יסוו-
תודה מאמי..
אממ המשך? בקרוב..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]]
מהפרק הקודם:
וככה עבר לו היום..עד שהחניכים ואנחנו המדריכים עלינו לאוטובוסים.. עזבנו את המחנה..
הבטתי באוטובוס עובר על כל המחנה כדיי לצאת משם..
וחשבתי 'אין ספק שאת המחנה הזה אני לא ישכח לעולם!'
הרגשתי כאילו אני עוברת תקופה.. כאילו זהו אין יותר תום ודניאל..
אנחנו לא נחזור להיות יחד..
אני בנאדם שנורא קשה לי לסלוח לאנשים שפגעו בי
והוא פגע בי בצורה שקשה לי לתאר אותה במילים אפילו..
הרגשתי כאילו עכשיו אני מתחילה תקופה חדשה.. דווקא בחופש הזה בחופש הגדול הזה.
כאילו כל התקופה עד עכשיו היא "התקופה שהייתה"
=-= פרק 32 =-=
וכך עברה לה הנסיעה..
עד שלא שמתי לב בכלל שטל היה לידי כל הנסיעה עד שהוא נפל עליי עם ראשו.. נרדם.
הערתי אותו, בדיוק כשכבר היינו ממש קרובים לשבט שלנו, ירדנו מהאוטובוסים, נפרדנו מהחניכים,
המשכנו לעזור טיפה בשבט ואז כל אחד חזר לביתו
אני חזרתי עם אחי שהאוטו שלו היה חונה בשבט,
הוא דיבר איתי טיפה על מה שקרה במחנה
"אז.. איך את מרגישה עכשיו?" שאל
"אני סבבה דווקא אתה יודע?"
"וואלה?"
"וואלה.." עניתי לו..
"בטוחה? את לא אומרת את זה רק כדיי שאירגע כי את יודעת שאני עדיין חם אש על תום?"
"בטוחה.. עזוב אותו הוא לא שווה לא אותך ולא אותי.."
"אין בעיה"
"אתה יודע מה מוזר בכל זה?"
"מה?" שאל בסקרנות..
"שזה לא מזיז לי כמו שחשבתי.. לקח לי זמן אבל אני מרגישה שאני מתחילה עכשיו דף חדש..
תקופה חדשה.."
"טבעי מאמי שלי" אמר ונשק לי במצח..
בלי ששמתי לב כבר חזרנו הביתה.. אמא חיכתה בדלת כרגיל, לקחה מאיתנו את התיקים..
שאלה איך היה וחפרה..
"אני נכנסתי לחדר..
ישר הלכתי למחשב..
כתבתי אוואי
~ לא פה.. מתקלחת ואז ישנה..
יש לי להשלים המון שעות שינה..
לא לי, לא לי,
שלווה נועדת
מעולמך, אהוב שלי,
אני נפרדת
סלח לי.
שלחו חופשי או נסו בפלא!~
ונכנסתי להתקלח..
יצאתי מהאמבטיה היישר לחדרי לבשתי פיג'מה וניסיתי להירדם..
אך אחי נכנס לחדר
"יש לנו שיחה פתוחה.."
"על מה?" שאלתי
"תראי את יודעת שאני עוד איזה 3 חודשים מתגייס נכון?" שאל
"כן אני יודעת אבל זה עוד מלא זמן.. נספיק לעשות ולדבר על כל מה שתרצה.. מבטיחה לך..
רק לא עכשיו בקשה כשאני יקום אני מתה מעייפות" אמרתי לו..
"אין בעיה.. נלך אח"כ למקום מיוחד ונדבר שם על הכל.."
"טוב לילה טוב" אמרתי לו והוא נשק לי בלחי ויצא מחדרי..
כשקמתי בדקתי אם אחי בחדרו קבענו שנתארגן ונצא.. הלכתי לחדרי התחלתי להתארגן, לא ממש ידעתי מה ללבוש אז לבשתי סתם ג'ינס עם קרעים שעשיתי לו וגופיית סבא לבנה..
"הוא נכנס לחדר בדיוק כשסיימתי להתארגן ושאל "מוכנה?"
"כה.. יאללה נצא.." אמרתי לו.. "רק שנייה אני יחליף תאוואי..
~עם אחי.. במקום לא מוגדר..
שירוש יפה שלי דברי איתי..
לחשובים על הפלא!@#
לא לי, לא לי,
שלווה נועדת
מעולמך, אהוב שלי,
אני נפרדת
סלח לי.~~
הוא התחיל לנסוע ורק לפי הכיוון ידעתי לאן נוסעים.. לים..
כשהגענו התיישבנו על החול.. בדיוק הייתה שקיעה ואני מתה על ים בשקיעה..
"ידעת לאן לקחת אותי הא?!"
"מעכשיו רק דברים שאת אוהבת מותק.. לא נשאר לי הרבה זמן עד הצבא ועד אז אני רוצה לנצל איתך כל רגע.. את אחותי הקטנה לא?! אמר וידע איך לעצבן אותי..
"הקטנה עלקקק" אמרתי בציניות.. חח
"טוב אז מה רצית?" המשכתי..
