ממממווושלמיי =)
תמשיכיי בובה
מווואהה
בננות תודה על כל התגובות
אוהבת אותכן..
ומצטערת כנראה שהיום לא יהיה המשך
אין לי ממש כח =/
מווווואה
פרק מההמםםם !
אהבתיייייי 😊
ולמה אין היום המששך 😢
אנחנו רוצים המשךךךךך ! חחח
אוהבת ליטלווש
מחכה להמשך נסיכה :]
מוואהה
וואיי סיפור מהמם
ה מ ש ך 😊
הסיפור אמיתי??
המשך קצר אני יודעת
אני אשדל פעם הבאה לעשות יותר ארוךך
ותודה לכולם על התגובווותת המדהימות ההההאלה [QUOTE]
בלי סיפור מדהים אין תגובות מדהימות
יצא מ-ה-מ-ם
חח חולה עלייך
מחכה להמשךך
אוהבת..
שניייייייינייייייייייייייי יפיופההה שילייייייייייי!!
הבטחתי לקרואאאא ו ק ר א ת י!!!!!
יואוווו איזה סיפוררר מרגשש...אחחחח שלמותת איןןן
את כותבתת הכי יפהההה שאפשררר!!!
פשוטט א-י-ן עלייךךך מווכשרתתת שילייייייי
מחכה להמשךךך דחוףףף
כבר התמכרתייייי!!
כתיבהה מושלמתתתת,את מתארת הכל בצורה כל כך טובהההה שכבר אפשר להאמין שזה אמיתי!
[חס וחלילה טפו טפו טפוווו!!!!!!!]
ממממממווווווווווווושששששששששללללללללםםםםםם
כמעטט כמוךךךךך..כי אין דבר כזההההה את הכיי מושלמתתת 😛 😁
טובבבב קופיפההה אני חייבת המשךךךךךךךךךך
אם חשובה לך הבריאות שלי ת-מ-ש-י-כ-י חחחח
אוהבתתתת אותךךךךךך
יפיתי שלךךךך😊
יאאאאא תודה לכולכן העלתן לי חיוך ענקי על הפנים
ויייייייפיתתתתתתתתיייי?? את מדהימהה אני לא מאמינה שקראת אותו
חח יוואוו התגובה שלך פשוט העלתה לי חיוךך כל כך גדול על הפנים
מגיע מפה עד הבית שלך חחח
באמתת!! תודדדדדדדה שמחה שאהבתתת
תודה על כל המחמאותת
מוואההההההההה
לוביוו
ההמשך מוקד ליפיתיי =]]
"איזה כייף שהתחיל אתמול החופש הא?" שאל פתאום
"ככהה טירוף.. למרות שלמדת רק כמה שבועות" ציחקקתי
"עכשיו יתחיל הכייף האמיתי"
"כה.. רק נדחה את זה למחרר.." צחקתי
"לילה טוב" נשקתי לו בלחי וחזרתי למיטה
ושקענו שנינו בשינה עמוקה..
==========================
"נו קומי" צעק לי טל
"לא בא לי י'קרצייה.. תן לישון בשקט" עוד שנייה שצרחתי
"לא צריך... ליאור לךך" השיב לי טל ופנה כביכול אל ליאור
"לאא מאמי אני ערה" קפצתי מהמיטה אך רק טל עמד למולי
"מניייאק" צרחתי ונתתי לו כאפה קטנה
"חח מה לעשות קטנה? רק ככה אפשר להעיר אותך" החל צוחק
"צוחק מי שצוחק אחרון" צעקתי בדרכי לשירותים
"אחחחח" צעק טל
"סגרת לי על הפנים את הדלת..." החל צורח
"סוריי" ציחקקתי לי והמשכתי בעיסוקיי
"אוייש" אמרתי מביטה אל האסלה
כשנייה אחרי זה כבר מצאתי עצמי עומדת אל מולה
חוששת אך כבר לא מפחדת
הפיתוי היה גדול, והרצון פשוט גדל
לא חשבתי על כלום נתתי לתחושה המגעילה להשתלט על גופי
ושוב זה קרה, מצאתי עצמי מקירה
התיישבתי על האסלה, שפניהם של טל וליאור עולות בראשי
והדמעות החלו יורדות ומתערבבות אם הטעם המר שהיה בפי
"למה?" שאלתי ת'צמי אך לא נשמע קול העונה לי בחזרה
"מאמי" נכנס טל אחר כמה דקות לשירותים
"אוייש קטנטונת" התקרב וחיבק אותי כשם לב למתרחש
"לא נורא זה ברור שיהיה לך גם ירידות.. בכל דבר יש עליות וירידות" החל להסביר
"את תעברי את זה.. מבטיח!" אמר כשם לב לפניי המודאגות
"לא כועס?" זה הדבר היחיד שיצא מפיי
"לא.." חייך
בלי להגיד יותר מיידי קמתי אל כיוון הכיור שתפתי פניי
ויצאתי אל כיוון החדר
ליאור עמד שם, מביט בי
"מה קרה?" שאל ששם לב לדמעות שבעיני
"איכזבתי אותך" השתדלתי לא לתת לכאב להשתלט על גופי
"לא מגיע לי שתהיה איתי" אמרתי נשכבת על מיטתי
"אל תדברי שטויות..
