איך אפשר שלא להיכנס לסיפור שלךך?
הוא פשוט מעלףףףףף
יווו מאמי איזה מהמםםםםםםםם זה
מההההה אני רוצה עוד המשךךךךךךךךךךךך
אוף עד שתחזריייי ובטח תהיי עיפפההה אוףף 😢
תמשיכי עוד לירנוששש זה מושלםםם לאביו
אוווי..מתוקוות [:
המשך אולי בערב, או מחר בצהריים..
אני עפה לי לקריוות..
המשך יום מקסים, אוהבת !
ואיייי מאמו'ש...מפחידיישן 😮 😨
המשךךךךך דחופיישןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני?! הייתי בוורנה..זה בבולגריה...סטייל אילת רק יותר יפה,יותר מדהייייים ויותר כיייף מאילת!!!!!!
הייתי שבוע עם כל המשפחה וגם עם החבר....
בקיצור...היה מעלFFF .......!!!!!
מחכה להמשך... B IN TUCH
לאב מלא...נונייייייייי 😘
מממ יש פה עוד חן..? או שההמשך שלפני האחרון היה מוקדש לי..?
המשכים מדהימיםםם
לא הייתי כאן כמה זמן כי קרו כל מיני דברים..=[
אבל אני פה והסיפור שלך מדהיםם
מחכה שתחזרי ותמשיכי:]
love 'ya
קופההההההה איזה המשך יפהההה =]]]
יואווו שאיתי יבואאא... שסופסוף יעשה משו מועילל! חחח
אללהההמחכה להמשך מאמי
אוהבתת - לילוש
מתוקות [:
עוד לא הספקתי לכתוב המשך, עכשיו חזרתי..
מחר בבוקר אני מאמינה שכבר יהיה..
חנוש כן ההמשך הוקדש לך מותק !
ונוני וואי איזה כייייף לך, בא לי גם חחח..
שמחה שנהנית מוותק..
אוהבת אתכן [:
^
מחר מאמי שלי [: אוהבת אותך !
לירנייייייייי תמשיכייייייייי
המשך שמיןןןןן שלייייייי
*ושמתי לך עוווד המשך בסיפור שלי..פווו הדובב ,
שקלתי את הבקשה שלך בקשר לאופקקק .. נראה מה אפשר לעשות,חח**
חחחחחח בטטה י'מצחיקולה
עוד מעעעט המשך [: