פרקקקקקקקקק
מההמםםםםםם
מושלםםםםםםםםםםםםם!
תמשיכיי
ליטלווש
ג[U][U][COLOR=red]=א=א=א=א=ד הסיפור שלך מדהים!#@#@%#$
פעם ראשונה שיורדות לי דמעות מסיפור! תיהי גאה בעצמך חחח
תמשיכי=]
מואההה , ברוש
שנינוש..
מה נסגר איתך בובה?
אני רוצה המשךךך מידיייי
אוהבת אותך רותמי שלך =]]
תודההה לכולכןן =]
שמחה שאהבתןן
המשך יותר מאוחר
מוואהההההההההההההההה
barshoval- יאאאא תודה ענקייתת
איזה חיוך העלת לי על הפנים =]
שמחה שהצטרפת ושאהבת את הסיפור
מקווה שתמשיכי לאהוב
תודה =]
מוואה לוביוו
מושלללללם !!!
איזה חמודד טלל !! ידעתי שהוא לא ייכעעעס !! 😊
חחח
ואני מתההה על ליאווווור ! 😁
תמשיכי ממי (:
יואוו טל?! הוא מדהיםם
אייזה מתוקקק הוא :]..
פרק יאפפפה
תמשיכיי בובה
מוואההה
[B] חחח בקשה מאמי=] אני בטוחה שההמשך יהיה מדהיםםם!#!@
מואההה
ברוש((:
"אין בעיה" אמרה אמא ואבא הביט עליו קצת המום
"יופי" צחקתי אני
"ובקשר לעניין אחר" אמר טל והביט בי
"בעצם לא משנה " אמר לאחר שהבין שזה לא הזמן
"תודה" לחשתי לו
"אז מה חזרת לתמיד?" שאל אבא
"כן" חייך טל
"בואי שביי עליי קטנטונת" אמר פתאום
"חח עזוב אותי.." צחקתי
"טל אני חושבת שאתם צריכים לדבר" אמרה אמא בפנים רציניות
"הוא יודע" ישר זרקתי לכיוונה
"הא" אמרה בפשטות
"נו? מה אתה חושב על אחותך?" אבא אמר בציניות ששוב רק פגעה בי
"אבא אתה לא מבין שהיא צריכה אותך עכשיו?
זה לא זמן לא צחוקים! אתה יודע מה אני חושב עלייה?
שכל הכבוד שהיא מצליחה להתגבר על זה גם בלי התמיכה שלכם
אני גאה בה... ות'אמת? ממש מאוכזב ממכם" טל ענה לאבא בעצבים
"עזוב" זרקתי לעברו ורצתי לחדרי בוכה
~!טלל שליי חזזזזזזזר איזה אושררר
ליאור? אתה החיים שלי
אני אוהבת אותך כל כך =]
תודה על הכללל
עזבוו~!
כתבתי את האוואי
וניגבתי את הדמעות שלא הפסיקו לרדת
כאב לי .. כל כך כאב ליי..
ידעתי שאבא מאוכזב ממני
אבל ציפיתי שהוא יתמוך בי
שהוא יעזור לי.. וכן ציפית שהוא יבין אותי
הוא מנסה אני רואה שהוא משתדל
אבל לפעמים הוא שוכח שלי קשה הרבה יותר ממנו
לפעמים הוא פשוט מוציא את הכאב החוצה בצורה שפוגעת
"דיי יפה שלי" טל התיישב ליידי
"אתה לא מבין? הוא לא קולט פשוטטטט לאאא.. חבל על המאמץ..
אבל תודה" חייכתי מבין כל הדמעות
אומנם חיוך מזיוף... אבל עדיין חיוך =/
~!מה קרה מאאאאאאאמי?!~ קול האייסי הסיח את דעתנו
"אחח מתה עליו" אמרתי לטל
"רואים שהוא דואג לך" ציחקק
~!עזוב זה כלום מאמי.. אני אספר לך מחר בבוקר~!
~!לא עשית את זה שוב נכון?!!~!
"אחותי... הוא אוהב אותך" המשיך טל לדבר
"כן" נאנחתי
~!לא... אל תדאג..! אוהבת אותך..
טוב ליאורי אני זזה קצת לדבר עם טל ואז לישון..
ההההא.. אולי תבוא לישון אצלי?~!
!~לא איזה.. אתמול ישנתי אצלך
אמא שלי לא תסכים ואני עם אחותי שומר עלייה =/
אוהבבבבבב אותך
מחר בבוקר אני אצלך...
בביוששש~!
~!אוףף =[[[ בה בייי אוהבת אותך~!
"מה זה לישון?" עוד שנייה שטל צעק את זה..
"חח כן אל תדאג ההורים מרשים
וחוץ מזה שאני כבר גדולה" החלתי צוחקת עליו
"מה זה גדולה?" הביט בי המום
"נו אתה יודע" ועוד שנייה התפקעתי לו בפנים
"שכבבבבבבבבבתם?" צעק
"חחחחחחח" התחלתי להתגלגל מצחוק
והוא רק הביט בי המום..
"נזהרתם לפחות?" הוא עוד לא קלט שצחקתי עליו
"טלטול סתם עבדתי עלייך.. טיפשון
חח נראלך שא הייתי מספרת לך הכל השיחות שלנו בפלא?" שאלתי והמשכתי לצחוק
"שיש לך חבר לא סיפרת לי" חייך
"נוו בגלל כל מה שעבר עליי פה לא רציתי להדאיג"
"האא אזז אאאת עובדת עליי הא?" העביר נושא וצחק הוא החל מדגדג אותי
וווכככככה העברנו את הלילה הכי מצחיק שהיה לי אי פעם
ובסופו של דבר נירדמנו זה ליד זה..
כל כך הרבה זמן שלא שמחתי כל כך
טל ואני תמיד הסתדרנו
ושהוא היה בח"ול פחדתי שזה ירחיק אותנו
אבל מה? הוא חזר והתקרבנו יותר מאי פעם
אני מאושרת
כן אושר זה המילה המדוייקת למה שעובר עליי בתקופה האחרונה =]
מ ד ה י ם . . .
איי וונט טל..!
תתמשיכיי שניני
מוואהה
וואי פרקק מושללם !#
תמשיכי בובבבבה :]]
אמרתי שאני בטוחה שההמשך יהיה מדהים=] וצדקתי חחחחח
תמשיכיייי=] אני אוהבת את הסיפור שלך מואהההה
מואהה.. ברוש
מהמםםםם
דורשת המשך מאמי..
מוואאהה
חולה עלייךךך