כןן נו תמשכי אל תהיי רעההה
וקוראים לי גל😊
^^
שמחה שאהבת מאמי..
אממ המשך? אני ישם מחר..
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]]
רותםםם
איזה כישרון
איזה סיפור יפה
מחכה להמשכי😊
בננות..
תודה רבה לכןןןןןן
שלי [?!]- זו את בחתימה?
אם כן את ממש יפההההההההה
אממ בננות.. אני כבר שמה לכן המשךךך
אוהבת המוןןןןן
רותמי שלכןןןןןןןןןןןן =]]
מהפרק הקודם:
"טוב אני ישאר.. רק ישלח לטל sms וזהו..
שלחתי לטל "אני נשארת פה קצת.. אני יחזור לבד.. נדבר כבר מותק.. ביוש"
=-= פרק 35 =-=
טל שלח לי חזרה "אין בעיה.. דברי איתי כשתהיי בבית מותק..
מוואאהה ביוש"
לא פציתי את פי..
רק הבטתי בשקיעה המדהימה.. אני כל כך אוהבת להסתכל על השקיעה בים.. מרגיעה אותי מאוד..
"על מה חושבת?" שאל עומרי לאחר שתיקה ארוכה..
"דברים".. עניתי בפשטות.. מביטה לתוך עיניו..
"יש בך משהו מאוד מסתורי.. או שאת מנסה לעשות את זה או שאת באמת כזו.."
"אני לא מנסה לעשות את זה.. זה פשוט ככה ואני חושבת שזה בגלל כל מה שעובר עליי בתקופה האחרונה.."
"רואים בעיניים שלך המון כאב.. אך יש ניצוץ מיוחד שעד עכשיו לא ראיתי אצל אף אחד.."
"אממ וואלה? אני לא ממש שמה לב לדברים האלה שאתה אומר.. מוזר"
"כן.. יש לך עיניים שאומרות הכל.. אבל למרות זה רואים כאב אבל אני לא יודע למה..
אני רוצה לעזור לך אבל לא יודע איך.. אם תגידי לי זה יעזור.."
"חיבוק.."
"מה חיבוק?" שאל כלא מבין..
"תן לי חיבוק.."
והוא נתן לי חיבוק חזק.. מגן, אוהב..
חיבק אותי עם ידיו החסונות.. קירב אותי אליו.. שמעתי את דפיקות ליבו.. טוק, טוק, טוק.. חח
ואז הוא העלה את פניי אליו.. ורצה לנשק אותי..
"עומרי.. אל תתבלבל.. למרות שזה כבר קרה זה רק בילבל אותי עוד ממה שהייתי, זה מוקדם לי לגמרי.. אני לא רוצה עכשיו חבר ושום דבר שדומה לזה בחיים שלי.."
"אין בעיה אני מבין אותך לגמרי.. מצטער.." אמר משפיל מבט..
"אין לך מה להצטער.. ואני אומרת לך, אתה בחור מושך מאוד..
אני בטוחה שתמצא מישהי שתאהב אותך כמו שאתה אותה.. אל תדאג.."
"אם את אומרת"
"אני אומרת!"
דיברנו עוד טיפה..
והוא החזיר אותי הביתה..
כשעליתי אחי קרא לי אליו לחדר..
"מי זה היה על האופנוע?" שאל כמו חוקר.. ממש מהשב"כ..
"מה אכפת לך?" שאלתי אותו..
"נו מי זה היה?"
"סתם אחד.. שעזר לי כשתום היה מעצבן טיפה.."
"בטוחה שזה סתם מישהו?" שאל בציניות
"נו זה אחד שהכרתי במחנה.."
אמרתי לו...
נכנסתי לחדר.. ואז לאמבטיה.. נתתי לזרם המים לשטוף את כולי.. ואת המחשבות יחד עם זה..
יצאתי מהאמבטיה.. ואז טל התקשר אליי..
"מה נשמע?" שאל אותי..
"הכל טוב מה איתך?"
"אממ שמעי כולם יורדים למטה היום.. רוצה לבוא?" שאל
"לא. .אין לי כוח כל כך.. עייפה מוות.."
"איך שאת רוצה.. אז..נדבר כבר מחר אחלה?" שאל..
"בטח מאמי.. לילה טוב.. ביוש"
"לילה טוב גמלך יפה אחת.. ביוש" אמר לי וניתקנו..
התחלתי להתלבש.. ואז הלכתי למחשב..
כתבתי אוואי
~ לא פה!
ישנה..
איזה טירוף היה היוםםםםםםםם~
ונכנסתי למיטה..
ואז שוב היה לי טלפון..
היה כתוב על הצג 'עומרי מחייג אלייך'
"הלו?" עניתי..
"היי דני זה עומרי.." אמר
"היי מה נשמע?" שאלתי אותו
"הכל טוב מה איתך?" שאל..
"הכל טוב.."
"רצית משהו מיוחד?"
"לא ממש רק להגיד לך שממש נהנתי היום, ולילה טוב.."
"גמני נהנתי ואני כבר מתה מעייפות.. אז נראלי שאני ילך לישון.. ולילה טוב גמלך.. ביוש"
"בה ביי לילה טוב.. חלומות פז.."
"גמלך.."
"אני יחלום עלייך.." אמר לי
"יאללה לילה טוב" התחמקתי..
וניקתנו..
הלכתי לישון..
היה יום עמוס ביותר.. והייתי מתה מעייפותת
נרדמתי בין כל המחשבות והחלומות פז שעומרי איחל לי..
המשך יבוא =|
מקווה שתאהבו.. ותגיבו!
אוהבת המוןןןןןןןן
רותמי =]]
רותמייייייייייייייייייייייייייי אזה יפפפפפפפפפפפההה..!!😊
מדהים פשוט, מדהים!
מחכה להמשךךךךךךךךך=]]]
אוהבת, רותמי 😛
שמחה שאהבת מאמי..
אממ אני מחכה לעוד תגובות ואז אני ישם המשך..
נאלי מחר..
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]]
מעעעעעעעעעעעללללללללללףףףףףףףףףףףף...
המשךך..=]]
^^
שמחה שאהבת מאמי..
המשך? רק אם יהיו עוד תגובותתתתתת
השקעתי המון בפרק הזההההההה
ויש לי רק 2 תגובותתת??
מאכזבותתתתת
רותמי =|
רותתמייי ,
פרק מדהההיםם !
מצטער שלא הגבתי , קראתתי אותו ככבברר ! חח
^^
חח שניורש לך אני סולחת בכל מצב.. חחח
אממ שמחה שהשלמת כל מה שהיה חסר..
אוהבת המוןןןןן
רותם =]]
טובב מאמייי את מדהימהההההה!!
את פשוט כותבתת מעלףףף!!
אני חייבתת המשךךךךך
אוהבת
--חנוש--
חנוש ^^
שמחה שאהבת בובי..
אממ המשך נראלי מחר..
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]]
עודד
עודדדדדדדדד
עודדדדדדדדדדדדדדדדדד
עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
סיפור מעלףף
המשיכי$#@!
גלושלך