שניר רותם והילוש..שמחה שאהבתם המשך יותר מאוחר..
אני עכשיו אצל חברה שלי וכשאני יגיע הבייתה אני ישים לכם המשך..
יש לי אותו כבר..
אוהבת אותכם המוןן
רותמי שלכם =]]
מאמי
יצא
לך
מדהיים... :]
המשךך
דחווווף :]
רותמוששש יפהה שלייי
מחכה להמשך : )
איןןן עללל הסיפוררר שלךך!!!!
אהובתת המווווווווווווווווווווווווווווווון
ליטלושש=]]
טלוש..
תודה רבה נשמתי..
אין לי מושג מתי אני יפרסם המשך נוסף..
כי למרות שיש לי אותו שמור במחשב הוא לא גמור עדיין ואני צריכה להמשיך אותו..
ואין לי מושג למה ואיך אבל בזמן האחרון אין לי ממש חשק לכתוב..
ואם אני יכתוב רק כדיי לעשות לכם המשך זה סתם ילך לכיוונים שאח"כ אני יתחרט עליהם וכל זה..
אז אני ימשיך כשיהיה לי חשק לכתוב..
אוהבת אותך המון..
ומקווה שתביני ותבינו אותי..
רותמי =]]
ואת לא ממש אוהבת אותיי????
אה?.....
^
חח טל ברור שאני חולה עלייךךך
הנה אני כבר שמה לך המשך מאמי..
מחכה לתגובות..
מהפרק הקודם:
טל בא והתיישב לידי..
"אז.. מה חדש?" שאל..
"כלום. .הכל רגיל.." עניתי לו
"לא נראה ככה.."
"מה זאת אומרת?" שאלתי..
"נראה כאילו חתול שחור עבר בינך לבין תום.."
"מה?" שאלתי שוב..
"זה כזה ברור..?" המשכתי..
"תראי.. אתם כבר איזה יום יומיים בלי הפוצ'י מוצ'י שלכם.."
"לא יודעת מה נכנס בו.. הוא מרוחק.." אמרתי לטל..
"חשבת אולי.. מה נכנסה בו.. לא מה נכנס בו.." אמר..
"למה אתה מתכוון?" שאלתי אותו והוא התרחק.. לא אמר מילה חייך אליי והלך..
=-= פרק 28 =-=
לא הבנתי למה הוא התכוון כשאמר "נכנסה"..
המשכתי לשבת שם..
הרבה אנשים היו מסביבי..
אבל האמת? זה לא ממש הזיז לי..
פיזית הייתי איתם.. אבל בראש לא..
חשבתי והמון..
הראש לא הפסיק לחשוב..
פתאום קלטתי מישהו בוהה בי.. זה היה תום..
הסטתי את מבטי אליו.. הבטתי לו עמוק בעיניים..
והפעם? לא ממש הבנתי מה אני רואה, כאילו הוא לא כנה איתי..
ראיתי משהו מוזר.. לא ידעתי איך לפרש את זה..
לאט לאט הגיעו כל החניכים..
וגם שלי הגיעו.. ממש התגעגעתי אליהם.. לא ידעתי שאני יקשר אליהם כך.. ובזמן כל כך קצר.. משו מטורף.. באמת..
כולנו עלינו לאוטובוס..
והפעם התיישבתי לבד בהתחלה.. ותום בא וישב לידי..
"אז.. מה יש?" שאל אותי..
"כלום.. מה כבר יש?" עניתי לו..
"לא יודע.. משו עובר עלינו.. וזה לא משהו טוב.." אמר
"גמני הרגשתי את זה.. אתה יודע?"
"אין לי מושג למה.. האמת.. אבל אני לא אוהב את זה.."
"גמני לא.." והוא נישק אותי.. הוא פותר הכל בנשיקה..
"אז.. ככה אתה פותר את הדבר הזה הא?!"
"הדרך הכי טובה לא?!"
"שנינו מסכימים על זה.." חייכתי חצי חיוך..
"אחחח אני מת על החיוך הזה.. התגעגעתי אלייך ביום וחצי הזה.. יודעת?"
"וואלה?" אמרתי
"וואלה!" ענה..
"אני ממש עייפה.." אמרתי לו..
"אז שימי עליי ראש.. אני לא כל כך.."
שמתי עליו ראש.. הוא ליטף את ראשי בזמן הזה.. ונרדמתי..
כשקמתי היינו במרחק של 5 דקות מהמחנה..
הרש"גד תידרך אותנו ואמר לנו לאן אנחנו אמורים ללכת איתם עכשיו..
הם ירדו אחד אחד.. והתחלנו לקחת אותם למקום שבו הם אמורים לשים את הדברים שלהם ולישון שם גם..
אח"כ הינו אמורים להעביר להם פעולה.. כל הגדוד יחד..
אופיר [זוכרים אותה?!] נדבקה יותר מדיי לתום.. וראיתי שהוא לא ממש מתאמץ להוריד אותה מעליו..
רתחתי על שניהם.. אבל יותר על תום.. כי הוא אמור להיות חבר שלי ואם הוא שם עליה פעם.. אז הוא אמור להראות שהוא כבר לא.. וזה ממש לא מה שהם שידרו..
סיימנו להעביר את הפעולה..
כל החניכים היו מאוד מרוצים..
נהנו..
הגיע הזמן כבר לארוחת ערב.. כל הילדים ישבו יחד.. וכל המדריכים יחד..
תום ישב ליד אופיר.. אני ישבתי ליד כל שאר המדריכים..
תום לא התייחס אליי כל היום.. אבל סבבה.. עד שהוא לא יבוא אני לא אלך..
אכלנו.. ואז לחניכים היה טיפה זמן אישי.. לעשות מה שהם רוצים ולהסתובב לבד.. בלי המדריכים שישגיחו..
אני הייתי טיפה עם שיר..
דיברנו.. סיפרתי לה מה קרה עם תום..
היא אמרה שזה באמת מוזר.. אבל לא ממש ידעה מה לומר חוץ מזה..
ואז אחד החניכים שלי קטע את השיחה שלנו..
"דני.. את ותום כבר לא חברים?" שאל.. בלי שום קשר..
"אנחנו חברים.. למה אתה שואל את זה חמוד?"
"כי הוא ואופיר מתנשקים.. וחשבתי שאתם כבר לא חברים.."
אני כולי נהייתי אדומה.. לא האמנתי למה שהוא אמר עכשיו..
"חמודי אתה בטוח?" שיר שאלה אותו..
"כן.. הם שם" והתחיל להסביר לה..
הוא הלך..
"שיר די זה לא נכון.. אני לא מאמינה לזה.."
"יש לך רק דרך אחת לברר את זה.. ללכת לשם.." היא אמרה..
סורי שיצא טיפה קצר..
אין לי מושג למה אין לי ממש חשק לכתוב..
אוהבת אותכם..
ומבטיחה לפצות..
רותמיק שלכם =]]
אייייייייככככככככככככככככ לא אוהבת את תום יותר!!:[[[[ רעעע
המשך דחווווף יפה שלי...!!!:]
לאביו -רותמי-
יאאאא רותמוווושששששש
איזה בן אלףף התוםםם הזהה.....מניאקקק!!!!!!!!
המשךךךךך דחוףף=]]]]]]
{וד"א שאלתי אם את לא אוהבת אותי כי את רשמת ככה בתגובה שלך אליי....תקראי אותה ותביני מה רשמת...חחחחחח}
אוהבתתת המוווווון
טלטל=]]
חח בננות שמחה שאהבתן..
אממ המשך? מחר נראלי..
טל- סורי לא שמתי לב..
כנראה התבלבתי..
תיקנתיי
וברוררר שאני מתה עלייךך
ואוהבת אותך המון!
רותמי שלך =]]
רק 3 בנות??
למה כולם נטשווו?????
רעים!
כן רותמושש....ככה זה בזמן האחרון
ראית שגם אצלי זה ככה=[[
מהמםםם מאמייי
חח אני במתחחח 😁