עד ש...?!#$%^&*)(
עד שמה?@#$%^&&
מה?#)*&^%$#@
ככה את עושהה לנוו י'חוצפנייה!!!
עכשיו אני רציני צריכה לדפוק לך כרית בראש שככה את משאירה אותנו במתחח!!
חצופונתת קטנה!!😛
חח מאמושש הפרקק יצאא לךך מעלףף!!
אהבתיייי!!!
אבלל אני דורשתת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
כדאי לך לעשות אם לא..אני לא יודעת מה אני אעשה לך!!
זהוו חחח
אוהבתותך,
ויק😊
חחח איזה חמודיייםם הםם !#
עדד שמה ????
תמשיכיי ממי ...
וואאאיייי קראתי עכשיו הכל מהתחלהההההההההההההההההה
זה כל כךך יפהההה...
את כותבת מ-ד-ה-י-ם!!@!@!!!!!!
ההממששךך!?!?1 דדחחווףףףף
אחד הסיפורים היפים שיש לנו בפורום......
אוהבתותךךךךךךך
YAHAD-תודה שמחה שאהבת =]
אוהבתתת אותךך
ויק- כרית בראששש הההההא??
חכי חכי אני באההה אלייך היום בלילה ודופקת לךך
מאה כריותת בראש חחח.. סתם בובבבבבבבבבהה..
המשך יותר מאוחררררר
מוואההההה לוביווו
נסיכה_קטנה- המשך יותר מאוחר =]
ותודההההה :]]
לוביו
ליטלטולל-חעחע המשך יותר מאוחרר
תודהה ממי =]]
אוהבתאותך
אאייטטשש- אייי איייייזהההההההה כייפליי =]]
שמחהה שאהבתתת תודדדה :]
והמשךך יותר מאוחררר
מוואה ענקית
לוביוו
מאמי זה מושלם..
חיחי סופסוף חזרתי לעצמי בקטע של התגובות..
מה קרה?
אני במתח מטורףף
מחכה להמשךך
אוהבת..
[B]"נהנהנ בננהה" החלתי להשתגע
ליאור זרק עליי כריייית
ומפה אתם בטח מתארים לכם מה קרה
החלתי רודפת אחריו בכל הבית הככככרית נדפקה לו ברפצוף
והוא החל רודף אחריי
הקיצררררר מלחמת כריות מטורפת
עד שדלת החדר שלי נפתחה והכרית נזרקה על מי שהיה בכניסה חחח זה היה קורע
הבטתי בדמות שנגלתה אל מול עייני,
מאמינה ולא מאמינה, חששתי לרגע שאני טועה
הבטתי שניות ארוכות בפנים האלה
והאושר הציף אותי
"טטטלללללללל" צעקתי לאחר שהכרית נפלההההההה
"ככה את מקבלת את פניי?" הביט בי וחייך
"אב.. ל מה את עושה פהה? אתה לא בארצות הבריתת??" החלו הדמעות לרדת
וההתרגשות הציפה את כולי
"חזרתי... הפתעעעעה" צעק קצת באיחור
רצתי אליו וחיבקתי אותו חזק, חזק
"התגעגעתי.. כל כך התגעגעתי"
"גמני אלייך אחות קטנה" חייך וניגב לי ת'דמעות
אז כן, כמו שהבנתם טל הוא אחי הגדול,
לא ראיתי אותו שלוש שנים הוא למד בבצפר בח"ול
הוא בן 17 ואנחנו הכי דומים בעולם..
"איפה אמא? אבא?" שאל כשהשחררנו מהחיבוק
"הם לא פה! רגע הם לא יודעים שבאת?" שאלתי המומה
"לא" השיב בפשטות והעביר מבטו אל ליאור
"האא.. אופסי.. טל זה ליאור חבר שלי.. ליאור זה אחי" עשיתי הכרות בניהם
"חבר?" שאל המום וחיוך עלה על פניו
"כן חבר" חייכתי
"אז.. אתה אוהב את אחותי?" התחיל כבר אם השטיות שלו
"אוהב" ענה ליאור בביישנות
"שמור עלייה"
"אני שומר עליי כמו שאני שומר על עצמי" חייך
"ואת אוהבת אותו?" הביט בי וצחק
"מה זה החקירות.. רק באת" השבתי בחיוך
"תעני" ציחקק
"כן אוהבת הכי בעולם"
"אם ככה יש לכם אישור" קרץ לשנינו
ואני וליאור החלנו צוחקים
"טוב מאמי אני אלך לי.. נדבר כבר בערב" ליאור נשק על שפתיי
"למה?"
"מאמי את צריכה קצת להיות עם אחיך אותי את רואה כל יום" אמר ויצא
"נו... אז מה חדש פה?" שאל טל והביט בי
חשבתי על כל השלוש שנים שהוא לא היה פה
ובעצם במיוחד על החצי שנה שהאחרונה
נזכרתי בדבר הארור הזה שתקף אותי, נזכרתי בימים שעברתי
בימים שאני עוד עוברת והדמעות החלו מציפות את עייני
טל שהביט בי לא הבין ת'מתרחש אבל חיבק אותי רק חיבק
חיבוק חם, חיבוק אוהב אותו חיבוק שהתגעגעתי אליו כל כך ..
ואני?! אני רק שתקתי נתתי לדמעות לרדת ולתחושה המגעילה הזאת
להציף את כולי...
"מה קרה קטנטונת?" טל הביט בי בדאגה
"כל כך הרבה דברים קרו בזמן שלא היית פה
הייתי זקוקה לך" חיוך קטן עלה מבין הדמעות
"קרה לך משהו?" הביט בי עדיין דואג
"קרה לי הרבה"
"אבל עזוב אותי שנייה" המשכתי
"ת'אמת שעם אמא ואבא הכל כרגיל,
אתה יודע השטויות שלהם והכל..
ואצלי? איי טל כל כך הרבה דברים קרו לי" נתתי לדמעות להמשיך ולרדת
"גדלת זה הדבר הראשון שקרה לך" הביט בפניי והשיב אותי עליו
"הלוואי שזה היה היחיד"
"שנשון את מדאיגה אותי מה קרה?" ניגב את דמעותיי
"שנשון.. כמה זמן לא שמעתי ת'שם הזה רק אתה קורא לי ככה" התעלמתי לגמרי מהשאלה שלו
"כן... אבל אל תעבירי נושא.. קרה לך משהו.. אני רואה ומרגיש את זה"
"טל....." ניסיתי להסביר אבל המילים נתקעו, לא יצאו לא היה בי את האומץ
פחדתי, כל כך פחדתי, מהתגובה שלו ובעצם מהכל
ידעתי שאני חלשה, שאני פחדנית ושאין בי אופי
ופחדתי שהוא יגיע לי את זה בעצמו
טל? רק הביט בי בשקט מחכה שאני ימשיך
לרגע חייכתי שנתקלתי בפרצופו המודאג..
"אתה לא תכעס נכון?" שאלתי
"בחיים לא" חייך
"אני... בחצי שנה האחרונה עבר עליי הרבה..
טל, התחלת.......י" החלתי לגמגם וטל רק שתק והביט בי בדאגה
"התחלתי להק..........יא. הרופא אומר שאני בולמית
אבא מאוכזב ממני ואמא? אמא כמעט שלא מתייחסת
הם איתי והם עוזרים לי אבל הם יותר מתכחשים למה שקורה לי
היחיד שעוזר לי זה ליאור... בזכותו לא הקאתי כבר חודש
הוא תמיד מחזיק אותי, שומר עליי, כמו המלאך שלי" אמרתי הכל במהירות רבה
טל הביט בי המום במעט הדמעות החלו יורדות לו ללא הפסקה
הוא שתק רק שתק, הביט בי ולא אמר מילה, ידיו החלו לרעוד
וידעתי, כן ידעתי שאכזבתי אותו כל כך
אודליה תודדדדדדדה :]
HERMOSA
תמשיכיי דחוףףףףףףףף
זה פשוט מהמםם!!!!
תודה שמחה שאהבת =]
המשך או מחר או יותר מאוחר
מואה לוביו
יאאאאאאא עצובבב..
מהמם אבל תמשיכיייייייי
די איזה מהמם עוד נישה בכיתייי
תמשיכיי
2 פרקים מדהימיםםם..
איזה עצובב יואו.. 😢
חמוווד טלל :}
תמשיכיי שניני
**שיהיה לך שבוווע מושלםם**
מווואהה
בקשה..
מדהים..
(חזרתי למצב הקודם =[ )
מבממםםם
ועצוביייי
תמשכייי
אוהבת לי6טלווושששששש