"סתם לדבר.. ולומר לך שלמרות שאני לא אהיה כאן איתך פיזית את תמיד תוכלי להתקשר אליי..
לדבר איתי, אם תצטרכי עצות, כל דבר לא משנה באיזה שעה אני איתך.."
"אני יודעת.." אמרתי לו
"תראי אני יודע שלמרות שאת לא מראה את זה כל הקטע עם תום כן השפיע עלייך..
אני שמח שאת מנצלת את זה לטובה ולומדת מזה.. אבל בכל זאת לפעמים זה טוב לשחרר..
ובעיקר אם זה עם מישו שאת מכירה..
ועוד עם אחיך.. את יכולה לדבר איתי על זה ועל הכל.."
"תראה אני לא אומרת שלא הייתי עצובה בגלל זה..
אבל אני מבינה שזה לא יעזור אם אני יהיה עצובה או יבכה..
הוא לא ישתנה, לא ברגע ואני לא מוכנה לחכות עד שהוא ישתנה אם בכלל..
אתה לא מבין כמה כאב לי באותו רגע שהוא אמר לי ' כולה התנשקנו..'
לא הפנמתי שזה תום, תומי שלי אומר את זה.. לא האמנתי.. אבל המשכתי הלאה, בזמן כל כך קצר הבנתי כל כך הרבה.."
"וואאוו כמה בגרות יש בך אחותי.. אני לא מאמין איך מגמדה שהייתה בבית שכל הזמן הפריעה לי ולחברים שלי נהפכת להיות אישה.. וזה מה שאת א-י-ש-ה!" אמר והדגיש כל הבהרה..
"ראית מזה?"
"כן הא?! אני עוד זוכר שהיית דלוקה כל יום על חבר אחר שלי.. חח ואני מזה התעצבנתי מזה.."
"כן הא? אבל מה לעשות הם באמת היו חתיכים.."
ככה התחלנו להיזכר בכל מיני דברים עד שאחי רצה לחזור כבר הבייתה..
ואני לא ממש רציתי אז קבענו שאני ישאר פה עוד קצת ואז הוא יבוא להקפיץ אותי חזרה הבייתה..
נשארתי שם.. שוקעת במחשבות.. על תום על טל..
ועל הכל.. כל מה שהיה וכל מה שאני רוצה שיהיה..
ואז הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף..
הסתובבתי וראיתי את..
לא האמנתי..
המשך יבוא =]]
....................
בננות- תגיבו לי..
אוהבת אותכן המווווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מקווה שתאהבוווו
רותמי שלכן =]]
למה אין תגובות?
לא אהבתן או שעדיין לא קראתןן??
מחכה לתגובותתתתת
מקסימה
כמה כישרון בילדה אחת
ישבתי היום וקראתי את כל ה-25 עמודים
ושתהיי בטוחה שאני התמכרתי
מחכה להמשך י'מוכשרת😁
^^
מאמי מזה תודה..
שמחה שאהבת מותק..
העלת לי חיוך ענק על הפניםםםםםםםםםםםםם
אממ המשך?
נראלי מחר..
אוהבת המוןןןןןןן
רותמי שלך =]]
נ.ב- מחכה לעוד תגובות..!!!!!
QUOTE (רותם-יוני @ 03/08/2006) [color=red][b]^^
מאמי מזה תודה..
שמחה שאהבת מותק..
העלת לי חיוך ענק על הפניםםםםםםםםםםםםם
שמחה שהעלתי לך חיוך נשמה זאת האמת
את מוכשרת בטירוף
ותגובות יהיו לאט לאט חח לא כולם נמצאים פה על השנייה
מחכה להמשכי של מחר 😁
רותם שליי
איזה המשך מדהיםםםםםםםםםם
יאלה עוד המשךךךךךךךךךךך!!!!!!!
אני מחכהה..!!
אוהבת אותך..!!
-יסוו-
מהמהמממממם.!!..
חייבת המשך...
יסוו וענבר- תודה בננות..
המשך מחר..
אוהבת אותכןן המוןןןן
רותמי שלכן =]
מהפרק הקודם:
נשארתי שם.. שוקעת במחשבות.. על תום על טל..
ועל הכל.. כל מה שהיה וכל מה שאני רוצה שיהיה..
ואז הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף..
הסתובבתי וראיתי את..
לא האמנתי..
=-= פרק 33 =-=
זה היה הילד שעזר לי במחנה קיץ.. [זוכרים עם תום?!]
"מה אתה עושה פה?"
"מפריע לך?" שאל
"לא מה פתאום.. פשוט מוזר לי איך מכל האנשים בעולם דווקא אותך אני פוגשת.."
"גורל.. שמעת על זה פעם"
"כן.. אבל מה הקשר?"
"אולי ה' רצה שמכל האנשים בעולם דווקא אותי תפגשי.. דווקא כאן, ודווקא עכשיו"
"לא חשבתי על זה ככה.. אבל יכול להיות.."
"לא יכול להיות, בטוח!" אמר נורא בטוח בעצמו..
"טוב.."
"אז.. למה ילדה כל כך יפה כמוך בוכה?"
