איזה מהמם
מחכה להמשךך
אוהבת..
נייייייייייס תתמשיכי מאמיייי
אי לוב סיפור שלך המוני המוני חחחחחחחחחחח
אוהבת אותך בובה
והמשךךךךךך=]]
מ~ו~ש~ל~םםםם~!
תמשיכי אממי
לילטווש
יאא.. תודה על כל התגובות שלכןן
י'מדיהמות כלל פעם אתן מעלות לי מחדש חיוך על הפניםם =]
המשך יהיה יותר מאוחר
מוואהה
לובבבבבאותכןן
ובסופו של דבר נירדמנו זה ליד זה..
כל כך הרבה זמן שלא שמחתי כל כך
טל ואני תמיד הסתדרנו
ושהוא היה בח"ול פחדתי שזה ירחיק אותנו
אבל מה? הוא חזר והתקרבנו יותר מאי פעם
אני מאושרת
כן אושר זה המילה המדוייקת למה שעובר עליי בתקופה האחרונה =]
=====================================
"איזה יפה יצא הא?" שאלתי את טל וליאור שהביטו בחיוך על כל חלקי החדררר
"כןן" קפץ טל על המיטה שלו
"כה" אמר ליאור ונשק על שפתיי
"חחח אז מה טל? תצטרך לסבול אותי גם בלילות" קרצתי לו
"אותך?! זה בסדר.. אבל את זה?" אמר והצביע על ליאור
"אחי אל תצחיק אותי" צחק ליאור
"הפכתם לחברים טובים אני רואה!" החלתי מציקה להם
"יש בעיות?" טל הביט בי
"לאא אין בעיות" אמרתי קופצת עליו
"ליאורי?" אמרתי פתאום
"הא יפה?"
"אני אוהבת אותך" אמרתי וקמתי מאחי
"חחחח מה נדפקת?" שאל טל
"אני מאוהבת" זרקתי עליו כרית והחלתי מנשקת את ליאור
"למה זה היה?" הביט בי צוחק
"אסור לך לראו 😊 זה לילדים מגיל 8 ומעלה" ליאור נתן לו אותה ביציאה
התחלתי להתפקע מצחוק שהכרית נדפקה לליאור בפנים
ווואה איזה מלחמת כריות הלכה בנינו
את היום הזה אני לא אשכח בחיים!
הלילה ירד, טל נשפך במיטתו, עיניו היו עצומות
והיה נראה שהוא נרדם..
ואז זה קרה, פשוט קרה, החשק המטורף הזה חזר
התחושה המגעילה הזאת תקפה את כולי
ורגש של גועל לא עזב את ליבי
הלכתי לכיוון השירותים
עמדתי אל מול האסלה
"שלא תעיזי!!!" שמעתי את טל
"לא מסוגלת יותר!" אמרתי מביטה על הבטן שלי
"את מסוגלת" אמר מתקרב אליי
"חודשיים שאת כבר לא מקיאה"
"בשבילי" אמר והביט בי
"אבל טלל... " החלתי בוכה
הוא התקרב וקירב אותי אליו, הרגשתי מוגנת ככה בין זרועתיו
הדמעות החלו יורדות לי, יורדות לי
עמדו שם מחובקים
"תודה" לחשתי כשנשכבנו במיטות שהיו זאת ליד זאת
"על מה?" שאל וחייך
"על שהיית פה" צחקתי
"תמיד" החל מדגדג אותי
"די" אמרתי בין הצחוקים
"חחח נוו טלל חחחח דיי חחח"
"אז תגידי שאת" החל להגיד
"אני אוהבתת אותךךך" אמרתי כקוראת את מחשבותיו
"חח אין אני חולה עלייך" אמר והפסיק לדגדג אותי
"איזה כייף שהתחיל אתמול החופש הא?" שאל פתאום
"ככהה טירוף.. למרות שלמדת רק כמה שבועות" ציחקקתי
"עכשיו יתחיל הכייף האמיתי"
"כה.. רק נדחה את זה למחרר.." צחקתי
"לילה טוב" נשקתי לו בלחי וחזרתי למיטה
ושקענו שנינו בשינה עמוקה..
המשך קצר אני יודעת
אני אשדל פעם הבאה לעשות יותר ארוךך
ותודה לכולם על התגובווותת המדהימות ההההאלה
חח איזה קשר בין אחים מוזר.. :/
אבל מהמם מאמי תמשיכי
hermosaa
דיייי זה מהמםם
אני דורשת המשךך!!!!
אני מבקשת המשך
לא מבקשת דורשתתתתתתתת המשך=]]]