מהמם מאמייייייייייי שליייייייייייייייייי
תמשיכיייייייייייייייייי דחוף
בקרוב מתוקות [:
קריניייי אני עדיין דורשת תשובה =/
אוהבת..
תהנו הערב, ותשמרררו על עצצמכן !!!
וואייי מאמי זה כזה מדהיםםםםםםםםם
אווףףף שתלך לאיתי ותגיד לו שהיא רוצה אותוו
היא כל כך מעצבנת אותייייייייייייייי..!!!
מחכה למהשךךך
אוהבתותךךך... לילוש 😊
QUOTE (pucha @ 02/06/2006) בקרוב מתוקות [:
קריניייי אני עדיין דורשת תשובה =/
אוהבת..
תהנו הערב, ותשמרררו על עצצמכן !!!
את עוד שואלת למממה?^%$#@
ככה את גורמת לסהר לבכות?^%$#
להיות עצוווב?%$#
אההה?
😢
מתוקות (: אל תקחו את זה כל כך קשה חחחח
It's just a stoooory !!!
מקווה שאני אספיק לכתוב המשך היום,
אני מתה מעייפות.. ישנתי בקושי 4 שעות הלילה..
[: יום מממקסים מתתתוקות !
המשך לירנייייייייייייייייייייייייייייייי!!!1😊
תמשיכיי מהר התמכרתיי בטירוףף
בנות, סורי על הנטטטטישה היום..
הזדמן לי רק עכככשיו לכתוב..
אזזזז, מקווה שתעריכו..תהנו..ותגיבו [:
שיהיה לכולנו לילה מקסים, ושבוע נהדר..
אוהההההבבבת [:
מהפרק הקודדדם-
"את רואה בכלל אותי ואותך שוב ביחד? תעני לי רק על זה.."
"לא יודעת סהר.." אמרתי, והוא הביט בעיניי..
ולא הרפה, לחץ עליי לתת לו תשובה אמיתית..
"האמת?" שאלתי בשקט..
"רק את האמת"
"כרגע אני לא רואה אותך כיותר מידיד שלי.. מצטערת"
"טוב...." הוא לחש, וראו את העצב בעיניו..
את האכזבה,
ואת הכישלון שבטח הוא מרגיש בזה ששוב פעם הוא לא כבש את ליבי..
"רוצה לאכול משהו לפני שתצא לכיוון רעננה?" שאלתי אותו...
"לא..עזבי..אני רק אלך להתפנות ואני זז" הוא השיב, ויצא לכיוון השירותים..
והפרק של היום- מוקדש לחננננוש.. [:
"ביי בנות, היה לי תענוג לפגוש אתכן" נפרד סהר מאימי ומרוני..
"קטנצ'יק חכה תראה איך תדע כדורגל,
רק בזכותי תהיה שחקן, מבטיח לך" הוא לחש לבן,
ונתן לו נשיקה ענקית ורטובה על הלחי..
"אוף..חבל שאתה כבר הולך" יבבה רוני..
"לא נורא מותק, ניפגש כבר מתישהו אני בטוח" הוא אמר,
הסתכל עליי במבט בוחן ופנה לכיוון הדלת..
"אני מלווה אותו לתחנה.." אמרתי להן.. ויצאנו החוצה..
את הדרך לשם העברנו בשתיקה מוחלטת,
פחדתי לפלוט דברים שלא במקום..
פחדתי לעשות עוד טעויות ולסבך את עצמי עוד יותר..
אז פשוט העדפתי לסתום את הפה לשם שינוי..
"מה את בשקט..?" הוא שאל אותי בדרכנו לתחנה.
"סתם..אין מה להגיד.." מלמלתי..
הגענו אל התחנה לאחר דקות ספורות, סהר קנה את כרטיס הנסיעה שלו,
והמתין בעמדה המתאימה לאוטובוס שאיחר לבוא..
"מה נסגר!? הוא היה צריך להיות פה לפני 10 דקות" התעצבן סהר,
ואחריו שאר האנשים שהמתינו כמוהו לאוטובוס המאחר..
"לא נורא..תיכף הוא יגיע" ניסיתי להרגיע את האווירה, אך לשווא..
הרי ככה הם הישראלים תמיד אוהבים לעשות רעש,
ולהתנהג בהמוניות מוחלטת..
"הנה הוא" אמרה אישה זקנה שישבה על הספסל,
תוך כדי לקיחת מקל ההליכה שלה שנשען על אחד העמודים..
"טוב אז..?" אמר סהר ועמד בתור לעלות.
"אז..?"
"אז..נהיה בקשר כבר..אה?"
"כן..בטח"
"טוב..ביי מותק. שיהיה לך יום מקסים" הוא אמר לי
ועלה על המדרגות הקטנות של האוטובוס..
"סהר.." אמרתי לו עוד לפני שפנה לכיוון המושבים..
"מה?"
"בוא רגע..רק לשנייה"
"מהר" הוא אמר והתקרב אליי..
"אתה לא כועס עליי, נכון?" שאלתי במבט מפוחד, פחדתי שאיבדתי אותו..
"לא כועס.. לא..." הוא אמר, חייך חיוך קטנטן ועלה למעלה..
לאחר כמה דקות האוטובוס נסע מהתחנה, ולאט לאט נעלם מהאופק..
חזרתי לכיוון ביתי, ובדרך פגשתי את קורל..
ניסיתי להסתתר מפניה, אך לשווא, היא כבר קלטה אותי..
"אופיר"
"קורל.."
"מה קורה? מה את עושה פה!?"
"סתם.. ליוויתי חבר קרוב לתחנת אוטובוס"
"אה..הוא בא לבקר אותך?"
"כן..."
"מי זה..? שמעתי עליו פעם?"
"לא..לא נראה לי.."
"אה אוקיי.." אמרה, ובחנה את גופי..
"..תגידי שמעת על איתי ודקל..?" הוסיפה..
"שמעתי מה?"
"שהם זוג עכשיו.. אתמול היינו אצל שחף כמה אנשים,
וזה כבר שקוף שהם ביחד.."
"סבבה..שיהיה להם בכיף" ניסיתי להסתיר את קנאתי..
"איזה בכיף..? אני הייתי צריכה להיות איתו..
לא המכוערת ההיא" היא התעצבנה, ולא עניתי לה..
"אז מה איתך..? את והוא כבר לא ידידים קרובים כמו פעם, אה?"
"ידידים..אבל לא כמו פעם"
"כן, שמים לב.. אמרתי לך שהוא לא בשבילך. לא הקשבת לי"
"סבבה קורל, תודה.." ניסיתי לחפף אותה כבר.
"קיצר אני מאחרת לשיעור בלט, אז נהיה בקשר?"
"כן..נהיה"
"היה כיף לדבר איתך, את יכולה לצלצל ולקפוץ אליי לפעמים..
את יודעת?" היא אמרה, חייכה חיוך גדול ופנתה לדרכה..
"כן..שנייה..." לחשתי לעצמי.. והמשכתי בדרכי הביתה..
..
"רוני.. לאיתי יש מישהי" אמרתי לרוני שישבה בחדרה על המיטה בלי מעש..
"כה..ראיתי אותו עם איזה אחת..נו לא זוכרת? אמרתי לך"
"כה אמרת.. אבל עכשיו זה סופי, חתום.. ממקורות רשמיים"
"מפריע לך?" היא שאלה אותי, תוך כדי קליעת צמה בשערה..
"טיפה..אפשר להגיד.. טוב , מפריע הרבה" אמרתי לאחר התלבטות מתמשכת..
"מה יש לך רגשות אליו?"
"נראה לי שכן..תשמעי היינו הרבה זמן בקשר.. ידידים והכל"
"וסהר?"
"וסהר..? סהר זה סהר"
"זאת הבעיה שלך את מבינה?"
"על מה את מדברת?"
"את לוקחת את סהר כמובן מאליו. כאחד שתמיד יחכה לך,
אחד שתמיד ירצה לחזור אליו אם תחליטי יום אחד לקחת אותו בחזרה.."
"אוי..אל תדברי שטויות"
"אלה לא שטויות, זאת המציאות שלך אופיר"
"מציאות בתחת שלי" אמרתי
"אופיר תחשבי על זה רגע.. מה סהר בשבילך? רק ידיד?"
"לא יודעת....כאילו זה סהר, את מבינה!? סהר.."
"שוב פעם אותה התשובה.."
"כי אני באמת לא יודעת רוני! לא יודעת!.."
"בואי אני אשאל אותך את זה אחרת.."
"נו.."
"אם עכשיו יש לו מישהי יפריע לך?"
"אם לסהר תהיה?"
"כה.. יפריע?"
"אני חושבת שכן..תשמעי תמיד יהיה לי רגש מסוים אליו..
אל תשכחי כמה אהבתי את הבנאדם הזה"
"ואת איתי? מה את כבר יודעת עליו?
כמה זמן את מכירה אותו? בקושי שנה.."
"אני יודעת...זה מה שמפחיד אותי"
"מה מפחיד?"
"שאולי אני מתאהבת בבנאדם הלא נכון.."
"מתאהבת?" רוני שאלה בפליאה..
המשך יבבבבבבוא [:
ואייייייייי מדהים!!!
אין אין.. הסהרים נולדו כדי לסבך דברים!
גרררררררררר
המשך!
וואי וואי וואי
אשכרה ההכנה לסיפור האמיתי.. the real world
אני מחכהה
אוהבתת
טלוש
וואיי מאמי יצא ממש יפההה!!!!
לאביו - לילוש 😛
מהמםםםם
איזה פרק יפההההה
אופי אבל עצובבבב
אני רוצה אותה עם איתייי
וכל פרק פרק היא מתרחקת ממנו יווווותתררר ויותרררר
שימי אותם יחד כברר!!
חח מוואאהה
אוהבתתת מלאאאאאאא
רותם..