מאמייי את לא יכולה להשאיר אותיי ככה במתחחח
יווו מסכנייםם אני חייבת לדעת המשךךך!! סיפוררר מדהיםםם
וגם את=]
אוהבתתת
חנוש
רותמיקקק את לא מתכוונת לההשאיר את כולנוווו במתחח
תחשבי עליי....תחשבי על כולן....
וגם על שנירר!!!
תמשיכי...
אוהבת המוווווון
טלטל=]]
QUOTE מאמייי את לא יכולה להשאיר אותיי ככה במתחחח
יווו מסכנייםם אני חייבת לדעת המשךךך!! סיפוררר מדהיםםם
וגם את=]
אוהבתתת
חנוש
שמחה שאהבת מאמי..
אממ תודה לך על התגובה..
המשך? מחר..
אוהבת..
QUOTE רותמיקקק את לא מתכוונת לההשאיר את כולנוווו במתחח
תחשבי עליי....תחשבי על כולן....
וגם על שנירר!!!
תמשיכי...
אוהבת המוווווון
טלטל=]]
שמחה שאהבת בייב..
אממ המשך מחר...
תודה לך..
אהה והשלמתי את הסיפור שלך מותק..
מוואאהה
חולה עלייךךך
רותמיק שלך =]
אומייגאאאאאד דיי אל תהרסי בינהםםם חחח
שיסלח לההההה=]
פרק מ-ד-ה-י-ם!.. תמשיכי.. דחוף!!
ולא מחר, היום!=]
חחח אוהבת, רותמייי 😊
מאמושששש תמשיכי דחוףףף
ווואההה וואההה איזה מתחחחח!!
אני מתהההההה על הכתיבה שלךךך!!
ולמה את לא קוראת את הסיפור שלי?😢 😢 😢
מחכה לתגובה ממךךךך=]
אוהבתתת המווונייי
יפיתי😊
וואאי רותם איזה פרק יאלהה
תמשיכי תמשיכי כפרה עלייך..
את כותבת יפה אחושילייינננג
אה ותודה על ההקדשה 😉
חיחי אני רוצה הממששךך !
אהבתי מאוד !
שננירר'ושללךך (:
אנשים דיברתי עם רותםם
היא ביקשה ממני להודיע לכם
שמשהו באינטרנט שלה לא טוב
היא תמשיך שיתקנו לה את זה =]
יאאאאאלהה תנו לה בתגובות שהסיפור לא יעבור דדףף
אוהבתתתת אותכםם
בהביי
אני אנסה כל פעם להעלות את הדף למעללה
חח שללא ישכחו אותנו
ווואאאוווו
ממש ממש תודה לכם.. לכולכםםםם
שמחה שאהבתם ת'פרק..
אני ממש ממש מצטערת שלא הייתי פה..
כמו שנינה אמרה האינטרנט נדפק לי..
אז סורי..
אני כבר שמה לכם המשך ענק..
אולי אפילו 2 פרקים יחד..
אוהבת אותכם המוןןןןןןן
רותמי שלכם =]]
[FONT=Arial]מהפרק הקודם:
"טוב.. דניאל" [לא קרא לי דני או בייב או כל דבר אחר כמו תמיד..]
"מה?" שאלתי..
"מה את רוצה.. למה באת?"
=-= פרק 26 =-=
"באתי לכאן כדיי לנסות להסביר לך.. אולי תוכל לסלוח לי.."
"אני באמת מעדיף לא לדבר על זה עכשיו.. תני לי זמן לעכל את זה.. איזה יום יומיים.. אני יבוא אלייך כדיי שנדבר על זה כשאני יהיה מוכן.. זה באמת כואב לי.."
"אבל, רק רציתי לראות שאתה לא שונא אותי או משו.."
"לא שונא אותך.. ובאמת למרות הדבר הזה.. את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים.."
כל כך רציתי לנשק אותו.. ניסיתי לעשות את זה.. אבל הוא עצר אותי ואמר
"די.. זה רק יבלבל אותי יותר.. בבקשה.."
"בסדר" עניתי לו..
"טוב.. אז נדבר?" שאלתי
"נדבר.." ענה..
ויצאתי מהחדר..
הוא פשוט מלאך הבנאדם הזה.. ילד אחר כבר היה זורק אותי מכל המדרגות..
חזרתי הביתה שפוכה, הרוסה..
רציתי למותתת
"מאמוש.. מה יש לך?" שאלה אמא כשהבחינה שנכנסתי..
"סתם, דברים.. אין לי כוח לכלום.. אני עולה להתקלח ולישון.. לילה טוב לכולם" אמרתי
"רגע.. בואי תשבי לאכול קודם.."
"לא רעבה אמא.."
"אין כזה דבר לא רעבה.. תשבי לאכול מיד.." התעקשה..
"לא רעבה.. דיי אמא באמת שאין לי כוח.. לילה טוב.. ביי"
כשהתחלתי לעלות שמעתי את אחי אומר לה שתעזוב אותי.. לא היה ליי ום קל היום..
אחח איזה אח!
נכנסתי לחדר.. הוצאתי פיג'מה מהארון.. לבנים.. ונכנסתי לאמבטיה..
נתתי לזרם המים להישפך עליי.. כאילו לנקות אותי ממה שאני מרגישה.. אך אפילו זה לא ממש עזר לי..
שמעתי דפיקות בדלת של החדר שלי.. ואז נכנסו, דפקו לי בדלת של האמבטיה,
"מי זה?" שאלתי..
"גיא.. כמה זמן.. אני צריך לדבר איתך.."
"כשאני יצא אני יבוא אליך.. תן לי שקט טיפה.." ביקשתי והוא הלך..
המשכתי להתקלח..
ואז יצאתי.. סירקתי את שערי.. התלבשתי..
ונשכבתי על המיטה.. שוקעת במחשבות..
"נו.. יצאת" אחי צעק לי מחוץ לחדר..
"כה.. כנס.."
הוא נכנס.. אני כולי הייתי עם דמעות.. הוא ישר חיבק אותי..
הרגשתי מוגנת מכל העולם באותו רגע..
"נו מה הוא אמר לך?" שאל אותי לאחר כמה דקות..
"הוא אמר שהוא לא שונא אותי ושהוא צריך כמה ימים לעכל את זה.. ואז הוא יבוא לדבר איתי על זה.."
"נו.. זהו.. זה עדיף מאשר תגובות אחרות.."
"אני יודעת.. אבל בכל זאת אני מרגישה מגעיל עם עצמי.." עניתי לו..
"אין מה לעשות.. את צריכה לקבל את זה.. וזהו.. חכי שהוא יבוא לדבר איתך.. אל תלחצי עליו.."
"כה.. אני יודעת.."
"טוב אני ייתן לך לנוח.. לילה טוב מותק.." אמר ונשק לי על הלחי
"לילה טוב" החזרתי לו.. ונשארתי לבדי בחדר..
שקעתי שוב במחשבות שלי.. על טל על שיר אך במיוחד על תום..
חשבתי על כמה סבל שגרמתי לו.. כמה כאב..
אני לא מבינה איך יכולתי לעשות את זה לאחד האנשים הכי חשובים לי בעולם..
........
בבוקר.. קמתי והתחלתי להתארגן...
בדרך לבית ספר פגשתי את שיר..
החלטתי שאני חייבת לספר לה הכל..
"שיר?" שאלתי..
"כה מאמי.." ענתה לי..
"אני צריכה לדבר איתך.."
"בטח.. דברי.."
"טוב.. אז זוכרת שלפני איזה חודש היינו בבית ספר וחשבתי המון..
זה היה מזמן יכול להיות את לא ממש זוכרת.. ואת באת ושאלת אותי מה יש לי.."
"אממ נראלי שכה.."
"אז.. באותו זמן חשבתי על כמה דברים.."
"על..?" שאלה..
"את זוכרת שלפני שהייתי עם תום הייתה תקופה שרציתי את טל.."
"כה.. בטח.. לא הפסקת לדבר עליו.."
"אז כמה ימים לפני שראית אותי כך הוא בא ואמר לי שהוא גם רצה אותי ושהוא עדיין רוצה אותי.."
"מה?? והיינו חברים באותו זמן.. אני בשוק.. את רצינית?"
"כה.. אבל חכי.. זה לא הסוף.."
"תמשיכי.."
"הייתי מבולבלת ממה שהוא אמר לי..
כי גמני רציתי אותו והכל התבלבל לי.. כל הרגשות אל תום אל טל.. הכל יחד.. הרגשתי כאילו אני רוצה אותו שוב..
בגלל זה גם ביקשתי את ההפסקה מתום.. כדיי לסדר את המחשבות שלי..
ובאחת מהפעמים שדיברתי על זה עם טל לפני שלקחתי מהקשר שלי ושל תום הפסקה יצא שהתנשקנו"
"מהה??"
"כה.. ואני ממש ממש מצטערת על זה..
אני יבין אותך אם לא תרצי לדבר איתי יותר.. אבל אני פשוט חייבת להגיד לך את זה.."
"לא.. איתך הכל בסדר.. ואני שמחה שבאת ואמרת לי את..
והאמת? גם לא ממש רציתי אותו.. הוא היה משו בלתי מושג כזה.. בגלל זה..
אז.. בגלל כל הדברים האלו זה לא ממש מזיז לי..
אבל מה עם תום..?"
"זהו.. שאמרתי לך שחזרנו נכון?"
"כה.. ו..?"
"אז.. אתמול סיפרתי לו הכל.. על מה שהיה עם טל.. וזה ממש הוריד לו תמצב רוח..
הוא ביקש ממני זמן לעכל את זה.. ואני לא ילחץ עליו.. יתן לו תזמן שלו..
שיעכל את זה. .באמת דבר לא נעים.. ונראה מה הוא יגיד לי.."
"כה.. אני מקווה שיהיה טוב.. ואת יודעת! אני תמיד פה.. אל תדאגי הכל יהיה בסדר.. מבטיחה לך"
"תודה מאמי"
ולא שמתי לב בכלל שהגענו כבר לבית ספר.. בכניסה ראיתי את תום עם כמה חברים שלו..
לא ראיתי את טל ביניהם.. שיר אמרה לתום "היי מה נשמע?"
"ככה... מה איתך?"
"אמ טוב.." ואני לא פציתי את פי.. לא העזתי אפילו לשאול אותו מה איתו היום..
"ומה איתך דני?" שאל..
"אממ אצלי..? לא משו.."
"וואלה.." שאל
"וואלה" עניתי..
"טוב.. אני חייבת לזוז.. יש לי עכשיו את המבחן הזה.. אז אני יראה אותך אח"כ" שיר אמרה לי..
"טוב.. ביי מאמי.. בהצלחה" נשקתי לה והיא הלכה..
"אממ תום תראה.. אני באמת לא רוצה ללחוץ עליך.. ואני גם יבין אותך בכל החלטה שלא תיקח.."
"הוא שם את ידו על שפתיי והשתיק אותי..
"דיי זה עבר.. אני באמת מבין אותך.. האמת? גמלי זה היה קורה אם הייתי בסיטואציה הזו..
לא אומר שאני שוכח.. כי זה קשה.. ואני עדיין צריך זמן לעכל את זה..
אבל אני אוהב אותך ולא מוכן לוותר עלייךך" הביט לי עמוק בעיניים ואמר לי
"אתה רציני?" שאלתי כלא מאמינה..
"ברורררר אני מטורף עלייך ולא מוכן לוותר על האהבה הזאת.." חיבק אותי
"יווואאאווו תוםםם אני ממש משמ מצטערת.. מבטיחה לך שזה לא יקרה שוב..
אני פשוט מטורפת עלייךךךךך אתה פשוט מלאךך" צעקתייייי ונשקתי לו..
ואז טל עבר.. הלך לכיתה שלו.. הוא הסתכל עליי.. ועל תום.. תום נעץ בו מבט ואמר לו "יש לנו שיחה אח"כ.."
"וואיי תוםם אני פשוט מאושרת.. אתה לא מבין"
"גמני מאושר.. ואני אוהב אותך.. רק אני צריך עוד כמה ימים.. את יודעת.."
"בטחח אני ממש ממש מבינה אותךךךךךך ייתן לך את כל הזמן שאתה רוצה..."
אמרתי לו.. נשקתי והלכתי לכיתה..
יוואוו אני לא מאמינה הוא פשוט מלאך הבנאדם הזה..
~ הוא סלח לי..~ שלחתי הודעה לאחי..
~שמח..~ הוא שלח לי כמה דקות לאחר מכן..
יאאא
איזה כיףףףף אני פשוט מאוהבת בו! בתוםםםם[/FONT]
רותםם מאמושש תמשיכייי דחוףף!
פשוט סיפור מושלםם!!
אני מקווה שהיא באמת אוהבת ר-ק את תום 😁
חולהה עלייךךך
מואההה,
יפיתי😊
מדהים רותמייייייייייייייייייי
וואי רותם זה מדההים ! פפפיייי
מחכים להמשך!