"שמעת על דמעות של אושר?"
"כן.." ענה לי "אז זה מה שזה.." אמרתי עם חיוך על פניי
"מאושרת?" שאל.. "מן הסתם" עניתי בפשטות..
"אפשר לשאול למה?"
"לשאול כן.. אבל אני לא חייבת לענות.." חייכתי חיוך ערמומי שכזה..
"אממ אז אני שואל.. למה הילדה מאושרת?"
"החיים יפים אתה יודע?"
"תאמיני לי שכן.. ועכשיו כשאני כאן, במקום המדהים הזה, ועוד עם הילדה המדהימה הזאת, עוד יותר"
"תודה.." הסמקתי
"אין על מה.. רק תאמת.. אני לא אוהב שקרים.."
"גמני לא.." אמר לי "שמת לב?" שאל אותי בלי שום קשר לכלום.. "למה?" עניתי לו בשאלה..
"יש לנו הרבה דברים משותפים.. כמו ששנינו מאמינים בגורל.. שנינו חושבים שהחיים יפים.. שנינו לא אוהבתים שקרים אולי אם נכיר נגלה עוד דברים משותפים"
"אולי.." אמרתי והתחלתי להתרחק ממנו.. הוא התקרב אליי.. החלנו ללכת לאורך החוף.. ככה מדברים עד שאחי התקשר כבר ממש מודאג אז נפרדתי ממנו לשלום.. והלכתי לכיוון אחי..
לא שמתי לב בכלל שאני לא יודעת מיהו בכלל, לא מכירה אותו, וגרוע יותר אני לא יודעת את שמו אפילו!
חזרנו הביתה..
שיר התקשרה אליי
"שירוש יפה שלי מה נשמע?" עניתי לטלפון
"בסדר אהובתי מה איתך?"
"הכל טוב.."
"אממ שמעי רגע.. מחר הולכים כולם לים.. רוצה לבוא?"
"אין לי בעיה.."
"אבל גם תום יהיה שם.."
"מזה אמור לעניין אותי..?"
"שאולי הוא יבוא עם אופיר" אמרה לי..
"לא אכפת לי כבר.. שיר אני התגברתי עליו ולמרות שזה נראה ממש קצת זמן..
התבגרתי והתגברתי המון בכמה ימים האלו.."
"טוב אז יאללה יפה שלי אני יהיה אצלך בערך ב11 ואז טל יאסוף אותנו ונלך להיפגש עם כולם בים.."
"אחלה.. לילה טוב אהובה.."
"ביוש" אמרה וניתקנו...
הלכתי למחשב.. וראיתי הודעה מטל
~טלוש~
אני יאסוף אותכן מחר ב11, 11 ורבע אחלה?
~אני~
אין בעיה מאמוש..
תודה
~טלוש~
אין על מה..
אז.. מה היום השלמת שעות שינה?"
~אני~
כן.. ישנתי המון.. ואז הלכתי עם אחי לים..וממ זהו..
~טלוש~
אחלה..
~אני~
טוב מאמי תראה אני חייבת לעוף..
אז נדבר..
~טלוש~
אין בעיה רק אל תאחרו לי מחר כי את יודעת אני לא ממש אוהב לחכות..
~אני~
כן אני יודעת.. חח נשתדל..
ביוש לילה טוב מותק..
~טלוש~
לילה טוב חלומות פז מאמי..
אני יחלום עלייך..
~אני~
טל אל תתחיל עם זה שוב..
~טלוש~
לא מתחיל רק אומר..
~אני~
טוב יאללה לילה טוב..
ביוש
אמרתי לו והתנתקתי..
הלכתי לישון..
חושבת על הילד המוזר הזה שפגשתי היום..
===================================================
קמתי בבוקר התחלתי להתארגן..
שיר כבר הגיעה אליי.. טל ציפצף לנו מלמטה וירדנו..
נסענו לים, ראיתי שם את תום ואת אופיר מתחרמנים שם ליד כולם..
לא היה להם אכפת שאני שם..
אבל לא נורא..
החלטתי ללכת לסיבוב בים..
טל שאל אותי אם אני רוצה שהוא יבוא איתי אבל אמרתי לו שאני מעדיפה ללכת לבד...
התחלתי לצעוד על חוף הים..
המשך יבוא =))
מחכה לתגובות.. מקווה שתאהבו..
אמרתי לך כבר שהסיפור מדהים!?
אם לא...אני יגיד לך עכשיו!!!!!!
הסיפור שלךך מדהיםםםםםםם!!!!!!!
ו...אני רוצה המשךךךךךךךךך!!!!!!!!!
אוהבתת...
-יסוו-
^^^
שמחה שאהבת מותקקקקקקקקקקקקקק
אני שמחה שאת אוהבת תסיפור מאמי..
אמממ המשך? אולי יותר מאוחר..
תלוי בתגובות..
אוהבת אותך המוןןןן
רותמי שלך =]]
אחד הסיפורים ה~מושלמים שיש באתר הזההה
המשך דחוף!!!
אוהבתתתת
נ.ב קוראים לי ליאור 😛