^^
ליאור.. חח שמחה שאהבת מאמיייייי
אממ ומזה תודה לך.
העלת לי חיוך כזה ענק 😁 על הפניםםםם
חח
אממ המשך? אולי יותר מאוחר..
אם יהיה לי כוח ואם יהיו תגובות..
ואם לא היום אז מחר..
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]]
איזה המשכי יפהההה
רותם את בין ה-מוכשרות😁
מדהים רותמייייייייייייייייייייייי
אוהבת אותך מותקקקקקק 😊
ממהההממםם.!!.
המשך... =]]
וואאאאווו
בננות..
איזה חיוך העלתן לי על הפנים.. אתן לא מבינותתת
חמודות..
אממ המשך? אולי תיכף אני ישים לכן..
ואם לא היום אז תמיד יש את מחר =]]
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
רותמי =]]
מהפרק הקודם:
נסענו לים, ראיתי שם את תום ואת אופיר מתחרמנים שם ליד כולם..
לא היה להם אכפת שאני שם..
אבל לא נורא..
החלטתי ללכת לסיבוב בים..
טל שאל אותי אם אני רוצה שהוא יבוא איתי אבל אמרתי לו שאני מעדיפה ללכת לבד
התחלתי לצעוד על חוף הים..
=-= פרק 34 =-=
ואז מרחוק ראיתי את אותו ילד.
שפגשתי אתמול..
הוא בא לקראתי..
"מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו
"הגורל את מבינה?"
"את הגורל אני מבינה אבל אותך לא.."
"למה?" שאל..
"כי זה נראה כאילו אתה עוקב אחריי.."
"ואם כן.. אז מה?"
"אם כן אז תפסיק.."
"למה? מה רע בלעקוב אחרייך?"
"אף אחד לא אוהב שעוקבים אחריו.."
"אבל את זה לא אף אחד"
"בכל מקרה אני לא אוהבת את זה.. ואם אתה עושה את זה אז תפסיק.."
"חכי שנייה.. אמרתי את זה לא אף אחד.."
"ואני אומרת תודה.."
"אין על מה.. אבל תקשיבי שנייה.." אמר והתחיל לקרב את גופו אליי..
"אם אני עוקב אחרייך זה מפריע לך?"
"תלוי בשביל מה אתה עוקב.."
"כי.. את מוצאת חן בעייני.." אמר והתחיל להתקרב עוד ועוד.. עד שפנינו היו ממש צמודות..
השפתיים עוד שנייה ונפגשות..
"אז למה אתה לא בא מההתחלה ואומר את זה? במקום לעקוב.."
"כי אני אוהב דרכים מקוריות.."
"אז מצאת לך אחת ממש מקורית.." אמרתי לו..
"באמת?"
"כן.." עניתי..
"אמרו לך פעם שיש לך עיניים מדהימות?"
חייכתי, מסמיקה..
"ושאת עוד יותר יפה כשאת מסמיקה?"
"כן"
"שחצנית הא?!"
אמר ולא נתן לי לענות לו.. הוא סחף אותי לנשיקה מדהימה.. בחיים לא התנשקתי ככה.. אפילו לא עם תום..
זה היה רגע קסום ביותר.
הרגשתי כאילו אין אפחד חוץ מאיתנו בעולם.. רק אני והילד הזה [רגע.. אני אפילו לא יודעת איך קוראים לו..] פתאום עלתה לי המחשבה..
כשהתנתקנו שאלתי אותו "אתה מנשק אותי בלי לדעת מי אני.. מה אני.. ועזוב את זה אתה בכלל לא יודע איך קוראים לי.."
"ואצלך זה אותו דבר.." ענה לי..
"אז חשבת על זה שאולי נכיר?!" שאלתי..
"בטח.. אני עומרי"
"דניאל" עניתי..
"מאיפה אתה?"
"ת"א" ענה לי.. "ואת?" שאל "גם" עניתי לו..
המשכנו להכיר ולשאול כל מיני שאלות..
הוא ביקש את המספר טלפון שלי.. נתתי לו אותו.. ואממ רציתי ללכת אבל אז הוא תפס אותי בידי..קירב אותי אליו.. ושאל "לא שכחת משהו?"
"מה?" שאלתי.. הוא הצביע על שפתיו.. נתתי לו נשיקה בלחי אך הוא תפס את ראשי ברוך ושוב סחף אותי לנשיקה.. הסתובבתי לאחור כדיי ללכת ואז ראיתי את תום בדיוק מולי..
"סיבוב הא?!" שאל בציניות..
"מה אכפת לך לאן אני הולכת?" שאלתי..
"כי.. ככה אני אוהב אותך" אמר
"תום.. עזוב אותי.. אני ואתה כבר לא יחד.. וזהו! זה נגמר.. חוץ מזה שאתה עם אופיר ואין לך שום זכות לבוא אליי בטענות"
הוא תפס אותי חזק בגופי והחל לנער אותי..
ניסיתי להשתחרר אך ברור שהוא חזק יותר..
עומרי ממש עזר לי..
"מה אתה נורמלי?" עומרי צעק לתום..
"אתה אל תגיד לי אם אני נורמלי או לא" תום ענה לו..
"דיי עומרי עזוב אותו.. הוא לא שווה את זה.."
משכתי את עומרי בידו, והובלתי אותו רחוק משם..
"אפשר לשאול אותך מי זה הבנאדם הזה?"
"עזוב.. אני לא רוצה לדבר על עליו.. לא שווה את זה.."
"אה.. אני מבין שהוא פגע בך.."
"אמרתי לך אני לא רוצה לדבר על זה.. סתם נושא כואב.."
"אם כואב לך כואב גמלי.."
"אפשר לשאול אותך שאלה?" שאלתי..
"בטח.. מה שאת רוצה"
"למה אתה כזה חמוד אליי, כאילו אתה בכלל לא מכיר אותי.. רק את השם אתה יודע.."
"ואם אני יגיד לך שאני מכיר אותך?"
"איך?" שאלתי בפליאה.. מאיפה הוא מכיר אותי אם אני לא מכירה אותו??
"סיפרו לי עלייך.. יש בנות איתי בשבט שמכירות אותך" אמר לי..
"וואלה? ומי הן?"
"סיוון, נטלי ועוד כמה.. לא ממש זוכר תשמות" אמר
"אה.. נכון אני מכירה אותן.. ומה הן אמרו לך?" שאלתי אותו..
"רק טובות אל תדאגי" אמר לי..
"טוב שיהיה... אם אתה אומר."
"אני אומר" אמר וצחק.. חח
מרוב שהלכנו כל כך הרבה לא שמתי איך הזמן טס וכמה הרגליים כבר כואבות לי..
פתאום נשמע צלצול הפלא שלי..
היה כתוב 'טל מחייג אלייך'
"היי טלטול.. מה נשמע?"
"הכל טוב, איפה את.. אנחנו כבר רוצים ללכת.." אמר לי..
אני פה.. סתם.. טוב אני כבר יבוא.."
"ביי" אמר לי וניתקתי..
"לאן את צריכה ללכת?" עומרי שאל אותי..
"הביתה.. כל החברים כבר מחכים לי.."
"אני יחזיר אותך.. בואי נישאר פה עוד קצת.."
"אבל אני באתי איתם ואני צריכה לחזור איתם.."
"איזה כבדה את.."
"טוב אני ישאר.. רק ישלח לטל sms וזהו..
שלחתי לטל "אני נשארת פה קצת.. אני יחזור לבד.. נדבר כבר מותק.. ביוש"
מקווה שאתהבו בננות..
אל תשכוח להגיבב
אוהבת המוןןןןןןןןןן
רותמי =]]
מהההההההההההההממממממממממממממממממממממממם.!!!!!!!!!!11...
דיי.. ככזה י-פ-ה.!!..
המשך...=]]
עודדדדדדדדדדדדדדדדד
סיפורר אחדד המעלפייםם כבר חשבתי שאני שם חחחחחח
מרתק.. לא הפסקתי לקרואא לרגעע
תמשיכיי פליזזזזזזזזזז
ענבר - שמחה שאהבת בובי
אם יהיו לי עוד תגובות היום אני ישם המשך היום אם לא אז מחר..
ותודה מאמיייי
מאמיever4-
קוראת חדשההההה יאאאאאאאא
קודם כל תודה בוביתתת
אממ ושמחה שאהבת שאוהבת תסיפוררררר
המשך? כמו שאמרתי לענבר או היום או מחר..
ד"א איך קוראים לך..
אוהבת אותכן המוןןןן
רותמי =]]
יאאא השלמתיי עכשיווו את כל מה שפיספתי בשבועיים שהיתי באילת...
ואנייייי חייבתת להגידדד שכל פרק את מפתיעההה מחדשש...
סיפוררר מהמםםםםם תמשיכייי :]
פרק מ~ע~ל~ף!!!
כמו תמיד!!!
SrUtA_BaMoAh-
מאמי תודה רבה..
שמחה שהשלמת ושאהבת..
מוואאהה
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]]
ליאור [נכון?!]
שמחה שאהבת מותקק
המשך? אולי יותר מאוחרר
אוהבת אותךךךךך המוןןןן
רותמי שלך -=]]