המשךךךך דחווווווווווף
טלטל : ]
וואאאאייי
כמה תגובותתתת
תודה תודה ושובבבבב תודההה
אממ המשך? אולי יותר מאוחר.. ואם לא אז מחרר
אוהבת אותכם המוןןןןן
רותמי שלכם =]]
מהפרק הקודם:
"אז נשתה כבר אצלי משהו.." המשיך..
"אחלה.." אמרתי לו והלכתי לשטוף פנים.. וללבוש את הבגד ים..
ואז הלכנו לחדר של עומרי, ואז לים.. שם ראיתי את....
=-= פרק 38 =-=
את כל החבר'ה.. [חח כבר חשבתם את מי ראיתי הא?!]
כולם כבר שמו לב מה קורה ביני לבין עומרי..
פרגנו לגמרי..וככה עברו להם יומיים.. נשארו לנו בסך הכל 3 ימים.. שבהם אנחנו אמורים להנות הכי הרבה שאני יכולים..
היום אמורים להגיע חברים וידידות של עומרי..ישבנו כולנו במלון שלהם.. סתם בסטלבט.. הם רצו לחכות לכל החברים שאמורים להגיע...
פתאום הם הגיעו..
הם היו 2 חברים ו2 בנות..
אני ישבתי על עומרי.. אך כנראה שלאחת מהן זה טיפה הפריע..
היא באה להביא לו נשיקה ואז אמרה לי בגסות "את יכולה שנייה לזוז.. יש לי דיבור מאוד צפוף עם עומריקו שלי" 'חוצפנית' חשבתי לעצמי.. ראיתי שעומרי לא אומר כלום..
זזתי.. ושיר סימנה לי לבוא לשבת לידה..
ישבתי לידה..
ואז עומרי הכיר אותנו לכל החברים שלו..
כששאלו אותו מי אנחנו הוא אמר "ידידות.."
היה נשמע לי מוזר שלא הציג אותי בתור חברה שלו..
"טוב.. אני ממש ממש עייפה.. זזתי לחדר.." אמרתי לכולם.. ועליתי לחדר
הבטתי לעומרי בעיניו.. עמוק בפנים.. הוא היה נראה תמים.. כאילו לא מבין את המבט שלי.. מבט כועס..
עליתי לחדר.. נשכבתי על המיטה..
ואז היה לי טלפון..
זה היה טל
"היי טלוש מה נשמע?"
"הכל טוב מאמי.. שומעת?"
"כה" אמרתי לו..
"תראי.. אנחנו כבר פה.."
"איפה זה פה?" התפלאתי..
"באילת.. איזה מלון אמרת לי..?"
"מלכת שבא"
"אחלה.. אנחנו כבר מגיעים אליכם.."
"מי זה אנחנו"
"אני, תום, עומר, ואלון.."
"אחלה.. תבואו מהר.. אני צריכה אותך.."
"אחלה. .כבר מגיעים.."
ניתקנו תשיחה..
הוא צלצל אליי כשהם כבר היו למטה..
ירדתי למטה.. ראיתי את כל החברים של עומרי שם.. עם ה2 בנות.. זאתי שהעיפה אותי.. [קוראים לה מיטל..]
ישבה על עומרי.. כמו שאני יושבת עליו.. ישר שמתי לב שהיא רוצה אותו.. איך שהיא העיפה אותי..
ראיתי את טל.. רצתי אליו.. "טלטול.. כמה חיכיתי לךךךך"
"גמני כבר ממש רציתי לראות אותך" אמרנו בעודינו מתחבקים.. ואז אמרתי שלום גם לאלון, לעומר,
ותום.. גם.. היה לי מוזר להגיד לו שלום ככה.. סתם.. כאילו מעולם לא היה בינינו כלום.. נתתי לו נשיקה בלחי.. והוא לחש לי באוזן..
"אני צריך לדבר איתך.. כשתוכלי תגידי לי.." "אחלה..." עניתי לו מיד..
"אז.. איך מקבלים פה חדר? " טל שאל.. הם הלכו לקבלה.. וכשקיבלו את מספר חדר ראינו שזה בדיוק חדר לידנו.. איזה פאנןןןן..
"אז.. מה נסגר בינך לבין עומרי?"
"אנחנו חברים.."
"אז.. למה הפרחה הזאת יושבת עליו?"
"אין לי מושג.. תשאל אותו.."
"מה קרה ביניכם?" שאל..
"לא יודעת.. הם הגיעו.. והוא השתנה.. שאלו אותו מי אנחנו והוא אמר ידידות.. בלי להזכיר שאני חברה שלו.. בלי כלום..
הפרחה הזאת באה העיפה אותי מעליו.. והוא לא אמר כלום.."
"אז למה את לא אמרת?" שאל
"נו.. טל באמת.. אתה מכיר אותי.. אני לא כזו..."
"כן אני יודע.. אבל בכל זאת.." אמר "טוב שקט.. תעבירי נושא כי הוא מתקרב לפה.." אמר וניגב לי את הדימעה שבדיוק פרצה לה על לחיי..
"הא טל מה קורה גבר?" עומרי אמר לטל..
"וואלה טוב מה איתך?" טל ענה לו..
"טוב אתה יודע.. מה.. דני שלי כבר סיפרה לך עלינו?"
"לטל אני מספרת הכל.. משו שאתה לא ממש עושה עם חברים שלך.." אני עניתי במקום טל..
והלכתי משם.. הוא תפס לי בידי "מה יש לך?" שאל.
"כלום.. למה צריך לקרות לי משהו?" שאלתי בציניות..
"לא יודע.. למה את עונה לי ככה?"
"טוב.. יודע מה עומרי.. אם אתה לא מבין לבד.. אני לא זו שיסביר לך..
לטל אין לך בעיה להגיד שאנחנו חברים נכון?! אבל כשהפרחה הזאת שואלת מי אנחנו.. אתה אומר 'ידידות..' מה הבעיה שלך להגיד שאנחנו חברים? שגם חברים שלך ידעו את זה?"
"בגלל זה את כועסת?"
"לא.. בגלל שאני רואה שהמיטל הזאת רוצה אותך, היא דלוקה לך על התחת.. ואתה לא מנפנף אותה.."
"אחח איך אני אוהב שאת נעשית קנאית" אמר לי.. והעביר ליטוף על פניי.. משו שגרם לי לצמרמורת עמוקה..
"אז.. אני מקנאה.. אז מה?"
"אין לך במה.. ואין לך במי..
נראלך אני ישים עליה?"
"לא יודעת.. היא העיפה אותי ממך.. ולא אמרת כלום.. היא ישבה עליך כאילו שהיא חברה שלך.. ולא אמרת כלום.."
"אין לך מה לקנא בה.. אותך אני אוהב.. ואותך אני רוצה.., תגידי לי.. למי חיכיתי חודש???"
"לי.." עניתי לו..
"אם אני רוצה היא עכשיו שלי.. אבל אני לא רוצה אותה.. אני רוצה אותךךך"
"מה זאת אומרת עכשיו שלי?"
"כולם יודעים שהיא רוצה אותי.. והיא לא מפסיקה להתעלק עליי.. אני כבר לא יודע איך להגיד לה לא.."
"אז.. אני ידע.. אל תדאג.. היא תרד ממך ומהר מאודד"
"חח ככה אני אוהב אותך" ונתן לי נשיקה.. מיטל נכנסה לנו באמצע..
"מה יש לך?" שאלתי אותה..
"סתם.. רציתי לעבור והייתם לי באמצע.. אז הפרדתי.. " ענתה לי..
"נו.. דיי מיטל אל תשחקי אותה.. רק רצית שנפסיק להתנשק.. רדי מזה.." עומרי קטל אותה..
"נו.. אז מה? למה מי היא שתגיד לי אם להיות איתך או לא?!"
"החברה שלי" עומרי אמר לה..
"אה.. אתם חברים? בקרוב לא תהיו.."
"מזהההה??? לא שמעתי טוב.." אמרתי לה..
"שמעת טוב מאוד.. עומרי לא יהיה שלך.. הוא תמיד היה ותמיד יהיה שלי.." היא ענתה..
"מיטל.. תראי מותק.. אני אפעם לא הייתי שלך ואני גם לא אהיה.. אני עכשיו עם דניאל..
אז.. רדי מזה.."
"בחיים לא.." אמרה והלכה..
עומרי חיבק אותי אליו.. ונתן לי נשיקה..
בזמן הזה טל תום עומר ואלון.. התמקמו להם בחדר..
התקשרתי אליהם מהקבלה..
אמרתי להם שירדו.. הולכים לים..
הלכנו כולנו לים.. כמובן שמיטל הדפוקה הזאת הייתה חייבת להידחף..
