פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•°• התקופה שהייתה •°•

✍️ רותם-יוני 📅 22/06/2006 16:42 👁️ 14,388 צפיות 💬 653 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 21 מתוך 44
איזה יפפפפפה (:
תמשייייייכי.
מוכשרת@!
שמחה שאהבתם אנשים..
אממ אני ישים המשך כנראה רק מחר..
אוהבת אותכם..
המוןןןן
רותמי שלכם =]]
וגיבו עוד אל תהיו רעים..
נכון ייבשתי המון זמן אב לא באחריותי..
מוואאהה
וואייי תום הזה הוא בנאדםם מדהיםםםם
וגם הסיפוררר
אני חייבת המשךךךךךך
אוהבת
--חנוש--
מושלם!
כמה כישרון..!

מחכה להמשך

אוהבת, -רותמייייייייייייי-
מואההה
רותמי ו hlo
שמחה שאהבתם..
אממ המשך? אני ישים במשך היום..
אוהבת המוןן
רותמי שלכם =]]
מחכההההה 😁
תודה רהב רבה לכן..
אממ הנה ההמשך..
מקווה שתאהבו..
ותגיבו..

קריאה מהנה!




מהפרק הקודם:




~ הוא סלח לי..~ שלחתי הודעה לאחי..
~שמח..~ הוא שלח לי כמה דקות לאחר מכן..
יאאא
איזה כיףףףף אני פשוט מאוהבת בו! בתוםםםם



=-= פרק 27 =-=



מוקדש לקוראת החדשה שלי..
דניאל! אוהבת אותך..



וכך עבר לו הזמן..
אני ותום היינו יחד כבר חצי שנה..
וואוו איך הזמן טס.. ביני לבין טל כבר הכל סבבה.. הבהרנו הכל, החלטנו שזה באמת היה דחף בלתי נשלט.. וכולם שכחו מזה.. אפילו שיר, היא וטל הפכו להיות ידידים ממש טובים..
תום וטל גם השלימו.. הכל טוב עכשיו..
מוזר לי אפילו, שיש לי כל כך הרבה טוב בחיים..
ואז הגיע החופש הגדול, ואיתו המחנה קיץ הארוך והכיפי..
כולנו חיכינו לו כל כך הרבה זמן, רצינו כבר שיגיע..
והנה הגיע היום בו אנחנו צריכים להיות כבר בשבט שלנו..
אני הגעתי לשם.. ראיתי את שיר, העלנו את הדברים שהיה צריך לאוטובוס..
אני התיישבתי ליד תום שהיה כבר על האוטובוס.. הוא לא רצה שנשב עם כולם..
ישב לידם אבל על ספסל לבד.. רק אני והוא.. חח
התיישבתי לידו.. הנסיעה עברה סבבה לגמרי.. ישנתי על תום..חח
הגענו למקום, לא היה בו כלום כמובן..
רק היו עוד כמה שבטים.. מתחילים להקים את המחנה שלהם..
אנחנו גם התחלנו ישר שהגענו..קיצר כל הימים האלו של הבנייה של המחנה היו ממש מתישים..
הגענו ללילה בלי חשק לעשות כלום, אבל בכל זאת עשינו, זה הכי כיף במחנה קיץ, לשבת כולם יחד, צחוקים, דאחקות.. וכל זה..
בכל מקרה.. לי ולתומי לא היה ממש זמן בכל הימין האלו להיות לבד..
אז החלטנו שהערב לא נלך להיות עם כולם אלא נשב איפשהו לבד..
התיישבנו מרוחקים טיפה מהשבט [למרות שאסור.. אבלללל פרוטקציות מאחי..]
הוא התיישב על איזה אבן כזו גדולה ולמרות שהיא הייתה גדולה לא ממש היה מקום לשנינו אז התיישבתי עליו כך שהפנים שלי מופנות אליו..
דיברנו, התנשקנו..
בזמן הזה של החצי שנה שעברה..
תום אמר לי שהוא נמשך טיפה למישהי [מהבצפר.. שהיא גם איתנו בצופים.. שמה בישראל- אופיר] אבל הוא אמר לי וזה מה שחשוב..
דיברנו על זה.. באותו זמן לא דחינו כלום..
ואני החלטתי שכמו שהוא סלח לי עם טל אני חייבת לסלוח לו גם..
הוא בסך הכל נמשך אליה..
"תומי..?" אמרתי..
"כן דני?" שאל..
"אממ רציתי לשאול אותך משהו.."
" תשאלי בייב" אמר..
"אתה ואופיר לא קרה ביניכם כלום נכון?" שאלתי..
"כלום.. באמת אני לא משקר לך.. אפילו לא נשיקה.. היא לא יודעת שנמשכתי אליה אפילו..
מאמי.. אני סיפרתי לך ובאתי והייתי כנה.. אבל זה לא אומר שאת צריכה עכשיו לפחד..
אני אוהב רק אותך! נראלך שאני יסתכל על בנות אחרות?"
"עובדה שהסתכלת.."
"זה כי היינו יחד באיזה מגמה.. והתקרבנו טיפה..
אבל אחרי זה התרחקתי כדי שלא יקרה כלום.. אמרתי לך את זה כבר..
וזה עבר נשבע לך!"
"אני מאמינה לך" נשקתי לו..
ישבנו שם עוד עד שאחי סימן לנו שאנחנו חייבם
לחזור כבר..
חזרנו לכולם.. הם עוד ישבו שם.. צחקו..
התיישבנו איתם.. באמת היה מצחיק מאוד.. הם השתגעו.. הם שיכורים בלי לשתות.. משו מוזר.. חח
קיצר הגיע השעה שכבר היינו חייבים לישון אחרת מחר לא נהיה מרוכזים ויש לנו
עוד לבנות כמעט את כל המחנה..
ככה עברו להם העשרה ימים האלו שאנחנו רק מרכיבים את המחנה...
זה היה ממש מתיש.. ואז הגיע היום שבו החניכים הראשוני מגיעים.. חח כיתות ד'..
אלו החניכים של שיר, והיא כבר נסעה לכיוון השבט, כדיי להביא את החניכות שלה..
כל החניכים השתגעו מאיך שהמחנה שלנו נראה.. חח
באמת הוא היה מזה מושקע
כל החניכים התמקמו במקומות שלהם..
את שיר לא ראיתי מלא זמן עד לארוחת הצהריים..
היא אמרה לי שטל ממש עזר לה כי לו לא באו הרבה חניכים..
ולה באו כולן..
ישבנו לאכול.. את תום לא ראיתי..
אחרי שיצאנו מהארוחה..
חיפשתי אותו ולא מצאתי..
כבר התחלתי לדאוג לו..
בערב ראיתי אותו..
רצתי אליו
"תום.. איפה היית כל היום? חיפשתי אותך..." אמרתי לו..
"אין מה לדאוג מאמי..
באמת.. הייתי באיזה שבט.. הם היו צריכים עזרה ואמרו לי ללכת לעזור להם.."
"אה.. אוקיי" אמרתי לו..
"אז.. מה את רוצה לעשות?"
"לא יודעת.. החניכים שלי עדיין לא הגיעו.. ומחר צריך לקום מוקדם כי אנחנו חוזרים הבייתה.."
"כה.. אז.. את רוצה שנלך לשבת איפה שישבנו אתמול? אבל לא עד מאוחר..?" שאל..
"סבבה.." אמרתי..
והלכנו לשבת שם..

נשארנו שם בערך שעה והלכנו..
הרגשתי את תום טיפה מרוחק..
לא ידעתי למה והעדפתי לא לשאול. לא היה לי כוח להיכנס לזה, וחשבתי שכשהוא ירצה להגיד לי הוא יגיד.. אני לא צריכה ללחוץ עליו.
חזרנו למקום שכולם ישבו ואני נשארתי איתם עוד טיפה עעה, ואז כבר הייתי ממש עייפה אז הלכתי לישון.
"אני זזה לישון, מחכה לך" אמרתי לתום בעודי מחבקת אותו מאחורה..
"אני לא עייף כל כך ואני לא רוצה להפריע לך, אני אשן היום לבד.." אמר לי בקרירות לא אופיינית לו..
"טוב" עניתי לו בעצבים וזזתי לשק שנינה שלי
שיר שישבה ליד השק שלי שמה לב שאני טיפה עצבנית
"מה יש מאמי?" שאלה אותי..
"כלום, תום מעצבן" עניתי לה..
"מה קרה?"
"לא יודעת.. הוא קר כזה.. מרוחק.." עניתי לה..
"וואלה?"
וואלה.. ואין לי מושג למה הוא ככה"
"אז תשאלי אותו" אמרה..
"אין לי עצבים.. אם הוא היה רוצה להגיד לי ולדבר על זה הוא כבר היה בא.. כנראה שהוא לא רוצה ואני לא ילך אליו..
הוא יבוא לבד.." אמרתי לה..
"תעשי מה שאת חושבת לנכון" אמרה לי.. והייתה מיואשת.. "טוב אני כבר עפה.. חייבת לחזור לחניכים" המשיכה..
"ביי לילה טוב מאמוש..
"גמלך מאמי.." אמרה וזזה כבר..
אני נכנסתי לשק שינה שלי ונרדמתי ישר.. הייתי מתה מעייפות ורק המחשבה שאני צריכה לקום מחר ב5 בבוקר עשתה אותי יותר עייפה.. חח
באמצע הלילה הרגשתי את תום מנשק אותי בצוואר ואומר לי ""לילה טוב" הסתובבתי לצד השני כשהרגשתי אותו..
בבוקר הייתי אמורה להתארגן ממש מהר
קמנו ב5 בבוקר
התארגנו ועלינו לאוטובוסים.. רק הצוות של שכבת ה'..
לא ראיתי את תום וגם לא ממש חיפשתי אותו.. ציפיתי שהוא יעלה איתי ואוטובוס.. או יגיד בוקר טוב כמו תמיד.. הוא לא עשה לא את זה ולא את זה..
כשעליתי לאוטובוס כל מיני ידידים וחברות שאלו אותי אם אני רוצה לשבת לידם אבל רציתי טיפה שקט וחיפשתי מושב מבודד..
מצאתי מושב ריק הנחתי את התיק שלי בכיסא החיצוני והתיישבתי בכיסא הפנימי
ראיתי את שיר למטה מנופפת לי לשלום.. החזרתי לה..
הבטתי החלון בעוד האוטובוס חולף על הנופים המדהימים של הצפון..
מקום מדהים.
אחרי זמן נסיעה דיי ממושך שמתי לב שתום לידי.. לא הבטתי בו.. הוא משחק משחק אני גם ישחק בו..
אחרי איזה 5 דקות.. "אתה כבר הרבה זמן פה" שיחקתי אותה.. חח
"לא.. לפני כמה שניות באתי.."
"וואלה.. יפה.." אמרתי וסובבתי את ראשי חזרה לחלון..
"למה את מסתובבת?" שאל אותי..
"לא יודעת.. פשוט יותר מעניין לי לראות את הנופים.." אמרתי לו בקרירות..
"אה. .אוקיי.." אמר והלך.. לא היה אפכת לו שאמרתי לו את זה..
וואיי מטריף אותי מה עובר עליו.. זה כל כך משפיע עליי.. כאילו אני מתחילה להתנהג אליו באותו דרך וזה מעצבן!
הגענו לשבט.. החניכים עוד לא הגיעו.. וכולנו חיכינו להם..
טל בא והתיישב לידי..
"אז.. מה חדש?" שאל..
"כלום. .הכל רגיל.." עניתי לו
"לא נראה ככה.."
"מה זאת אומרת?" שאלתי..
"נראה כאילו חתול שחור עבר בינך לבין תום.."
"מה?" שאלתי שוב..
"זה כזה ברור..?" המשכתי..
"תראי.. אתם כבר איזה יום יומיים בלי הפוצ'י מוצ'י שלכם.."
"לא יודעת מה נכנס בו.. הוא מרוחק.." אמרתי לטל..
"חשבת אולי.. מה נכנסה בו.. לא מה נכנס בו.." אמר..
"למה אתה מתכוון?" שאלתי אותו והוא התרחק.. לא אמר מילה חייך אליי והלך..
אנשים אני ממש מצטערת לא יודעת למה זה לא פירסם לי..
משו נדפק לי..
קבלו את ההמשך השלם..
ותגיבו!
אוהבת אותכם המוןןן

רותמי =]]
עכשיו הוא ייצא המניאקקקק...
אחחח...
אהבתי את הפרקקק
תמשיכי דחוףף מאמוששש


אוהבת,
יפיתי😊
יפיתי שמחה שאהבת מאמי..
אבל אני רוצה עוד תגובות ואז אני ישים המשך..
אוהבת המוןןן
רותמי שלך =]]
אכן אכןן נטישהה אבללל חזרתיייי כמוו גדולההה עחעחעחעח
וואיי ואייי כמוו שיפיתת אמרהה באמתת יצאא מניאקקק
קקי פיפי חיחי
תמשיכיי דחוףף מאמושש
פרקיםם מ+ע+ל+פ+י+ם!!!!
מואההה,
ויק😊
תודה ויקוש י'יפה אחת.
אממ אני מחכה לעוד תגובות..
כולם נטשו את הסיפור שלי!
אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלך =]]
איזה מבאס תוום :/

רותם המשךך זה היה פרק משגעעע
מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם

אין לי מילה אחרת..
חתיכת כישרונייייייייית
המשך דחוף!!:]

אוהבת המון המון המון המון
-רותמי שללללללללללללך-
😁
רותמיייייייייייייייייייייייייי
השלמתי פרק אחד שלא יצא לי לקרוא בגלל המלחמה הזו..
מדהים מדהים מדהים
אוהבת אותך!;]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך