאלתי..
"תתקרבי אליי..
התקרבתי אליו.. והוא נישק אותי.. חזק כל כך..
התנתקנו טיפה..
הוא היה צריך ללכת לשירותים.. הוא הלך לשם.. ואני ניצלתי את הזמן הזה כדיי לשים מעליי בגדים.. מרוב כל הבלאגן בחדר לא מצאתי כלום.. חוץ מאת החולצה שלו.. שמתי אותה עליי.. והרחתי את הריח של הבושם שלו..
אחח זה מטריף אותי..
הוא יצא מהשירותים.. "מה את עושה?" שאל..
"מריחה תריח של הבושם שלך.. אני מטורפת עליו.." עניתי לו..
"אז.. תריחי כבר את הדבר האמיתי.." אמר לי..
הוא תפס אותי.. והרים אותי.. השכיב אותי על המיטה..
הפכתי אותו.. כך שאני יהיה עליו.. נשכבתי עליו.. והרחתי את הצוואר שלו.. לאט לאט נישקתי לו גם את הצוואר.. ועשיתי לו איקי.. חח
"טוב.. מאמי שלי... אני ממש עייפה.. נלך לישון?" שאלתי..
"איך שבא לך.."
"תודה.." אמרתי לו..
"על מה?" שאל
"על הכל.. שאתה כזה מבין.. שהיית איתי עדין.. מתחשב.. על הכל.." אמרתי.. וחתמתי את זה בנשיקה..
"אין על מה.. תודה לך.."
"טוב נלך לישון עכשיו?"
"יאלה.. לילה טוב מדהימה שלי.."
"לילה טוב גמלך.." אמרתי.. והסתובבתי.. הלכנו לישון בתנוחת כפיות.. חח
פרקקקקקקק נדירררררררררררררררררר
אני רוצה המשךךך : ]
פרק מושלםםםםםםםםםם
ואני(?!)...
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
אוהבתתת...
-יסוו-
טלוש- שמחה שאהבת מאמי..
ממ המשך? בקרוב..
אוהבת אותך המון..
יסוו- שמחה שאהבת..
ממ המשך? לא יודעת מתי..
אוההבת אותך..
ממ אני עדיין מחכה לעוד תגובות אנשיםםם
מושלם!
מושלם מושלם מושלם!=))
מחכנה להמשך בובה.. לאביוו
-רותמי-
חחחח טוב את יודעת מה אני חושבת על הסיפור הזה 😛
המשךךךךך
יצצצא
לך
פשוט...
מ.ד.ה.י.ם :]
איןן יצצצא לךך סופפפני ביותר :]
איזהה חמוווד העומרי הזה :]
המשךך
דחוףףףףףףףףף