היא שאלה את כל החברים של עומרי אם היא וחברה שלה יכולות להיות איתם בחדר לכמה ימים כי הם לא מצאו..
הם הסכימו..
לקחתי את עומרי לצד..
"לאאא מאמי שלי.. היא לא תהיה איתך באותו חדר.."
"אז איפה את רוצה שאני יהיה? ישן בים? על החוף.."
"רעיון לא רע.. דווקא אם אתה לא תישן איתה הכל מקובל עליי.."
"דיי אל תגזימי.. אני לא רוצה אותה וגם לא ירצה. אותה.. יש לי אותך.. אני לא מסתכל לכיוון שלה.."
"בכל זאת.. היא יכולה לעשות כל מיני דברים כדיי שכן.."
"את לא סומכת עליי?"
"ברור שכן מאמי שלייי אבל אני לא סומכת עליה.." אמרתי לו..
"אז מה את מציעה?" שאל..
"שתבוא להיות איתי בחדר..
"אבל את לא לבד בחדר..." ניסה להקשות..
"אל תדאג.. חברות שלי יסכימו.. ולישון? זה לא בעיה.. עובדה שפעם עברה הסתדרנו.."
"אממ אם את רוצה.. תראי מה אני עושה בשבילך ואת לא סומכת עליי.. רק תראי..."
"אני רואה ויודעת יפה שלי... ואני כן סומכת עליך.. אני לא סומכת עליה.. היא פרחה כזאת.. ובנים אוהבים שנותנים להם.."
"אני לא אוהב פרחות.. ובטח שלא אותה.. ותראי.. למרות שלא יצא לנו לדבר על זה.. כבר הבנתי שאת עדיין לא.."
"יפה לך.. אבל זה לא הזמן לדבר על זה.. אח"כ.." והמשכנו עם כולם לים..
איככככ
יצא מעפן לגמרי..
אני מסוגל ליותר..
סורי מראש..
הפרק באמת יצא לי מגעיל.. אבל מי שנכנס וקרא [אם יש כאלו בכלל..!!] יכול להגיב..
^
תודה מאמי
ושמחה שאהבת מותק..
אבל.. אני מצפה לעוד תגובותתת!!!
רעיםםם!!!! 😢 😢
רותם
לא יצא מעפן בכלל יצאא יפהה...
תמשיכיייי
^^
שמחה שאהבת מאמיי..
מוואאהה
רותמי שלך =]]
טוב.. נראלי אתם מזה לא אוהבים תסיפור..
ככה שאין לי ממש טם להמשיךך..
אני ישים את שאר הפרקים שיש לי במחשב.. [אם נשאר.. אני יבדוק]
יעשה לכם פרק סיום נחמד כזה. ואממ זהו..
סורי למי שקורא.. פשוט אין לי ממש סיבה להמשיך סיפור כשרק 3 אנשים בלחץ קוראים אותו..
אוהבת אותכם המוןןןן
רותמי שלכם =]]
ממש לא...אוי ואבוי לך אם את גומרת את הסיפורר!!!!!!!!
אני רוצה המשךךך!!!
והפרק בכלללללללל לאאאאא יצא מעפן....
את מבינה אותי?
בכללללל לאאאא!!!!
אוהבת המוןןן
טלטל =]]
מאמי פרק מדהיםםם אל תסיימיי את הסיפורר!!!
הוא מהמםםםם
תשימי המשךךךך
אוהבתת
--חנוש--
ממממשששש לא יצא מעפן...
מדהים כמו תמיד!ואל תפסיקי!
אוהבתתת=]
יפפפה שלי, הבטתי לך שאני אקרא ואני קוראת!
אני כבר בעמ' 18 ויש לך סיפור פשוט מ-ע-ל-ף!
את ממש ממש מוכשרת!!!
בקרוב מאוד אני אסיים!!!
אוהבת,
גלו'ששש
מההההההההמממםםם.!!!..
כזה יפה...
המשך..=]]
רותמייייייייייי
שלא תעיזי להפסיק תסיפור...אני מכורה אליו...זה ממש פגיעה בבריאות אם תפסיקי אותוו..!!
הוא אחד הסיפורים המהממים שיש...ומלא קוראות אותו פשוט יש כאלה שמתקמצנות על התגובותת..!!
חוץ מזה גם בשביל 3 אנשיים שווה להמשיך...אל תאכזביי אותנו..
אני יהיה עצובה אם תפסיקי אותו.. 😢
אוהבתתת אותך..
ליאורוושש..!