OMGGG זה בטוחח תוםם =[
חחחחח אויי מאמי אני אהרוג אותך שהשארת אותי כככה עד שבוע הבא =[ חחחח
סתאםם זה מהממם כרגיל😛
^^
מאמי..
שמחה שאהבת..
אממ המשך? רק מחר!
אוהבת.
רותמי =]]
בובההה!@##$^%&*_(*))|+_()*&^
אמאאא'להההה איזההה המשךךך מעלףףף ומותחחח ומדהיםם ועצובבב ו עוד הרבהה2#!#$@%^&
אתת כותבתתת מ-ע-ל-ף פ-ש-ו-ט!#$%^
תעשייי המשךךך אני במתח@#$%^&*)
אוהבתותךך המוןןןןןןןןןןןן!!
ויק😊
^^^
תודה בובי..
שמחה שאהבת..
המשך יותר מאוחר היום.. [אם יהיה לי זמן]
אוהבת אותך המוןןן
מאמייי
אני?!
אוהבתת אותךךך הכי בעולםם :]
י'מושלללממתת :]
המשךך
דחוףף
למרות שבקושי יש תגובות..
אני ישים המשךךךך
אוהבת..
ומפה ליותר תגובותתת
רותמי =]]
מהפרק הקודם:
אך בדיוק אז הוא תפס אותי.. בידי חזק
"עזוב אותי.. זה כואב" צעקתי לו אך הוא כאילו לא שמע אותי..
התנהג כמו בהמה... והתחיל לנשק אותי.. התחיל לנשק אותי בפה ואז ירד לצוואר..
לא יכולתי להשתחרר ממנו.. הוא החזיק בי כל כך חזק..
אך לפתע נשמע לי קול מוכר שאמר לטל "עזוב אותה או שאני לא יודע מה אני עושה לך!!"
צעק על טל.. הסתובבתי וראיתי את..
=-= פרק 23 =-=
ראיתי את אחי..
אך טל לא עזב אותי.. היה לו מבט מפחיד..
כאילו הוא אובססיבי.. בחיים שלי לא ראיתי את טל כך..
לאחר איזה 2 שניות שטל ראה כי אחי לא צועק הוא עזב אותי והלך משם.. אחי רק הביט בו במבט מפחיד ונשאר איתי..
ישר רצתי לחבק את גיא [למי שלא זוכר גיא= אחי]
"גיא.. יואוו ממש ממש תודה לך.." אמרתי לו.. לאחר שנתתי לו חיבוק והוא? החזיר לי חיבוקק.. חיבוק מגן כזה..
"דנוש שלי.. באמת שאין על מה, אנחנו הרי אחים! בואנה.. אני רוצה לפוצץ אותו.. מי הוא חושב שהוא?"
"עזוב אותו הוא לא חשוב.. בשביל מה סתם להוציא אנרגיות..?" ניסיתי להרגיע אותו טיפה..
"צודקת אחותי הקטנה" כל כך לא סבלתי כשהוא אמר לי 'אחותי הקטנה'..
צחקנו עוד טיפה..
ואז ידעתי.. זהו.. אני צריכה רק להגיד לתום..
ומה יקרה אם הוא לא יקבל אותי.. אם הוא התחיל עם מישהי אחרת..
כמה הפסקות אחרי זה ניגשתי אליו בזמן שהיה עם כל החברים שלו..
"תום, אפשר שנייה לדבר איתך?" שאלתי.. מתביישת כזו..
"לא.. למה שהוא ירצה לדבר עם שרמוטה שכמוך?" טל ענה לי עוד לפני שתום הוציא הגה מפיו..
"בואנה סתום תפה שלך.. מה יש לך טל..?" תום אמר לו בעצבנות..
"בטח שאפשר לדבר בייב.." הוא פנה אליי..
הוא קם והלכנו.. הסתובבתי שנייה לטל ונתתי לו מבט כזה.. הוא החזיר לי וכנראה הבין את מה שאני הולכת לעשות..
"אז.. מה נשמע?" שאל אותי לאחר שתיקה מביכה ביותר
"אצלי הכל טוב.. מה איתך?" שאלתי חזרה.. מחייכת אליו..
"אממ אצלי.. פה ושם.. רגיל..
אין לי ממש חיים בלעדייך את יודעת.."
"אויי אל תגזים.. אתה גם היית חי עוד לפני שהיינו יחד וגם שמעתי שיצאת עם החברים שלך ונהנת.."
"זה היה רק בשביל להסיח את הדעה שלי כדיי לא לשבת בבית ולחשוב.."
"טוב.. תראה אחרי ההפסקה הזאת.. אני חייבת לומר לך שרק הבנתי כמה שאני רוצה אותך.. כמה שאין לי חיים בלעדיך..
ואם אתה עוד רוצה.. אז אני רוצה להמשיך בקשר שהתפתח בינינו.."
"בטח שאני רוצה.. איזו שאלה זו??" אמר.. והתקרב לשפתיי לאט לאט.. כאילו ביקש ממני אישור לנשק אותי..
אני התקרבתי אליו גם.. כדיי להראות לו שאני רוצה..
התנשקנו.. ואז.. באמת הרגשתי שזה נכון מה שאני עושה שמה שהיה לי לטל היה סתם רגש חולף..
אך עם תומי.. זה אמיתי וזה קורה!
"אז.. למה לקחת את ההפסקה הזאת?" שאל..
"אממ.." גימגמתי.. ואז היה צלצול..
מזל. .אני עדיין לא יודעת איך להגיד לו את זה..
ובכלל אם אני אמורה להגיד לו את זה..
"תום.. אני ידבר איתך אחרי השיעור.. חייבת לעוף יש לי מבחן.. אוהבת אותך.." אמרתי לו וכבר התרחקתי...
ישבתי בכיתה..
~ מה קרה.. למה את כזאת מחוייכת?~ שלחה לי שיר פתק..
~חזרתי לתום~ שלחתי לה חזרה..
~שמחה בשבילך מאמי.. אתם זוג מושלם~
אחח היא החברה הכי טובה שלי..
בחודש הזה עמית דיי התתרחקה מאיתנו ואני ושיר הפכנו להיות כמו אחיות! לא רוצה לחשוב אפילו מה היה קורה אם הייתי עם טל..
אני חייבת להגיד לכם..
שלא עבר עליי מבחינה פיזית הרבה כאילו לא עשיתי המון..
אבל מבחינה רגשית עבר עליי המון..
לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי..
לא הבנתי מה אני מרגישה..
אבל לאט לאט ראיתי שקשה לי בלי תום.
וכשלא דיברתי עם טל.. והוא לא אמר לי מה הוא מרגיש אליי לא דיבר איתי על זה
הבנתי שאני לא מרגישה אליו משו חזק..
זה פשוט היה רגש שהיה לי כלפיו בעבר..
והוא פשוט עלה לי חזרה טיפה כשהוא אמר לי שהוא מרגיש אליי אותו דבר שאני הרגשתי!
אני שמחה שאני מבינה את זה סופסוף
אבל איך לעזאזל אני אומרת לתום את זה..?
אני חייבת להגיד לו את זה כי אני לא אוהבת לשקר לו..
וגם.. קשר בנוי על אמון ואם אין בינינו אמון אז פשוט אין קשר..
ככה שקעתי לי במחשבות כל השיעור..
מזל שלפחות הפעם המורה לא קלטה אותי..
כך עבר לו היום..
טל כל הזמן נעץ בי מבטים.. מוזרים כאלו.. מפחידים מעולם לא ראיתי אותו כך..
ואז.. הלכתי הביתה.. נזכרתי שיש היום לאחותי צופים ואמא ביקשה ממני לקחת את אחותי כי היא לא יכולה..
עשיתי את הכל מהר..
"גיא.. אולי אתה תיקח את רוני לצופים..? אין לי כוח ללכת ברגל ואתה עם האוטו.."
"לא איזה.. אני הולך לפניה.. אין לי כוח לבוא אח"כ שוב הביתה.."
"נו גיא איזה רע אתה.. אז היום תלך מתי שהיא מתחילה.."
"אה.. וואלה.. שכחתי לבקש ממך משו..
אמרו לי לשאול אותך אם את יכולה לבוא היום להחליף מישהו שלא יכול להגיע ואין מישהו בצופים שהוא פנוי שיחליף אותו.. וגם בגלל לשאת עברת את הקורס וזה.."
"אממ אין לי כל כך כוח.."
"למה כוח.. את לא צריכה ללכת אני יקח אותך.. וגם את רוני.. ומה אכפת לך.. לקבוצה שאת צריכה להדריך יש היום פעולה גדודית וזה בגדוד של תום.."
"וואלה.. אין בעיה.. אני יבוא.. אבל ניקח איתנו את רוני.. חכה שנייה אני ילך להתחיל
להתארגן ולשים ת'חאקי.."
"אממ את בטוחה שזה שנייה או שעה?" צחק..
"אממ תחשוב לבד.. חח אני הולכת.."
"סבבה.. אני מודיע להם שאת בטוח באה.."
רק שמעתי ולא עניתי לו..
הלכתי להתארגן.. שמתי חאקי.. וזהו.. הייתי מוכנה וגם רוני..
הלכנו יחד כולנו לצופים..
ראיתי שם את שיר.. [היא מדריכה שם..] חיפשתי את תום אבל לא ראיתי אותו..
פתאום הרגשתי מישהו מחבק אותי במותניי..
הסתובבתי וראיתי את תום.. חח
נתתי לו נשיקה..
היה לנו ישיבת צוות...
ואז הגיעו החניכים.. רק עכשיו אני מבינה איזה כיף זה להדריך.. נראלי אני יבקש מאחי שיסדר לי להדריך שם או משו.. חח יש לו שם פרוטקציות..
נראה כבר איך הפעולה תעבור..
היה נורא כיף בפעולה.. חניכים ממש חמודים..
חח ועוד יותר תום..
בסוף הפעולה.. אחותי באה אליי ואמרה לי "מה יש לטל.. הוא מזה עצבני לא נחמד בכלל.."
"אממ לא יודעת.. אני ידבר איתו כבר.."
כשנגמרה כבר הפעולה.. וכל החניכים הלכו.. תום בא אליי..
ואז גם גיא הגיע..
וזהו.. הייתי טיפה עם תום בחדר..
ואז הוא הלך.. ואני הלכתי להתקלח..
ככה עבר לו היום הארוך הזה.. ככה הוא נגמר..
מקווה שתגיבו ולא תייבשו..
אוהבת אותכם
רותמי =]]
רותם פרק מדהים כפרה!!
תמשיכי בקרוב !!
מאמיייי
השלמתי את 2 הפרקיםם והם ממש ממש מושלמים!
איזה כתיבה יפה יש לך!
תמשיכי דחוווףףףף
סיפור חזק!
שלךך
יפיתי😊
שניר, יפיתוש , והילה..
תודה נשמותיייי
שמחה שאהבתם..
ואממ המשך? מחר!
אוהבת אותך כם המוןןן
רותמי =]]
מדהייייייייייייים
לאללה
אין
מילים :]]
מתתתה
עלייך :]
המשךך
דחוףףף
תודה בננות..
אוהבת אותכן..
אממ המשך או מחר או היום..
אני מחכה לעוד תגובות..
אוהבת אותכן
רותמי =]]
רותם הם רוצים המשךךךך !
נוו טווב חיחי גםם אאנני ((:
רותמייקק....
תמשיכיי מהררררר
הסיפור מדהים...
וד"א גם אני המשכתי את שלי
אוהבת המוןן
טלטל=]