את תצאי מזה" ניסה לשכנע אותי, אך פעם ראשונה ששמעתי שמץ של היסוס בדבריו
"אפילו אתה כבר לא בטוח בזה" הבטתי ישר אל תוך עיניו
"אני בטוח!" התערב טל בשיחה
"את תצאי מזה" אמר ספק לחוץ ספק מפוחד
"אני אפס" המשכתי כאילו מדבר לעצמי
"אבא צודק" אימללתי אותי כמה שרק יכולתי
"במה יעזור לך לאמלל את עצמך?" שאלו טל וליאור בו זמנית
"למה?," אמרתי וחיבקתי את ליאור כל כך חזק
"למה?" חזרתי על השאלה
אך לא נשמעה תשובה לא מטל ולא מליאור שהביט בי במחשבה
"דיי יפה.. נצא מזה מבטיח לך" אמר לאחר כמה דקות של שתיקה
"גמני מבטיח" אישר טל את דבריו של ליאור
"כמה כמה חודשיים שאני שומעת את המשפט הזה..
והנה לא יצאתי.. אחר חודשיים שוב חזרתי לזה..
קולטים כמה זה דפוקקק?" החלתי מרימה את קולי
"מה קרה ילדה?" נכנסה אמא לחדר כנראה נבהלה מהצעקות
"כלום אמא.. הצקתי להם" השיב טל במהירות
"תן להם קצת פרטיות" אמרה אמא צוחקת
וכלל לא שמה לב למתרחש
כאב לי, מצד אחד רציתי שהיא תציל אותי
אך היא מצידה מתכחשת למצב
ואפילו לא שמה לב לדברים הקורים סביבה
"איכזבת" לחשתי לאחר שהיא יצא
ובין שנייה מצאתי את עצמי בזרועתיו של טל
שחיבק אותי חזק ודאג להזכיר לי שהוא פה בשבילי
ושנעבור את זה..
קולות של עידוד נשמעו גם מצידו של ליאור
אבל מה? אני רק רצתי לברוח , כן לברוח רחוק משם
לשכוח מהכל
רק רציתי להיות קצת לבד..
לבכות מבלי שישאלו
לצחוק מבלי שיבינו
פשוט להיות לבד מעולם משלי..
"אני חייבת קצת להתשחרר" אמרתי והשתחררתי מחיבוקו של טל
לקחתי את הפלא שהיה מונח על השידה ויצאתי מהחדר
החלתי הולכת מהר לאן שרגליי מובילות
ומצאתי עצמי עומדת אל מול היום
שהגלים מתנפצים על רגליי
התיישבתי על החוף מביטה אל הים
החלתי זורקת אבנים, מנסה לשחרר את כל העצבים
נכנסתי טיפה אל תוך המים והתיישבתי על סלע גדולה שהציצה לה מבפנים
"כשהלב בוכה רק אלוהים שומע
הכאב עולה מתוך הנשמה
אדם נופל לפני שהוא שוקע
בתפילה קטנה חותך את הדממה.
שמע ישראל אלוהי אתה הכל יכול
נתת לי את חיי נתת לי הכל
בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק הנשמה זועקת.
שמע ישראל אלוהי עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוהי עשה שלא אפחד
הכאב גדול ואין לאן לברוח
עשה שיגמר כי לא נותר בי כח.
כשהלב בוכה הזמן עומד מלכת
האדם רואה את כל חייו פתאום
אל הלא נודע הוא לא רוצה ללכת
לאלוהיו קורא על סף תהום.
שמע ישראל אלוהי אתה הכל יכול
נתת לי את חיי נתת לי הכל
בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק הנשמה זועקת.
שמע ישראל אלוהי עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוהי עשה שלא אפחד
הכאב גדול ואין לאן לברוח
עשה שיגמר כי לא נותר בי כח.
החלתי שרה את מילות השיר..
כן השירה לרגע השכיחה ממני את הכל
כל כך אהבתי לשיר
והמדעות החלו זורמות אם כל מילה אשר יוצאת מפי
הכאב היה גדול
וכל כך התחברתי לשיר
"איך לא ידעתי שאת שרה כל כך יפה?" נשמע קול מוכר מאחורי
כן, תודה תודה..
בקשה בקשה..
אבל מה עם ההמשךךך???????????????????????
את הורגת אותנו פה..
אוהבת אותךך
ואיי השלמתי עכשיו 2 פרקיםם מושלמים כמו תיד ..
אבל יאא איזה עצובב .. ]]:
אבל היא תצא מיזה !# היא חייבת !
תמשיכי ממי ...
שנשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן סוריי על הנטישהה
לא ממש הייתי פה ולא ממש הייתי במצב רוח המתאים!!
אזז כהה עכשיוו סיימתי להשליםם את כל הפרקיםם
והםם פשוט כל אחד ואחדד מ-ו-ש-ל-ם בפני עצמוו!!!
איןן על הכתיבהה שלךךך בובהה!!
אהבתיי רצחחח אתת כלל הפרקיםם!!!
ואנייי ממששששששש מחכהה להמשךךךך!
אוהבתותך המוןן,
ויקויק😊