פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,394 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 28 מתוך 44
גלוש- שמחה שאהבת מאמי..
אממ המשך? אני כבר ישים..


שניר- אני כבר שמה המשך מאמי..
מוואהה
אוהבת.


רותמי =]]
מהפרק הקודם:

אני יחלום עלייך.." אמר לי
"יאללה לילה טוב" התחמקתי..
וניקתנו..
הלכתי לישון..
היה יום עמוס ביותר.. והייתי מתה מעייפותת
נרדמתי בין כל המחשבות והחלומות פז שעומרי איחל לי..


=-= פרק 36 =-=


התעוררתי בבוקר, שיר באה אללי..
וכך בערך התנהלה השיחה בינינו
"אז.. לאן נעלמת אתמול כל כך הרבה זמן?" שיר שאלה אותי
"סתם.. עשיתי לי הליכה..על החוף, את יודעת שאני אוהבת את זה"
"כן.. אבל זה היה מלא זמן. עם מי היית? אל תשחקי אותה" אמרה לי וחייכה חיוך שובבי ביותר..
"את זוכרת שסיפרתי לך על הילד ההוא מהמחנה קיץ? קיצר ראיתי אותו וסתם היינו על החוף.."
"ו..?"
"ו..? תראי גם אתמול וגם שלשום ראיתי אותו.. ושלשום התנשקנו.. נסחפתי אבל זה לא ממש עשה לי טוב.."
"למה? כי את לא נמשכת אליו או מה?" שאלה
"לא בגלל שאני לא נמשכת אליו.. אני מאוד נמשכת אליו.. הוא ילד מאוד מושך... חתיך כזה.."
"אז למה?"
"כי לא מתאים לי כל הקטע הזה עכשיו.. אני מאוד פגועה מתום ואני רוצה קצת שקט מבנים.."
"אבל את יודעת שכשאת אומרת לו את זה, זה אומר שהוא עכשיו יכול ללכת למישהי אחרת?"
"כה.. אני יודעת.. ובאמת שיעשה את זה... כי אני לא יודעת מה הולך איתי עכשיו.. ולא מתאים לי כל הקטע הזה.."
"אחלה.. מבינה אותך מאמוש שליייי" אמרה לי..
וככה המשכנו לדבר..

........

עברו להם הימים.. עד שנסענו כמה חברות טובות לאילת...
ידעתי שגם עומרי יהיה שם ויכול להיות שגם הבנים מהבצפר [טל, תום וכל אלו] יסעו לשם באותו זמן שאנחנו שם..
בזמן הזה אני ועומרי התקרבנו מאוד.. ולמרות שמאוד נמשכתי אליו ניסיתי להדחיק את מה שאני מרגישה מפחד להיפגע..
לא אמרתי לו את זה.. ולמרות שכמה פעמים דיברנו על זה שהוא רוצה אותי..
אני תמיד אמרתי לו שינסה עם מישהי אחרת, למרות שאני מאוד רוצה אותו..
הגענו לאילת.. התמקמנו בחדרים.. כל הבנות יחד.. היינו ארבעה בנות אני, שיר, גלי, ויעל.
החלטנו ישר ללכת לים..
בזמן שהחלפתי לבגד ים היה לי טלפון מעומרי.. הוא אמר לי שהוא עכשיו בים.. אמר לי איזה חוף והלכנו לשם..
ישבנו כולנו יחד..
על חוף הים.. היה נורא חם אז נכנסנו כולנו יחד למים.. שיחקנו השפרצנו אחד על השני..
ואז כשחזרנו לחוף ראינו חבורה של אנשים.. על כל המגבות שלנו, כל הדברים שלנו.. עומרי ממש התחיל להתעצבן עליהם.. בהתחלה ביקש יפה..
"אולי תזוזו לנו מהדברים?"
ואז אחד ענה לו כמו איזה ערס "למה מה קרה?"
"כי אלו הדברים שלנו.. אז תעופו מפה!" עומרי ענה לו.. כל החברים של עומרי התחילו להתעצבן גם הם..
ניסיתי להרגיע את עומרי אבל לא ממש הצליח לי.. הלכתי לקחת את הדברים שלי כשאחד מהם ישב לי על המגבת..
"אתה יכול לזוז מהמגבת שלי בקשה?"
אז הוא התחיל להגיד לכל החברים שלו "תראו תצפונית הזאת בקשה.. מאיפה את כפרה? מצפון תל אביב או מה?"
"מה אכפת לך מאיפה אני.. עוף לי מהמגבת ותיקח תחברים המפגרים שלך מפה.."
הוא- "הופפההה פתחה תפה.. אחח איך אני אוהבת בנות כאלו.. " והתחיל לגעת לי בשיער.. העפתי לו את היד אך הוא משך לי בחוזקה ביד.. עומרי התחיל ללכת איתו מכות.. נתן לו בוקס וזה.. עד שלקחנו את הדברים שלנו ועפנו משם..
החלטנו להיפגש בערב..
הלכנו למלון.. בכניסה למלון נתקלתי במישהו.. זה היה הבחור הזה.. מהים.. שראיתי הרגע..
"מה אתה עוקב אחרינו או מה?" שאלתי אותו..
"לא אחריכם.. רק אחרייך.."
"יאללה רד מזה.. בה ביי"
אמרתי לו והוא תפס ביד שלי..
"לא יורד מזה ולא יורד ממך" לחש לאוזני ואני עפתי משם..
הלכנו לחדר.. דיברנו ואז שמנו לב לשעה והתחלנו להתארגן..
עומרי צילצל אליי כשהם כבר היו בלובי של המלון שלנו, אך אנחנו לא היינו מוכנות ושאלתי אותו אם הוא מעדיף לחכות למטה או לעלות..
הוא אמר שהם יעלו..
הם עלו.. המשכנו להתארגן.. ואז ירדנו למטה.. הם לקחו אותנו למועדון..
כשקרדנו הרגשתי מישהו מאחורה מחזיק לי במותניי..
הסתובבתי אליו וראיתי את אותו בחור שמציק לי כל הזמן..
"קרציהה" צעקתי לו..
"אני לא!"
"אז למה אתה עוקב אחריי לכל מקום?"
"כי בא לי.."
ואז עומרי שם לב שהוא פה.. והתחיל להתנפל עליו.. הילד הזה הביא לעומרי בוקס מזה חזק.. התחיל לרדת לעומרי דם ליד הפה ובשפה.. לא משהו רציני אבל אני ממש נלחצתי מזה לקחתי אותו למלון כל [השאר נשארו שם..] לחדר שלי.. ביקשתי משירות חדרים שיעלו לי אלכוהול.. וכל מה שאני צריכה.. בינתיים שמתי לו על זה קרח..
"את בסדר?" שאל אותי..
"אם אני בסדר?"
"כן.." אמר..
"אני בסדר גמור.. אבל תראה אותך.. כולך דם.."
"איזה הגזמות.. יש לי קצת דם.. לא יותר מדיי.."
"קצת? טוב תסתום עדיף.."
"אייייי" הוא אמר והצביע על הפצעים שלו..
"מה יש?" שאלתי אותו..
"כואב.."
"חכה שנייה.. כבר יביאו לי את מה שצריך ואני יטפל לך בזה.."
"אני לא צריך כאלו דברים.. אני צריך משהו אחר.."
"מה?" שאלתי אותו..
"אני צריך אותך" אמר לי..
"זה ממש כואב לך?" שאלתי מנסה להעביר נושא..
"אל תעברי נושא.. אמרתי לך משהו ואני מצפה לתגובה.."
"דיי עומרי... אמרתי לך כבר את מה שאני חושבת על זה.. ואל תחפור בזה יותר.."
"אבל אני באמת לא מבין אותך.. את גם רוצה אותי.. ואני עושה בשבילך הכל.. תראי איך הסתכנתי בשבילך עכשיו.. אם לא היו עוצרים אותו לכי תדעי איפה הייתי עכשיו.."
"אני יודעת.. ובאמת ממש תודה לך.."
"אין על מה אני עושה את זה כי אני רוצה ולא כדיי שתראי שאני רוצה אותך או משהו... אבל טיפה יחס או משהו אחר במקום תודה.."
הלכתי ונתתי לו נשיקה.. סוערת במיוחד.. הרגשתי חייבת.. והאמת? גם ממש רציתי..
"אני אוהב אותך את יודעת?"
"כן.."
"איך את יודעת?"
"כי אתה לא מפסיק להגיד לי את זה!"
"ואת?"
"ואני מה?"
"גם את..?"
"די עומרי פליז בוא לא ניכנס לזה.."
"מה שאת רוצה מדהימה שלי!"
הוא נשק לי קלות על שפתיי.. אך אני נישקתי אותו חזק יותר..
אחח הוא מדהים..
"אתה יודע שאתה פשוט מושלם?"
"אני מושלם?"
"כן.. אתה מתחשב כזה.. יש לך אופי מדהים.. שלא לדבר על יופי.. אני מסתכלת בעיניים שלך ופשוט שוקעת במבט שלך..
יש לך גוףףףףף מדהיםם"
"דיי תמשיכי" צחק..
הוא השכיב אותי על המיטה עלה עליי והתחיל לנשק אותי..
אח"כ הוא עבר לצוואר.. ואז עצרתי אותו קמתי..
"עומרי זה מזה לא מתאים לי עכשיו.."
"אני באמת מצטער.. נסחפתי.."
ואז הוא נישק אותי.. ואז שמענו את הדלת נפתחת..



המשך יבוא...
אנשים - תגיבווו לי..
בפרק הקודם מזה איכזבתםםםםםם
מקווה שתאהבוווו

אוהבת אותכם המוןןן לאב סייטים חמודים שלי!!
רותמי שלכם =]]
היה נחמד אם הייתם מגיבים אחרי שאמרתם לי שאתם רוצים המשך..
אני נורא אוהבת תגובות..
במיוחד מכם.. נראלי אתם לא ממש אוהבים תסיפור.. ככה שאין לי ממש בשביל מה להמשיך את הסיפור..
מאמייי זה מהמםםםםםם
אני חייבתת המשךךךךךךך
אוהבת
-חנוש-
רותמיקקקקקקקקקקקקקקקקק
המשך מדהייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך : ]

אוהבת המווווווון
טלטל : ]
ממעעעעעעעעעעעעעעללללללללללללללללללףףףףףףףףף.!!!..

דיי.. כזה מהמממםםם.!..=]],

תמישיכ...
מעלף המשךך
רותם שליייייייייייייי
יאווווווווו..
איך שהתגעגעתיי לסיפורר...ואלייךך..!!!!!
אני רוצה המשךךךךךך...
ואת לא מפסיקה את הסיפור מובן לך?!

אוהבתתת
-יסווו-
דחוף המשך

=]
בננות..
המון המון תודה לכן על הגובותתתתתתת
שמחה שאהבתןן בננותתתתת


יסוו- אל תדאגי מאמי.. עם כל התגובות שלכן אני לא מפסיקה!!
אוהבת המוןןןןןןןן

בעילום שם -
אממ שמחה שהצטרפת לסיפור שליי
המון תודה.. ושמחה שאהבת את הסיפוררר

אממ בננות?
המשך? אני כבר שמה לכןןןןן
אוהבת אותכןןן המוןןןן

רותמי =]]
מהפרק הקודם:

אח"כ הוא עבר לצוואר.. ואז עצרתי אותו קמתי..
"עומרי זה מזה לא מתאים לי עכשיו.."
"אני באמת מצטער.. נסחפתי.."
ואז הוא נישק אותי.. ואז שמענו את הדלת נפתחת..



=-= פרק 37 =-=



מוקדש לכל הקוראות והקוראים [שניר?!] המדהימיייםםם שלייייי

אני מ א ו ה ב ת ב כ ם ! ! !




זה היו האנשים מהשירות חדרים.. טוב שנזכרו להביא את זה..
לקחתי את זה ממנה.. היא הייתה נראית נורא מובכת..
ואז היא יצאה..
סידרתי את זה לעומרי..
"וואאייי אני מזה עייפה."
"אני לא.."
"אבל אני כן.."
"בא לי לעשות משהו.."
"מה?" שאלתי אותו..
"לא יודע.. בא לך ללכת לבריכה או לים?"
"בוא לים.."
"יאללה.. שימי בגד ים.."
נכנסתי לאמבטיה להחליף לבגד ים.. כשיצאתי.. עומרי הביט בי..
"מה יש?"
"את מושלמתתתתת אני פשוט מאוהב.." והתחיל לצרוח..
"דיי תסתום.. אנשים פה ישניםםםםםם" אמרתי לו..
"אז תשתיקי אותי.."
"איך?" שאלתי אותו ואז הוא נתן לי נשיקה..
שמתי מעליי משו ואז ירדנו ללובי.. ואז לים..
נכנסנו למים.. ואז כבר הגיע השלב שאני יותר לא יכולה לעמוד..
עומרי החזיק אותי כך שאני עם הפנים לכיוון שלו..
כל שנייה התפתיתי להביא לו נשיקה.. חח
"אמרתי לך שאני אוהב אותך?" שאל אותי
"לא ברבע שעה האחרונה.." אמרתי לו..
"אז אני אומר לך.. א=נ=י א=ו=ה=ב א=ו=ת=ך!! " אמר לי..
"אני מפחדת מאמי.."
"ממה?" שאל..
"שאני יפגע שוב.."
"אני מבטיח לך שאני לא יפגע בךךך" אמר לי..
היינו עוד טיפה בים.. ואז החלטנו לחזור לחדר.. אפחד לא היה שם.. נכנסתי להתקלח..
עומרי חיכה לי בחוץ..
כשיצאתי מהאמבטיה.. ראיתי אותו שוכב על המיטה.. רדום.. נראה כמו מלאך..
לא רציתי להפריע לו אז רק הוצאתי בגדים לקחתי אותם לאמבטיה התלבשתי ויצאתי לבחוץ.. גמני הייתי נורא עייפה.. אז נרדמתי במיטה ליד עומרי, לא רציתי להפריע לו..
אחרי איזה כמה דקות שאני מנסה להירדם ולא מצליחה..
"למה נראלך?"
הסתובבתי לעומרי "למה נראלי מה?" שאלתי אותו..
"שאת ישנה שם ואני פה?"
"אה.. לא רציתי להפריע לך.."
"את אפעם לא מפריעה לי!!!! ברור?" שאל..
"כן.."
"אז.. בואי לישון איתי.."
"אבל אתה כולך רטוב ואני כבר התקלחתי.. תיכנס להתקלח ואז נלך לישון.."
"ומה בדיוק אני ילבש?"
"אני יביא לך מכנס גדול אחד שיש לי.. וחולצה? יותר טוב בלי.."
"תחמנית הא?!"
"טוב תיכנס כבר.." צעקתי עליו..
הוא נכנס.. התלבש ואז הלכנו לישון יחד..
מחובקים..
אוהביםםם
היה כבר איזה 4 לפנות בוקר, לא ממש דאגתי לבנות כי ידעתי שהן אוהבות להישאר עד מאוחר..
וחוץ מזה הן היו עם חברים של עומרי.. ככה שאין מה לדאוג..
צלצול הטלפון העיר אותי משנתי..
זו הייתה שיר
"הלו?" עניתי רדומה לגמרי..
"איפה את תגידי? אנחנו מחפשים אותך.."
"אני פה.. ישנה.."
"ועומרי? איפה הוא?"
"איתי.."
"אה.. אז עברת לילה סוער הא?!"
"סתמי.."
"טוב מאמי אני לא יפריע לכם.. אנחנו נלך למלון של הבנים.. תקשרי אליי כשתקומו ואז ניפגש או שנבוא אליכם.."
"אחלה.."
"ביוש מאמי.. אוהבת אותך" אמרה לי וניתקנו..

חזרתי לישון.. אך עומרי שאל "מי זה היה?"
"שיר" עניתי לו..
"דאגה?" שאל
"כן, טיפה.. היא אמרה שהם חיפשו אותנו.."
"טוב לא נורא.. הם מצאו.. הם עולים לפה?"
"לא.. הם הולכים לחדר שלכם.."
"הא.. יופי.."
"מה יופי?" שאלתי אותו..
" יש לנו יותר זמן להיות לבד.." אמר..
נתתי לו נשיקה..
"אני אוהב אותך." אמר לי..
"גמני אותך אתה יודע?"
"לא" אמר לי..
"חוצפן" והסתובבתי לקיר.. הוא סובב אותי אליו.. ונישק אותי "ברור שאני יודע" אמר לי..
המשכנו לישון עוד.. היינו ממש ממש עייפים.. אך אז עומרי העיר אותי בנשיקות..
"יאללה.. שימי בגד ים.. הם מחכים לנו שם.." הוא אמר לי..
"חכה.. קודם בוא נרד למטה.. נשתה משהו ואז נלך"
"טוב, קודם תתלבשי רק.. ואז נלך.."
אבל צריך גם לעבור אצלך במלון לא?!"
"כן.. כדיי שאני ישים בגד ים.."
"אז נשתה כבר אצלי משהו.." המשיך..
"אחלה.." אמרתי לו והלכתי לשטוף פנים.. וללבוש את הבגד ים..
ואז הלכנו לחדר של עומרי, ואז לים.. שם ראיתי את....




המשך יבוא =|

מקווה שאתהבוווווו

מחכה לתגובותתת
שמחה שאת לא מפסיקה את התגובותתת...
פרקקק מדהיםם...(כמו תמיד כמובן!!!!)
ואני רוצה המשךךךך!!!!!


אוהבתת...
-יסווו-
השלמתי את כל הפרקים שהחסרתי😊
וזה מדהים כמוךךךךך 😛
אוהבתתת=]


נ.ב הההמממששששךךךךך
וואי איזה פרק משגעע !
איך רואים שהיא מבולבלת !
אדישה כלל כךך
פרק מהמם מאמיייי
המשךךךך דחופיייי\
אוהבת
--חנוש--

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך