פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,381 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 33 מתוך 44
בננות תודה רבה רבה לכן על התגובות..
ממ זה מה שהספקתי לרשום לכן.. ממ עד יום ראשון לא יהיה המשך חדש.. סורי כל הסוף שבוע אני לא פה..

מהפרק הקודם:


"תום, די אני עם עומרי, אוהבת אותו, ואין מצב שאני ואתה חוזרים ולא בגלל שאני לא סולחת או נפדעתי ממך.. אלא בגלל שאני כבר לא אוהבת אותך.. אני אוהבת את עומרי.."
"ידידים לפחות?" שאל
"בטח.. ותודה על היום.."
"אין על מה.." אמר וחיבק אותי.. ובדיוק באותה שנייה..


=-= פרק 42 =-=



בדיוק באותה השנייה.. עומרי נכנס
"טוב, אני אצא, דברו איתי" תום אמר ויצא מהחדר..
"ביי" אמרתי לו.. והבטתי בפרצופו של עומרי.. "מה זה היה?" עומרי שאל
""כלום.. הוא הסביר לי מה היה הקטע עם אופיר.. ונשאנו ידידים.. וזהו" הסברתי
"למה חיבוק?" שאל "זה כמו שאני נותנת לטל חיבוק.. כמו לכל הידידים שלי.."
"אוישש נו.. מאמי אתה לא מקנא לי עכשיו.. נכון?" המשכתי
"אני? מקנא? מה פתאום?" אמר
"אתה כן" אמרתי בעודי מושכת אותו למיטה ומנשקת אותו נשיקות קטנות..
"טוב.. נו אני כן" נכנע..
"אבל אין לך במה.. ואין לך במי.. אני אוהבת רק אותך! ונכון שהוכחתי לך את זה אתמול?"
"נכון.. אבל את יכולה לעשות את זה שוב.." אמר
"יכולה מה?" שאלתי כאילו לא מבינה.. חח
"להוכיח" אמר
"דדדדדיייי יש לי חבר מזה חרמןןןן" אמרתי לו
"כשאני רואה אותך קשה לי להתאפק מה אני יעשה?"
"תעבוד על עצמך.. תתאפק בכל זאת.."
"אולי אני לא צריך להתאפק ואת צריכה לעזור לי!" אמר
"די מאמי.. אני רצינית. .אני נורא עייפה ואין לי כוח" אמרתי מורידה לו את כל החשק..
""מורידה לגמרי את חשק את!" אמר
"אבל אתה יכול להישאר לישון איתי" אמרתי
"רק בגלל שמני עייף.." אמר ונשכב לידי התחלתי לנשק אותו בחזה.. ואז עליתי לצוואר.. וכך הרבה פעמים.. עד שהוא אמר "די מאמי את רק מעלה לי את החשק יותר.. ולא באלך אז פעם אחרת.."
לא נתתי לו להמשיך.. ומשם? זרמנו שוב.. חח
אח"כ נרדמנו.. עד ששיר העירה אותי עם הפלע'
"איפה את?" שאלה
"פה.. ישנה טיפה.. למה?" שאלתי..
"קומי.. ותתארגני.. עומרי איתך?" שאלה
"כה.. נראלי הוא כבר באמבטיה.."
"טוב.. תתארגנו ותרדו למטה.."
אמרה וניתקנו.. ואז צעקתי לעומרי "מאמי תעשה את זה מהר כי גמני צריכה ולוקח לי זמן.."
"כנסי איתי.." אמר.. "אתה יודע שאני מסוגלת.. למה אתה סתם אומר את זה?"
"למה את חושבת שאני אומר את זה בצחוק? כנסיייי" אמר
"לא רוצה!" אמרתי לו.. "נוו כנסי איתי מאמי.. מתחנןןןן" אמר לי..
"רק בגלל שאתה מתחנן.. " אמרתי לו..
ונכנסתי לאמבטיה... הייתי עם חלוק וכלום מתחת.. פשטתי את החלוק.. הוא נפל ברכות עד לריצפה..
עומרי הביט בי.. הייתי נבוכה.. נכנסתי לאמבטיה.. עשינו את זה הכי מהר שהיינו יכולים.. ממ ואז יצאתי..
התארגנו דיי מהר.. ואז ירדנו למטה.. כשיצאנו מהחדר.. עבר לידינו איזה בחור.. הסתכל עלי כמו לא יודעת מה.. אז עומרי חיבק אותי אליו.. הרגשתי טיפת קנאות אצלו אבל העדפתי לא לומר לו כלום.. חוץ מזה שמחמיא לי שהוא מקנא..
יצאנו מהמעלית ללובי.. הלכנו יד ביד..
ואז ראינו את מיטל ליד כל החבר'ס.. "מי אמר לה לבוא?" שאלתי את עומרי..
"היא יודעת הכל לבד.. אל תיתני לה להרוס לנו את כל הערב.. פשוט אל תתייחסי" אמר לי..
אמר לי בעודו מנשק אותי כשהוא קולט שמיטל מסתכלת..
ואז התקדמנו לכל החבר'ה.. שלום-שלום לכולם והתחלנו ללכת לכיוון הטיילת טיילנו שם ואזז הגענו למקום של כל הבתי קפה, מסעדות וזה.. ישבנו באחד מבתי הקפה שם.. הייתה שם מוזיקה נורא טובה.. אך חזקה מדיי לטעמי בשביל בית קפה..
ישבנו שם.. שתינו משהו.. ואז ליאור אמר שהוא שמע שיש מסיבה נורא טובה היום בבית מלון.. החלטנו ללכת לשם.. התחלנו ללכת לכיוון המלון.. הגענו לשם..
אני רקדתי עם עומרי.. ואז נזכרנו בשיר ואור..
יאא... מהממםםםם.!!!..

די.. כאלו חמודים...

אווף.. ניצטרך לחכות פולל זמן..=[[
ענבר- שמחה שאהבת מותק.. מממוואאהה

*מחכה לעוד תגובותתתת*
QUOTE (טלטל963 @ 24/08/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 23/08/2006) סיפוווור מדהיייים !
אני לא הייתי סולחת לשירר =/

הממממשך !
בגלל זה הסיפור הזה לא שלך
מה !?
מהה את רוצצה ?!
כתתבתיי את דעתתי..אני צריכהההה לשאול אותך!?
ממממהממם.
המשששך
מהמם... כרגיל~~~

אוהבתותך נשמהה
רותמוששש
יצצצא
לךך
מהמםםם:]

ובתאלוש גמ'ני לא הייתי סולחת לשיר..=\ בעעע...

המשךך
דחוףף
וווווווואי כזה יפה רותמיייי... 😊

וגמאני לא הייתי סולחת לשיר =\

לאב יו

-דניאל-
מאמיי מהמםםם כרגילל!!
המשךך
אוהבת
--חנוש--
רותמיייי, יאא איזה כיף שהמשכת...אני כולי מאושרתת..!
חחחחחח ישמ לי חיוך על הפנים כל פעם שאני קוראת פרק שלך,
הסיפור שלך מהמם, נו מה לעשותת....התמכרתיי..!!
אוהבתת ליאווורי
מדהימהההה שליי!!אחותי האבודהה 😁

אני רוצה המשך עכשיו שמעת!?!?

מה זה ההזנחה הזאת?!:[ גם לאייסי את בקושי מתחברת
ולא נכנסת בכלל לסיפור שלי 😠 מהההה זה?!

טוב בייב
הייתי פה,
אוהבת
המון
המון
המון
3>

רותמייייי שללללללללךךךך 😊
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

איזה מתוקות אתןןןן
אני כל כך אוהבת אותכן..

הייתי בטוחה שאני יחזור ולא יראה שום תגובה..

אני ממש ממש ממש ממש מצטערת שלא שמתי לכן המשך.. פשוט הייתי בירושלים ולא היה לי איך להמשיךךךך

אני ממש ממש מצטערת..
אני ינסה להמשיך עכשיו ופצות אבל אני לא מבטיחה כלום..
ממ וגם מחר אני לא יוכל לשים כי יש לי אירוע מויייייי חשובבבבב
אני ממש ממש מתרגשת לקראתו..
*$ תאחלו לי בהצלחה $* חח

ממ אה.. ורותמי שליללילילילילילילילילילל יפה שלילילייי
ממ לא קראתי ולא המשכתי ולא התחברתי בגלל שלא הייתי פה.
אני ממש ממש מצטערת מאמוש שלי
מבטיחה להשלים היום או יום שלישי.. ממ

מתחילה לכתוב המשך יפות שלייייייי

אוהבת אותכן המוןןןןן

רותמי שלכן =]
מהפרק הקודם:

ישבנו שם.. שתינו משהו.. ואז ליאור אמר שהוא שמע שיש מסיבה נורא טובה היום בבית מלון.. החלטנו ללכת לשם.. התחלנו ללכת לכיוון המלון.. הגענו לשם..
אני רקדתי עם עומרי.. ואז נזכרנו בשיר ואור..



=-= פרק 43 =-=



טוב מאמי אני ילך לדבר עם שיר ואתה עם אור" הוא הינהן בראשו להסכמה נתן לי נשיקה והלך.. הלכתי לרקוש עם שיר.. בין לבין אמרתי לה.. על אור.. הסתובבתי תוך כדיי שאני רוקדת לכיוון של עומרי ואור.. שהיו ליד הבר.. הבטתי על עומרי הוא קרץ לי ונתן לי נשיקה באויר, אחרי כמה דקות שיר לחשה לי באוזן שהיא רואה את אור ועומרי באים לכיוון שלנו.. היא המשיכה רוקדת ומשתוללת בכוונה..
כשהם הגיעו עומרי חיבק אותי במותניי, ורקד איתי.. הוא משך אותי טיפה והתרחקנו מהם, לא לפני שראיתי שהם רוקדים יחד. יששש!! הצלחתי!
נתתי לעומרי נשיקה, והמשכנו לרקוד. ראיתי את עומר ליאור טל ותום רוקדים יחד עם 2 החברות שלי שבאו איתנו. עומרי הלך עם אחד מהחבר'ה לבר.. הלכתי לכיוון של טל ותום.. וכולם.. רקדתי איתם. טל ואני רקדנו יחד, לא משהו רציני, לא צמוד. סתם כמו 2 ידידים.. ואז ראיתי את שיר מתקרבת אליי.. ואור הולך לכיוון של עומרי בבר.. ראיתי את עומרי שותה.. משהו של מצא חן בעיניי בכלל!!
אמרתי לשיר שנייה והלכתי לכיוון של עומרי
"מה אתה חושבת שאתה עושה?" שאלתי אותו
"כלום" ענה בתמימות..
לקחתי את הכוס, החזרתי אותה לברמן, אור הלך לשיר, ועומרי נכנס לשירותים. הברמן פנה אליי "אתם חברים?" שאל
"כן, למה?" עניתי בשאלה..
"סתם.. כי אם לא הייתם.. אז היה מצב בינינו..!" אמר..
"אבל אנחנו כן" עניתי
"יש לי חבר נורא טוב, הוא פותח, כבר פתח סוכנות דוגמנות, והוא מחפש לסוכנות דוגמניות, יש מצב את נותנת לי את הטלפון שלך ואני יביא לו?" שאל
"לא תודה, אני לא רוצה להיות דוגמנית.." עניתי לו ושמתי לב שזו עוד אחת מהרבות דרכים של גברים להוציא ממך את המספר טלפון שלך..
"אם תרצי אני פה כל ערב.." אמר ואז עומרי חזר..
"מה הוא רצה ממך? שאל אותי ישר
" סתם, עזוב אותו מה אתה שותה פתאום??" שאלתי והעברתי נושא..
"סתם,, היה בא לי קצת.. מה? מפריע לך?"
"כן! אל תשתה!" אמרתי
"אופ.. בסיידר.. רק בשבילך.." אמר ונשר לי..
"מה אור אמר לך על שיר? " שאלתי
"שהיא אחלה ילדה.. שהיא זורמת, ושהוא נורא נמשך אליה.."
"ממ אתה חושב שיש מצב ביניהם?"
"מבחינתו? הוא עכשיו איתה אם היא רוצה" אמר
"וואאאייי יפה להם.." אמרתי
"נלך לרקוד?" שאל
"ברור!!" עניתי
וכך עבר לו הלילה ההזה..עלינו לחדרים.. כל אחד לחדר שלו.. אני עליתי עם עומרי.. נשכבתי על המיטה.. עומרי גם הוא נשכב..
התחבקנו.. נישוקים פה נישוקים שם.. ולאט לאט נרדמנו..


בננות- יפות שלי.
אני מקווה שתאהבו למרות שאני ממש ממש ממש לא אהבתי תפרק הזה.. יצא לי מעפן ואני ממש מצטערת..
פשוט לא היה לי ממש זמן אבל אני חייבת לשים לכן פרק..
מקווה שהפרק הבא יצא לי יותר טוב ויפה..

אה.. ולכל הבנות שאמרו שהן לא היו סולחות לשיר..
אני גם בתור חברה לא הייתי סולחת אני פשוט רוצה לגמור את הסיפור בגלל זה הקטע עם שיר נגמר ככה..
מ אם איכזבתי אני מצטערת.. חוץ מזה שזה רק סיפור..

אוהבת אותכןן

רותמי שלכן =]
יאאאאאאאאא... מעללף.!!!!!!!!!!!!..

איזה חמודים....=]]

ברמן מגעיל.@#!!....=//


מחכה להמשך..=]]

3>
^^ מאמי תודה לך יפה שלייי

$ מחכה לעוד תגובותתתתתתתת$

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך